گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار جدید ایران و شمال

قیمت خودروهای داخلی کاهش یافت
آیت الله صافی گلپایگانی: از توفیقات هسته ای تشکر می کنم
اولویت‌های جدید عمره بزودی اعلام می‌شود
حمایت آیت​الله مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی از مذاکرات هسته​ای
لغو مصوبه "دورکاری" دولت دهم
شورای امنیت کاهش تحریم های ایران را بررسی می کند
ظریف : گام نهایی حتما شامل غنی‌سازی خواهد بود
تفاوت گزارش روحانی با احمدی ن‍ژاد
جدیدترین قیمت طلا و ارز در بازار
سخنگوی دولت: نرخ ارز بازار آزاد غیر واقعی است
دیوان دادگستری اروپا تحریم های یک شرکت ایرانی را لغو کرد
هشدار آیت الله مکارم به منتقدان توافق ژنو
پشت پرده پروژه ساختن از انتصابات دولت چیست؟
سخنگوی دولت: مردم به روحانی اعتماد کنند
تیم ملی فوتبال ایران، به رتبه اول آسیا رسید
وزیر ارتباطات: پهنای باند اینترنت 2 برابر می‌شود
اشک‌های دوباره مهدوی‌کیا
اختصاص 2‌ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های هادی روستایی کشور
متن و حاشیه‌ جلسه امروز هیئت دولت
وزیر آموزش و پرورش خبر داد : کمبود 50هزار فرهنگی
درخواست یک تاریخ‎نگار گلستانی از رئیس جمهور
اولین گزارش 100 روزه روحانی
تجلیل از طلایه‌داران تئاتر مازندران در همایش «آینه‌داران خورشید»
واکنش عجیب مقام سعودی به توافق ژنو
احتمال کاهش قیمت گوشی‌های تلفن همراه
ثبت‌نام آزمون دکترای نیمه متمرکز
تعویق 6 ماهه تحریم جدید ایران در کنگره آمریکا
بازتاب توافق هسته ای در روزنامه های جهان
آمارهای قابل تامل "ایدز" در ایران
اولین توافق نفتی ایران پس از مذاکرات ژنو

RSS Feed of this section

برگزاری لیگ وزنه‌برداری جوانان در مازندران
خبری که برند 100 میلیاردی واحد لبنی مازندران را به لرزه درآورد
نشست نمایندگان مازندران با معاون رئیس جمهوری
78 درصد روستاهای مازندران از نعمت گاز برخوردار هستند
فامیل‌گرایی در جذب نیرو و استخدام‌ها ممنوع
استاندار مازندران : وجود مشکل اعتباری در مازندران

RSS Feed of this section



اخبار جدید ایران و شمال

تفاوت گزارش روحانی با احمدی ن‍ژاد دکتر حسن روحانی سه‌شنبه شب در راستای عمل به وعده‌یی که در مبارزه‌های انتخاباتی به مردم داده بود در رسانه ملی حاضر شد تا گزارش یکصد روزه عملکرد دولت تدبیر و امید را به مردم ایران ارائه دهد؛ گزارشی که هم از نظر شکل و هم از نظر محتوا با گزارش‌هایی که طی هشت سال گذشته توسط محمود احمدی‌نژاد در رسانه ملی ارائه می‌شد دارای تفاوت‌هایی اساسی بود.
جدیدترین قیمت طلا و ارز در بازارامروز پنجشنبه برخلاف روند کاهشی فیمت اونس جهانی بهای طلا و سکه در ایران افزایش یافت. این افزایش قیمت در حالی رخ داده است که قیمت ارز در بازار تهران نیز نسبت به روز گذشته 30 تومان افزایش یافته است.
سخنگوی دولت: نرخ ارز بازار آزاد غیر واقعی استمعاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با پیش بینی آینده روشن اقتصادی در سال آینده از غیر واقعی بودن نرخ ارز آزاد، تعیین تکلیف هدفمندی در سال آینده، کاهش تورم به 25 درصد تا پایان سال 1393 و همچنین ماموریت معاونت برنامه ریزی در تامین منابع مالی دو بسته کالایی سخن گفت.
دیوان دادگستری اروپا تحریم های یک شرکت ایرانی را لغو کرد دیوان دادگستری اروپا، بلندپایه ترین دادگاه در اتحادیه اروپا، روز پنجشنبه تحریم های این اتحادیه علیه شرکت برق ایرانی ˈفولمنˈ را لغو کرد.
هشدار آیت الله مکارم به منتقدان توافق ژنوآیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: برخی که در گوشه و کنار ناآگاهانه درباره توافق‌نامه ژنو موضع‌گیری می‌کنند و می‌گویند این کار مورد تایید رهبری نبوده است؛ باید بدانند که رهبر معظم انقلاب آن را تایید کرده‌اند.
پشت پرده پروژه ساختن از انتصابات دولت چیست؟یک مقام آگاه در گفتگو با «انتخاب»، شیوه برخی مراکز و نهادها در پروژه سازی از انتصابات در دولت را تشریح کرد.
سخنگوی دولت: مردم به روحانی اعتماد کنندسکوت سیاسی دولت شکست. محمد‌باقر نوبخت، سخنگوی کابینه گفت که رفع حصر از چهره‌های اصلاح‌طلب و آزادی زندانیان سیاسی در
تیم ملی فوتبال ایران، به رتبه اول آسیا رسیدتیم ملی فوتبال ایران، به رتبه اول آسیا رسید
وزیر ارتباطات: پهنای باند اینترنت 2 برابر می‌شودوزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دو برابر شدن پهنای باند اینترنت کشور در سال آینده خبر داد.
اشک‌های دوباره مهدوی‌کیادر پایان بازی هنگام خداحافظی از فوتبال، مهدی مهدوی‌کیا اشک ریخت.
اختصاص 2‌ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های هادی روستایی کشور عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به لزوم حمایت از طرح‌های روستایی، گفت: 2‌ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های هادی روستایی کشور اختصاص می‌یابد.
متن و حاشیه‌ جلسه امروز هیئت دولت جلسه امروز هیئت دولت در حالی برگزار شد که محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان برای ارائه گزارش توافقات بین ایران و 1+5 در مجلس حضور داشت اما پس از ارائه گزارش خود را به جلسه هیئت دولت رساند.
وزیر آموزش و پرورش خبر داد : کمبود 50هزار فرهنگیوزیر آموزش و پرورش از اختصاص 30 میلیارد تومان برای طرح روستامرکزی در جهت عدالت آموزشی خبر داد.
درخواست یک تاریخ‎نگار گلستانی از رئیس جمهورغلامرضا خارکوهی در این نامه گفت: رویداد مهم پنجم آذرماه سال 57 گرگان بزرگترین واقعه تاریخ انقلاب اسلامی در استان گلستان است که نقش مهمی در بیداری و تهییج مردم منطقه برای استمرار مبارزه علیه رژیم شاه ایفا کرده است.
اولین گزارش 100 روزه روحانینخستین مشکل دولت یازدهم تامین کالاهای اساسی بود/ توضیح رئیس‌جمهور در مورد «خزانه خالی»/ تغییر شیوه پرداخت یارانه از سال دیگر رئیس‌جمهور نخستین مشکل دولت یازدهم را تامین کالاهای اساسی دانست و گفت: تصور من این بود زمانی که دولت بر سر کار بیاید بین سه تا چهار ماه کالاهای اساسی در کشور وجود دارد اما اینگونه نبود و برای مثال ذخیره سیلوی گندم یک شهرستان تنها 3 روز بود.
تجلیل از طلایه‌داران تئاتر مازندران در همایش «آینه‌داران خورشید» دبیر نخستین همایش تئاتر عاشورایی «آینه‌داران خورشید» در مازندران گفت: در نخستین همایش استانی تئاتر عاشورایی «آینه‌داران خورشید» از 16 پیشکسوت تئاتر مازندران تجلیل می‌شود.
واکنش عجیب مقام سعودی به توافق ژنو "عبدالله العسکر"، رئیس کمیته روابط خارجی شورای مشورتی عربستان سعودی ضمن ابراز نگرانی از توافق مرحله ای اخیر میان ایران و گروه 1+5 اعلام کرد که من "نگران آن هستم که ایران از چیزی (در برنامه هسته ای خود) دست بر دارد تا به چیز دیگری از قدرت های بزرگ در زمینه سیاست منطقه ای به دست بیاورد.
احتمال کاهش قیمت گوشی‌های تلفن همراه بازار گوشی‌های تلفن همراه نیز تحت تاثیر مذاکرات ژنو و توافقات آن قرار گرفت.
ثبت‌نام آزمون دکترای نیمه متمرکز ثبت‌نام آزمون دکترای نیمه‌متمرکز سال ۹۳ فردا از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز و تا روز دوشنبه ۱۱ آذرماه ادامه خواهد داشت.
تعویق 6 ماهه تحریم جدید ایران در کنگره آمریکا "مایک روجرز" نماینده جمهعوری خواه و رئیس کمیته اطلاعات و امنیت هم گفت: ما به ایران اجازه ادامه غنی سازی دادیم. همین خطا را در برابر پاکستان و کره شمالی هم مرتکب شدیم.
بازتاب توافق هسته ای در روزنامه های جهان رسانه های جهان خبر توافق هسته ای بین ایران و قدرت های جهانی را بازتاب دادند.
آمارهای قابل تامل "ایدز" در ایران HIV‌/ایدز در میان افراد شناسایی شده از سال 65 تا پایان سال 91 حاکیست انتقال HIV‌/ایدز از طریق سرنگ آلوده کاهش و انتقال از طریق رابطه جنسی محافظت نشده افزایش یافته است.
اولین توافق نفتی ایران پس از مذاکرات ژنوپس از توافق هسته ای ژنو، ایران با اندونزی به منظور صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت نفت و احیای حدود یکهزار چاه‌ نفتی مرده و قدیمی این کشور آسیایی به توافق‌های اولیه دست یافت.
قیمت سکه و ارز جدول قیمت سکه و ارز در بازار در روز دوشنبه منتشر شد.
تصاویر / انجام مناسک حج در دهه چهل و پنجاه هجری شمسی تصاویر / انجام مناسک حج در دهه چهل و پنجاه هجری شمسی
نشست خبری روحانی پس از توافقات هسته ای نشست خبری روحانی پس از توافقات هسته ای
معارفه رئیس مرکز تحقیقات استراتژیکمعارفه رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک
استقبال مردم از تیم هسته‌ای در فرودگاه مهرآباداستقبال مردم از تیم هسته‌ای در فرودگاه مهرآباد
قیمت سفر عمره اعلام شد رییس سازمان حج و زیارت با بیان این‌که هزینه‌ی سفر عمره‌ی امسال کاهش یافته است، کمترین و بیشترین نرخ سفر عمره را اعلام کرد و گفت: یک‌میلیون و 700هزار تومان کمترین و دومیلیون و 800هزار تومان بیشترین هزینه برای سفر عمره‌ی امسال است.
رییس اتحادیه اروپا شجاعت ایران و 1+5 را تحسین کرد رییس اتحادیه اروپا، "شجاعتی" را که ایران و قدرت‌های جهانی در توافق‌شان در زمینه برنامه هسته‌یی ایران نشان دادند، تحسین کرد و علاوه بر آن خواستار اجرای "به موقع" این توافقنامه شد.
برگزاری همایش «وقف و رسانه» در مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری همایش وقف و رسانه در مازندران در هفته وقف خبر داد.
بابلسر میزبان لیگ والیبال بانوان کشور شد رئیس هیئت والیبال بابلسر گفت: بابلسر میزبان برگزاری لیگ والیبال بانوان کشور شد.
تشکیل کارگروه بهداشت و درمان در غرب مازندران مدیر شبکه بهداشت و درمان تنکابن از تشکیل کارگروه تخصصی بهداشت و درمان در سه شهرستان غرب مازندران خبر داد.
کمک 17 میلیارد تومانی خیران برای ساخت کتابخانه‌های مازندران مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران از اختصاص 17 میلیارد تومان تا پایان سال جاری از سوی خیران کتابخانه‌ساز برای ساخت کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد.
ابلاغ برنامه راهبردی اشتغال مازندران‌معاون برنامه‌ریزی استانداری مازندران گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه راهبردی ایجاد 10 هزار و 950 فرصت شغلی تا پایان امسال در مازندران را ابلاغ کرد.
آیین عزاداری کرب زنی مازندرانی‌هاآیین عزاداری کرب زنی مازندرانی‌ها
بازدید مدیرکل بانوان استانداری مازندران از مرکز معلولان بابل رئیس بهزیستی بابل گفت: بازدید قریب‌الوقوع مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران از بهزیستی و مرکز معلولان نوشیروانی بابل در 34 سال گذشته بی‌نظیر بوده است.
قهرمانی قائمشهر در مسابقات کشتی نوجوانان مازندران قائمشهر در مسابقات کشتی آزاد نوجوانان مازندران که شامگاه امروز در تنکابن به کار خود پایان داد به عنوان قهرمانی دست یافت.
معاون عمرانی استاندار مازندران منصوب شدسیدعیسی هاشمی حیدری از استانداری رفتنی شد و علی نبیان جای وی را در سمت معاون عمرانی استاندار مازندران خواهد گرفت.
تعیین مسوول بخش خبرگزاریها و رسانه های مجازی جشنواره کودک و نوجوانبا حکم مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران و دبیر جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی کودک ونوجوان، مسوول بخش خبرگزاریها و رسانه های مجازی جشنواره تعیین شد.
رسانه های مجازی نقطه عطفی در جشنواره مطبوعات کودک ونوجوان مسوول بخش ، خبرگزاریها و رسانه های مجازی جشنواره مطبوعات کودک ونوجوان گفت: رسانه های مجازی نقطه عطفی در جشنواره مطبوعات کودک ونوجوان محسوب می شوند.
مشاور بانوان استاندار مازندران منصوب شد طی حکمی از سوی ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، لیلا مومنی به عنوان مشاور استاندار در امور بانوان منصوب شد.
مجیدی مشاور استاندار مازندران شد طی حکمی از سوی دکتر ربیع فلاح،محمد اسماعیل مجیدی به عنوان "مشاور استاندار و عضو اتاق فکر استانداری مازندران" منصوب شد. متن حکم استاندار بدین شرح می باشد.
قهرمانان مازندرانی در آینده‌ای نزدیک تجلیل می‌شوندمدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام کسب 136 مدال رنگارنگ توسط مازندرانی‌ها در 28 رشته ورزشی گفت: قهرمانان آسیایی و جهانی مازندران در آینده‌ای نزدیک تجلیل می‌شود.
هیئت کاراته مازندران به 3 منطقه تقسیم می‌شود رئیس هیئت کاراته مازندران گفت: هیئت کاراته مازندران برای نظارت، دقت و رسیدگی بیشتر به مشکلات و موانع این رشته ورزشی به 3 منطقه در استان تقسیم‌بندی می‌شود.
اعلام نتایج نخستین روز مسابقات کشتی مازندران نتایج نخستین روز مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان مازندارانی اعلام شد و کشتی‌گیران شهرستان بابل نسبت به سایر رقبا بهتر ظاهر شدند.
مقبره تاریخی شیخ محمد شهریارمقبره تاریخی شیخ محمد شهریار
تولیدات کشاورزی مازندران 3 برابر متوسط کشوری است معاون جهاد کشاورزی مازندران گفت: متوسط تولیدات کشاورزی در مازندران سه برابر متوسط کشوری است.
ساخت یادمان شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی آمل رئیس واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی از طراحی اولیه یادمان شهدا در جوار پروژه مجتمع فرهنگی و مسجد این دانشگاه خبر داد.
دفاتر پیشخوان دولت مازندران به 16 دفتر افزایش می‌یابد مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: تا هفته ثبت احوال، تعداد دفاتر پیشخوان دولت مازندران به 16 دفتر افزایش می‌یابد.
رشد 17.6 درصدی وصول درآمدهای عمومی در مازندران مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت: در هشت ماهه سال جاری مبلغ 397 میلیارد تومان درآمدهای عمومی در مازندران وصول شد.
میزان خدمات دفاتر پیشخوان در مازندران افزایش یابد مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری مازندران گفت: میزان خدمات و تعداد دفاتر پیشخوان در استان مازندران افزایش یابد.
توجه به فریضه نماز اول وقت در دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران به اهمیت نماز اول وقت در اماکن عمومی، مدارس، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: توجه به احکام اسلامی اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.
دستگیری بزرگ‌ترین باند جرایم اینترنتی در مازندران فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری بزرگ‌ترین باند جرایم اینترنتی در مازندران خبر داد.
اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و تجارت مازندران انتخاب شدند اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و تجارت مازندران انتخاب شدند.
متخلفان اقتصادی مازندران 183 میلیارد تومان جریمه شدند معاون بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران گفت: پس از بازرسی از 226 هزار بنگاه اقتصادی مازندران متخلفان بازار 183 میلیارد تومان جریمه شدند.
کمیته ذخیره‌سازی مرکبات در مازندران تشکیل شود معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: کمیته تامین میوه شب عید در مازندران به شکل اجرایی تشکیل شود.
برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی در دانشگاه مازندران رئیس دانشگاه مازندران گفت: نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.
آغاز برداشت مرکبات مازندران از نیمه‌ دوم آذر ماه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چالوس از برداشت مرکبات باغات چالوس در نیمه‌ دوم آذر ماه جاری خبر داد.
حضور 4 بازیکن مازندرانی در تیم ملی فوتسال دبیر هیئت فوتبال مازندران از حضور چهار بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتسال امید خبر داد.
جنبش فکری گردشگری تخصصی گیلان آغاز شده است سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان بر گردشگری تخصصی با توجه به اقلیم این استان تاکید کرد و گفت: جنبش فکری گردشگری تخصصی گیلان آغاز شده است.
یادواره شهید میرزا کوچک خان جنگلی برگزار می‌شود دبیر ستاد یادواره شهید میرزا کوچک خان جنگلی و 150 شهید طلبه و روحانی گیلان، گفت: این یادواره 11 آذر ماه جاری با سخنرانی وزیر اطلاعات در رشت برگزار می‌شود.
صدور شناسنامه فنی ملکی در گیلان رئیس سازمان نظام‌مهندسی گیلان از صدور شناسنامه فنی ملکی در این استان خبر داد.
افزایش 12 درصدی کشفیات گیلان جانشین فرمانده انتظامی گیلان از افزایش 12 درصدی کشفیات در تمام آیتم‌های این نیرو در هشت ماه گذشته خبر داد.
ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی گیلان استاندار گیلان بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های فرهنگی این استان تأکید کرد.
همسر دکتر معین درگذشت همسر دکتر معین استاد زبان فارسی و پدیدآورنده فرهنگ معین دارفانی را وداع گفت.
بازدید 100 هزار نفر از نمایشگاه کتاب گیلان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از بازدید 100 هزار نفر از نمایشگاه کتاب این استان طی یک هفته گذشته خبر داد.
وجود 270 هزار بیمار دیابتی در گیلان مدیرعامل انجمن دیابت کشور از وجود 270 هزار نفر بیمار مبتلا به دیابت در گیلان خبر داد.
11 آذر روز بزرگ اقتدار مردم گیلان است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی عنوان کرد: 11 آذر روز بزرگ اقتدار مردم گیلان است.
شهردار رشت معرفی شد مراسم معارفه محمدابراهیم خلیلی شهردار منتخب 11 نفر عضو شورای اسلامی این شهر رسماً برگزار شد.
رکود ساخت و ساز از معضلات گیلان است رئیس سازمان نظام مهندسی گیلان با بیان اینکه رکود ساخت و ساز از معضلات این استان است گفت: نظام مهندسی گیلان می‌تواند در کنار شورای اسلامی شهر رشت ساخت و سازهای خلاف را مدیریت کند.
بازرسی بیش از 2 هزار واحد صنفی در آستارا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا از بازرسی 2 هزار و 257 واحد صنفی و غیرصنفی این شهرستان در آبان ماه امسال خبر داد.
استقبال بیماران کشورهای منطقه از خدمات درمانی گیلان استاندار گیلان از استقبال بیماران کشورهای منطقه از مراکز خدمات درمانی در این استان خبر داد.
عدالت گمشده در استخدام معلمان مدارس غیرانتقاعی صومعه‌سرا پس از گذشت دو سال هنوز وضعیت استخدام نیروهای شرکتی مدارس غیرانتفاعی صومعه‌سرا مشخص نشده است و معلمان این مدارس برگزاری آزمون استخدامی را حق خود می‌دانند.
برگزاری مراسم نکوداشت شهید انصاری در گیلان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری مراسم نکوداشت یاد و خاطره شهید حجت‌الاسلام انصاری در این استان خبر داد.
پاکزاد تنها شهردار زن گیلان شد «مریم پاکزاد» با حکم استاندار گیلان به عنوان نخستین شهردار زن این استان، تصدی شهر «لولمان» را به دست گرفت.
2 سارق دکترنما در آستارا دستگیر شدند فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری دو سارق دکترنمای زن در این شهرستان خبر داد.
افزایش 161 درصدی درآمد گمرک آستارا مدیرکل گمرک آستارا از افزایش 161 درصدی درآمد عمومی این گمرک طی هفت ماه امسال خبر داد.
برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی در گیلان سخنگوی کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان از برگزاری کارگاه آموزشی رسانه و انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.
راه‌اندازی دفاتر خدمات مسافرتی در مناطق کمتر توسعه یافته گیلان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از راه‌اندازی دفاتر خدمات مسافرتی در مناطق کمتر توسعه یافته این استان خبر داد.
افتتاح 3 جایگاه سوخت طبیعی در گیلان مدیر شرکت نفت منطقه گیلان گفت: از تعداد 9 جایگاه سوخت طبیعی در دست احداث، 3 باب جایگاه تا پایان سال‌جاری وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.
منطقه آزاد انزلی سبز و جهانی می‌شود مدیرعامل منطقه آزاد انزلی گفت: منطقه آزاد انزلی به منطقه‌ای هوشمند، سبز و جهانی تبدیل می‌شود.
اشتغال 475 نفر در شهرک‌های صنعتی گیلان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از بهره‌برداری 28 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد و گفت: با افتتاح این واحدها شرایط اشتغال برای 475 نفر مهیا شده است.
فراخوان ثبت‌نام زائران عمره مفرده در گیلان مدیر حج و زیارت گیلان از فراخوان ثبت‌نام زائران عمره مفرده در این استان خبر داد.
ایجاد پارک جنگلی در رودسر شهردار رودسر از ایجاد پارک جنگلی پنج هکتاری تفرجگاهی در گسگرمحله این شهر خبر داد.
مدیر خاطی مدرسه لغو ابلاغ شد مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: به دنبال انتشار خبر حبس دانش‌آموز سیاهکلی در انبار یک مدرسه، مدیر خاطی مدرسه مذکور لغو ابلاغ شد.
خسارت 107 میلیارد تومانی سیل به گیلان استاندار گیلان میزان خسارت سیل ناشی از طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی‌های این استان را 107 میلیارد تومان اعلام کرد.
کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان تبلور حرکت بسیجی است رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان گفت: فعالیت‌ کمیته اطلاع‌رسانی و ارتباطات دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان تبلور حرکت بسیجی در مسیر سازندگی کشور است.
دیدار با 42 ایثارگر انقلاب اسلامی گیلان عضو کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان از دیدار کاروان خبری فجر با 42 ایثارگر انقلاب اسلامی به منظور تهیه خبر و گزارش توسط اعضای این کمیته در استان خبر داد.
هوشمندسازی 51 کلاس آموزشی استثنایی در گیلان دبیر ستاد هوشمندسازی مدارس استثنایی گیلان گفت: تاکنون 51 کلاس آموزشی مدارس استثنایی گیلان هوشمندسازی شده است.
توسعه بدون پاسخگویی به رسانه‎ها امکانپذیر نیست معاون امور عمرانی استاندار گلستان گفت: توسعه و پیشرفت در حوزه‎های کاری و مدیریتی در قبال پاسخگویی به رسانه‎ها و افکار عمومی است و بدون توجه به این مهم، رشد و توسعه‎ای امکانپذیر نیست.
5 آذر برای روز گرگان مناسب‎تر استمدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: اگر بخواهم بین 20 شهریور و پنج آذر یک روز را برای روز گرگان انتخاب کنم قطعا پنج آذر این ترجیح را دارد و می‎تواند این تقدم را داشته باشد.
در گلستان ضابطه ساخت و ساز شهری شکسته شده است جانشین مدیریت بحران استان گلستان گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر ضابطه‎های فنی در ساخت‎و‎سازهای شهری استان به ویژه گرگان شکسته شده و مورد بی‎توجهی قرار گرفته است.
همایش پیشتازان رجعت به حجاب برتر در گلستان برگزار شد همایش پیشتازان رجعت به حجاب برتر با حضور خواهران بسیجی سراسر گلستان در گرگان برگزار شد.
افزودن 32 دستگاه دیالیز برای خدمت به بیماران گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در هشت ماه گذشته 32 دستگاه دیالیز برای ارائه خدمات به بیماران دیالیزی به چرخه خدمات درمانی استان اضافه شده است.
تصویب استفاده تسهیلات ارزی برای پتروشیمی گلستاننماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی از تصویب استفاده از تسهیلات ارزی بیش از 277 میلیون یورویی برای پتروشیمی گلستان از صندوق توسعه ملی خبر داد.
فعالیت 7 هزار فرقه انحرافی در دنیا نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: هم‌اکنون حدود 6 تا 7 هزار فرقه انحرافی در دنیا پیدا شده است که همه آنها دجال هستند.
وامدار هیچ جریان و گروه خاصی نیستم سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: بنده سرباز ولایت هستم و خود را وامدار هیچ جریان و گروه خاصی نمی‌دانم.
روایت قیام 5 آذر گرگان از زبان مرحوم آیت‎الله طاهری‎گرگانی آیت‎الله سیدحبیب‎الله طاهری‎گرگانی نماینده فقید مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری یکی از چهره‎‌های مبارز علیه رژیم شاهنشاهی، موثر و محوری حماسه پنجم گرگان بود.
تصاویر / گردهمایی بسیجیان در گرگانتصاویر / گردهمایی بسیجیان در گرگان
دومین همایش ملی ورزش در گرگان آغاز به کار کرد دومین همایش ملی دستاوردهای جدید در توسعه ورزش و تربیت ‎بدنی با قرائت پیام «محمد دادگان» معاون تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان آغاز به کار کرد.
5 خانه عالم در روستاهای مرکز گلستان ساخته شد فرمانده سپاه ناحیه گرگان از اجرای پروژه‎های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم خبر داد و گفت: تعداد پنج خانه عالم در روستاهای نوده‎ملک، حیدرآباد، سعدآباد، قرن‎آباد و کلاسنگیان با کمک تبلیغات اسلامی گلستان و همیاری مردم ساخته شد.
مهدی صغیری رئیس هیئت جودوی گلستان شدصبح امروز مجمع هیئت جودو استان گلستان با حضور رئیس فدراسیون جودو و مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در محل این اداره کل برگزار شد و مهدی صغیری با کسب 17 رای از 18 رای ریخته شده به صندوق رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت جودو استان گلستان انتخاب شد.
هیئت جودو کم‎حاشیه‎ترین هیئت ورزشی گلستان است مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: شاید برخی از هیئت‎های ورزشی در استان گلستان کم یا زیاد دارای حواشی مختلف باشند اما هیئت جودو گلستان یکی از کم‎حاشیه‎ترین هیئت‎های ورزشی در گلستان است.
بی‎باک: خانه‎های بهداشت کارگری در گرگان افتتاح شود رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان از افتتاح سه واحد خانه بهداشت کارگری در این شهرستان به مناسبت هفته بسیج خبر داد.
روابط عمومی عضو ثابت اتاق فکر هر سازمان باشد مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: مدیر روابط عمومی یک سازمان دولتی یا یک مجموعه غیردولتی باید عضو ثابت اتاق فکر آن سازمان دولتی یا مجموعه غیردولتی باشد.
شایعه عدم تائید حکم شهردار گرگان تکذیب شد پس از انتشار خبری مبنی بر عدم تائید حکم شهردار گرگان در وزارت کشور، خبرگزاری فارس پیگیری را انجام داد که این خبر از سوی مسئولان شورای شهر گرگان تکذیب شد.
صادقلو: بسیج در برهه‎ای حساس از تاریخ ملت ایران بنیانگذاری شد استاندار گلستان گفت: به راستی که بسیج محصول یک انسان الهی است که در برهه‎ای حساس از تاریخ ملت ایران بنیانگذاری شد.
«روز گرگان» از 20 شهریور به 5 آذر منتقل شود عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تدابیری اندیشیده شود که روز گرگان از 20 شهریور به پنجم آذر منتقل شود.
صدور حکم شهردار گرگان در مرحله پایانیرئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به اینکه صدور حکم شهردار گرگان در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: جذب نیرو باید دارای ساختار مشخص باشد و در شرایط فعلی نباید نیرو در شهرداری جذب شود.
تجلیل از فرماندهان بسیجی گلستان در مراسم صبحگاه عاشقان ولایت همزمان با هفته بسیج از تعدادی فرماندهان بسیجی و پایگاه‎های مقاومت استان گلستان تجلیل شد.
عضو شورای شهر گرگان: 5 آذر روز ملی گرگان است عضو شورای سلامی شهر گرگان گفت: شهدای پنجم آذر گرگان شهدایی بودند که پرونده بسیجی نداشتند ولی تفکر بسیجی و ایثارگری داشتند و پنجم آذر روز ملی گرگان است.
برگزاری مراسم یک روز تاریخی در گرگان خبرساز شد بار دیگر اعضای شورای اسلامی شهر گرگان برای تصویب مساعدت مالی در برگزاری مراسم یک روز تاریخی گرگان خبرساز شدند.
خادمان عرصه کتاب و کتابخوانی در گلستان تجلیل شدند آئین تجلیل از خادمان عرصه کتاب و کتابخوانی در مرکز گلستان برگزار شد.
2 انتصاب جدید در استانداری گلستان استاندار گلستان طی احکام جداگانه‌ای مشاور استاندار در امور عمرانی و رابط خود در امور جوانان را منصوب کرد.
برگزاری همایش بزرگ روحانیون بسیجی «فداییان ولایت» در گلستان همایش بزرگ روحانیون بسیجی «فداییان ولایت» گلستان با حضور اقشار مختلف طلبه بسیجی و روحانی در حوزه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار شد.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری گلستان منصوب شد طی حکمی از سوی استاندار گلستان، رضا مروتی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان منصوب شد.
گرگان یک میلیون مترمربع کسری فضای سبز دارد یک عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به تصویب طرح جامع این شهرستان در شورای عالی شهرسازی گفت: بر اساس طرح جامع، گرگان با کمبود یک میلیون مترمربع فضای سبز مواجه است.
مدال‎آوران گلستانی در المپیاد ملی مهارت تجلیل شدند مدال‎آوران گلستانی که در المپیاد ملی مهارت موفق به کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز شدند در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان مورد تجلیل قرار گرفتند.
کسب مدال طلا توسط هنرجوی گلستانی مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان گلستان گفت: در مسابقات مهارت ملی کشور، یکی از هنرجویان گلستانی اعزامی از گلستان توانست در رشته راهکارهای نرم‎افزاری مدال طلا کسب کند.

اخبار جدید ایران و شمال

انتقاد به اظهارات روز جمعه آیت الله جنتی
جزئیات دادگاه احمدی نژاد/ تعداد شاکیان چند نفر است؟
20 سؤال از وزیر اقتصاد در مجلس
توصیه‌های آیت الله جوادی آملی به وزیر کار
چه ورزش‌هایی در درمان کمردرد موثرند؟
پاسخ تند علی مطهری به مصلحی
سکه طلا به زیر ۹۰۰ هزار تومان رسید
جدول قیمت سکه و ارز
شرایط استخدام دولتی اعلام شد
کودک 5 ساله قربانی اختلافات پدر و مادر شد
تصویب قطعنامه ضدایرانی در سازمان ملل
صف پشت کنکور کارشناسی به ارشد رسید
آیت الله آملی لاریجانی: ایران،کشوری باهویتی بالا است
بازتاب سخنان رهبری در رسانه‌های جهان
استانداران ۴ استان کشور منصوب شدند
واکنش دولت فرانسه به بیانات رهبری
گزارش ظریف از دیدار با اشتون
رئیس قوه قضاییه وارد استان مازندران شد
نام نویسی در کاروان‌های عمره مفرده از ۶ آذر آغاز می‌شود
دستور رئیس‌جمهور برای احیای سازمان مدیریت
میرزاده به طور رسمی رئیس دانشگاه آزاد شد
رایزن فرهنگی ایران در بیروت به شهادت رسید
جزئیات برگزاری کنکور سراسری و آزاد
فیلترینگ از حالت سلیقه ای خارج می شود
جدیدترین نرخ ارزهای بانکی اعلام شد
وزیر کشور: شش استاندار به هیات دولت معرفی شدند
تاریخ ثبت نام عمره تغییر کرد
کابینه یازدهم، اگر روحانی رئیس‌جمهور نمی‌شد!
کاهش بهای نفت در جهان در آستانه مذاکرات هسته ای ایران
بهره‌مندی 8 هزار روستا از اینترنت پر سرعت

RSS Feed of this section

بسیج نقش حساسی در مقابله با هجمه‌های دشمن دارد
توزیع شیر رایگان بین 360 هزار دانش‌آموز مازندرانی
برپا نشدن مراسم تودیع و معارفه دلیل بر کم کاری نیست
خلأ قانونی رسیدگی به بیمارستان‌های مرکز مازندران برطرف شود
اما و اگرهای افتتاح پروژه کمربندی شمالی ساری
آغاز به‌کار مجتمع پژوهشی در دانشگاه آزاد قائمشهر

RSS Feed of this section