گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار گیلان

تصاویر/ سفر روحانی به استان گیلان تصاویر/ سفر روحانی به استان گیلان
پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و گل و گیاه در آستارا ایجاد می شود فرماندار آستارا از ایجاد پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و گل و گیاه در این شهرستان مرزی خبر داد.
نیل به اهداف عالی آموزش و پرورش نیازمند مشارکت اولیاء است مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت : آموزش و پرورش استان برای نیل به اهداف عالی آموزشی خود نیازمند مشارکت و همکاری اولیاء دانش آموزان است .
هفدهمین مدال طلا بر گردن کاراته کای گیلانی هفدهمین دوره بازیهای آسیایی- اینچئون؛ هفدهمین مدال طلا بازیهای آسیایی بر گردن کاراته کای گیلانی
استاندارگیلان: بانوان نقش سازنده ای در توسعه و پیشرفت جامعه دارند استاندار گیلان با اشاره به نقش و جایگاه بانوان در توسعه و پیشرفت جامعه گفت: بانوان از ارکان اساسی جوامع بشری هستند و نقش مؤثر و سازنده ای در رسیدن به سعادت و کمال جامعه دارند.
چهار ورزشکار گیلانی به اردوی استعدادیابی بسکتبال دعوت شدند رییس هیات بسکتبال استان گیلان گفت : چهار ورزشکار گیلانی به اردوی استعدادیابی تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران دعوت شدند
تلفن های گیلان از امشب هم کد می‌شود تلفن های ثابت استان گیلان از امشب هم کد می شود و با اجرای این طرح، شمار استانهای هم کد شده به 24 استان می رسد.
گیلان قهرمان رقابت های کاراته کشور شد پانزدهمین دوره رقابت های کاراته سبک شیتوریو هایاشی قهرمانی کشور شامگاه جمعه با قهرمانی گیلان در رشت پایان یافت .
واقعیات آماری درباره سلامت گیلانیان روزنامه خزر در شماره پانزدهم شهریور ماه ، مطلبی را با عنوان واقعیات آماری درباره سلامت گیلانیان آورده است.
پروژه 11 واحدی مسکن فرهنگیان آستارا افتتاح می شود رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آستارا گفت : در آخرین روز از هفته تعاون ، پروژه 11 واحدی مسکن فرهنگیان این شهرستان افتتاح می شود.
برداشت محصول برنج از شالیزار های انزلی پایان یافت مدیر جهاد کشاورزی انزلی از پایان برداشت محصول برنج از زمینهای شالیکاری این شهرستان خبر داد .
یک هزار کارت شهروندی در منطقه آزاد انزلی صادر شد مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت : تاکنون یک هزار کارت شهروندی برای ساکنان این منطقه صادر شده است .
استاندار گیلان: مدیران در جذب خیرین نقش مهمی دارند نماینده عالی دولت در استان گیلان گفت: اشخاص و مدیران دستگاه ها در جذب انسان های خیر و نیکوکار نقش مهمی دارند.
حادثه وحشتناک برای 30 زن گیلانی در جشن عروسی 30 زن که مهمان عروسی در روستا بودند با بازشدن دهنه چاه فاضلاب با سرنوشتی دردناک روبه‌رو شدند.
شبکه کنترل کیفیت در بخش صنعت شالیکوبی گیلان راه اندازی می شود مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان از راه اندازی شبکه ˈ کنترل کیفیتˈ در بخش صنعت شالیکوبی استان خبر داد.
پایداری مشاغل صیادی در گیلان در گرو بازسازی ذخایر آبزیان است مدیرکل شیلات گیلان در جلسه شورای اداری شهرستان رودسر با اشاره به فعالیت صیادان در سواحل این استان گفت: مادامیکه صیادان قانونی و غیرمجاز از ذخایر آبزیان استفاده می کنند باید به فکر بازسازی آن برای پایداری مشاغل صید و صیادی باشیم.
34واحد صنفی متخلف در ماسال پلمپ شد فرمانده نیروی انتظامی ماسال از پلمپ 34 واحد صنفی متخلف و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.
مراسم تجلیل از کارمندان و شهدای کارمند هرچه باشکوه تر در گیلان معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان از برگزاری چهار برنامه محوری در هفته بزرگداشت دولت خبر داد و گفت: در این هفته باید برنامه های تجلیل از کارمندان ، شهدای کارمند و شهیدان باهنر و رجایی هرچه باشکوه تر در استان برگزار شود
330 استاد ازطرح ضیافت اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بهره مند شدند مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی گیلان گفت: 330 نفر از استادان و نخبگان دانشگاهی از طرح ضیافت اندیشه دانشگاه های آزاد اسلامی این استان بهره مند شدند
مدیرعامل بورس: تامین مالی تولیدکنندگان از اهداف مهم بورس کالاست مدیرعامل بورس کالای ایران در مراسم گشایش تالار نمایندگی کارگزاران بورس کالا در منطقه آزاد انزلی ، تامین مالی تولیدکنندگان را از اهداف مهم بورس کالای کشور عنوان کرد .
نخستین معامله در بورس کالای منطقه آزاد انزلی انجام شد همزمان با گشایش تالار اختصاصی بورس کالا در منطقه آزاد انزلی نخستین معامله در این بورس با حضور مدیرعامل بورس کالای ایران ، استاندار گیلان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به صورت الکترونیکی انجام شد
کشتی گیران گیلانی پنج مدال مسابقات کشوری خردسالان را برگردن آویختند رییس هیات کشتی استان گیلان گفت : کشتی گیران گیلانی پنج مدال مسابقات خردسالان قهرمانی کشور را برگردن آویختند .
اهدای پنج عضو بدن یک فرد مرگ مغزی در گیلان به بیماران نیازمند رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان گفت : پنج عضو بدن یک فرد مرگ مغزی در گیلان به بیماران نیازمند پیوند زده شد
بحران آب از کلام تا واقعیت تصور بحران آب، غیرقابل باور اما گویا جدی است و بر همین اساس رضا احمدی سراوانی در سرمقاله شماره بیست و ششم مردادماه روزنامه خزر، بر دغدغه بحران آب در گیلان تاکید کرده است.
کاراته کاران گیلانی مدال آور مسابقات آسیایی تجلیل شدند از کاراته کاران گیلانی مدال آور مسابقات آسیایی مالزی روز یکشنبه در رشت تجلیل و تقدیر شد
192 واحد آموزشی در گیلان با مشارکت خیران مدرسه ساز احداث شده است مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز گیلان گفت: از آغاز فعالیت این مجمع تاکنون 192 واحد آموزشی با مشارکت خیرین مدرسه ساز در این استان احداث شده است.
وزنه برداران گیلانی چهار مدال مسابقات قهرمانی کشور را کسب کردند رییس هیات وزنه برداری گیلان گفت : وزنه برداران این استان چهار مدال رقابت های قهرمانی نوجوانان کشور را کسب کردند
روزی به پاس پهلوانی در گیلان پهلوانی آیینی برای ایرانیان است و به همین مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، با برگزاری کشتی گیله مردی در موزه میراث روستایی گیلان پاس داشته شد.
یونسکو آماده همکاری برای احیای تالاب انزلی است دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو (سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد) در ایران گفت: این سازمان آماده همکاری برای احیای تالاب انزلی و فراهم کردن شرایطی است تا با همیاری سازمان های بین المللی برای احیای این تالاب، اقداماتی صورت گیرد.
تیم بانوان گیلان نایب قهرمان کاراته قهرمانی کشور شد مسوول روابط عمومی هیات کاراته گیلان گفت: تیم بانوان استان در مسابقات سبک شیتوریو اینویی ها، نایب قهرمانی رقابت های قهرمانی کاراته بانوان کشور را کسب کرد
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد