گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار روز

محاکمه علنی توکلی با شکایت احمدی نژاد، مرتضوی، مشایی و ... احمد توکلی ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه آینده در شعبه 78 دادگاه کیفری استان تهران واقع در خیابان خیام بالاتر از چهار راه گلوبندک، بصورت علنی محاکمه می شود.
حمله موشکی حوثی ها به شهر نجران عربستان حوثی های یمن در حمله جدیدی شهر نجران عربستان سعودی را مورد هدف حملات موشکی قرار دادند.
اظهارات خاتمی درباره جزئیات مشارکت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس خاتمی در مورد ممنوع‌ البیانی رئیس دولت اصلاحات نیز مدعی شد «تا جایی که بنده می‌دانم این موضوع هیچ مبنای قانونی ندارد.»
انتصاب رئیس جدید موزه ملی ایران همچنین معاون ربیس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با صدور حکمی، مرتضی شکوهی را به عنوان مدیرکل امور مجلس معاونت حقوقی، مجلس و استان های این سازمان منصوب کرد.
خودسوزی دانشجوی دانشگاه آزاد شیراز وی اظهار کرد: با وجود تلاش های تیم پزشکی، اما سوختگی 100 درصدی، منجر به فوت وی شد.
پدر سمیه: اعدامش کنید! هیچ کمکی به ما نشده. چهار سال پیش که تازه اسیدپاشی شده بود، من خودم با سمیه و رعنا رفتم پیش مسئولان. آنجا وقتی دختر و نوه‌ام را دیدند گفتند که عاملانش باید نه یک بار که چند بار اعدام شوند.
برگی دیگر از فسادهای دولت احمدی‌نژاد این‌بار این پنج نماینده از آنهایی می‌گویند که در آن هشت سال دیپلم جعلی از مراکز آموزش از راه دور گرفته‌اند، تا لیسانس و فوق لیسانس و دکترا جلو رفته‌اند و حتی می‌خواستند عضو شورای شهر هم شوند. دیپلمه‌های جعلی گویا رقم‌شان بسیار بالاتر از ٣٧٠٠ تای بورسیه‌های غیرقانونی است.
35 درصد خانواده‌ها تک فرزند هستند مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی وزارت کار بر لزوم توجه به تبعات اجتماعی و فرهنگی پدیده «تک فرزندی» تاکید کرد.
قیمت رسمی انواع ارز در بانک مرکزی دلار کانادا 23,512 ریال، راند آفریقای جنوبی 2,386 ریال، لیر ترکیه 10,574 ریال، روبل روسیه 560 ریال، ریال قطر 7,825 ریال و یکصد دینار عراق 2,448 ریال قیمت خورد.
زلزله 4.7 ریشتری گیلان را لرزاند زمین‌لرزه‌ای با بزرگای 4.7 در مقیاس امواج درونی زمین، «جیران‌ده» در استان گیلان را لرزاند.
جزئیاتی از تیراندازی به دانش آموزان در سراوان این دانش‌آموز صبح شنبه هنگام خروج از مدرسه با همکلاسی‌هایش، هدف تیراندازی دو ناشناس قرار گرفت و در واقع هم‌مدرسه‌ای‌اش خواسته بود از او انتقام بگیرد.
نتایج اولیه کارشناسی ارشد 94 فردا اعلام می شود وی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1394 از ساعت 18 روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه روی سایت سازمان قرار داده خواهد شد.
ایران ارزان‌ترین مقصد گردشگری جهان شد رقابت‌پذیری قیمتی در صنعت سفر و گردشگری در واقع هزینه‌های پائین‌تر مرتبط با سفر به یک کشور است که موجب افزایش محبوبیت این کشور برای گردشگران و همچنین سرمایه‌گذاری در این صنعت می‌شود.
شهادت چند مامور ناجا در درگیری با اشرار فرمانده ناجا تصریح کرد: کارکنان ما آماده اند برای اجرای قانون ، احکام الهی و پاسداری از ارزش‌ها تا مرز شهادت هم پیش روند و خدا را شاکریم که این روحیه در ناجا وجود دارد.
30 ویژگی شهروند مطلوب دکتر محمود سریع القلم، استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران در نوشتاری که برای عصرایران تحریر کرده، 30 ویژگی یک شهروند مطلوب را برشمرده است که در زیر می خوانید:
30 ویژگی یک شهروند متمدن به شهروندان عادی بیشتر احترام بگذارد تا کسانی که پست و مقام دارند؛ 2. بتواند سی صفحه در مورد خود، روحیات و افکار خود بدون حتی یک جمله تکراری بنویسد؛
30 ویژگی سیاست مدار:‌ از مطالعه 200 بیوگرافی تا سفر به 40 کشور یک سیاستمدار خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟‌ این سوالی است که بسیاری از سیاستمداران ایرانی ،‌بی پاسخ به آن ، وارد گود سیاست شده اند و بسیاری از مردم نیز بی توجه بدان ،‌ به سیاستمداران رأی داده اند.
30 ویژگی انتقاد کردن/ مناظره کردن هدف از نقد و انتقاد، بهتر فهمیدن و دقیق فهمیدن یک موضوع است. 2- هدف از نقد و انتقاد، نزدیک کردن یک فکر و نظریه به fact است.
30 ویژگی "جامعه زنده" 30 ویژگی دکتر محمود سریع القلم ، در یادداشتی که برای عصرایران نوشته ، 30 ویژگی یک جامعه زنده را بیان کرده است. این استاد دانشگاه، پیشتر در نوشتارهای جداگانه ای 30 ویژگی شهروندان و 30 ویژگی سیاستمداران مطلوب را به رشته تحریر در آورده که در عصرایران منتشر شده است.
تایید اختلاس 32 میلیاردی در وزارت علوم احمدی نژاد معاون وزیر علوم ادامه داد: در حال حاضر بازگشت سرمایه با مشکل مواجه شده است؛ اصل پول 32 میلیارد تومان است و پیگیری ها از 1.5سال گذشته شروع شده است.
ایران، رتبه 97 فهرست کشورهای مناسب گردشگری در این فهرست، چین جایگاه هفدهم، امارات جایگاه بیست و چهارم و ترکیه جایگاه چهل و چهارم را دارد.
اعلام آمار سفر ایرانی ها به ترکیه وی یادآور شد: افزایش تعداد توریسم میان دو کشور در سطح روسای جمهور نیز مورد تاکید است و برنامه‌های افزایش مسافر باید در این زمینه انجام شود.
ماجرای مخالفت با انتصاب یک استاندار زمانی قمی هم اکنون نایب رئیس هیئت مدیره بنیاد باران است و در انتخابات ریاست جمهوری 92 مسئول امور استان های ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف بود.
سازمان سنجش: همه در آزمون امسال، قبول می شوند شمار شرکت کنندگان در آزمون سراسری پارسال یک میلیون و 31 هزار و 382 نفر بود درحالی که امسال 887 هزار و 845 داوطلب در آزمون سراسری 94 شرکت کرده اند.
سومین تجمع سراسری معلمان برگزار شد در بیشتر پلاکاردهایی که معلمان در تجمعات امروز حمل می‌کنند، مطالباتی نظیر بهبود وضعیت معیشتی، آزادی معلمان زندانی و استعفای وزیر آموزش و پرورش دیده می‌شود.
دولت: پرداخت بقیه مطالبات معلمان، به زودی سخنگوی دولت افزود: در بودجه امسال حدود 24 هزارمیلیارد تومان به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است.
30 ویژگی انسان عقلانی کمتر از کسی تقاضایی داشته باشد و عمدتا به همت، فکر، برنامه‌ریزی و زحمات خود اتکا کند.
عارف: استانی شدن انتخابات فنی و کارشناسی است عارف درمورد انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتظارم این است که همه اصلاح طلبان اجماع را بپذیرند و قرعه به نام هر فردی افتاد تمکین کند؛ هر فردی قرار شد نیاید از دیگران حمایت کند.
آغاز ثبت‌نام هیئت علمی دانشگاه آزاد متقاضیان ثبت نام می توانند به پایگاه دفتر استخدام و تامین هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس jazb.iau.ir مراجعه کنند.
یارانه فروردین امشب واریز می‌شود بنا بر اظهارات مقامات رسمی تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین در سال جاری وجود ندارد.
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد