گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار جدید ایران و شمال

نحوه افزایش یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندیمتقاضیان دریافت یارانه نقدی در فاز دوم لازم است در زمانی که دولت مشخص می کند به مراکز ثبت نامی که در این خصوص تعیین می شود، مراجعه کنند و اگر پس از بررسی ها و تحقیقی که در این زمینه انجام خواهد شد، مشخص شود که افراد با درآمد بیشتر از مبلغ تعیین شده توسط دولت اقدام به ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی کرده اند، تا 3 برابر یارانه دریافتی جریمه به آنها تعلق خواهد گرفت.
قیمت آزاد سکه و ارز (جدول)قیمت آزاد سکه و ارز (جدول)
مختاباد رئیس دانشکده هنر شد سیدعبدالحسین مختاباد رئیس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز شد.
تحریم بیمه‌ای ایران لغو نشد سخنگوی کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: «مشورت هایی در این زمینه در حال انجام است.» وی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.
انواع بیمه عمر و مزایای آن همچنین پرداخت هزینه های امراض خاص نظیر سکته های قلبی و مغزی ، پیوند اعضا ، انواع سرطان ، جراحی عروق کرونر ، فلج اطفال ، التهاب مغزی کودکان و ... توسط این بیمه نامه انجام می‌شود.
افزایش 3 میلیون تومانی هزینه زندگی شهری این افزایش در حالی است که بر خلاف وعده دولت کمتر از نیمی از رشد هزینه ها از محل یارانه نقدی تامین شده است. یارانه ای که قرار بود سهمی از ان به بخش تولید داده شود ولی به رغم عدم تخصیص به بهش تولید همان یارانه نیز کفاف هزینه های جهش یافته را نداشته است.
اعلام اصلاحات دفترچه کنکور 93 اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون سراسری سال 1393 را برای تغییرات اعمال شده برای ادامه تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی اعلام شد.
550 میلیون دلار، حجم مبادلات ایران و آمریکا رییس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران گفت: حجم مبادلات اقتصادی ایران و آمریکا در سه تا چهار ماه اخیر به 550 میلیون دلار رسیده است.
کشف ستاره‌ای با بیش از 13 میلیارد سال عمر گروهی از دانشمندان استرالیایی ستاره ای را شناسایی کرده اند که با عمری بیش از 13.6 میلیارد سال به اندازه انفجار بزرگ (بیگ بنگ) قدمت دارد.
فراخوان اعزام به خدمت فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها در اسفند ماه سازمان وظیفه عمومی مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها را که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اسفند ماه هستند را فراخواند.
ایران رتبه پنجم جهان در تلفات جاده ای معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران به ازای هر یکصد هزار جمعیت، رتبه پنجم جهانی را در تلفات جاده ای پس از کشورهای از جمله ونزوئلا و تایلند به خود اختصاص داده است.
حاشیه های مذاکرات ایران و 1+5 در وین دور تازه مذاکرات ایران و گروه 1+5 در حالی از صبح امروز (سه شنبه) در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در هوای سرد شهر وین اتریش آغاز به کار کرد که هیات های هفت کشور از روز قبل در این شهر حضور یافته بودند.
جزئیات پرداخت عیدی بازنشستگان سال 92 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت : عیدی کارگرانی که در یکی از ماههای سال 92 بازنشسته شدند به نسبت ماههای دریافت مستمری پرداخت می شود.
آخرین قیمت انواع خودرو در بازار (جدول)آخرین قیمت انواع خودرو در بازار (جدول)
مخالفت آیت الله صانعی با اعدام در ملاء عام آیات عظام نوری همدانی و صانعی به پرسش شفقنا درباره اجرای حدود در ملاء عام پاسخ گفتند.
آمار واقعی اعتیاد در دانشگاه‌ها اعلام شد هاشمی با بیان اینکه ما مصرف سیگار را در دانشگاه‌ها مثبت نمی‌دانیم، خاطرنشان کرد: درباره همان حدود دو درصد معتاد دانشگاهی نیز نگرانیم و باید برنامه‌های خرد و کلان در سطح دانشگاه‌ها و جامعه برای پیشگیری از این موضوع انجام شود.
آخرین قیمت انواع خودرو در بازار آخرین قیمت انواع خودرو در بازار
عزم جزم آموزش و پرورش برای حذف کنکور ایرنا: معاون متوسطه وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون حذف کنکور برای دومین بار در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و از این رو ما مصمم به اجرای این قانون هستیم .
آخرین قیمت انواع سکه، ارز و طلا (جدول)آخرین قیمت انواع سکه، ارز و طلا (جدول)
حمایت روحانی از تیم ملی در جام جهانی حسن روحانی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان قول حمایت دولت از تیم ملی فوتبال در جام جهانی و کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی را داد.
فرهنگیان عضو صندوق ذخیره کارت اعتباری متوازن می گیرند معاون تحقیقات و برنامه ریزی صندوق ذخیره فرهنگیان از صدور کارت اعتباری متوازن برای فرهنگیان عضو این صندوق خبر داد.
زمان توزیع کارت آزمون دکتری داوطلبان دوره دکتری نیمه‌متمرکز می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه‌شنبه ۱۳ اسفند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.
گزارشی از درآمدهای زیرزمینی صداوسیما روزنامه رسالت در شماره روز یکشنبه خود در مطلبی به قلم ˈ غلامرضا انبارلویی ˈ با نقب زدن به موضوع انتخاب مجری برای مصاحبه رییس جمهوری و طرح چند پرسش حاشیه ای ، از درآمدهای زیرزمینی صدا و سیمای جمهوری اسلامی پرده برداشته است.
اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها از فروردین 93 عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون در جلسه عصر امروز خود اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها را از ابتدای فروردین ماه سال آتی تصویب کردند.
"تصمیم سنجیده" درباره حصر کروبی،موسوی و رهنورد ادبیات آقای لاریجانی قابل توجه است. نخست به این خاطر که از واژه «مساله» استفاده کرده ، درحالی که در نگاه برخی مقوله حصر سه چهره سیاسی، «راه حل» یک بحران است اما آقای لاریجانی با دقت واژه «مساله» را به کار برده است.
جدیدترین قیمت انواع لپ‌تاپ جدیدترین قیمت انواع لپ‌تاپ
آخرین قیمت سکه و ارز در بازار آخرین قیمت سکه و ارز در بازار
لپ‌تاپ از یک‌میلیون تا ۳‌میلیارد تومان! SONY VAIO F۲۳B۹ مدل بعدی پرفروش‌هاست که توانسته بخشی از سهم بازار را به خود اختصاص دهد. این دستگاه ۲میلیون و ۷۰۰‌ هزار تومانی به نیاز بسیاری از کاربران پاسخ می‌دهد و همین امر موجب شده تا یکی از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار به حساب بیاید.
دبیر فضای مجازی: اینترنت سالم می‌شود وی با تاکید براینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موظف به تکمیل زیرساختهای شبکه ملی اطلاعات است گفت: در این زمینه نحوه تامین پهنای باند دسترسی به اینترنت و شرایط مرتبط با این شبکه باید از سوی وزارت ارتباطات ارائه و به الزامات پاسخ داده شود.
مسجدجامعی: رضایت از زندگی کاهش یافته است وی تصریح کرد: مسئولیت پذیری اجتماعی در گذشته باعث مشارکت شهروندان در کارهای مختلف می‌شد ولی متاسفانه اگرچه فضای شهرسازی ما گسترش پیدا کرده است اما قواعد ما به روز نشده است.
علت اصلی حادثه سقوط اتوبوس در مازندران فرمانده پلیس راه مازندران علت اصلی حادثه سقوط اتوبوس ولوو در دره پلور را اعلام کرد.
بانوی اوکراینی در مازندران شیعه شد یک بانوی اوکراینی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران شیعه شد.
تولید برنج هوازی مازندران در مراحل نهایی رئیس موسسه تحقیقات برنج مازندران از تولید برنج هوازی و بدون نیاز به آب در این استان خبر داد.
ملاقات استاندار مازندران از مجروحان سقوط اتوبوس در هراز رییع فلاح استاندار مازندران عصر امروز با حضور در بیمارستان 17 شهریور آمل، با مجروحان حادثه سقوط اتوبوس به داخل دره در محور مواصلاتی هراز دیدار و گفت‌وگو کرد.
دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث فرهنگی مازندران شد دلاور بزرگ‌نیا که در دولت روحانی به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه ایرانگردی و جهانگردی مازندران منصوب شده بود به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی مازندران پنج‌شنبه هفته جاری معارفه می‌شود.
کشاورزی تنها راه توسعه مازندران استاستاندار مازندران گفت: با توجه به وضعیت بخش صنعت و گردشگری؛ کشاورزی تنها راه توسعه استان مازندران به شمار می‌رود.
سفر نافرجام مسافران کردکوی به تهرانمحور هراز یکی از پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور است که بسیاری از هموطنان با نام این جاده شریانی آشنایی دارند و سفر در آن را تجربه کرده‌اند.
مراسم اختتامیه جشنواره بسیج هنرمندان مازندران با حضور جلیل فرجاد سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران از حضور جلیل فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم اختتامیه جشنواره بسیج هنرمندان مازندران خبر داد.
به‌کارگیری جوانان در فرماندهی نواحی بسیج مازندران فرمانده سپاه کربلای مازندران از به‌کارگیری جوانان در سطح فرماندهی نواحی مازندران خبر داد.
82 درصد از زنان سرپرست خانوار فاقد شغل هستند استاندار مازندران گفت: آمار زنان سرپرست خانوار نگران‌کننده است و حدود 82 درصد از این زنان بیکار هستند.
افزایش اعتبار ویژه در حمایت از کسب و کار زنان کارآفرین معاون امور زنان رئیس جمهور گفت: دولت با ارائه تسهیلات به زنان شاغل سرپرست خانوار، حمایت درمانی، حمایت از زنان کارآفرین و افزایش اعتبار ویژه در حمایت از کسب و کار توجه کند.
فرمانده جدید سپاه ناحیه بهشهر معرفی شد در حکمی از سوی فرمانده سپاه کربلای مازندران، فرمانده جدید سپاه ناحیه بهشهر معرفی شد.
زیرساخت‌های گردشگری مازندران نامناسب است امام جمعه بابل با اشاره به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم گفت: زیرساخت‌های گردشگری مازندران نامناسب است.
تدارک اعزام 39 هزار مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب فرمانده سپاه کربلای مازندران از تدارک اعزام 39 هزار مازندرانی برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور خبر داد.
واردات 800 هزار دلاری تعاونی‌های مرزنشینان مازندران مدیرکل گمرکات مازندران گفت: امسال تعاونی‌ها مرزنشینان مازندران 800 هزار دلار واردات داشتند.
خسارت هزار میلیارد تومانی برف در غرب مازندران استاندار مازندران گفت: بیش از یک‌هزار میلیارد تومان خسارت برف در غرب استان مازندران به وجود آمده است.
451 هزار مازندرانی مشمول دریافت سبد کالا شدند رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه 451 هزار خانوار مازندرانی مشمول دریافت سبد کالا هستند، گفت: تاکنون 217 هزار خانوار مازندرانی سبد کالا دریافت کردند.
جذب 51 سربازمعلم در مناطق محروم مازندران معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش مازندران گفت: برابر دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش این اداره کل 51 نفر سربازمعلم در سال تحصیلی آینده در مناطق محروم و مورد نیاز استان جذب می‌شوند.
رسیدگی به 518 پرونده تخلف قاچاق کالا و ارز در مازندران معاون توسعه بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: 518 پرونده تخلف قاچاق کالا و ارز به ارزش ریالی 2 میلیارد و 645 میلیون تومان در مازندران رسیدگی شد.
آستاراخان دروازه ورود به بازار بزرگ روسیه است رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مازندران گفت: آستاراخان را دروازه ورود به بازار بزرگ روسیه می‌دانیم که می‌تواند روابط تجاری دو کشور را بهبود بخشد.
دفع زباله مهم‌ترین مشکل شهرنشینی در مازندران است دبیر نخستین کنگره علوم زمین و توسعه پایدار گفت: دفع زباله مهم‌ترین مشکل توسعه شهرنشینی در مازندران است.
افزایش کشفیات کالای قاچاق در مازندران معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از افزایش کشفیات کالای قاچاق در این استان خبر داد.
احتمال فعالیت مجدد آتشفشان دماوند کارشناس ارشد زمین‌شناسی کشور گفت: دماوند آتشفشان خفته است که در گذشته فعالیت داشته و در آینده نیز فعال می‌شود.
تهیه و تدوین نقشه راه محیط زیست مازندران مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بر تهیه و تدوین نقشه راه محیط زیست استان تاکید کرد.
اختصاص تنخواه 15 میلیارد تومانی برای جبران خسارت برف در مازندران معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: در حال حاضر دولت 15 میلیارد تومان برای جبران خسارت بحران برف اخیر در مازندران به صورت تنخواه در اختیار این استان قرار داده است.
تخصیص 24 میلیارد ریال اعتبار به مساجد مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تخصیص 24 میلیارد و 346 میلیون ریال اعتبار دولتی برای مساجد شهرستان‌های استان مازندران خبر داد.
ثبت 123 واقعه ولادت در هر شبانه‌روز در مازندران مدیرکل ثبت احوال مازندران از ثبت ولادت 123 واقعه به طور میانگین در هر شبانه روز در استان خبر داد.
جزئیات آتش‌سوزی در دانشکده گردشگری کلاردشتانفجار مخزن گاز مرکز علمی کاربردی کلاردشت پنج زخمی بر جای گذاشت که حال چهار مصدوم این حادثه وخیم گزارش شده است.
اعزام 110 گروه دانشجویی به اردوهای جهادی مازندران مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با بیان اینکه در سال‌جاری 350 نفر در قالب 110 گروه به اردوهای جهادی اعزام شده‌اند، گفت: در نوروز سال گذشته نیز 250 نفر در اردوهای جهادی حضور داشتند.
افتتاح 27 دفتر پیشخوان دولت در مازندران مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: 27 دفتر پیشخوان دولت در سال 92 در استان افتتاح شد.
پیوند کشاورزی و گردشگری موجب توسعه رشت می‌شود فرماندار رشت گفت: پیوند بخش کشاورزی و صنعت گردشگری موجب ایجاد اشتغال و توسعه رشت می‌شود.
نقش مهم علم‌ زمین‌شناسی در توسعه پایدار گیلان علم زمین‌شناسی در اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی و توسعه پایدار گیلان اهمیت ویژه‌ای دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
اختصاص 14 میلیارد تومان تسهیلات به اشتغال گیلان جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از اختصاص سالانه 14 میلیارد تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال در این استان خبر داد.
ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در گیلان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در نوروز 93 در شهرهای مختلف این استان خبر داد.
اعزام کاروان عتبات عالیات گیلان از 20 اسفند مدیر حج و زیارت گیلان زمان اعزام کاروان‌های عتبات عالیات این استان را 20 اسفند امسال تا 31 خرداد 93 عنوان کرد.
بیمه سلامت گیلان هزینه بیماران دیالیزی را می‌پردازد مدیرکل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه بیماران مزمن کلیوی در هفته سه بار باید دیالیز شوند، گفت: بیمه سلامت گیلان تمام این هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.
تندیس عمر خیام در «آستراخان» روسیه رونمایی می‌شود مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های گیلان از رونمایی تندیس عمر خیام نیشابوری همزمان با حضور رئیس جمهور ایران در اجلاس سران کشورهای حاشیه خزر در «آستراخان» روسیه خبر داد.
تشکیل جلسه مدیریت بحران آب در گیلانرئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از تشکیل جلسه مدیریت بحران آب به دلیل کاهش 50 درصدی ذخیره آب کشاورزی در این استان خبر داد.
برگزاری نشست تخصصی برنج در گیلان مسئولین سازمان بسیج مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سپاه قدس گیلان از برگزاری همایش و نشست تخصصی برنج با حضور استان‌های برنج‌خیز کشور توسط این نهاد خبر داد.
بهره‌برداری از معادن گیلان رونق می‌گیرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: بهره‌برداری از معادن و صنایع معدنی گیلان رونق می‌گیرد.
شهردار لاهیجان به سازمان بین‌المللی شهرداران صلح پیوست شهردار لاهیجان با حکم رئیس بین‌المللی شهرداران صلح جهانی به سازمان بین‌المللی شهرداران صلح پیوست.
57 درصد سرقت‌های گیلان در رشت است رئیس پلیس آگاهی گیلان از وقوع 57 درصد سرقت‌های گیلان در رشت خبر داد و گفت: بیشتر سارقان منازل گیلان از استان‌های دیگر هستند.
تدوین برنامه عملیاتی دادگستری گیلان در سال 93 رئیس کل دادگستری گیلان گفت: برنامه عملیاتی دادگستری گیلان برای سال 93 تدوین می‌شود.
تصویب احداث منطقه آزاد در آستراخانوزیر روابط بین‌الملل و اقتصاد آستراخان از تصویب احداث منطقه آزاد تجاری تا دو ماه آینده توسط دولت روسیه در این منطقه خبر داد.
پرویز پرستویی: گیلان دیار هنرمندان بزرگی است بازیگر سینما و تلویزیون گفت: گیلان دارای هنرمندان پیشکسوت و بزرگ در عرصه سینما و تلویزیون است.
فعالیت 900 عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد گیلان رئیس کمیته پژوهشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان از فعالیت 900 عضو هیئت علمی این دانشگاه در استان خبر داد.
تشکیل کمیته شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه‌های آزاد گیلان معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از تشکیل کمیته شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه‌های آزاد اسلامی این استان خبر داد.
توزیع 50 درصد سبد کالا بین مردم گیلان معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ایجاد 200 مرکز توزیع سبد کالا در این استان خبر داد و گفت: تاکنون 50 درصد سبد کالای دولت بین مردم مشمول استان توزیع شده است.
نحوی‌نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان شد حسین نحوی‌نژاد با حکم رئیس سازمان بهزیستی مدیرکل بهزیستی گیلان شد.
سرای تجاری ایرانیان در آستراخان راه‌اندازی شود استاندار گیلان بر برطرف شدن موانع احداث سرای تجاری ایرانیان در آستراخان تاکید کرد و گفت: سرای تجاری ایرانیان در آستراخان راه‌اندازی شود.
ارسال 127 اثر شعر دفاع مقدس به دبیرخانه جشنواره گیلان مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از ارسال 127 اثر رسیده به ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس این استان خبر داد.
دیدار وزیر روابط بین‌الملل آستراخان با استاندار گیلان وزیر روابط بین‌الملل و اقتصاد خارجی آستراخان روسیه با استاندار گیلان دیدار کرد.
سرمایه‌گذاری رمز موفقیت آستارا است فرماندار جدید آستارا گفت: سرمایه‌گذاری رمز موفقیت آستارا است و مشکلات این بخش باید برطرف شود.
سفر استاندار آستراخان روسیه به گیلانوزیر روابط بین‌الملل و اقتصاد آستراخان روسیه از سفر استاندار آستراخان در آوریل سال میلادی جاری به گیلان خبر داد.
دستگیری سرشاخه گروه بزرگ هکری در گیلان فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری سرشاخه یک گروه بزرگ هکری توسط پلیس فتا در این استان خبر داد.
راه‌آهن گیلان باید به آستارا متصل شود استاندار گیلان گفت: راه‌آهن گیلان برای اقتصادی شدن باید به آستارا متصل شود.
تشکیل اتحادیه شهرداران شهرهای ساحلی دریای خزر شهردار رشت خواستار تشکیل اتحادیه شهرداران شهرهای ساحلی دریای خزر شد و گفت: امیدواریم اتحادیه مذکور در نشست سران کشورهای حاشیه خزر در آستراخان روسیه مطرح و به تصویب برسد.
فرماندار جدید آستارا منصوب شد مراسم معارفه سیروس شفقی فرماندار جدید آستارا آغاز شد.
بازدید وزیر روابط بین‌الملل آستراخان از منطقه آزاد انزلی وزیر روابط بین‌الملل و اقتصاد آستراخان روسیه از منطقه آزاد انزلی و بندر کاسپین بازدید کرد.
وضعیت کنونی انزلی قابل پذیرش نیستاستاندار گیلان گفت: از نیروهای داخلی با رویکرد دولتی و مردمی و هدف توسعه استان استفاده می‌کنیم.
تمام امور مرمت خیابان‎های گلستان باید به پایان برسد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: تا 24 اسفند ماه امسال تمام امور بهسازی، مرمت خیابان‎ها و زیباسازی شهرها باید توسط شهرداری‎ها و دستگاه‎های اجرایی مرتبط به پایان برسد.
مردم بازوان پرقدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مردم همواره ثابت کرده‎اند که بازوان پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
گلستان دارای رتبه اول جمع‎آوری زکات در کشور است مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از کسب رتبه اول جمع‎آوری زکات در کشور توسط استان گلستان خبر داد.
2 انتصاب جدید در استانداری گلستان طی احکامی جداگانه از سوی استاندار گلستان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان منصوب شدند.
153 دانشجوی گلستانی عازم سرزمین وحی می‎شوند مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های گلستان از اعزام 153 دانشجو در فروردین سال 1393 به سرزمین وحی خبر داد.
آمادگی کامل گلستان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گلستان گفت: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی در سال 93، تمامی دستگاه‎های استان برای پذیرایی میهمانان آماده می‎شوند.
برآورد 724 میلیارد ریالی اعتبار مورد نیاز برای راه و شهرسازی گلستان رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: این اداره‌کل برای انجام بهینه وظایف خود در حوادث آتی از جمله کولاک برف نیازمند اعتباری معادل 724 میلیارد ریال است.
اجرای 216 پروژه بازسازی و پیشگیری سیل در گلستان سرپرست مدیریت بحران استان گلستان گفت: در سال جاری 216 پروژه بازسازی و پیشگیری سیل در استان انجام گرفته است.
تعهد شهردار گرگان در تحویل پروژه عمرانی شهردار گرگان تعهد کرد پروژه عمرانی پل روگذر میدان شهید قندهاری این شهرستان در موعد مقرر به بهره‎برداری برسد.
شورای شهر گرگان تب کارگری گرفت قصه پرغصه تضییع حقوق کارگران خدمات شهری در گرگان پس از گذراندن چندین مصوبه و برگزاری جلسات متعدد علنی و غیرعلنی همچنان بی‎نتیجه ماند و شصتمین جلسه شورا این‎بار تب کارگری به خود گرفت.
توصیه جدی به باغداران گلستانی برای خرید نهال از نهال‎کارانی خرید کنید که داری مجوز از جهاد کشاورزی هستند و نهال استاندارد و با شناسه به شما می‎فروشند با این عمل می‎توان در صورت نامرغوب بودن نهال از طریق دادگستری اقدام و خسارت دریافت کرد.
خسارت 180 میلیارد تومانی حوادث جوی اخیر به گلستان سرپرست مدیریت بحران استان گلستان گفت: در اثر حوادث اخیر جوی از جمله برف، یخبندان و برودت زیاد دما، خسارت 180 میلیارد تومانی به استان وارد شد.
آسیب سرما بر مرکبات و درختان زیتون در گلستان مرکبات گلستان و بیش از 500 هکتار از درختان زیتون شهرستان مینودشت، شهرهای کلاله، گالیکش، آزادشهر، علی‌آبادکتول و ... را دچار سرمازدگی شده‎اند.
راه‎اندازی کمیته اقوام در ستاد خدمات سفرهای نوروزی گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از راه‌اندازی کمیته اقوام در ستاد خدمات سفرهای نوروزی این استان خبر داد.
گلستان میزبان همایش خیرین شغل‌ساز شود پدر علم آی‌تی ایران با بیان اینکه دولت بودجه‎ای برای ایجاد شغل ندارد، گفت: نمی‎توان دست روی دست گذاشت و برای اشتغال جوانان هیچ کاری نکرد، لذا چون پروژه مربوط به مردم است گلستان می‎تواند در برگزاری همایش خیرین شغل‎ساز ورود کند.
حل مشکل شهریه دانشجویان علمی کاربردی گلستان با پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در استان گلستان مشکل شهریه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان حل شد.
ادبیات رفتار گردشگری در گلستان نیازمند بازنگری است استاندار گلستان گفت: توسعه گردشگری در استان نیازمند بازنگری ادبیات گردشگری و تغییر رفتار با رویکرد فرهنگ تعامل است.
نوروز فرصت ارزشمند اقتصادی و فرهنگی برای گلستان است سرپرست دفتر امور شهری استانداری گلستان گفت: نوروز فرصت ارزشمند اقتصادی و فرهنگی برای گلستان است.
گلستان به استانی دانش‎‎بنیان و حرفه‎ای‌محور تبدیل می‎شود پدر علم آی‌تی ایران گفت: در کمتر از دو سال آینده گلستان به استانی دانش‎بنیان و حرفه‎ای‌محور تبدیل خواهد شد.
فرش ترکمن میراث معنوی تراکمه گلستان حاشیه جنوب‌شرقی دریای خزر مرکز زندگی ایلات ترکمن است که همواره مشغول کشاورزی و پرورش اسب بوده و قالی‌بافی یکی از پیشه‌های مورد علاقه آن‌هاست.
22 بهمن صحنه غرور ملی است امروز از هر گوشه ایران اسلامی ندای عزت‎خواهی بلند می‎شود گلستانی‎ها نیز در همه شهرها و روستاهای استان در روز 22 بهمن آماده ثبت صحنه غرور ملی هستند.
راه‌اندازی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) در گنبدکاووس رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: به زودی در شهرستان گنبدکاووس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) راه‎اندازی خواهد شد.
درک پیام امام و رهبری مؤلفه انقلاب اسلامی است استاندار گلستان گفت: درک پیام امام و رهبری مؤلفه انقلاب اسلامی است.
گلستان با شاخص‎های سلامت فاصله زیادی دارداستاندار گلستان در خصوص وضعیت بخش سلامت استان گفت: گلستان با شاخص‎های سلامت فاصله زیادی دارد.
سازمان بسیج رسانه گلستان افتتاح رسمی شد رئیس سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: همزمان با سی ‎و پنجمین بهار انقلاب اسلامی فعالیت بسیج رسانه استان گلستان قوت گرفت.
فعالیت چشمگیر سایت‌های خبری انقلابی در گلستان فرمانده سپاه نینوا گلستان از فعالیت چشمگیر سایت‌های خبری همسو با اهداف انقلاب اسلامی در استان خبر داد.
19 پروژه عمرانی، درمانی و بهداشتی در گلستان به بهره‎برداری رسید قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گلستان از بهره‎برداری 19 پروژه عمرانی، درمانی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در استان خبر داد.
پیش‎بینی بودجه 3 هزار میلیارد ریالی برای شهرداری‎های گلستان سرپرست اداره کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان از پیش‎بینی بودجه 3 هزار میلیارد ریالی برای شهرداری‎های گلستان برای سال آینده خبر داد.
حاشیه‎های جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان «ناصر گرزین» رئیس شورای اسلامی شهر گرگان این روزها همانند مدیران مدرسه با به صدا در آوردن زنگ شورا و تماس با غایبان یا افرادی که با تأخیر در جلسه حاضر می‎شوند نقش مدیر مدرسه شورای شهر گرگان را در ذهن ایجاد می‌کند.
تبلیغات شهری گرگان در وضعیت نامشخص است رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری گرگان گفت: تبلیغات شهری گرگان در وضعیت نامشخص است.

اخبار جدید ایران و شمال

آخرین قیمت ارز، سکه و طلا در بازار (جدول)
آغاز توزیع کارت آزمون ارشد سال 93
معرفی رکورداران نامزدی سیمرغ‌های جشنواره‌ی فیلم فجر
آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری دانشگاه آزاد
رسیدگی به پرونده قالیباف در دیوان عدالت اداری
هاشمی:با ملتی که منطق دارد، به زبان تهدید صحبت نکنید
افزایش خطر ابتلا به فشار خون با کاهش مصرف کلسیم
تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد آزاد تا دوشنبه
آخرین مهلت ثبت‌نام در کاروان‌های حج ۹۳
سرعت اینترنت خود را منفجر کنید!
تصویب لایحه بودجه 1393 در مجلس
مصاحبه هاشمی درباره رابطه‌اش با رهبری
بیانیه سازمان انرژی اتمی درباره توافقات ایران و آژانس
شهاب‌مرادی: «شیار143» محک‌ داوری فیلم‌ فجر
مبلغ عیدی کارمندان دولت اعلام شد
مقام معظم رهبری: انتقادها منصفانه باشد
جزئیات 7 توافق جدید ایران و آژانس در مذاکرات تهران
بیکارترین استان‌های کشور کدامند؟
ایرانی ها سال گذشته در گوگل چه جستجو کردند؟
اولین روزنامه‌ای که با امام مصاحبه کرد
بیسکویت‌های رژیمی، بخوریم یا نخوریم؟
نامه های لاریجانی به روحانی درباره مصوبات غیرقانونی دولت
پیش بینی کسری 19 هزار میلیارد تومانی در بودجه 93
ایرانی‌ها در سال 2013 چقدر موبایل خریدند؟
جدیدترین قیمت سکه و طلا در بازار
کلیات بودجه 787 هزار میلیارد تومانی کشور تصویب شد
وجود نیمی از کاربران اینترنت خاورمیانه در ایران
700 هزار جستجوی اینترنتی در هر دقیقه
ایران در صدر فهرست پیشنهادی برای گردشگری در سال ۲۰۱۴

انجام تحقیقات از معاون اول رئیس‌جمهور سابق

زباله چهره شهرستان بابلسر را نازیبا کرده‌ است
امدادرسانی به 30 هزار گرفتار بحران سفید در غرب مازندران
رشد 38 درصدی صادرات فرآورده‌های لبنی در مازندران
آب شرب 145 روستای بحران‌زده غرب مازندران وصل شد
کیک بوکسینگ مازندران نایب قهرمان کشور شد
دعوت مجمع نمایندگان مازندران برای خلق حماسه در 22 بهمن

RSS Feed of this section