گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار گلستان

برگزاری نخستین جشنواره ملی بازی های رایانه ای رضوی در گلستان نخستین جشنواره بازی های رایانه ای رضوی به منظور اشاعه و ترویج فرهنگ نبوی مرداد ماه سال آینده به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.
گلستانی ها 40 هزار جلد کتاب اهدا کردند مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی گلستان گفت: مردم استان در قالب طرح گلریزان کتاب افزون بر 40 هزار جلد کتاب به کتابخانه های عمومی مناطق شهری و روستایی اهدا کردند.
گزارش تصویری حضور رئیس جمهور در گلستان گزارش تصویری حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در گلستان
صنعت طیور از قابلیت‌های گلستان است معاون برنامه ریزی استاندار گلستان، صنعت طیور را از قابلیت‌های استان برشمرد و گفت: تا پایان سال 93 واحدهای بسیار بزرگ یک میلیون قطعه‌ای مرغ گوشتی در گلستان افتتاح می‌شود و ما تا پایان سال جاری مرغ را در گلستان بر اساس استانداردهای صادرات به کشورهای همسایه صادر می‌کنیم.
توسعه آموزش عالی زمینه ساز رشد و شکوفایی شهرهای گلستان است رییس دانشگاه پیام نور استان گلستان گفت: توسعه آموزش عالی در هر شهری باعث رشد و شکوفایی آن منطقه می شود.
جوان 25 ساله گرگانی از اعدام نجات یافت گذشت بزرگ اولیای دم، جوان 25 ساله گرگانی را که به قصاص محکوم شده بود، از چوبه دار نجات داد.
مدرسه تخصصی والیبال در گنبدکاووس راه اندازی شد مدرسه تخصصی والیبال از سوی آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در سه مقطع تحصیلی روز چهارشنبه طی آیینی در مدرسه ابتدایی سینا راه اندازی شد.
پوشش 99درصدی نوآموزان کلاس اولی گلستان در طرح سنجش دبیر طرح سنجش گلستان با اشاره به ارزیابی هوش تحصیلی و سلامت افزون بر 32هزار و 500نوآموز کلاس اولی استان گفت: با اجرای طرح جاماندگان پوشش این طرح شامل 99درصد کلاس اولی های گلستان می شود.
70 درصد مهارت آموزان فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای برادران گرگان با اشاره به روند صعودی حضور فارغ التحصیلان دانشگاهی در دوره های مهارت آموزی، گفت: آمار تحصیلکرده های دانشگاه ها افزون بر 70 درصد تعداد شرکت کنندگان این دوره ها را تشکیل می دهد.
استاندار گلستان: توسعه صنایع باید با نگاه حفظ محیط زیست باشد استاندار گلستان گفت: خدماتی که در راستای توسعه صنایع در استان انجام می شود باید با نگاه محیط زیستی، افزایش نقدینگی و کمک به معیشت کارگران باشد و باید از بکار گیری صنایع آلوده کننده محیط زیست جلوگیری شود.
نجات جوان 25 ساله از اعدام در گرگان محمود امینی افزود: در پرونده هایی که تیم رضایت شاکی زندان ورود پیدا می کند، همراهی بزرگان و علما و ریش سفیدان منطقه و بزرگواری شاکی باعث شده است تا رضایت های قابل توجهی در استان گلستان اخذ شود.
مسابقات تنیس ساحلی کشور به میزبانی گلستان برگزار می شود مرحله اول مسابقات تنیس ساحلی کشور به میزبانی استان گلستان در شهرستان بندرگز برگزار می شود.
آرام و کم خطر ویژگی سواحل استان گلستان فرماندار شهرستان گمیشان از توابع استان گلستان یکی از ویژگی های سواحل این منطقه را آرام و کم خطر بودن آن برای شنا و ایجاد تفرجگاه های ساحلی بیان کرد.
خرید گندم مازاد کشاورزان گلستانی 30درصد افزایش یاقت مدیر کل غله و شرکت خدمات بازرگانی دولتی استان گلستان گفت: میزان خرید گندم مازاد از کشاورزان گلستانی در سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 30 درصد افزایش دارد.
گلستان،مازندران و گیلان به عنوان استان های مهد طبیعت معرفی می شوند معاون محیط زیست دریایی سازمان محیط زیست کشور گفت: در برنامه توسعه ششم، سه استان گلستان، مازندران و گیلان به عنوان مهد طبیعت در نظر گرفته شده و طبیعت گردی در این استانها متمرکز خواهد شد.
توزیع کارت آزمون استخدامی شهرداری های تازه تاسیس گلستان آغاز شد توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شهرداری های تازه تاسیس استان گلستان از شنبه پانزدهم شهریور آغاز شد.
7هزار و 500میلیارد ریال معوقات بانکی در گلستان روزنامه خراسان در ویژه نامه استان گلستان عنوان ˈ750 میلیارد تومان معوقات بانکی استانˈ را دستمایه گزارشی قرار داده است.
سویای گلستان درگیر مشکلات بازرگانی و کمبود ادوات زراعی کشت دانه های روغنی از جمله در سویا در استان گلستان پنج دهه سابقه دارد اما این محصول برای توسعه نیازمند اختصاص ادوات زارعی و سیاست های مناسب بازرگانی است.
سرعت گیرهایی که مایه مشقت شده اند سفر به خطه سرسبز شمال کشور شاید برای هر خانواده ایرانی اتفاق افتاده باشد اما هزینه های تحمیلی ناشی از عبور خودرو بر روی سرعت گیرهای غیر استاندارد، لذت این سفر را در کام آنان تلخ می کند.
تشکل های زیست محیطی سه استان،خواستار تغییر مسیرجاده گلستان شدند جمعی از اعضای تشکل های زیست محیطی فعال در استان های سمنان، خراسان شمالی و گلستان با اجتماع در مسیر جاده پارک ملی گلستان خواستار تغییر مسیر این جاده بین المللی به منظور حفظ طبیعت پارک شدند.
بازدیدنماینده کمیساریاعالی سازمان ملل ازآموزش های مهارتی - نماینده کمیساریا عالی سازمان ملل در امور پناهندگان UNHCR ( دفتر مشهد) به همراه کارکنان دفتر امور اتباع بیگانه استانداری گلستان ومسوولان معاونت آموزش فنی و حرفه ای استان از کارگاه های آموزشی اتباع خارجی در گرگان بازدید کردند.
هنرمندان صنایع دستی گلستان هفت میلیارد ریال تسهیلات می گیرند معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی گلستان گفت: هنرمندان هنر- صنعت های دستی استان از محل مشاغل خانگی هفت میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند.
شرکت تیم بوکس نوجوانان گلستان در مسابقات قهرمانی کشور تیم بوکس نوجوانان پسر گلستان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که در شهرستان بانه برگزار می شود، شرکت کرده است
سیلاب اخیر مراوه تپه، بیش از 93 میلیارد ریال خسارت برجای گذاشت فرماندار شهرستان مراوه تپه اعلام کرد: بارندگی و سیلاب اخیر در این شهرستان 93 میلیارد و980 میلیون ریال خسارت برجای گذاشته است
استاندار گلستان: باید جاذبه شغل دولتی کاهش یابد استاندار گلستان جاذبه مشاغل دولتی را در جامعه بالا و توصیه بخشنامه ای برای کاهش آن را ناممکن دانست و گفت: باید برای کاهش جاذبه کار دولتی، فعالیت های فرهنگی و اقتصادی انجام شود
129کلاس درس جدید آماده استفاده دانش آموزان گلستانی شد مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان گفت: تعداد 20 واحد آموزشی جدید و بازسازی شده با 129 کلاس درس در استان آماده استفاده دانش آموزان در آغاز ماه مدرسه شد.
قرارداد ترکمن چای، این بار در بندر ترکمن پایگاه اطلاع رسانی گرگان ما نوشت: تفکیک و واگذاری برخی از قطعات زمین یک واحد تولیدی در بندر ترکمن به گونه ای در دست انجام است که قرارداد ترکمن چای را تداعی می کند
برای 591 مددجوی کمیته امداد گلستان شغل ایجاد شد مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: در سال جاری تاکنون برای 591 مددجوی این نهاد شغل ایجاد و در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت شده است.
جشن روز خبرنگار استان گلستان در سکوت معنادار رسانه ها برگزار شد جشن روز خبرنگار در گلستان در سطحی پایین و دور از شان خبرنگاران به گونه ای برگزار شد که نه تنها بازتاب چندان رسانه ای نداشت بلکه سکوت معنادار و غیبت برخی اصحاب رسانه استان واگوی بسیاری از مطالب بود
راهیابی دو دختر گلستانی به مسابقات دانش آموزی والیبال آسیا دو دانش آموز دختر گلستانی به مسابقات والیبال آسیا که در کشور تایلند برگزار می شود، راه یافتند
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد