گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

مقالات جدید

کیفیت دکترا قربانی تصمیمات لحظه‌ای
نارسایی در آموزش و پرورش در آموزش ترافیک
40 نکته درباره آیین پژوهش و نگارش (2)
40 نکته درباره آیین پژوهش و نگارش (1)
قلم در آموزه‏هاى اسلامى
سؤالاتی درباره جداسازی دختران و پسران در دانشگاه
RSS Feed of this section







اینترنت ابزار اعتراض یا ماهیت اعتراض
نفوذ اینترنت در ایران آمارها و تردیدها
فقدان نظام مطلوب ارتباطات و زیرساخت‌های ارتباطی
وضعیت اینترنت و حقوق کاربران در ایران
نصب یک میلیون و300هزارخطADSL
چند درصد ایرانی ها مخاطب ماهواره هستند؟
RSS Feed of this section

جدید ترین اخبار ایران و جهان

مهلت اعلام علاقمندی به رشته‌های دارای شرایط خاص کنکور تمدید شد
افزایش 10 درصدی ظرفیت پذیرش دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی
آغاز ثبت نام پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری
توقف اعلام نتایج آزمون دکتری به معنای خدشه‌داربودن آزمون نیست
آزمون دکتری دانشگاه عالی دفاع برگزار شد
دانشگاه مازندران هم تفکیک جنسیتی شد
RSS Feed of this section







مدیر ایرانی مایکروسافت به گوگل رفت
کاربران فیس‌بوک چه‌کسانی هستند؟!
راهکار مقابله با اینترنت چمدانی
گرانی نرخ اینترنت ایران
گوگل برترین سایت تاریخ شد
ایمیل 40 ساله شد
RSS Feed of this section

جدیدترین اخبار سیاسی و اجتماعی ایران

راهی برای ورود جریان انحرافی به مجلس نهم نیستاسدالله بادامچیان ، نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر و قائم مقام حزب موتلفه گفت: افراد منتسب به جریان انحرافی و یا کسانی که در لیست مورد حمایت این جریان قرار داشته باشند ، از سوی شورای نگهبان تائید نمی شوند ، چرا که در مساله صلاحیت نمایندگان دو شیوه داریم، اول احراز عدم صلاحیت و دوم احراز صلاحیت است.
پنج سوال توکلی از احمدی نژاد1. موضع خویش را ادامه سکوت اعلام کرده مگر آنکه دامنه بازداشت‌ها به کابینه برسد. 2. کابینه را خط قرمزی خوانده است که «اگر بخواهند به آن دست‌اندازی کنند» دیگر سکوت نخواهد کرد. 3. اقدامی را که در قبال بازداشت احتمالی برخی از اعضای کابینه صورت خواهد داد" انجام وظیفه اخلاقی، قانونی و ملی" خویش نامیده است. 4. مجموعه حرکات در زمینه رسیدگی به اتهامات مدیران عالی‌رتبه را «یک کار سیاسی» نامیده و قوه قضائیه را به پیگیری «مطامع سیاسی» متهم ساخت.
متن کامل سوال نمایندگان از رئیس جمهور سرانجام پس از کش و قوس های فراوان درباره طرح سوال از رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی، این طرح با امضای بیش از یک سوم نمایندگان تهیه شد و برای اعلام وصول، در اختیار هیأت رئیسه مجلس قرار گرفت و قرار است در پایان تعطیلات دو هفته ای مجلس، این طرح در هیأت رئیسه بررسی و درباره آن تصمیم گیری شود.
سرمقاله های‌ روزنامه‌های صبح امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی دوشنبه گذشته در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه نکاتی را تذکر دادند که با توجه به اهمیت ویژه آن برای فضای سیاسی کشور ابعاد آن را واکاوی می‌کنیم. رهبری انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه در باب آثار مضر اختلافات نکات زیر را اظهار داشتند. 1. یکی از این کارهای مضر، دامن زدن به اختلافات و مشتعل کردن فضای اختلاف و هو و جنجال است که باید همه دستگاه‌ها و نهادهای نظام مراقب این موضوع باشند.
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز دنیای اقتصاد: معاون اقتصادی بانک مرکزی مطرح کرد؛ پیامدهای انبساط نقدینگی سخنگوی وزارت امور خارجه مطرح کرد؛ واکنش به اعلام آمادگی آمریکا برای تعامل روایت رسمی از اوضاع بورس شرق: رئیس مجلس: نفی اصلاح طلبان نفی واقعیت است جمشید مشایخی در گفتگو با شرق: راست گویی "حجازی" را دوست داشتم نخست وزیر انگلیس در کابل اعلام کرد؛ ماندن در افغانستان مذاکره با طالبان
راه‌حل مشکل طلاق از دید آیت‌الله جوادیمرجع تقلید شیعیان گفت: برای تعدیل طلاق راه علاجی پیش بینی شده است که قسمت مهم آن در ‏برقرارى جاذبه عقلى نه غریزى و استوارکردن وِداد قلبى نه قالبى است. به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی در مطالبی درباره راه‌حل مشکل طلاق در جامعه اظهار داشت: طلاق که ویرانگر نظام خانواده است و در شرع اسلام از مبغوض‏ترین حلال‏ها است، همواره ‏مایه سلب آرامش اعضاى خانواده مخصوصاً زن خواهد بود.
فراگیر شدن طلاقهای زودهنگام مرور جدیدترین آمار ثبت احوال کشور نشان می دهد میزان طلاق در پنج سال گذشته، 37 درصد رشد داشته و بیشترین آنها مربوط به زوجهای با سن زیر 30 سال است. به گزارش خبرنگار مهر، طلاق یکی از مقوله های بسیار پیچیده اجتماعی به شمار می رود که روانشناسان و جامعه شناسان از آن به عنوان مرحله آخر یک زندگی مشترک یاد می کنند و معتقدند باید راههای دیگری جایگزین این پدیده ناهنجار قرار گیرد.
جای انتقاد از سپاه پشت تریبون نیستبهمن اخوان ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار سرویس مجلس، گفت: در حالیکه سپاه پاسداران سعی کرده است در تمامی برهه‌‌های تاریخ این نظام با جانفشانی در مقابل توطئه های داخلی و خارجی بایستد، متاسفانه برخی افراد برای تسویه حساب‌های جناحی از تریبون‌های رسمی، به تخریب این ارگان انقلابی می پردازند.
روباتها دارای حس لامسه می‌شوند!یک دست روباتیک در حال حاضر بصورت جزئی با حسگرها تجهیز شده و ثابت کرده که این طراحی قابل اجراست. پوست انسان یک معجزه ارتباطات است. عصب‌ها به انتقال دما، فشار، نیروهای برشی و ارتعاشات از باد گرفته تا درد را منتقل می‌کنند.
روحانی: پیدا کردن راه احتیاج به جن گیر نداردحجت الاسلام حسن روحانی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم ترحیم امام جمعه یزد اظهار داشت: مردم اگر حزب و جمعیتی را دوست دارند باید در چارچوب حق تبلیغ کنند و اگر کسی را نیز دشمن می دارند نباید در مورد او از حق خارج شوند. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه احزاب و گروههایی که از نظر نظام قانونی هستند در قالب جامعه اسلامی تعریف می‌ شوند.
سپاه به بستن تنگه هرمز اکتفا نمی‌کندفرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه علاوه بر در دستور کار بودن بستن تنگه هرمز در شرایط خاص بدنبال امکان استفاده از توان دفاعی در آبهای آزاد هستیم گفت: دشمنان پس از شکست های اخیر در شرایط فعلی قصد دارند با اقدامات تروریستی به ایجاد ناامنی در کشور بپردازند.
انتقاد لاریجانی از تعجیل در ادغام وزارتخانه هارئیس مجلس معتقد است که در ادغام وزارتخانه‌ها تعجیل صورت گرفته و این اقدام می‌توانست با دقت بیشتر و در ظرف زمان طولانی‌تری انجام شود اما در هر حال به استدلال رئیس‌جمهور درباره تسریع در ادغام‌ها احترام می‌گذارد، هر چند تأکید می‌کند که این استدلال را قبول ندارد.
آیت‌الله‌ جوادی:دینداری ملت فقیر مشکل استآیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی با تحلیل بخشی از دعای مرحوم کلینی در کتاب المعیشه تاکید کرد: مطلب آن است که دین فقر را برداشت. آن دعای معروفی که مرحوم کلینی در جلد پنج کافی در کتاب المعیشه نقل کرد این است: "اللهمّ بارِک لنا فی الخُبز و لا تُفَرِّقْ بیننا و بینَه فلولا الخبزُ ما صلّینا و لا صُمْنا و لا ادَّینا فرائضَ ربّنا" عرض کرد خدایا! بین نان مسلمان‌ها و خود مسلمان‌ها فاصله نینداز
ناگفته های جالب محبیان از احمدی نژاددر میان اصولگرایان و اصلاح طلبان، چهره هایی هستند که به استراتژیست یا تحلیلگر ارشد مشهور شده اند. در میان اصولگرایان نیز کم نیستند افرادی که این نقش را برای دکتر امیر محبیان قائل هستند. گفتگو با موسس حزب نواندیشان،استاد فلسفه غرب و از چهره های باسابقه رسانه ای درباره تحلیل حرکت تدریجی محمود احمدی نژاد، زوایایی خاص از باورها و روش های او و دلایل برخی رفتارهای شهردار سابق تهران را روشن ساخت.
علی مطهری: سوال از رییس جمهور عادیستعلی مطهری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ، در گفتگو با اعتدال گفت: موافقت یا عدم موافقت هیات رییسه مجلس ، اساسا دخالت و تاثیری در طرح سوال از رییس جمهور ندارد.
ولایتی از کمیته سه نفره اصولگرایان جدا شداز جمع سه​نفره علی​اکبر ولایتی، غلامعلی حدادعادل و حبیب​الله عسگراولادی؛ ولایتی از کمیته سه نفره رئیس​جمهور برای ایجاد اجماع میان اصولگرایان کناره گیری کرد.
اهدای 1000 متر زمین به هر خانواده ایرانی!رئیس جمهور از طرح جدید دولت برای ساخت مسکن ویلایی خبر داد که طبق آن به هر خانواده ایرانی زمینی 1000 متری به رایگان برای ساخت خانه و احداث باغ میوه داده می شود.
موفقیت محققان ایرانی در تولید 3 دارو محققان ایران توانستند با تولید سه داروی جدید که با استفاده از فناوری بیوتکنولوژی تولید می شود ، به عنوان دومین تولید کننده داروهای پوکی استخوان و ناباروری و سومین تولید کننده داروهای ضد سرطان به ویژه سرطان خون در دنیا شناخته شود.
نرخ سکه و ارز در بازار امروز تهرانهر یورو امروز یکشنبه 12 تیر در بازار تهران 17100 ریال‌ فروخته‌ شد. هر دلار آمریکا 11800 ریال و هر پوند انگلیس 19350 ریال‌ فروخته‌ شد. ‌ و هر دلار کانادا 12450 ریال به فروش رفت‌. همچنین نرخ‌ مرجع هر دلار، پوند انگلیس و یورو امروز یکشنبه در بانک‌ مرکزی 10628 و 15436 17085 ریال اعلام‌ شد.
دردسر تازه برای یک فوتبالیست مشهورمدافع کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید به‌خاطر افشای رابطه با دو مانکن مجری برنامه‌های غیر اخلاقی در اروپا و آمریکای‌جنوبی دچار دردسر جدی شده است.
اظهارات صریح باهنر در باره احمدی نژاد *در انتخابات رئیس‌جمهور نهم مجموع اصول‌گراها امتحان خوبی پس ندادیم، علتش هم این بود که نهایتاً نتوانستیم راجع به کاندیداها علی‌رغم سازوکارهایی که تعریف و بحث‌های طولانی‌ که کرده بودیم به تفاهم برسیم. این هم یکی از دلایل - نمی‌خواهم بگویم بهانه‌هایی - بود که آقای هاشمی احساس کرد و گفت: «من کاندیدا می‌شوم»، چون ایشان هم از مدت‌ها قبل گفته بود که اگر اصول‌گراها تفاهم کنند من می‌مانم، ولی اگر تفاهم نکنند نامزد می شوم.
آقای رئیس‌جمهور! همه برابر قانون یکسان اندمحمود احمدی نژاد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن سیاسی خواندن برخی بازداشت‌های اخیر مدیران دولتی گفته است: " موضع دولت در برابر فشارهای که وارد می‌شود، همچنان سکوت است چرا ‌که کشور نیازمند وحدت و همدلی است اما کابینه خط قرمز است و مجموعه این فشارها کاری سیاسی است." رئیس‌جمهور دستگیری‌های اخیر برخی مقامات دولتی را اقدامی سیاسی دانست و گفت که " اگر این روند ادامه یابد، مسائل را با مردم در میان گذاشته و به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنم."
مهمترین عناوین برخی روزنامه‌های صبح امروز - رهبر انقلاب در دیدار مسوولان و کارگزاران نظام: تحولات منطقه ادامه بعثت پیغمبر است - وزیر نیرو در پاسخ به «وطن امروز»: برنامه‌ای برای جایگزینی کارت انرژی با یارانه نداریم - سازمان ثبت احوال اعلام کرد: صدور شناسنامه و کارت ملی در دفاتر پیشخوان دولت - سرانجام فدراسیون فوتبال مماشات را کنار گذاشت: افشای نام دلالان روزنامه‌نگار * همشهری - جشنواره تفریحات ورزشی در استانه اعیاد شعبانیه آغاز شد: یک ماه هیجان در جنوب تهران - هشدار ولی امر مسلمین جهان به نخبگان کشورهای اسلامی - بهار عربی ادامه دارد: سرکوب خونین در بحرین جمعه قصاص در مصر - خبرهای جدید از یارانه و بنزین - تدارک گسترده برای ماه رمضان؛ برگزاری 300 نمایشگاه عرضه مواد غذایی
علی مطهری:حرف رییس جمهور درباره خط قرمز بودن کابینه، منطقی نیستدکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور، در پایان جلسه روز چهارشنبه این هفته هیأت دولت، پیرامون برخی اتفاقات هفته اخیر همچون بازداشت برخی اطرافیان خود و نیز مسائل فیمابین دولت و مجلس واکنش نشان داد.
کشف چند مورد موبایل از کنکوریهامعاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به گزارش های ارائه شده درباره سلامت کنکور 90 گفت: آزمون های روز گذشته در سلامت کامل برگزار شد و تنها چند مورد موبایل از داوطلبان گرفته شده است. ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس گزارش های رسیده به سازمان سنجش درباره سلامت آزمون های گروه علوم ریاضی و فنی و گروه هنر در روز پنجشنبه، این آزمون ها در سلامت کامل برگزار شده اند.
نظر نوه امام راحل درباره ریشه مشکلات جامعهبه گزارش جماران حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی در جمع گروهی از خانواده شهدای هفت تیر با تبریک عید مبعث و تسلیت سالروزشهادت آیت الله شهید بهشتی و هفتادو دوتن از یاران وی، گفت: بر اساس آیه مبارکه " محمدرسوالله و الذین معه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم"، اصحاب پیامبر دارای دو ویژگی برجسته هستند یکی اشداء علی الکفار و دیگری رحماء بینهم.
اطلاعیه ریاست جمهوری درباره مشایی و بقاییبه دنبال انتشار رسمی و رسانه ای اظهارات آقای نوروزی نماینده رباط کریم مبنی بر ایراد اتهامات متعدد و طرح شکایت علیه آقایان مشایی و بقایی در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، که در آن ها علی رغم تکذیب چندباره، به ارتباط آقایان مشایی و بقایی با شرکت سمگا، پروژه هتل سازی در بلاروس، ساخت مجتمع تالارهای کیش و غریب تر از همه ارتباط با واردات قاچاق سیگار مارلبورو به ایران!!، اشاره های کذب شده است، نکات ذیل به اطلاع عموم مردم شریف ایران می رسد:
ناطق نوری: ایرانیان حافظه تاریخی ندارند حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری در سالگرد شهدای 72تن که روز پنجشنبه در مصلای شهرستان نور برگزار شد، نداشتن حافظه تاریخی را یکی از عیوب ایرانیان برشمرد و گفت: محققی درباره خصوصیاتی ایرانی ها می گفت که ایرانی ها استعداد خوبی دارند و در هرجایی حضور داشته باشند پیشرفت می کنند ولی عیب آنها این است که حافظه تاریخی ندارند.
احمدی‌نژاد: کابینه خط قرمز استرییس‌جمهور در آخرین واکنش به برخی حملات به اعضای هیات دولت، گفت: کابینه خط قرمزی است که اگر بخواهند به آن دست‌اندازی کنند، دیگر من باید وظیفه‌ی قانونی خود را انجام دهم و این حتما به کشور آسیب می‌زند.
قیمت ها در بازار سکه ، طلا و ارزمحمد کشتی آرای در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به 1505 دلار رسیده است و با توجه به افزایش نرخ دلار تا 1160 تومان در بازار داخلی گفت : قیمت هر قطعه سکه تمام بهار‌ آزادی طرح جدید در بازار به 430 هزار تومان رسیده است که دو هزار و پانصد تومان افزایش نشان می دهد.

جدیدترین اخبار حوادث ایران و جهان

تجاوز وحشتناک به دختر 15 ساله در برابر دیدگان 20 تماشاچی 7 دانش‌آموز آمریکا‌یی وقتی دختر نوجوان را پشت در بسته کلاس رقص مدرسه‌شان دیدند به وی حمله کردند و به طرز فجیعی وی را تحت تجاوز قرار دادند. این صحنه شیطانی در حالی رخ داد که 20 زن و مرد تماشاچی آن بودند و هیچ اقدامی برای نجات دختر 15 ساله که التماس می‌کرد و کمک می‌خواست انجام ندادند.
مرد سه زنه قاتل 2 خواهر نخستین بررسی‌ها حاکی از آن بود دو زن جوان در محل دیگری به قتل رسیده و اجسادشان در حاشیه جاده جنگلی رها شده است. به دنبال پایان تحقیقات مقدماتی و محلی، اجساد قربانیان با دستور بازپرس جنایی برای شناسایی و تعیین نحوه و زمان قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.
رانندگی دختر 15ساله 4 کودک را راهی بیمارستان کرد وی با بیان این‌که امدادگران با حضور در صحنه حادثه با یک دستگاه خودروی سواری روبه‌رو شدند که بنا به دلایلی واژگون شده بود، افزود: تمامی سرنشینان این خودرو، کودک بو‌دند و راننده آن نیز یک دختر 15 ساله بود.به گفته وی، دیگر سرنشینان این خودرو یک دختر 8 ساله و 2 پسر 13 ساله بودند که همگی به بیمارستان تهرانپارس منتقل شدند.
9 کشته و زخمی حاصل یک خودکشی ناکام وی تصریح کرد: این فرد قصد داشت با استفاده از گاز شهری خود را خفه کند که مادر وی با روشن کردن یک لامپ داخل منزل موجب ایجاد جرقه و انفجار گاز می‌شود. فرامرزی اظهارداشت: زن 50 ساله در اثر انفجار در دم فوت کرد و پسرش نیز که قصد خودکشی داشت به شدت مصدوم شد.
دستبند عاشقی؛ پابند قاتل شد با حضور ماموران جسد زن 93 ساله‌یی به نام «ربابه نجاهی» که آثار شکستگی شدید در ناحیه پشت سر او دیده می‌شد در خانه ویلایی پیدا شد. با دستور بازپرس هنرمند از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی وارد عمل شد.
قاچاق مواد با «تیروکمان»به داخل زندانسرهنگ سیروس فتحی، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر اینکه مردی سابقه دار به نام «حمید» با استفاده از «تیرکمان» در امر ورود مواد مخدر صنعتی به داخل محوطه هواخوری «زندان» به صورت خرده‌فروشی فعالیت دارد، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین قرار گرفت.
دختر جوان 4 روز در اسارت خواستگار معتادمرد معتاد وقتی از دختر مورد علاقه‌اش پاسخ منفی شنید، با ربودن دختر جوان او را 4 روز در خانه مادربزرگش زندانی کرد. هفته گذشته مردی با حضور در کلانتری خواجه ربیع مشهد از گم شدن دختر جوانش خبر داد. شاکی به پلیس گفت: دخترم برای خرید از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است، تلفن همراه وی نیز خاموش است و جستجوهایمان برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.
اتهامات سنگین مامور قلابی به گزارش خبرنگار تهران امروز پروژه دستگیری علیرضا متهم 26 ساله این پرونده که کلکسیونی از جرایم مختلف را در پرونده خود دارد وقتی کلید خورد که زنی به نام «م» به پلیس آگاهی اسلام‌شهر مراجعه کرده و با حالتی شوکه به افسر کشیک از آنچه که بر سرش آمده بود خبر داده و گفت: امروز صبح در خانه تنها بودم که زنگ خانه به صدا درآمد.
شکست قفل سکوت در پرونده قتل شوهرزن میانسال که در پی ناپدیدشدن مرموز همسرش بازداشت شده بود، سرانجام در تحقیقات روانکاوانه دادیار جنایی تهران قفل سکوت را شکست و راز قتل را فاش کرد.
کشف جسد زن جوان در خیابان میرداماددر ادامه با توجه به وجود آثار جراحت روی صورت، بدن و سر، فرضیه قتل قوت گرفت. بنابراین جسد با دستور بازپرس به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی هویت و کشف در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.
دختر ناخلف در دام باند تبهکاریاین دختر ناخلف چندین بار تا به حال از خانه فرار کرده است و حالا هم ماموران او را به عنوان یک سارق حرفه ای دستگیر کرده اند. کاش می مردم و این آبروریزی را به چشم نمی دیدم، کاش اصلا چنین فرزندی نداشتم و ...!
ابراز پشیمانی از قتل همکارمرد جوانی که در یک درگیری، همکارش را به قتل رسانده‌است از اولیای‌دم خواست او را به خاطر فرزندش ببخشند. در ابتدای جلسه محاکمه که دیروز در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد نماینده‌ دادستان در توضیح کیفرخواست گفت: ماموران پلیس شهرری، 18 مهر سال گذشته باخبر شدند جوانی به نام امیر بر اثر درگیری با دوستش رسول کشته ‌شده ‌است.
مجروحیت شدید عروس و داماد و 7 میهمانبرخورد دو خودرو با خودروی حامل عروس و داماد در یک کاروان عروسی موجب مصدوم‌شدن 9 نفر از جمله عروس و داماد شد. زوج جوان که آرزوها و رویاهای رنگارنگ، آنها را به دور دست‌ها برده بود در میان بوق‌های ممتد و شادی زایدالوصف همراهان با یک غفلت حادثه‌ساز، نخستین لحظات زندگی مشترک‌شان را در بیمارستان سپری کردند. این حادثه ساعت یک بامداد جمعه گذشته در اواسط خیابان 30 متری قائم به وقوع پیوست و یک دستگاه خودرو پراید که متعلق به این کاروان عروسی نبود با خودرو 206 حامل عروس و داماد و یک خودرو پژو 405 دیگر بشدت برخورد کرد.
بازداشت دخترخاله‌های جیب‌بر2 دختر جوان که با تردستی در خیابان‌های مشهد جیب بری می‌کردند دستگیر شدند. رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح عملیات دستگیری 2 جیب بر حرفه‌یی گفت: گزارش چندین فقره جیب بری از بانوان در خیابان‌های شلوغ مشهد، تیم‌های گشت و کنترل پلیس را برآن داشت تا طرح ویژه‌یی را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به اجرا در بیاورند.
راز قتل دوست قدیمیسرهنگ حمیدرضا گل‌صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش وقوع یک جنایت در منطقه آق تپه کرج، بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شدند و جسد مردی 50 ساله‌ را که با ضربات چاقو به گردنش از پا درآمده بود در خانه‌اش پیدا کردند.
بازگشت آرامش با ازدواج دو عاشقوی افزود:‌ در اردیبهشت‌ماه امسال دو جوان از اهالی این روستا پس از علاقه‌مند شدن به یکدیگر، پس از مسموم کردن خانواده دختر به یکی از روستاهای دزفول فرار کردند. پس از فرار این 2 جوان، خانواده و طایفه آنان با یکدیگر درگیر شدند و موجب سلب آسایش عمومی روستا شدند.
اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فیسبوککریمی در ادامه افزود: متهم با انجام تحقیقات صراحتا به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت: پس از آشنایی با شاکیه در فضای فیسبوک ضمن معرفی خود به عنوان یکی از بستگانش، پس از چند ماه و با جلب اعتماد، عکس‌های خصوصی‌اش را دریافت و تصمیم به اخاذی گرفتم تا این که برای دریافت این وجه به محل قرار آمده و دستگیر شدم.
ازدواج مرد حسود در روز عروسی با زن دیگریاین زن جوان که 25 سال دارد، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های رسمی مالزی گفت: من به مدت شش سال با همسر آینده‌ام آشنا بودم، تا این که در هفتم آوریل سال 2007 میلادی نامزد کردیم.
خرافه‌گرایی سه دانش‌آموز را کشتیک مدیر مدرسه در منطقه ساراسوتا کانتی تاکنون 75 دانش‌آموز دبیرستان خود را هیپنوتیزم کرده که تاکنون سه تن از این دانش‌آموزان در اثر ناراحتی‌های روانی وارد شده به ایشان از طریق این روش خلاف کرامت انسانی، جان خود را از دست داده‌اند.
آخرین وضعیت قتلهای زنجیره ای کرمانبعد از گذشت 10 سال از جنایت کشتار زنان خیابانی کرمان که به قتلهای زنجیره ای در کرمان معروف شد، دادستان عمومی و انقلاب این شهر می گوید هنوز پرونده مربوط به این قتلها در دست رسیدگی است. به گفته عبداله موحد، رای مربوط به قاتلان به تایید دیوان عالی کشور نرسیده است.
ریگی مشهد دستگیر شدسردار امیری‌مقدم در تشریح عملیات دستگیری این 2متهم مسلح گفت: ماموران انتظامی گشت یگان امداد در بلوار شاهد مشهد هنگام گشت‌زنی به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی مشکوک و به منظور بررسی مدارک شناسایی این افراد وارد عمل شدند. اما دو جوان موتورسوار با استفاده از اسلحه کلت‌کمری به سمت افسر پلیس شلیک کردند.
بازداشت یک مدعی امامت در مسجد الحرامدر اتفاقی مشکوک و قابل تأمل و برای دومین بار در سال جاری، فردی که مدعی امامت بود در مسجدالحرام دستگیر شد. به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الاشاره، نیروهای امنیتی مسجد‌الحرام شب گذشته پس از نماز مغرب یک فرد عربستانی ۶۳ ساله را که ادعای امامت در سعی صفا و مروه فریاد می‌کرد، دستگیر کردند.
توطئه 2 بچه‌محل برای طلای زنان تهرانی2 بچه‌محل شیشه‌ای در جنوب تهران به کمین زنان پیاده می‌نشستند تا گردنبندهایشان را به سرقت ببرند. این 2 گردنبند‌قاپ خیلی زود یکصد میلیون تومان به جیب زدند و همه را دود کردند. روز 17 فروردین‌ماه سال‌جاری
دختر فراری؛ رئیس شبکه دزدی های زیرزمینیاین دختر 28 ساله که اعتیاد شدیدی به افیون دارد ، با 2 هم پاتوقی، شبکه‌ای تشکیل داده و شبانه به سرقت خودروها می‌پرداخت. ساعت 17 عصر 22 خرداد‌ماه سال‌جاری ماموران کلانتری فشم در جاده شمشک به رفتارهای غیر‌عادی زن و مردی که سوار بر پرایدی آبی‌رنگ در گوشه‌ای توقف کرده بودند برخورده و وارد عمل شدند.
کلاهبرداری با شکستن طلسم دختران جوان رئیس‌پلیس «آشتیان» از دستگیری یک مرد که در قالب رمالی و دعانویسی از زنان جوان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. سرهنگ زمانی گفت: با توجه به گزارش‌های رسیده و شکایت تعدادی از زنان از یک مرد که در قالب رمالی و دعانویسی از آنها کلاهبرداری کرده بود، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.
ماجرای مادری که با جسد نوزادش به خرید رفت!زن آمریکایی که پس از کشتن پسر سه ماهه‌اش با جسد او به خرید رفته بود دستگیر شد. این زن پس از دستگیری به ماموران پلیس گفته است چون پسر سه ماهه‌اش گریه می‌کرده و با گریه‌های خود مانع از خوابیدن او می‌شده، او را خفه کرده است.
استفاده از اینترنت رایگان با هک کردن 706 سایتهفته گذشته مدیر یک شرکت تجاری با حضور در پلیس آگاهی اراک از هک شدن سایت اینترنتی شرکت خود خبر داد. شاکی به پلیس گفت: در حال بررسی حساب‌های مالی شرکت بودم که سایت اینترنتی‌مان به یکباره هک شد. چند روز بعد پیام اینترنتی دریافت کردم که در آن نوشته شده بود، این یک اخطار است، در روزهای بعدی موجودی حساب شما ناپدید می‌شود و بعد سایت شرکت دوباره فعال شد. با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای دستگیری هکر اینترنتی آغاز شد. در ادامه جستجوها 5 شهروند دیگر نیز با حضور در مرکز پلیس، شکایت‌های مشابهی را ارائه کردند.
اخاذی اینترنتی از استاد دانشگاهاین مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم اختفای متهم را شناسایی و این جوان 28 ساله را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و متهم در بازجویی‌ها به بزه انتسابی با انگیزه انتقام‌جویی اقرار کرد.
4روز زندگی با جسدصبح شنبه – 11 تیر – بازپرس شاهنگیان از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در پی تماس تلفنی مأموران کلانتری 111 هفت‌چنار از کشف جسد متعفن مرد جوانی در یک خانه قدیمی باخبر شد.
تجاوز به کودک شش‌سالهاین دختر به نام سمرگل که ساکن روستایی در استان تخار افغانستان است، تنها قربانی این جنایت نبود و دو دختر دیگر و یک زن خانه‌دار به همراه وی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.

اخبار مهم ایران و جهان

جزئیات ظرفیت پذیرش در کارشناسی ارشد پزشکی
کاهش13 درصدی شمار کنکوریها
ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد از فردا
جزئیات پذیرش رشته‌های بورسیه کنکور ارشد
روند خروج داوطلبان ادامه تحصیل از کشور
پرتال جامع علوم انسانی افتتاح شد
RSS Feed of this section







گوگل برترین سایت تاریخ شد
ایمیل 40 ساله شد
ساخت سریع ترین ابر رایانه جهان
ارائه نرم افزار مدل سازی نانو ساختارها توسط محققان کشور
لوگوی گوگل گیتار الکترونیک شد
G-mail هدف حمله قرار گرفت
RSS Feed of this section

جدیدترین اخبار ایران و جهان

گوگل برترین سایت تاریخ شد
ایمیل 40 ساله شد
ساخت سریع ترین ابر رایانه جهان
ارائه نرم افزار مدل سازی نانو ساختارها توسط محققان کشور
لوگوی گوگل گیتار الکترونیک شد
G-mail هدف حمله قرار گرفت
RSS Feed of this section
جزئیات ظرفیت پذیرش در کارشناسی ارشد پزشکی
کاهش13 درصدی شمار کنکوریها
ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد از فردا
جزئیات پذیرش رشته‌های بورسیه کنکور ارشد
روند خروج داوطلبان ادامه تحصیل از کشور
پرتال جامع علوم انسانی افتتاح شد
RSS Feed of this section







مقالات روز

تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ دانش آموزان راضی و والدین ناراضی
نقش معلم در اعتلا و تعمیق تربیت اسلامی
کارکردهای آموزش و پرورش در اسلام
مراحل تربیت در اسلام بخش دوم
مراحل تربیت در اسلام بخش اول
مبانی تربیت اسلامی / عوامل مؤثرو بازدارنده تربیت
RSS Feed of this section







اینترنت ابزار اعتراض یا ماهیت اعتراض
نفوذ اینترنت در ایران آمارها و تردیدها
فقدان نظام مطلوب ارتباطات و زیرساخت‌های ارتباطی
وضعیت اینترنت و حقوق کاربران در ایران
نصب یک میلیون و300هزارخطADSL
چند درصد ایرانی ها مخاطب ماهواره هستند؟
RSS Feed of this section