گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار جدید ایران و شمال

اعلام رسمی اسامی شورای شهر تهرانفرماندار تهران با اعلام رسمی 31 نفر منتخب شورای شهر تهران گفت: 2 میلیون و 786 هزار و 357 رای در شهر تهران برای انتخابات شوراها به صندوق ریخته شد.
بازتاب گسترده اولین کنفرانس مطبوعاتی «حسن روحانی» در رسانه‌های عربیسخنان رئیس‌جمهور برگزیده مردم ایران در اولین کنفرانس مطبوعاتی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان به خصوص رسانه‌های منطقه و کشورهای عربی داشت.
حسن روحانی : بیکاری تک‌رقمی شد جشن پیروزی می‌گیریمرئیس‌جمهور برگزیده مردم ایران در نشست خبری خود و در پاسخ به خبرنگار فارس گفت: روزی که رقم بیکاری تک‌رقمی شد جشن کوچکی خواهیم گرفت و وقتی به حد جهانی رسیدیم، جشن ملی خواهیم گرفت.
احمدی‌نژاد به دادگاه احضار شد شعبه 76دادگاه کیفری استان تهران بر خلاف اصول مصرح قانون اساسی دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران را به دادگاه احضار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، این احضاریه بدنبال شکایت آقای علی لاریجانی و همچنین رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نیز یعقوب خلیل نژاد علیه رئیس جمهور ارسال شده است.
زمان تحلیف و رأی اعتماد به کابینه روحانی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی جزئیات برگزاری مراسم تحلیف حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌ جمهور منتخب ملت و نحوه رأی اعتماد به کابینه وی در پارلمان را تشریح کرد.
اسامی نهایی منتخبان شورای شهر تهرانبا اتمام شمارش 3 هزار و 739 صندوق رأی در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اسامی ۳۱ نفر منتخبان شهر تهران اعلام شد. حامیان محمد باقر قالیباف و اصلاح طلبان در شورای شهر جدید تهران برای ابقای قالیباف و یا انتصاب شهردار جدید نیاز به همکاری با یکدیگر دارند.
جزییات نامه محمدرضا عارف به ضرغامی محمدرضا عارف در نامه‌ای به رییس سازمان صدا وسیما از تلاش رسانه ملی برای خلق حماسه سیاسی تشکر کرد و گفت: با گشوده شدن فصل جدیدی از همدلی و همکاری در حیات سیاسی جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش ملی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در افزایش همگرایی‌ها و کاهش واگرایی‌ها تعیین کننده خواهد بود.
آخرین قیمت انواع سکه و ارز در بازارنرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران یکشنبه شب یک میلیون و 250 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 230 هزار تومان، نیم سکه 674 هزار تومان، ربع سکه 420 هزار تومان و گرمی 288 هزار تومان اعلام شد.
پیام تبریک هادی حسینی به حسن روحانی عالیجناب دکتر روحانی ریاست جمهور منتخب ملت شریف ایران با درود و احترام وافر اکنون با تاییدات خداوند متعال و آرای قاطع ملت شریف ایران در جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران پای در رکاب خدمت نهاده اید غرور و افتخاریست بر ما خادمین مردم تا در اجرای برنامه ها و سیاست های آنجناب و دولت محترم برای تعالی و سربلندی ایران عزیز همراه و همگام باشیم .
علت رای آوردن روحانی از نگاه پناهیان حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نگرانی و ناراحتی بسیاری از نیروهای انقلابی از عدم اتحاد کاندیداهای اصولگرا که باعث پیروزی روحانی شد را به هیچ وجه قبول ندارم، گفت: در صورت ائتلاف هم تغییری در نتیجه آرا پدید نمی آمد.
تبریک پادشاه عربستان به حسن روحانیملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان با ارسال پیامی برای حسن روحانی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری منتخب ملت ایران را تبریک گفت.
انتقاد 21 سینماگر از دولت احمدی نژاد و استقبال از دولت روحانی با شمارش آرای اخذ شده از مردم، تکلیف یازدهمین انتخاب ریاست‌جمهوری مشخص و حسن روحانی با رأی حدود نوزده میلیونی ملت به عنوان رییس‌جمهور منتخب برگزیده شد.
مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز -استقبال جامعه جهانی از رئیس جمهور منتخب ؛دبیرکل سازمان ملل از انتخاب حسن روحانی استقبال کرد/اشتون: به همکاری با رییس جمهور جدید ایران متعهدم -رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تبریک به حسن روحانی:این انتخابات و نتایج معنادار آن درس‌های فراوانی داشت -احیای سازمان مدیریت؛ اقدام فوری روحانی؛کلیدهای اقتصادی حسن روحانی رمزگشایی می‌شود - محمدرضا باهنر تشریح کرد:جزئیات مراسم تحلیف رییس جمهور جدید
رونمایی از کابینه احتمالی دولت یازدهم برخی شنیده ها حاکی از روند انتخاب کابینه دولت یازدهم با تیمی متشکل از وزیران فعلی و سابق و همچنین چهره های سیاسی اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا است.
تحلیل عباس عبدی از انتخابات ریاست جمهوری - عباس عبدی، پیروزی حسن روحانی در انتخابات را، تکرار تجربه دوم خرداد سال 76 می‌داند و معتقد است که امروز زمان مطرح کردن مطالباتی همچون رفع حصرها نیست. عبدی می‌گوید اولویت دولت جدید باید ایجاد وحدت و همبستگی ملی باشد و پس از آن به پشتوانه حمایت مردمی از دولت و انسجام داخلی، به حل مشکلات بین‌المللی پرداخت.
هاشمی رفسنجانی: در شادمانی سیاسی مردم سهیم هستمرئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، از رئیس جمهور منتخب ملت خواست با تحقق وعده‌هایش نور امید را با تدبیر دولتش هر روز در جامعه مشعشع‌تر کند.
پیام تبریک «بشار اسد» به روحانیرئیس جمهور سوریه در پیامی به نام خود و به نام ملت این کشور صمیمانه ترین تبریک‌های خود را به مناسبت به دست آوردن اعتماد میلیون‌ها ایرانی به رئیس جمهور منتخب اعلام داشت.
دکتر روحانی : ملت ایران تمام دنیا را شگفت‌زده کردرئیس‌جمهور منتخب ملت ایران از دیدار خود با مقام معظم رهبری و ارائه رهنمودهایی از سوی ایشان طی ملاقات امروز خبر داد.
دیدار حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب اسلامیحجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم عصر امروز(یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
پیام تبریک مجمع نمایندگان مازندران به روحانی مجمع نمایندگان استان مازندران در تشکر از مردم شریف استان مازندران و تبریک به جناب آقای دکتر حسن روحانی منتخب ارزشمند ملت فهیم ایران اسلامی بیانیه ای صادر کردند، که یک نسخه از آن برای دفتر پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز ارسال شده است.
آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران برای همکاری با دولت روحانی حضور مقتدرانه، هوشمندانه و خیره‌کننده ملت ایران در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم زد و برگ زرین و پرافتخار دیگری را به تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی افزود.
تیتر روزنامه‌ها بعد انتخاب روحانی /عکس تیتر روزنامه‌ها بعد انتخاب روحانی /عکس
مهمترین محورهای برنامه های روحانی برای دولت یازدهم با توجه به پایان یافتن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حسن روحانی با کسب 18 میلیون و 613 هزار و 329 رای در مرحله اول انتخابات به بررسی مهمترین محورهای برنامه های ایشان می پردازیم.
اولین اظهارات هاشمی پس از انتخابات در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک موضوع اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورا نگهبان مطرح و با رأی اعضای مجمع رفع اختلاف شد.
رییس‌جمهور قانون بودجه 92 را ابلاغ کرد احمدی نژاد طی نامه ایی به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، قانون بودجه سال 1392 را ابلاغ کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن این نامه به شرح زیر است:
پیام روحانی خطاب به مردم ایران رئیس جمهور منتخب ایران در پیامی در بخش خبری ۲۱ تاکید کرد:‌همه آنان که به دیگر نامزدهای محترم رای داده‌اند این بنده را خدمتگزار مخلص خود بدانند، زیرا که من خود را پاسدار حقوق همه ملت ایران می‌دانم.
هاشمی ، برنده بزرگ انتخابات 24 خرداد البته ناگفته نماند که "هاشمی امروز" ، بسیار متفاوت با "هاشمی دیروز" است. کنار گرفتن از عرصه اجرایی و نشست و برخاست مستمر با مردم و گروه های مختلف صنفی ، دانشگاهی و ... هاشمی را بروز کرده است. / هاشمی با عملیات یک ماه اخیر خود ، تمام آنچه علیه او در این سال ها رشته بودند را پنبه کرد. اینک گزاره "هاشمی دیگر خریدار ندارد" ، مهر باطل خورده است.
مهمترین عناوین روزنامه‌های‌امروز -روحانی پاستور نشین شد؛عارف جاودان -عارف: این موفقیت پیروزی گفتمان اصلاح طلبی و اعتدال است -پیام رهبر معظم انقلاب در پی حماسه تاریخی 24 خرداد؛پیروز حقیقی انتخابات؛ ملت بزرگ ایران -هاشمی رفسنجانی با تقدیر از حضور حماسی مردم بر انتخابات: هیچ شبه ای به انتخابات وارد نیست
حسن روحانی: این پیروزی، پیروزی اعتدال و آگاهی بر افراط و بداخلاقی استملت ایران من به عهدی که با شما مردم بسته‌ام وفادار خواهم بود و با اتکا به دعای خیر و استمرار حضور و حمایت شما تا پایان این راه پرافتخار از پای نخواهم نشست.
پیام تبریک ولایتی به حسن روحانی در پی اعلام پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، علی اکبر ولایتی پیام تبریکی برای رئیس جمهوری منتخب ارسال کرد.
تشییع جنازه خوشگوی مازندرانیتشییع پیکر پاک عارف جلیل القدر، دلداده به امیر المومنین حسن باقری معروف به خوشگوی مازندرانی پیش از ظهر امروز در میان حزن و اندوه دوستداران به ولایت و دلدادگان به این شاعر آیینی و خادم اهل بیت در محمودآباد برگزار و در گلستان شهدای سنگ وزان این شهرستان که محل ولادت و زندگی این مرد خدایی بود به خاک سپرده شد.
دارکوه؛ ییلاقی‌ترین منطقه مازندران با شروع فصل تابستان اهالی دامدار تاریخی‌ترین روستای مازندران برای رساندن علوفه مناسب به دامشان اقدام به کوچ دام به مناطق ییلاقی به ارتفاع حدود یک‌هزار و 500 متری دامنه البرز در حد فاصل مرز استان سمنان و مازندران می‌کنند.
مازندران ممتار کسب رتبه در المپیادهای علمی است مسئول دانشگاه فرهنگیان شهرستان آمل گفت: اگر مازندران در المپیادهای علمی رتبه ممتاز را از آن خود کرده و در کنکور فنی و حرفه‌ای نیز رتبه اول کشور را دارد به سبب همدلی و صمیمیت است.
محمدنسب مدیر جدید آموزش و پرورش آمل شد محمدنسب مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان آمل شد.
دونده مازندرانی در قزاقستان مدال برنز را کسب کرد رئیس هیئت دو و میدانی مازندران از کسب مدال برنز دونده مازندرانی در جام کازانف قزاقستان خبر داد.
لیست شورای 5 نفره شهر ارطه در مازندران قطعی شد بعد از سه روز از برگزاری انتخابات، شمارش آرای نامزدهای شورای شهر ارطه به پایان رسید و اعضا به طور قطعی مشخص شدند.
حضور 3 فوتبالیست مازندرانی در اردوی تیم ملی زیر 17 سال نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال، سه بازیکن مازندرانی به اردو دعوت شدند.
منتخبان شورای شهر کیاسر در مازندران اعلام شد بخشدار چهاردانگه ساری اسامی منتخبان مردم در شورای شهر کیاسر را اعلام کرد.
نخستین روستای بی‌زباله کشور در مازندران مبتکر و مجری طرح روستای بدون زباله در قائمشهر از اجرای این طرح برای نخستین بار در کشور در روستای اسکندرکلای قائمشهر خبر داد.
پرسپولیسی‌ها در مازندران اردو می‌زنند مسئول هیئت فوتبال مازندران از برگزاری اردوی آمادگی تیم پرسپولیس تهران در رامسر خبر داد.
میاندرود شهری با جنگل‌های بکر استفاده گردشگران از طبیعت زیبا و جنگلی میاندرود منتظر توجه مسئولان و ورود گردشگران است.
وزنه‌بردار مازندرانی در قزاقستان روی تخته می‌رود دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: وزنه‌بردار جوان مازندرانی برای کسب مدال در قزاقستان روی تخته می‌رود.
84 میلیون دلار سهم صادرات مازندران در 2 ماهه سال‌جاری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در دو ماهه اول سال جاری بر اساس گزارش گمرکات 84 میلیون دلار سهم صادرات استان بوده است.
حضور پرشور ورزشی‌ها در شورای شهر مازندران در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران، انتخاب ورزشی‌ها در برخی از شهرها در نوع خود جالب بود.
توضیحات فرمانداری ساری در مورد خبر تحصن کاندیداها این کاندیداها با تنظیم نامه ای موارد اعتراضی خود را تشریح و خواستار پیگیری فرماندار و هیات نظارت در این خصوص شدند.
دکتر مجید شعبانی دار فانی را وداع گفتدکترمجیدشعبانی رئیس نظام پزشکی شهرستان نکا و عضو سومین دوره از شورای اسلامی شهر نکا صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت.
نهایی شدن نتیجه انتخابات در چالوس فرماندار چالوس از نهایی شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.
معرفی نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلسمعاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شد.
نهایی شدن نتیجه انتخابات شورای شهر در بابلسر سخنگوی فرمانداری بابلسر از مشخص شدن اسامی اعضای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان بابلسر خبر داد. محسن
نتایج چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای بهشهرفرماندار بهشهر نتایج قطعی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی سه شهر شهرستان بهشهر را اعلام کرد.
نتایج قطعی شورای شهر بابل اعلام شد فرماندار بابل گفت: 13 نفر اعضای منتخب شورای شهر بابل و شوراهای هفت گانه بابل معرفی شدند.
اعلام نتایج انتخابات شورای شهر رامسر نتایج چهارمین انتخابات شوراهای شهر و روستا در رامسر اعلام شد.
اعضای شورای اسلامی شهر آمل مشخص شدند اعضای جدید شورای اسلامی شهر آمل عصر امروز با پایان شمارش آرا مشخص شدند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات شهرستان آمل، براساس آخرین شمارش آرای شعب انتخاباتی آمل، اعضای 13 نفره شورای اسلامی شهر آمل معرفی شدند.
جشن و راهپیمایی شبانه طرفداران رئیس جمهور منتخب در ساری شب گذشته با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری طرفداران رئیس جمهور منتخب به خیابان‌ها ریختند و تا پاسی از شب به جشن و سرور پرداختند. شب گذشته با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری طرفداران رئیس جمهور منتخب به خیابان‌ها ریختند و تا پاسی از شب به جشن و سرور پرداختند.
اسامی اعضای منتخب شورای شهر نور منتشر شد فرماندار نور با صدوراطلاعیه‌ای نتیجه قطعی چهارمین دوره انتخابات شورای شهر نور را اعلام کرد.
برپایی کارناوال‌های شادی در خیابان‌های مرکز مازندرانخیابان‌های مرکز مازندران شب گذشته شاهد حضور جوانانی بود که روز قبل در انتخابات شرکت کرده بودند و منتظر اعلام نتایج انتخابات بودند. این حضور که شب گذشته با پخش کردن شیرینی همراه بود، ترافیک سنگینی را در خیابان‌های مرکزی ساری رقم زده بود.
شرکت بیش از 90 درصدی مازندرانی‌ها در انتخابات استاندار مازندران سهم مازندران را در مشارکت سیاسی 24 خرداد بیش از 90 درصد اعلام کرد.
ستاد روحانی در مازندران برنامه‌ای برای جشن انتخاباتی نداردمعاون فرهنگی ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران گفت: ستاد روحانی در مازندران برنامه‌ای برای جشن انتخاباتی ندارد.
اسامی منتخبان شورای شهر میاندرود در مازندران اسامی منتخبان شورای شهر مرکز میاندرود اعلام شد.
دفتر آیت الله صدوقی انتخاب روحانی را تبریک گفت دفتر آیت‌الله صدوقی مازندرانی از علمای برجسته مازندران با انتشار بیانیه‌ای انتخاب حجت‌الاسلام روحانی را به عنوان ریاست جمهوری یازدهم ایران تبریک گفت.
صادر کنندگان گیلان ثبت‌نام کنند رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: صادر کنندگان گیلان برای انتخاب صادر کننده نمونه کشوری هر چه سریع‌تر ثبت‌نام کنند.
دفتر ایری در ایران افتتاح می‌شود رئیس مؤسسه تحقیقات برنج کشور گفت: دفتر ایری با حضور جولیان لاپیتان از مدیران ارشد ایری به صورت رسمی سوم تیر ماه امسال در رشت افتتاح می‌شود.
پسماندها عمده‌ترین معضل محیط زیست گیلان وجود پسماندها و پساب‌ها عمده‌ترین مشکل و معضل محیط زیست گیلان است.
جشنواره خاطره‌نگاری دفاع مقدس گیلان برگزار می‌شود مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: سومین جشنواره خاطره‌نگاری دفاع مقدس گیلان 30 خرداد جاری در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.
وقتی دیتا سنتر گیلان راه‌اندازی شود قرار است قبل از پایان دولت دهم برخی از سرویس‌های اطلاعاتی گیلان و در نیمه نخست امسال دیتا سنتر این استان راه‌اندازی شود.
تاسیس پارک فناوری دفاعی در گیلان استاندار گیلان از تاسیس پارک فناوری دفاعی با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این استان خبر داد.
پروانه کارخانه‌هایی که مطالبات چایکاران را نپردازند باطل می‌شود استاندار گیلان با انتقاد از پرداخت نشدن مطالبات چایکاران توسط کارخانه‌های چای‌سازی، گفت: پروانه کارخانه‌هایی که مطالبات چایکاران را نپردازند، باطل می‌شود.
منتخبان شورای شهر رشت مشخص شدند رئیس هیئت نظارت بر شوراهای شهرستان رشت از مشخص شدن منتخبان نهایی شورای اسلامی این شهر خبر داد. حجت‌الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری در گفت‌وگوی با فارس، اظهار کرد: کار بررسی و شمارش آرای نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر در ساعت هفت صبح امروز پایان یافت و نفرات مشخص شدند.
صومعه‌سرا شهر بدون مانع کشور شناخته شد مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: صومعه‌سرا شهر بدون مانع و با مناسب‌سازی از طرف سازمان بهزیستی کشور معرفی شده است.
نتایج منتخبان شورای شهر رشت امروز اعلام می‌شود دبیر ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه منتخبان بیشتر شهرهای این استان مشخص شده است، گفت: نتایج منتخبان شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز اعلام می‌شود.
رقصیدن نخستین خوشه‌های برنج با نسیم بهاری نخستین خوشه‌های زرین برنج گیلان با نسیم بهاری رقصیدن خود را در شالیزارهای سبز این استان آغاز کرد و سد سفیدرود برای تأمین آب این شالیزارها نیاز به رسوب‌زدایی دارد.
کشاورزان گیلانی وام خرید پمپ آب دریافت می‌کنند رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: یک ‌میلیارد و 500 میلیون تومان وام خرید پمپ آب با سود 15 درصد به کشاورزان گیلانی پرداخت می‌شود.
کمبود 500 میلیون متر مکعب آب کشاورزی در گیلان استاندار گیلان بر مدیریت مصرف آب توسط کشاورزان تأکید کرد و گفت: سال آینده 500 میلیون متر مکعب کمبود آب کشاورزی در گیلان داریم.
مشارکت 99 درصدی مردم املش در انتخابات ریاست جمهوریفرماندار املش گفت: بیش از 99 درصد مردم املش در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
نفرات پیروز شورای شهر رودسر مشخص شدند فرماندار رودسر از معرفی نفرات پیروز انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی این شهر خبر داد.
معرفی منتخبان شورای شهر آستانه‌اشرفیهفرماندار آستانه‌اشرفیه از مشارکت 84 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و نیز معرفی اعضای شورای شهر خبر داد.
مشارکت 65 درصدی مردم انزلی در انتخابات فرماندار انزلی از مشارکت 65 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خبر داد.
معرفی منتخبان شورای اسلامی شفتفرماندار شفت از مشارکت 98 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و معرفی منتخبان شوراهای اسلامی خبر داد.
منتخبان پیروز شورای شهر صومعه‌سرا معرفی شدندفرماندار صومعه‌سرا گفت: اعضای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر صومعه‌سرا با اکثریت آرای مردم این شهرستان مشخص شدند.
معرفی منتخبان شورای اسلامی شهر ماسالفرماندار ماسال از مشارکت 96 درصدی مردم این شهرستان و معرفی منتخبان شورای اسلامی شهر خبر داد.
قدردانی دفتر نظارت بر انتخابات گیلان از خلق حماسه مردم دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم این استان در انتخابات قدردانی کرد.
مشارکت 82 درصدی مردم گیلان در انتخابات رئیس ستاد انتخابات گیلان از مشارکت 82 درصدی مردم این استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان خبر داد.
میانه‌روی خط‌مشی روحانی است رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان، اعتدال، میانه‌روی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها را خط‌مشی حسن روحانی عنوان کرد.
شورای شهر لنگرود منتخبان خود را شناخت فرماندار لنگرود از مشخص شدن منتخبان شورای اسلامی این شهر خبر داد. کمال محمدبیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با قدردانی از حماسه‌سازی مردم این شهرستان در انتخابات، اظهار کرد: حماسه سیاسی انتخابات توسط مردم رقم خورد.
منتخبان شورای شهر تالش معرفی شدندفرماندار تالش از معرفی منتخبان شورای شهر این شهرستان و مشارکت 98.32 درصدی مردم در انتخابات خبر داد.
نفرات پیروز شورای شهر رودسر مشخص شدند فرماندار رودسر از معرفی نفرات پیروز انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی این شهر خبر داد.
مشارکت 99 درصدی مردم املش در انتخابات ریاست جمهوری فرماندار املش گفت: بیش از 99 درصد مردم املش در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
معرفی منتخبان شورای شهر آستانه‌اشرفیهفرماندار آستانه‌اشرفیه از مشارکت 84 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و نیز معرفی اعضای شورای شهر خبر داد.
منتخبان شورای شهر در آستانه اشرفیه معرفی شدند فرماندار آستانه‌اشرفیه از مشارکت 84 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و نیز معرفی اعضای شورای شهر خبر داد. علی باباخانی امروز در گفت‌وگوی فارس ، با اشاره به مشارکت مردم اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات بسیار چشمگیر بود.
اعضای شورای شهر املش مشخص شدند فرماندار املش گفت: اعضای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای املش و رانکوه مشخص شدند. مهدی جعفری با اشاره به اعلام نهایی نتایج انتخابات شوراهای اسلامی، اظهار کرد: اصغر جانعلی‌پور با کسب یک‌هزار و 753 رأی نفر نخست عضو شورای اسلامی شهر املش شد.
پیام تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان با صدور پیامی مشترک از حضور افتخارآفرین مردم سرافراز، متدین، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه این استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.
اعلام اعضای منتخب خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گلستان در شوراها دبیر ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان اسامی اعضای منتخب شوراهای اسلامی این استان را اعلام کرد.
کمیته حفاظت فنی «پگاه» رتبه برتر گلستان را کسب کرد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار شرکت شیر پاستوریزه «پگاه» مقام برتر استان گلستان را در سال 91 به دست آورد.
اسامی و تعداد آرای کسب شده در چهارمین انتخابات شورای شهر گرگان فرمانداری شهرستان گرگان طی اطلاعیه‎ای آمار نهایی شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان را اعلام کرد
نتایج نهایی منتخبان شوراهای شهر استان گلستان اعلام شد روابط عمومی استانداری گلستان نتایج نهایی منتخبان شوراهای شهر استان را اعلام کرد.
نتایج انتخابات شورا در چهار شهر گلستان نتایج انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر در چهار شهر گلستان اعلام شد.
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از مردم برای حضوری گستر‌دهشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 24 خرداد نقطه عطف حماسه سیاسی ملت است.
حاشیه‌های خواندنی سفر روحانی به گرگان «حسن روحانی»، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صبح روز چهار شنبه برای دیدار با مردم استان گلستان وارد گرگان شد و در مسجد جامع گلشن این شهر سخنرانی کرد.
آمادگی 1492 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از آمادگی یک‎هزار و 492 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان خبر داد.
گزارش تصویری سفر جلیلی به گرگانگزارش تصویری سفر جلیلی به گرگان
برای اصلح بودن ولایتی به حجت شرعی رسیده‎ایم نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ما برای رسیدن به اصلح بودن دکتر ولایتی به حجت شرعی رسیده‎ایم و دولت آقای ولایتی یک دولت متمم و دارای یک پشتوانه مذهبی خواهد بود.
حاشیه‌های نشست انتخاباتی حامیان عارف و روحانی در گرگان نشست انتخاباتی حامیان «محمدرضا عارف» و حجت‌الاسلام «حسن روحانی» صبح امروز در حسینیه دزیانی‌های مقیم گرگان برگزار شد.
ائتلاف عارف و روحانی موجب شادی هواداران شد رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در استان گلستان با ابراز خرسندی از انصراف این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ائتلاف «عارف» و «روحانی» موجب شادی دل هواداران شد.
شورای هماهنگی روستاهای غرب گرگان از «ولایتی» حمایت می‌کند عضو شورای مرکزی شورای هماهنگی روستائیان غرب گرگان حمایت این تشکل را از «علی‌اکبر ولایتی» در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
روحانی فردا عازم گلستان می‎شودحجت‎الاسلام حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا 9:30 به گلستان سفر می‎کند.
«عارف» فردا به گلستان می‌آید رئیس ستاد انتخاباتی «محمدرضا عارف» در استان گلستان از سفر روز بیست و یکم خرداد ماه 1392 این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان خبر داد.
حامیان ولایتی از بهارستان به گلستان می‌آیند رئیس ستاد انتخاباتی «علی اکبر ولایتی» در استان گلستان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اعلام حمایت از این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز بیستم خردادماه در استان گلستان حضور می‌یابند.
حسینی: اهل سنت گلستان حامی ولایتی هستند رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در استان گلستان گفت: جمعی از فعالان سیاسی و متنفذین و تاثیرگذاران استان به ویژه اهل سنت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ولایتی حمایت می‌کنند.
برگزیدگان نخستین جشنواره روابط عمومی‎های گلستانعصر امروز در نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط عمومی‎های استان گلستان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
روابط عمومی کارآمد ترجمان اصلی مردمسالاری دینی است مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: روابط عمومی کارآمد می‎تواند ترجمان اصلی مردمسالاری دینی باشد.
نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط‎عمومی‎های استان گلستان نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط‎عمومی‎های استان گلستان امروز با شرکت روابط عمومی 50 دستگاه استان گلستان در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد.
روابط عمومی‏ها در اجرایی شدن گفتمان امام و انقلاب نقش‏آفرین باشندمعاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: روابط عمومی‏ها دراجرایی شدن گفتمان شعار سال که طبیعتا گفتمان امام و انقلاب است می‏توانند نقش‏آفرینی کنند.
عدم آموزش مهمترین چالش روابط عمومی‏ها سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان گفت: روابط عمومی در دنیا به عنوان یک مهارت شناخته می‏شود که خلاء آن یقینا سبب عدم موفقیت در این حوزه خواهد شد.
فقر شناخت جامعه نسبت به روابط عمومیمدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه حوزه روابط عمومی معمولا با محدودیت‏های متعددی دست و پنجه نرم می‏کند، گفت: فقر شناخت درست از روابط عمومی در جامعه و درنگاه برخی مدیران یکی از مشکلات اساسی در این حوزه است.
ولایتی عملگرا و برنامه محور استعضو شورای راهبردی ستاد ولایتی در گلستان گفت: علی‎اکبر ولایتی فردی عملگرا، متعهد، فعال، متخصص، کاردان، توانمند و برنامه محور است.
تعداد هیئت‌های بازرسی بر انتخابات گلستان 3 برابر افزایش یافترئیس بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: تعداد هیئت‌های نظارت بر انتخابات استان در این دوره از انتخابات در مقایسه با انتخابات مجلس شورای اسلامی سه برابر افزایش یافته است.
برگزاری چهارمین همایش روابط عمومی‌های استان گلستان چهارمین همایش و نخستین جشنواره روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گلستان ساعت 9 صبح یکشنبه 19 خردادماه جاری با معرفی برترین روابط عمومی‌های استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار می‌شود.
17 واحد صنایع آلاینده در گلستان وجود داردمدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: حدود 17 واحد در گلستان جزو صنایع آلاینده است که مشمول عوارض آلایندگی می‎شوند.
دانشجویان گلستان: عزت و اقتدار ملی در گرو خلق حماسه ‌سیاسی است دانشجویان گلستانی اعلام کردند: حضور حماسی و چشمگیر در انتخابات 24 خرداد ماه، اقتدار و عزت ملی را بار دیگر برای کشور به ارمغان می‌آورد.
حمایت علما و بزرگان اهل سنت از قالیباف ادامه داردتعدادی از علمای طراز اول اهل سنت حمایت علنی خود را از نامزدی دکتر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

اخبار جدید ایران و شمال

مهمترین عناوین روزنامه های صبح کشور - مقام معظم رهبری:حضور حداکثری در پای صندوق‌ رأی از هر چیزی مهم‌تر است - مجید انصاری:عدم شرکت در انتخابات یک ضرر قطعی است -آیت‌ا... جوادی‌آملی:هدف نظام اسلامی، حفظ کرامت انسانی است - واکنش کدخدایی به اظهارات آیت‌ا... ‌هاشمی‌
انتخابات چگونه به مرحله دوم می‌رود؟ نظرسنجی های صورت گرفته تا کنون حکایت از آن دارد که نتیجه انتخابات در این دوره، در مرحله دوم مشخص خواهد شد. اتفاقی که تاکنون فقط در سال 84 رخ داده است.
نرخ انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی آخرین نرخ‌ها در مرکز مبادلات ارزی بیانگر افزایش قیمت در اغلب ارزها و تنها کاهش نرخ در دو مورد است.
دختری پس از 26 سال قاتل پدرش را در اینترنت یافت! سانتوز متهم است در نوامبر سال 1986 در حالی که 16 سال بیشتر نداشت، به دنبال یک مشاجره لفظی، خوزه مارتینز شهروند اهل دومینیکن را در مقابل رستورانش از ناحیه سر هدف گلوله قرار داده و به قتل می‌رساند.
ستاد روحانی: در ساعات اولیه رای بدهید سخنگویی ستاد روحانی در استان زنجان گفت: طبق قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکنند در مرحله دوم انتخابات نیز نمی‌توانند شرکت نمایند.
دریافت شماره ملی به صورت تلفنی از ادارات ثبت احوال خبرگزاری تسنیم: معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال گفت: شهروندان می‌توانند شماره ملی خود را به صورت تلفنی از یکی از ادارات سازمان ثبت احوال دریافت کنند.
عارف: انتخابات شورای شهر را به مانند انتخابات ریاست جمهوری تلقی کنید جمعی از کاندیداهای جوان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با دکتر محمدرضا عارف دیدار کردند.
احمدی‌نژاد: به هوشمندی و ایمان ملت باور دارم رییس‌جمهور با صدور پیامی ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی را به حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری فراخواند.
خیز آمار افت تحصیلی دانش آموزان مهمترین عوامل افت تحصیلی، نیروی انسانی و معلم است. یک معلم باید به مبانی تعلیم و تربیت، روانشناسی کودک و محتوای درسی که تدوین می‌کند، آشنا باشد. از سویی برخورداری از امکانات آموزشی مثل کارگاه و آزمایشگاه نیز بسیار مهم است.
استاد شهرام ناظری حمایت خود را از قالیباف تکذیب کرد استاد شهرام ناظری شوالیه آواز ایران در گفت و گو با خبرنگار انتخاب، حمایت خود از قالیباف را تکذیب کردد
حضور حداکثری در پای صندوق‌ رأی از هر چیزی مهم‌تر استحضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تاکید کردند: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، از هر چیز دیگر برای کشور مهم‌تر است و ملت با حرکت مقتدرانه روز جمعه، ارتباط و اتصال مستحکم خود را با نظام اسلامی اثبات، و دشمن را بار دیگر ناکام و ناامید خواهد کرد.
اضافه شدن 20 هزار شعبه اخذ رای در انتخابات/وزیر کشور از اضافه شدن 20 هزار شعبه اخذ رای خبر داد و گفت: هم اکنون ۶۰ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور سازماندهی شده و تعداد صندوقها نیز با توجه به برگزاری همزمان ۲ انتخابات، از ۱۲۵ هزار به ۱۳۰ هزار صندوق افزایش یافته است.
دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مراجع عظام تقلید با صدور بیانیه‌هایی جداگانه، از مردم برای حضور گسترده و پر شور در انتخابات ۲۴ خرداد دعوت کردند.
حسن روحانی در گرگان : ما از افراط‌گری و خودسری به دور هستیم کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما از افراط‌گری و خودسری به دور هستیم.
گزارش تصویری سفر روحانی به مشهدگزارش تصویری سفر روحانی به مشهد
گزارش تصویری سفر محسن رضایی به لرستانگزارش تصویری سفر محسن رضایی به لرستان
گزارش تصویری سفر علی اکبر ولایتی به بندر عباسگزارش تصویری سفر علی اکبر ولایتی به بندر عباس
گزارش تصویری سفر حسن روحانی به زاهدان و کرمانگزارش تصویری سفر حسن روحانی به زاهدان و کرمان
گزارش تصویری سفر حسن روحانی به شیرازگزارش تصویری سفر حسن روحانی به شیراز
گزارش تصویری تبلیغات انتخابات ریاست جمهوریگزارش تصویری تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری
ولایتی: به هیچ وجه صحنه انتخابات را ترک نخواهم کرد ولایتی در ادامه خطاب به ستادهای انتخاباتی خود گفت: افرادی که در ستادها مشغول فعالیت هستند به مطالبی که از سوی برخی افراد به صورت شفاهی، کتبی، حضوری و غیر حضوری مطرح می‌شود، پاسخ تلخ و منفی ندهند و اخلاق مداری را از همین الان شروع کنند.
برنامه‌ امروز کاندیداها در شبکه های مختلف صداوسیما در ادامه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی، برنامه تبلیغاتی این کاندیداها امروز (22 خرداد ماه) از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود.
مهمترین عناوین روزنامه های صبح کشور - آیت‌الله هاشمی:عارف مردانگی کرد -همایش اصلاح طلبان قزوین در حمایت از روحانی:علیخانی: مردم فریب وعده‌ها را نخواهند خورد - غلامعباس توسلی:رای پیروزی کاندیدای اعتدال تلاش کنیم -محمدعلی نجفی:اولویت اصلاحات مسائل ملی است
باید تلاش کنیم سرنوشت انتخابات در مرحله اول تعیین شودمشاور ارشد حسن روحانی معتقد است اگر ملت ایران در انتخابات شرکت کنند مهندسی انتخابات به دست ملت و نتیجه انتخابات نیز پیروزی مردم خواهد بود.
بیانیه جدید حسن روحانی بعد از ائتلاف اصلاح طلبانحجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بیانیه ای در خصوص تحولات اخیر صادر نموده که در آن آمده است:
حمایت 140 هنرمند برجسته کشور از حسن روحانی+اسامیحدود 140 هنرمند برجسته کشور در عرصه های سینما، ادبیات، تجسمی، کاریکاتور و.. از دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده اند متن کامل این بیانیه و اسامی بشرح ذیل است:
آیت الله هاشمی: به حسن روحانی رای می دهم آیت الله هاشمی با بیان اینکه از روحانی حمایت می کند اعلام کرد که به او رای خواهد داد.
زهرا اشراقی: در صحنه انتخابات حاضر شویم نرفتن به پای صندوق های رای قابل قبول نیست و به همین خاطر جریان اصلاح طلبی همیشه موافق حضور گسترده در انتخابات بوده و اکنون نیز -خصوصا با توجه به این که کاندیدای ما مورد تایید آقایان هاشمی و خاتمی است -توصیه می کنم مردم به او رای بدهند.»
بیانیه علی مطهری درباره کاندیدای اصلحعلی مطهری در بیانیه ای حسن روحانی و علی اکبر ولایتی را کاندیداهای برتر خواند و اعلام کرد که با توجه به نتیجه نظرسنجی ها به روحانی رای می دهد.
سیدمحمد خاتمی: از عارف متشکرم، همه به روحانی رای دهندسیدمحمد خاتمی و حسن روحانی پس از کناره گیری از محمدرضا عارف از کاندیداتوری ریاست جمهوری، بیانیه های جداگانه ای منتشر کردند.

اخبار جدید ایران و شمال

ناطق‌نوری: رئیس جمهور یازدهم باید تفرقه را از بین ببرد نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس، با بیان اینکه رئیس جمهور یازدهم باید تفرقه را از بین ببرد، گفت: روحانی دارای پیشینه قوی است.
جزئیات حضور سعید جلیلی در مازندران سعید جلیلی فردا میهمان مردم مازندران است.
زمزمه کناره‌گیری جلیلی از نامزدی جدی تر شد؟ شایعه است، واقعیت یا خبرپراکنی؟ در آستانه انتخابات، از ستاد حدادعادل خبر رسیده که «برخی بزرگان برای کناره‌گیری سعید جلیلی تلاش‌هایی آغاز کرده‌اند و او نیز در این زمینه استدلال‌های بزرگان را پذیرفته است.» نمایندگان حاضر در ستاد سعید جلیلی خبر را تکذیب می‌کنند. با این حال صادق زیباکلام، تاکید دارد که حضور ضعیف جلیلی در مناظره‌های اخیر موجب ریزش آرای او شده و طرفداران رادیکال او را ناامید کرده است.
گزارش تصویری سفر محمد رضا عارف به شیرازگزارش تصویری سفر محمد رضا عارف به شیراز
گزارش تصویری سفر حسن روحانی به ارومیهگزارش تصویری سفر حسن روحانی به ارومیه
گزارش تصویری سفر محمد رضا عارف به کرمانگزارش تصویری سفر محمد رضا عارف به کرمان
گزارش تصویری سفر محمد باقر قالیباف به اصفهانگزارش تصویری سفر محمد باقر قالیباف به اصفهان
کرباسچی: روحانی کاندیدای نهائی اصلاحات شد وی با اشاره به حمایت آقای خاتمی از روحانی گفت: به هر حال شورای مشورتی با حضور خاتمی تشکیل می شود و در این انتخاب آقای خاتمی بی تاثیر نیست. این شورا در گذشته نیز اطلاعیه هایی در رابطه با حضور آقای هاشمی داده اند، در مجموع نظر شورا قطعی است و آقای روحانی کاندیدای نهایی است.
ولایتی: جلیلی گزارش همه کاندیداها را دروغ می خواند آقای جلیلی به همه گزارشهای ارائه شده گفت که دروغ است و فقط به حرف خودش تکیه می کند در صورتی که آن چه که من گفتم واقعیت داشت. کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا در مناظره ها جواب آقای جلیلی را ندادید گفت: آقای جلیلی به همه گزارشهای کاندیداها گفته دروغ است و فقط به حرف خودش تکیه می کند.
نگاهی به آخرین قیمت خودروها نگاهی به آخرین قیمت خودروها
انتقاد شدید سایت توکلی از فیلم تبلیغاتی جلیلی ۱- به کرات از جلیلی با عنوان نامزدی یاد شد که نزدیک ترین نامزد به مواضع رهبری است، ۲- به گفته افراد مصاحبه شونده در مستند، رهبری تنها مانده است و او یار رهبری است، ۳- از وی به عنوان فردی یاد شد که تجسم محتوای سایت رهبری است! ۴- شعارهایی مانند خامنه ای زنده باد، جلیلی پاینده باد و ... گزینش و پخش شد
واکنش روحانی به خبر احتمال رد صلاحیتش کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در پاسخ به انتشار خبر رد صلاحیتش لبخند زد.
مجوز انتقال آب خزر نهایی شدمدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اظهار داشت: طرح جدید دیگری که به این شرکت منتقل شده بحث انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه است که پیش از این توسط آب منطقه ای آذربایجان غربی انجام می شد و دستگاه اجرایی آن آب و نیرو تعیین شده است.
سکه و دلار در مسیر نزولی دنیای اقتصاد: در حالی که بهای طلا در بازارهای جهانی از بامداد روز شنبه بسته است دیروز یکشنبه قیمت‌های بازار داخلی شروع به افت کردند. دلار در بازار داخلی تا بعد از ظهر تقریبا 25 تومان افت کرد. بهای سکه نیز در حالی تا ظهر دیروز قدری افزایش ثبت کرده بود که در ادامه ساعات فعالیت بازار بین 10 تا 15 هزار تومان کاهش ثبت کرد.
مهمترین عناوین روزنامه های صبح کشور - آیت ا... هاشمی‌رفسنجانی:برخوردهای سلیقه‌ای ناشی از تعصبات باندی و جناحی است -حمیدرضا آصفی:سوءتدبیر و سوءمدیریت جامعه را دچار مشکل می‌کند -عضو جامعه مدرسین : تصمیم این بود که از شخص خاصی حمایت نکنیم؛حمایت اکثریت جامعه مدرسین از ولایتی -نزدیکی بیشتر اردوگاه اصلاحات و اعتدال؛توافق اولیه برای ائتلاف نهایی
پایان امتحان نهایی دانش‌آموزان/ اعلام نتایج تا یک هفته دیگر رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش به نمرات اخذ شده توسط دانش‌آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: گزارش‌هایی از حوزه تصحیح داشتیم مبنی بر اینکه نمرات امتحانات دانش‌آموزان نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با بیان اینکه خرداد ماه امسال، یک میلیون دانش‌آموز امتحان نهایی دادند، گفت: نتایج امتحانات حداکثر یک هفته دیگر اعلام می‌شود.
اعلام جزئیات آزمون سراسری 92 داوطلبان گروه آزمایشی زبان خارجی نیز که آزمون آنها در بعدازظهر جمعه 7 تیرماه برگزار می‌شود، باید علاوه بر پاسخگویی به سوالات عمومی به سوالات اختصاصی دفترچه آزمون اختصاصی گروه آزمایشی زبان خارجی (گروه 5) پاسخ دهند. جزئیات آزمون، تعداد سوالات و زمان‌های درنظر گرفته شده برای گروه‌های پنج‌گانه آزمایشی کنکور 92 اعلام شد.
تکذیب بررسی دوباره صلاحیت روحانی در شورای نگهبان این عضو دفتر سخنگوی شورای نگهبان که خواست نامش اعلام نشود اضافه کرد: جلسه روز دوشنبه شورای نگهبان با موضوع بررسی لایحه بودجه سال 92 است.
برنامه‌های امروز کاندیداها در تلویزیون براساس این گزارش، دومین مستند حسن روحانی ساعت 20:10 از شبکه یک سیما پخش و تکرار آن ساعت 23:30 روی آنتن شبکه جام جم می‌رود. برنامه هفدهمین روز تبلیغات تلویزیونی کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام شد.
ولایتی: درصد بالای بیکاری باعث تاسف است علی‌اکبر ولایتی با حضور در لرستان، از قول‎های عمل نشده در این استان ابراز تأسف کرد.
۷۲ درصد مردم، صدا و سیما را در انتخابات بی‌طرف نمی‌دانند سئوال اکنون این است که از دست دادن اعتماد عمومی به چنین پاداش هایی می ارزد که مدیران این رسانه، اعتماد عمومی را با آن معامله می کنند؟ آنچه در واقع عالم اتفاق افتاده و می افتد اینکه از نظر برخی مدیران رسانه عریض و طویل صدا و سیما، این معامله، معامله ای درخور است، اما برای آینده انقلاب اسلامی چه ؟ آیا برای دلسوزان انقلاب اسلامی هم معامله اعتماد عمومی مردم، با پاداشی چندین ماهه و چندین ساله می ارزد؟
ظلم آشکار به 7 کاندیدا و 77 میلیون ایرانی سازمان صدا و سیما ، گویا قصد ندارد روش های مغرضانه و جانبدارانه سیاسی را کنار بگذارد و اجازه دهد "رسانه ملی" ، واقعاً ملی باشد ، گو این که برخی مدیران این سازمان ، آن را ملک به ارث رسیده از پدرشان می دانند و به خود اجازه می دهند هر کاری خواستند با این سرمایه متعلق به همه ملت انجام دهند.
عارف: روحانی مستقل آمده است/ به روحانی ارادت دارم محمد رضا عارف کاندیدای یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری اش به نفع حسن روحانی را تکذیب کرد.
عارف: پس از سال‌ها سکوت آمده‌ام کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید روز 24 خردادماه به صحنه بیاییم تا پیروز انتخابات شویم؛ رای ندادن نشانه اعتراض نیست.
حسن روحانی: اگر کسی می‌خواهد تحریم ادامه پیدا کند، به من رای ندهد حسن روحانی گفت: انتظار دارم 24 خرداد کسی با صندوق قهر نکند تا فرد اصلح و مدیر لایق، مدیریت اجرایی کشور را به عهده بگیرد.
حزب مردم‌سالاری از حسن روحانی حمایت می‌کند رییس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری اعلام کرد: در پی نظرسنجی صورت گرفته این حزب در جلسه فوق‌العاده دفتر سیاسی، آخرین نتایج و نظرسنجی‌ها را بررسی و حمایت از حسن روحانی را به شورای مرکزی پیشنهاد کرد.
حضور هاشمی در فیلم تبلیغاتی روحانی یکی از عوامل سازنده فیلم تبلیغاتی حسن روحانی با اظهار اینکه هاشمی رفسنجانی در این فیلم انتخاباتی با مردم سخن خواهد گفت، بیان کرد: در این مستند آیت الله هاشمی رفسنجانی پیرامون مسائل اخیر کشور مباحثی را با مردم مطرح خواهد کرد.
برنامه سفرهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی پس از آن وی در سفر به استان آذربایجان غربی در میان مردم ارومیه حضور خواهد داشت. برنامه دکتر روحانی در ارومیه، ساعت 15 واقع در ورزشگاه شهید آهن دوست برگزار خواهد شد.
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز یکشنبه منتشر شد. به گزارش مهر، نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران در روز یکشنبه یک میلیون و298 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 265 هزار تومان، نیم سکه 686 هزار تومان، ربع سکه 424 هزار تومان و گرمی 294 هزار تومان اعلام شد.
جزئیات دیدار امروز عارف با هاشمی حسن رسولی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در گفت‌وگو با تسنیم، از دیدار امروز عارف با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبر داد و در خصوص مباحث مطرح شده در این دیدار گفت: عارف در ابتدای این دیدار از وضعیت موجود به هاشمی گزارشی داد و نسبت به رفتارهای برخی از ستادهای رقیب گلایه کرد.
عارف با مردم گیلان دیدار می‌کند رئیس ستاد انتخاباتی عارف در گیلان از حضور این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.
دستگاه‌های اجرایی گیلان در طرح اوقات فراغت تجلیل می‌شوند معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: جشنواره استانی تجلیل از برترین دستگاه‌های اجرایی گیلان در زمینه اوقات فراغت 20 خرداد جاری در رشت برگزار می‌شود.
برنج‌چی رئیس ستاد عارف در آستارا شد محمدصادق برنج‌چی، با حکم رمضان‌پور نرگسی رئیس ستاد عارف در آستارا شد.
رضایی با مردم گیلان دیدار می‌کند رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گیلان از سفر این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در روز چهارشنبه 22 خرداد جاری به این استان خبر داد.
برخورد با 1200 تخلف انتخاباتی در شهر رشت فرماندار رشت گفت: تاکنون با بیش از یک‌هزار و 200 مورد تخلف انتخاباتی در رشت برخورد شده است.
امنیت انتخابات رشت تأمین می‌‌شود فرمانده انتظامی رشت از تأمین انتخابات این شهرستان در 24 خرداد ماه امسال خبر داد.
تعامل اعضای شورا رشت را عروس خاورمیانه می‌کند کاندیدای شورای اسلامی شهر رشت گفت: با ایجاد تعامل بین اعضای انتخابی شورای شهر، سازمان‌ها و مردم، رشت تبدیل به عروس خاورمیانه می‌شود.
50 نقطه سواحل رشت خطرآفرین است فرماندار رشت گفت: 50 نقطه سواحل شهرستان رشت خطرآفرین است که نباید برای شنا در آنها اقدام شود.
گمشده 11 ساله در ارتفاعات رودبار پیدا شد معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان از نجات جان پسر بچه 11 ساله رودباری در ارتفاعات عمارلوی این شهرستان خبر داد.
ولایتی به گیلان سفر می‌کند رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در گیلان گفت: علی‌اکبر ولایتی چهارشنبه 22 خرداد جاری با مردم گیلان دیدار می‌کند.
منتخبان جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گیلاندبیر جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گیلان از مشخص شدن لیست منتخبان شوراهای اسلامی این جمعیت در 23 شهر این استان خبر داد.
شور و شوق انتخابات تالش نوید مشارکت حداکثری است فرماندار تالش با بیان اینکه ظرفیت شور و شوق انتخابات در تالش بسیار بالا است، گفت: این امر نویدی بر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر است.
منتخبان شورای رشت دارایی‌های خود را اعلام کنند کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر رشت گفت: پیشنهاد می‌شود منتخبان شورای اسلامی شهر رشت دارایی‌های خود را اعلام کنند.
حرف‌هایی که رئیس جمهور باید بشنود مردم از رئیس جمهور آینده می‌خواهند مشکلات کارگری را برطرف کند و به وضعیت اقتصادی، اشتغال و ازدواج جوانان بهبود ببخشد.
ولایتی با مردم گیلان دیدار می‌کند دبیر ستاد جوانان ولایتی در کشور از حضور علی‌اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در گیلان خبر داد.
طرح مطالعاتی پایش اکولوژیک تالاب انزلی انجام شد مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از انجام طرح مطالعاتی پایش اکولوژیک تالاب انزلی خبر داد و گفت: در این طرح تمام پارامترهای فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی و سموم در تالاب انزلی به مدت 18 ماه نمونه‌برداری و آزمایش شد.
اختصاص 4.5 میلیارد تومان به بیمارستان پروفسور سمیعی در گیلان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اختصاص 4.5 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان پروفسور سمیعی در سایت دانشگاهی لاکان رشت در سال 92 خبر داد.
حسن روحانی با مردم گیلان دیدار می‌کند رئیس ستاد حسن روحانی کاندیدای ریاست جمهوری از دیدار حسن روحانی با مردم گیلان در مهدیه رشت روز یکشنبه 19 خرداد جاری خبر داد.
پیکر شهید عطری در رشت تشییع شد پیکر شهید محمدحسین عطری با حضور مردم شهید پرور گیلان در رشت تشییع شد.
تعدد کاندیدا موجب شکست اصلاح‌طلبان در سال 84 شد رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان خواستار اجماع اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری شد و گفت: تعدد کاندیدا موجب شکست اصلاح‌طلبان در سال 84 شد.
لیست جمعیت حامیان تعاون گیلان مشخص شد لیست جمعیت حامیان تعاون گیلان برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت پس از رایزنی‌های نهایی مشخص شد.
امام جمعه رشت: مردم به اخلاص کاندیداها توجه داشته باشند نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: مردم به ظرفیت، سابقه و اخلاص کاندیداها نسبت به انقلاب، اسلام، جبهه و جهاد توجه داشته باشند.
پیکر شهید عطری در رشت تشییع می‌شود پیکر پاسدار رشید اسلام شهید محمدحسین عطری فردا در رشت تشییع می‌شود.
نشست خبری غرضی در رشت برگزار می‌شود رئیس ستاد سید محمد غرضی در گیلان گفت: محمد غرضی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 19 خرداد جاری به گیلان سفر می‌کند و نشست خبری با خبرنگاران و دیدار مردمی وی در رشت برگزار می‌شود.
مبارزه نفس‌گیر برای کسب کرسی شوراها نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گیلان برای کسب کرسی این شوراها مبارزه‌ای نفس‌گیر را آغاز کردند و تبلیغات آنها می‌تواند سرنوشتشان را تغییر دهد.
راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی در گیلان ممنوع است دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان گفت: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار خارج از محل سخنرانی و یا ستاد انتخاباتی ممنوع است.
وام مسکن مهر گیلان 30 میلیون تومان شد استاندار گیلان گفت: وام مسکن مهر گیلان از مبلغ 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
استعفای اعضای هیئت نظارت شورای شهرستان رشت پذیرفته نشد رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان گفت: استعفای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان رشت پذیرفته نشده است و در حال مذاکره با آنها هستیم.
چادرشب گیلان در نمایشگاه بین‌المللی تهران عرضه می‌شود معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری گیلان از حضور 16 هنرمند صنایع‌ دستی این استان برای معرفی و عرضه هنرهای مختلف این رشته از جمله چادرشب‌بافی در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.
30 هکتار اراضی شالیزاری سیاهکل تجهیز شد مدیر جهاد کشاورزی سیاهکل از تجهیز و نوسازی 30 هکتار اراضی شالیزاری روستای خوشل این شهرستان خبر داد.
«عارف» فردا به گلستان می‌آید رئیس ستاد انتخاباتی «محمدرضا عارف» در استان گلستان از سفر روز بیست و یکم خرداد ماه 1392 این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان خبر داد.
حامیان ولایتی از بهارستان به گلستان می‌آیند رئیس ستاد انتخاباتی «علی اکبر ولایتی» در استان گلستان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اعلام حمایت از این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز بیستم خردادماه در استان گلستان حضور می‌یابند.
حسینی: اهل سنت گلستان حامی ولایتی هستند رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در استان گلستان گفت: جمعی از فعالان سیاسی و متنفذین و تاثیرگذاران استان به ویژه اهل سنت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ولایتی حمایت می‌کنند.
برگزیدگان نخستین جشنواره روابط عمومی‎های گلستانعصر امروز در نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط عمومی‎های استان گلستان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
روابط عمومی کارآمد ترجمان اصلی مردمسالاری دینی است مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: روابط عمومی کارآمد می‎تواند ترجمان اصلی مردمسالاری دینی باشد.
نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط‎عمومی‎های استان گلستان نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط‎عمومی‎های استان گلستان امروز با شرکت روابط عمومی 50 دستگاه استان گلستان در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد.
روابط عمومی‏ها در اجرایی شدن گفتمان امام و انقلاب نقش‏آفرین باشندمعاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: روابط عمومی‏ها دراجرایی شدن گفتمان شعار سال که طبیعتا گفتمان امام و انقلاب است می‏توانند نقش‏آفرینی کنند.
عدم آموزش مهمترین چالش روابط عمومی‏ها سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان گفت: روابط عمومی در دنیا به عنوان یک مهارت شناخته می‏شود که خلاء آن یقینا سبب عدم موفقیت در این حوزه خواهد شد.
فقر شناخت جامعه نسبت به روابط عمومیمدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه حوزه روابط عمومی معمولا با محدودیت‏های متعددی دست و پنجه نرم می‏کند، گفت: فقر شناخت درست از روابط عمومی در جامعه و درنگاه برخی مدیران یکی از مشکلات اساسی در این حوزه است.
ولایتی عملگرا و برنامه محور استعضو شورای راهبردی ستاد ولایتی در گلستان گفت: علی‎اکبر ولایتی فردی عملگرا، متعهد، فعال، متخصص، کاردان، توانمند و برنامه محور است.
تعداد هیئت‌های بازرسی بر انتخابات گلستان 3 برابر افزایش یافترئیس بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: تعداد هیئت‌های نظارت بر انتخابات استان در این دوره از انتخابات در مقایسه با انتخابات مجلس شورای اسلامی سه برابر افزایش یافته است.
برگزاری چهارمین همایش روابط عمومی‌های استان گلستان چهارمین همایش و نخستین جشنواره روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گلستان ساعت 9 صبح یکشنبه 19 خردادماه جاری با معرفی برترین روابط عمومی‌های استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار می‌شود.
17 واحد صنایع آلاینده در گلستان وجود داردمدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: حدود 17 واحد در گلستان جزو صنایع آلاینده است که مشمول عوارض آلایندگی می‎شوند.
دانشجویان گلستان: عزت و اقتدار ملی در گرو خلق حماسه ‌سیاسی است دانشجویان گلستانی اعلام کردند: حضور حماسی و چشمگیر در انتخابات 24 خرداد ماه، اقتدار و عزت ملی را بار دیگر برای کشور به ارمغان می‌آورد.
حمایت علما و بزرگان اهل سنت از قالیباف ادامه داردتعدادی از علمای طراز اول اهل سنت حمایت علنی خود را از نامزدی دکتر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.
نورمفیدی: حضور در انتخابات شرکت در بعثت جهانی اسلام است نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) و با بیان اینکه بعثت هنوز تمام نشده و توسط بزرگان دین و مردم باید ادامه یابد، گفت: حضور در انتخابات شرکت در بعثت جهانی اسلام است.
حرکت شهرداری گرگان به سمت ایجاد درآمدهای پایدار مدیر سرمایه‌گذاری و املاک شهرداری گرگان گفت: این شهرداری با شناسایی و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر به سمت جذب درآمدهای پایدار حرکت می‌کند.
حمایت نمایندگان گلستان از ولایتیرئیس ستاد تبلیغات علی‎اکبر ولایتی در گلستان گفت: اکثر نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی میثاق‎نامه‎ای برای حمایت از این کاندیدای ریاست جمهوری امضا کردند.
لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گلستان دبیر اجرایی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان گلستان، دومین پالایش کاندیداهای مورد حمایت این تشکل در استان را اعلام کرد.
کشاورزان گلستانی: رئیس جمهور جدید مشکلات کشاورزان را جدی بگیرد یکی از موضوعاتی که نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه‌های تبلیغاتی خود بر سر و سامان دادن به آن تأکید می‌ورزند، مشکلات بخش کشاورزی است.
بازاریان گلستان در 24 خرداد حماسه بزرگ می‌آفرینند رئیس مجمع امور صنفی شهرستان گرگان گفت: بازاریان گلستان در انتخابات ریاست جمهوری حماسه بزرگ می‌آفرینند.
آسیب‎شناسی حوزه ورزش گرگانهمایش هم‎اندیشی و آسیب‎شناسی حوزه ورزش با حضور کاندیداهای مورد حمایت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت شهرستان گرگان در حسینیه دزیانی‎های این شهرستان برگزار شد و 13 کاندیدای منتخب آبادانی و پیشرفت شورای اسلامی شهر این استان دیدگاه خودشان را مطرح کردند.
جامعه ورزشی گلستان متحد باشند یک پیشکسوت تکواندو در گلستان گفت: جامعه ورزشی گلستان باید بیش از پیش متحد باشند.
شورای مرکزی جامعه مهندسین گلستان از ولایتی اعلام حمایت کرد دبیر شورای جامعه اسلامی مهندسین گلستان از فعال شدن ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در این استان خبر داد و گفت: شورای جامعه اسلامی مهندسین گلستان رسماً حمایت خود را از ولایتی اعلام کرده است.
ایجاد سامانه اینترنی گزارش‌گیری در استانداری گلستان کارشناس برنامه‌ریزی و نظارت معاونت عمرانی استانداری گلستان گفت:برای نخستین بار در سطح کشور سامانه اینترنتی گزارش‌گیری در حوزه معاونت عمرانی استانداری گلستان راه‌اندازی شد.
افزایش 3 برابری هیئت‎های نظارت بر انتخابات در گلستان رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان از افزایش سه برابری هیئت‎های نظارت بر انتخابات نسبت به دوره انتخابات مجلس در استان خبر داد و گفت: 24 خرداد روز سرنوشت‎ساز، مهم و حساس در تاریخ انقلاب است.
صلاحیت نهایی نامزدهای شوراهای گلستان فردا اعلام می‎شود عضو شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اعلام صلاحیت نهایی نامزدهای شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: فردا صلاحیت نهایی نامزدها اعلام و بر این اساس آنها می‎توانند در صحنه تبلیغات و رقابت وارد عرصه شوند.
حاشیه‌های خواندنی سفر قالیباف به گرگان قالیباف پس از ورود به گرگان مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.
راه‎اندازی هر نوع کارناوال تبلیغاتی ممنوع است دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: راه‎اندازی هر نوع کارناوال تبلیغاتی برای کاندیداها و استفاده از بلندگو در فضای خارج از ستاد ممنوع است.
جلسه توجیهی بازرسی انتخابات گلستان فردا برگزار می‌شود دبیر بازرسی انتخابات استان گلستان از برگزاری همایش آموزشی و توجیهی بازرسی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خبر داد.
فضیلت و اعمال ماه شریف شعبان شعبان ماه من است و رمضان ماه خدای عزوجل. پس هر که ماه مرا روزه بدارد، در روز قیامت شفیعش خواهم بود.
به سوی جامعه اخلاقی - سیدحسن خمینی کتاب «انقلاب اخلاقی، راهی به رهایی» به کوشش اصغر زارع کهنمویی و با مقدمه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی منتشر شد.
تورم از زاویه‌ای دیگر علیرضا خانی - روزنامه اطلاعات: امروز اعلام شد نرخ تورم اردیبهشت ماه 31 درصد بوده است. معنایش آن است که در یکسال منتهی به اردیبهشت 92 (از اول خرداد 91 تا پایان اردیبهشت 92) میانگین بهای کالاها و خدمات نسبت به مدت مشابه سال قبلش 31 درصد گران‌تر شده است.
اعمال مستحبی شب و روز بعثت خاتم پیامبران(ص) حضرت امام جواد(ع) درباره اهمیت شب عید مبعث فرموده‌اند: «همانا در رجب، شبى است بهتر از آنچه بر آن آفتاب می‌‌تابد ... و به درستى که براى احیای این شب از سوی شیعه اجر عمل ۶۰ سال حساب می‌شود».
امام خمینی (ره) از ولادت تا رحلت در حـالـیکه بیـش از ۵ مـاه از ولادت روح الـلـه نمى گذشت, طاغوتیان و خوانین تحت حمایت عمال حکومت وقت نداى حق طلبـى پـدر را که در برابر زورگـوئـیهایشان بـه مقاومت بـر خاسته بـود, با گلـوله پاسـخ گفـتـنـد و در مـسیر خمـیـن به اراک وى را بـه شهادت رسانـدنـد. بستگان شهیـد بـراى اجراى حکـم الهى قصاص به تهران (دار الحکـومه وقت) رهـسـپار شـدند و بر اجراى عـدالت اصـرار ورزیدند تا قاتل قصاص گردید.
«کرونا» چیست؟ ویروس به عنوان عامل این بیماری به سیستم تنفسی حمله می‌کند و بتدریج این سیستم را از کار می‌اندازد از علائم این بیماری سرفه، تب شدید که به التهاب ریه و نارسایی کلیه منجر می‌شود علائم معدوی و روده‌ای مانند اسهال نیز در این بیماری مشاهده می‌شود.
راهکارهای اصولی شناخت نامزد اصلح فعالیت پر حجم رسانه ای و میدانی هشت نامزد احراز صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری و همچنین دهها و صدها نامزد شوراهای اسلامی برای شهرها و روستاها و برخورداری مهارتی آنها در استفاده از تکنیک روانشناسی تبلیغ و فنون و روش های علمی و غیرعلمی نامزدها و ستادهای آنان عملاً مسیر شناسائی نامزد اصلح را صعب العبور، پر فراز و نشیب و یا حداقل دارای دست اندازهای نفس گیر کرده است.
روزی که امام (ره) همنشین فرشته‌ها شد 13 خرداد سال 68 قلب مهربان مردی از کار ایستاد که فرشته‌ها برای همنشینی با او انتظار می‌کشیدند.
ریزش ها و رویش ها در انتخابات 92 در هر دوره از انتخابات ریاست جمهوری کشور با ریزش ها و رویش هایی پیش و پس از انتخابات رو به رو بوده است. ظاهراً همه جریانات با گرد و خاک تبلیغاتی به خاطر رضای خدا و احساس تکلیف برای نجات کشور خود را در معرض قضاوت مردم قرار می دهند و از نظر همه آنها مردم ما دارای تشخیص خوب و قوی در انتخاب بهترین گزینه از میان آنها می باشند.
سیره و زندگینانه امام جواد(ع)؛ از تولد تا شهادت علمای شیعه همگی بر فضل، بزرگواری، علم، حلم و دیگر کمالات آن حضرت تصریح کرده اند و او را همچون جدش رسول خدا (ص) و علی ابن ابی طالب علیه السلام جامع خوبیها شمرده اند و علمای بزرگ اهل سنت نیز همگی بر فضیلت و برتری امام (ع) بر اهل زمان خود اعتراف کرده اند.از ویژگی های ولادت امام نهم علیه السلام این است که شیعیان از مدتها قبل بی صبرانه منتظر ولادت آن حضرت بودند
هاشمی رفسنجانی و عدل و اعتدال علویدر نخستین بیانیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ترکیبی به کار رفته که کاملاً هوشمندانه و براساس باورهای عمیق دینی ایشان و ضرورت روز کشور و خط مشی سیاسی وی از زمان آغاز مبارزه با رژیم پهلوی به همراه همرزمان بزرگوار شهید خود به‌ویژه شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و شهید دکتر باهنر است. عبارتی که خط سیری از صدر اسلام در مدینه النبی(ص) تا انقلاب اسلامی ایران دارد. ترکیبی که براساس آیات مکرر قرآن کریم و سخنان مولی‌الموحدین علی(ع) در نهج‌البلاغه ساخته شده است.
روابط عمومی‌ها و هزاران راه نرفته در برخی ادارات کارمندی را که توانایی بسیاری از کارها را ندارد به ناچار به عنوان متصدی روابط عمومی می‌گمارند به این گمان که روابط عمومی یعنی ...
«مشایی یعنی احمدی نژاد» تبلیغ یا ضد تبلیغ؟!» ««مشایی یعنی احمدی نژاد» تبلیغ یا ضد تبلیغ؟!» سرمقاله امروز روزنامه مردم سالاری به قلم مهدی مال میر است که در آن می خوانید:
نامزدها و واکاوی انگیزه ها و اندیشه ها جوانان بیکار، دختران و پسران بی معیار، پیرمردان کم اندیش، میانسالان فاقد اعتبار، چهره های درجه چندم، شکست خورده ها و ورشکسته های سیاسی و اقتصادی، کوتوله های سیاسی و اجرایی و مدیریتی، فراموش شده های جامعه که سالها در عرصه های مدیریتی حضور ندارند و دهها مورد دیگر در سیاهه صدها نفری نامزدهای انتخاباتی پرجلوه اند که این نمی تواند توجیه مناسبی داشته باشد که مثلاً آنها بخواهند شخص دوم مملکت شوند!
ماهیت نفس از نظر سهروردی شیخ اشراق، شناخت نفس را از طریق حضور و شهود درونی دنبال می‌‌کند. در این روش، دیگر نفس در قالب مفاهیم‌ یا ضمایر قرار نمی‌‌گیرد، بلکه موضوع شناخت، خودِ آدمی ‌‌است، بدون اینکه نیازی به مفاهیم و گزاره ها داشته باشد.
مقایسه ساختاری تجربه دینی و شهود عرفانی عناصر متمایز تجربه و شهود بر این اساس است که لازمه شهود تحمل ریاضت و مجاهدت می‌باشد؛ اما در حصول تجربه دینی چنین امری ضرورت ندارد؛ بلکه بدون وجود چنین مقدماتی حاصل می‌گردد.
ماهیت و اهمیت حریم خصوصی در آغاز قرن بیست و یکم و دسترسی بشر به اینترنت و انفجار ساختمان برج‌های دوقلو در آمریکا زمینه‌ای فراهم شد تا دولت‌های غربی به بهانة حفظ امنیت و مبارزه با تروریسم، حریم خصوصی شهروندان را نقض کنند.
«سلوک» در آموزه‌های دینی حقیقت سلوک و عرفان عملی، حرکت درونیِ قلبی از عالم حس و ماده به سوی خداوند بلند مرتبه است. این حرکت باطنی را بر اساس نظام فلسفیِ صدرایی، می‌توان به حرکت جوهری ذاتی انسان تا رسیدن به مرحلة «فناء فی الله» و بالاتر از آن تفسیر کرد.
دست‌یابی به آرامش روان در پناه قرآن ذکر خدا مایه‌ی آرامش انسان است زیرا به مرکز عالم توجه می‌یابد و خود را در طوفان حوادث به او می‌سپرد. تأثیر بی‌خبری و یاد نکردن از خدا در زندگی انسان، بسیار زیاد است که عاقبت آن،زندگی سخت در دنیا و کور بودن در آخرت است.
این حق مازندران نیست ؛ آقای رئیس جمهور! 8 سال از ریاست جمهوری شما هم گذشت، در این 8 سال علیرغم آن همه رسیدگی به استانهای کوچک و بزرگ کشور، چه دستاورد قابل اعتناء و بزرگ اقتصادی عاید مازندران شد که ما امروز بتوانیم مثل اصفهان و خراسان و آذربایجان و کرمان و یا حتی مثل سمنان شما...
واژه شناسی عفاف و حجاب زن موظف است که غرایزش را تحت کنترل در آورد و سپس تن خویش را در حجاب کامل بگیرد، زیرا این نفسانیت زن است که مرد را به سوی خویش می کشد و حجاب تن هیچ مانعی برای چنین کششی نخواهد بود و این تسلط بر نفسانیت در حد اعتدال همان عفاف است.
مقام والاى مادر در قرآن نوع دستورهایى که اسلام به زن ومرد می دهد، در عین حال که یک راه مشترکى براى هر دو قائل است ولى راه مخصوص را هم از نظر دور نمی دارد، وقتى احترام به پدر ومادر را بازگو می کند، براى گرامى داشت مقام زن، نام مادر را جداگانه وبالاستقلال طرح می کند.
نخستین کسی که وارد بهشت می‌شود هنگامى که روز قیامت برپا شود منادى صدا مى‏زند اى مردم سرهاى خود را به زیر افکنید تا فاطمه دختر محمد(ص) بگذرد. در روایات معروف اهل سنت این افتخار از زبان پیغمبر اکرم(ص)‏ براى فاطمه (علیهاالسلام) ثبت شده است:
آقای استاندار، لطفاً برنامه ارائه کنید! بیکاری جوانان و ترجیحاً فارغ التحصیلان دانشگاهها، تهدید فرصتهای شغلی موجود، کم درآمدی مشاغل جامعه، گرانی کالاهای اساسی و مصرفی، گرانی خدمات رفاهی شامل برق و گاز و تلفن و آب و حمل و نقل و غیره، نرخ افزائی محاسبات مالیاتی و عوارض و بیمه و سود وام ها و اقلام دیگر...
در رثای روحانی وارسته آیت الله تائبی از پانزده، شانزده سالگی ام، مثل همه بچه مذهبی ها، بچه حزب اللهی ها و رزمنده ها با ایشان مانوس بوده ام، در نمازهای یومیه جماعت، هر روز از مکارم اخلافی ایشان محظوظ می شدیم، پای موعظه هایش می نشستیم، گوش جان به آوای خوشش می سپردیم، با نوای عارفانه اش آرام می شدیم، خنده های کوتاه و متین و ملیحش که گاهگاهی هم بلند می شد،
رادیو، گسترده ترین و پرمخاطب ترین رسانه عمومی رادیو آسان ترین، ارزان ترین، سریع ترین، واضح ترین و مردمی ترین رسانه ملی و عمومی است که با عمری به نسبت طولانی تر از تلویزیون، حاکم بلامنازع عرصه ارتباطات مجازی در دنیای پر تلاطم رسانه های بدون مرز است که انصافاً در تعالی بخشی به سطوح و اعماق اطلاعات و آگاهی های جوامع بشری و نسل های تشنه ارتباطات و اطلاعات، بسیار نقش آفرین بوده و به جرات می توان گفت که سرحلقه همه رسانه هاست که همچون نگینی زیبا و تابنده می درخشد و بر زیبایی ورود مخاطبان به دنیای پیرامون می افزاید.
شیفته خدمت و اخلاق گرا در سیاست در گذر این سالها که به هیجانات و انتفاع طلبی برخی سیاست بازان مواجه می شوم به روح برادر و معلم خود درود می فرستم و فقدان او را بیش از پیش در عرصه سیاست و خدمت محسوس می یابم.
سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) چگونه بود؟ زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) راهنمای بسیار روشنی است برای کسانی که بخواهند به بهترین حیات دنیوی و اخروی دست یابند. این مساله آنقدر پر اهمیت است که در برخی احادیث شیعه گی و پیروی از ایشان به التزام و تبعیت عملی از سبک زندگی ایشان در آمده است.
34 حدیث نورانی درباره حضرت فاطمه زهرا(س) پیامبر اعظم(ص) می‌فرمایند: اولین کسی که داخل بهشت می‌شود، فاطمه است. امام صادق(ع) نیز درباره مادرشان می‌فرمایند: وقتی قیامت فرا رسد، منادایی ندا می‌دهد: چشمانتان را ببندید و سرهایتان را پایین بیندازید تا فاطمه از صراط بگذرد.
گستردگی اینترنت و ضرورت تبیین سواد سایبری گستردگی اینترنت در کنار مزیت در کشورمان مشکلاتی را به وجود آورده است که فقط در سایه آموزش، خسارت‌هایش جبران می‌شود.
مهندسی فرهنگی در سوادکوه شمالی اجرایی شود رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شیرگاه در مازندران با اشاره به رسالت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: مهندسی فرهنگی در سوادکوه شمالی اجرایی شود.
کار شهرداری ساری در دفن زباله 100 درصد مورد قبول نیست مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: من در مقام دفاع از اقدام شهرداری ساری درباره مدیریت زباله عمل نمی‌کنم و اینکه کار آْنها 100 درصد با ضوابط زیست محیطی نیز سازگار باشد، اینگونه نیست اما در شرایط فعلی مشکل زباله ساری تا حدودی حل شد.
دریا شکارچی کوتاهی‌ها / ساماندهی سواحل سرعت می‌خواهد دریا این روزها طرفداران زیادی دارد ولی به نظر می‌رسد به دلیل ضعف زیرساخت‌ها همراه خوبی برای همنشینی و شنا کردن مسافران شمال نیست.
فعالیت 3400 فقره واحد تولیدی در مازندران رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران گفت: حدود سه هزار و 415 فقره واحد تولیدی در استان فعالیت دارند.
راه‌اندازی تمام رشته‌های دانشگاهی در مازندران رئیس دانشگاه مازندران گفت: تقریباً تمام رشته‌های موجود در کشور در این دانشگاه دایر است و در سال‌های آینده رشته‌های جدیدی نیز به این دانشگاه اضافه می‌شود.
مردم چالوس آماده خلق حماسه سیاسی مردم چالوس آماده خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد شدند.
تحصیل قهرمانان ورزش جهان در هنرستان ورزشی مدیر تربیت بدنی و علوم ورزشی داراب ساری از تحصیل قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در این هنرستان خبر داد.
سرپرست هیئت رزمی مازندران به‌زودی معرفی می‌شود معاون توسعه قهرمانی ورزش و جوانان مازندران گفت: سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی مازندران به‌زودی معرفی می‌شود.
راه‌اندازی بخش پزشکی هسته‌ای در مازندرانرئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل گفت: به‌زودی بخش پزشکی هسته‌ای در بیمارستان روحانی بابل راه‌اندازی می‌شود.
روحانی: راه هاشمی و خاتمی را دنبال می‌کنم نامزد یازدهمین انتخابات ریاست ‌جمهوری با اشاره به اینکه بی‌تردید آزادی اندیشه و بیان انتقاد، حق همه ما است، گفت: من همان راهی را دنبال می‌کنم که هاشمی و خاتمی رفتند.
روحانی: پای صندوق‌های رای بروید و به اصلح رای دهید نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه 24 خرداد روز سرنوشت است، گفت: اگر اعتدال، آشتی، صلح، تعامل سازنده با جهان، رونق اقتصادی و احیای اخلاق را می‌خواهید پای صندوق‌های آرا بروید و به اصلح رای دهید.
روحانی: دولت اعتدال برپا می‌کنم/وعده برقراری دوستی با دنیا کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت‌های تلفنی خود در جمع مردم قائمشهر گفت: دولت اعتدال و عقلانیت و رابطه دوستی با دنیا وعده من است.
روحانی مدبرانه در مناظره‌ها حرف دل ما را به گوش ملت رساند نماینده سابق مردم بابل با بیان اینکه روحانی مدبرانه در مناظره‌ها حرف دل ما را به گوش ملت رساند، گفت: سئوالات تخریبی و موهن را جانانه و با کلامی دلنشین و قاطع و دفاعی مدبرانه، پاسخ گفت.
152 نفر برای ورود به شورای شهر ساری رقابت می‌کنند فرماندار ساری با بیان اینکه 152 نفر برای ورود به شورای شهر ساری رقابت می‌کنند، گفت: 11 نفر از کاندیدای شورای شهر ساری بعد از تایید صلاحیت انصراف دادند.
سفر حسن روحانی به ساری +تصاویر حسن روحانی در ساری مورد استقبال هوادارانش قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرکز استان مازندران این روزها شاهد تردد کاندیدای ریاست جمهوری است.
با انتخاب اصلح کشور را در مسیر اعتدال قرار دهیم سخنگوی ستاد حسن روحانی در مازندران گفت: منتظر حضور حماسی مردم در روز 24 خرداد در پای صندوق‌های رای هستیم تا با انتخاب فرد اصلح، کشور را در مسیر توسعه و اعتدال قرار دهند.
95 کاندیدا برای حضور در شورای شهر بهشهر رقابت می‌کنند رقابت 95 کاندیدای شورای اسلامی در سه شهر شهرستان بهشهر از فردا و با اوج‌گیری فعالیت ستادهای تبلیغاتی، حماسی‌تر می‌شود.
خانه کارگر از 13 نامزد انتخابات در ساری حمایت می‌کند دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: خانه کارگر مازندران اسامی 13 نامزد مورد حمایت خود در انتخابات شورای شهر ساری را اعلام کرد.
تجهیز بیمارستان آیت‌الله روحانی به پیشرفته‌ترین «ام آر آی» رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل گفت: بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل به یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری ام آر آی مجهز می‌شود.
رقابت کشتی‌گیران مازندرانی در تایلند دبیر هیئت کشتی مازندران از رقابت دو کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در رقابت‌های جوانان آسیا در تایلند خبر داد.
حضور تکواندوکاران نوجوان مازندرانی در اندونزی سرپرست هیئت تکواندو مازندران از حضور سه تکواندوکار مازندرانی در رقابت‌های نوجوانان قهرمانی آسیا خبر داد.
رئیس ستاد اصلاح‌طلبان حامی روحانی در مازندران مشخص شد رئیس ستاد اصلاح‌طلبان حامی حسن روحانی در مازندران منصوب شد.
بیانیه ستاد اصلاح‌طلبان حامی حسن روحانی در مازندران ستاد اصلاح‌طلبان حامی حسن روحانی در مازندران برای تقدیر از مردم برای حضور در سخنرانی این نامزد انتخابات، بیانیه صادر کرد.
2000 نفر در هیئت‌های اجرایی نکا فعالیت دارند فرماندار نکا گفت: در آستانه برگزاری انتخابات در 24 خرداد ماه و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دو هزار نفر نیرو در هیئت اجرایی انتخابات نکا فعالیت دارند.
اختراع دستگاه خارج‌کننده گاز مضر از آب استخر در مازندران رئیس هیئت مدیره کانون نوآوران و مبتکران ابوریحان گفت: این دستگاه هوا‌ساز قادر به خارج کردن گازهای مضر از آب استخر پرورش ماهی و استخرهای شنا است.
تبلیغات رنگین انتخاباتی در ساری + تصاویر سطح شهر ساری مرکز استان مازندران رنگ تبلیغات انتخاباتی به خود گرفته است ولی کاش نظافت و قانون‌گرایی هم رعایت می‌شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تقریباً با پایان یافتن مناظره‌های انتخاباتی در سطوح رسانه ملی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، جنب و جوش تبلیغات نامزدهای شوراها در سطح شهر ساری آغاز شده است.
بیانیه مسئولان ارشد سپاه مازندران به مناسبت سوم شعبان مسئولان ارشد سپاه کربلای مازندران طی بیانیه‌ای به مناسبت روز پاسدار اعلام کردند پاسداران در تأسی از مقتدای خویش، وظیفه خطیر پاسداری را در راه عزت اسلام و انقلاب ادا کردند.
غلامی تنها والیبالیست مازندرانی حاضر در لیگ جهانی رئیس هیئت والیبال آمل گفت: عادل غلامی کاپیتان تیم والیبال کاله تنها مازندرانی حاضر در تیم ملی والیبال بزرگسالان است که هم‌اکنون در لیگ جهانی توپ می‌زند.
گزارش تصویری سفر حسن روحانی به ساریحسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به شهر ساری با مردم این شهر دیدار کرد
برگزاری نیمه رایانه ای انتخابات در مازندران مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران گفت: انتخابات 24 خرداد در استان به صورت نیمه رایانه ای برگزار می شود.

جدیدترین اخبار ایران و شمال

عارف: روحانی مستقل آمده است/ به روحانی ارادت دارم
عارف: پس از سال‌ها سکوت آمده‌ام
حسن روحانی: اگر کسی می‌خواهد تحریم ادامه پیدا کند، به من رای ندهد
حزب مردم‌سالاری از حسن روحانی حمایت می‌کند
حضور هاشمی در فیلم تبلیغاتی روحانی
برنامه سفرهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار
جزئیات دیدار امروز عارف با هاشمی
گزارش تصویری سفر حسن روحانی به تنکابن
احتمال بررسی مجدد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
گزارش تصویری سفر محمد رضا عارف به اصفهان
گزارش تصویری سفر محمد باقر قالیباف به مشهد
گزارش تصویری سفر حسن روحانی به رشت
گزارش تصویری سفر محمدرضا عارف به یزد
گزارش تصویری سفر محمد باقر قالیباف به بجنورد
گزارش تصویری سفر جلیلی به تبریز
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
هاشمی و کارگزاران با روحانی بستند
روحانی و عارف ائتلاف می‌کنند
همه روش های پرداخت اقساط بانک مسکن
فهرست "صدای ملت" برای انتخابات شورای شهر تهران
زیباکلام: در مناظره سیاسی ولایتی قهرمان صداقت و راستگویی شد
روحانی : من عزت و غرور ملی ایرانیان را بازخواهم گرداند
عارف در رادیو ایران: تورم مهمان ناخوانده سفره‌های مردم است
گزارش تصویری همایش حامیان حسن روحانی
برنامه‎های محیط زیست گلستان اعلام شد
پیش‌بینی عباس عبدی از ائتلاف اصلاح طلبان
ولایتی: ناچار شدم برخی مسائل را بگویم
میزان افزایش حقوق کارمندان دانشگاه آزاد
تغییر محل سخنرانی روحانی در ساری

RSS Feed of this section

برگزاری نیمه رایانه ای انتخابات در مازندران
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
واکنش شهردار ساری :از کاندیدایی حمایت نمی کنم،
سرگردانی 455 متقاضی وام در راهروهای بانک سپه
رویش نخستین خوشه‌های برنج کشور
آثار «ابن شهرآشوب ساروی» میراث گذشته شیعه را حفظ کرد

RSS Feed of this section



اخبار جدید ایران و شمال

روحانی: با شعار نمی‌توانیم در سیاست گام برداریم
سخنان عارف در مناظره سیاسی
اسامی کاندیداهای جبهه متحد فرهنگیان اعلام شد
عارف: ایجاد معاونت اقوام و مذاهب
16 شهید در حمله به زائران ایرانی در عراق
احتمال برگزاری مناظره چهارم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری
مناظره سوم 8 کاندیدای ریاست جمهوری درباره سیاست
رازگشایی از آنچه «مخزن الاسرار سیاست خارجی ایران» گفت
شنبه؛ معرفی کاندیدای واحد اصلاح‌طلبان
زیباکلام: بهترین گزینه اصلاح‌طلبان روحانی است
غرضی: امروز روزنامه‌نگاران در بدترین وضع هستند
مأموریت جدید ناسا برای بررسی خورشید
عارف: طرفداران اصلاح‌طلبی پای صندوق‌های رای بیایند
خیز قیمت خودرو در بازار
مناظره داغ نماینده جلیلی و نماینده روحانی
گزارش تصویری سفر محمدرضا عارف به سنندج
گزارش تصویری سفر محمد باقر قالیباف به لرستان
نتایج اولیه آزمون دستیاری اعلام شد
نتیجه ائتلاف تاسه روز آینده مشخص میشود؟
حمله مجدد حامیان جلیلی به رضایی
قیمت دلار کاهش یافت
سقوط 10 پله‌ای ایران در رده‌بندی فیفا
مناظره‌ تلویزیونی از سطح کودکستان به دبیرستان رسید
کنایه سایت توکلی به جلیلی
تصویر: واکنش آیت الله جنتی به حضور آیت الله هاشمی
عکس / هاشمی ، خاتمی و سید حسن خمینی
قیمت محصولات"ایران‌خودرو" و "سایپا"
کاهش قیمت دلار در مرکز مبادلات
مهمترین عناوین روزنامه های صبح کشور
گاف شگفت انگیز رسانه ملی در مناظره کاندیداها

RSS Feed of this section

لیست ۳۱ نفره جبهه ایستادگی برای شورای شهر تهران
برج دیده‌بانی پرندگان در مازندران ساخته شود
9 تیم استانی برای مدیریت ترافیکی سوادکوه مستقر شده‌اند
رقابت‌های پینگ‌پنگ بانوان نوجوان مازندران پایان یافت
مناظره با 7 کاندیدای شورای شهر ساری
اعلام اسامی نامزدهای انتخابات شورای شهر ارطه در مازندران

RSS Feed of this section



اخبار جدید ایران و شمال

نتایج اولیه آزمون دستیاری اعلام شد رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج اولیه چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبر داد.
نتیجه ائتلاف تاسه روز آینده مشخص میشود؟ حجت الاسلام یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات در همایش هواداران دکتر روحانی که عصر پنج شنبه برگزار شد گفت: برخی که انتخابات را از اساس قبول ندارند اکنون خودشان را خودی جا زده‌اند و متاسفانه هاشمی‌ها رد صلاحیت شده‌اند.
حمله مجدد حامیان جلیلی به رضایی یک هفته پس از توهین کم سابقه در سایت رجانیوز به فرمانده هشت سال دفاع مقدس، این سایت که خود را از حامیان اصلی دکتر سعید جلیلی معرفی می کند، این بار با عبور از مرز توهین و تمسخر، ضمن حمله مجدد به دکتر محسن رضایی به تخریب این کاندیدای ریاست جمهوری پرداخت.
قیمت دلار کاهش یافت نرخ دلار امروز در مرکز مبادلات ارزی کشور 24 هزار و 780 ریال معامله می‌شود که کاهش قیمت داشته و پوند و یورو با کمی افزایش به قیمت 38 هزار و 148 ریال و 32 هزار و 452 ریال معامله می شود.
سقوط 10 پله‌ای ایران در رده‌بندی فیفا تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال با 506 امتیاز در مکان پنجم آسیا و شصت‌وهفتم جهان ایستاد.
مناظره‌ تلویزیونی از سطح کودکستان به دبیرستان رسید کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مناظره های تلویزیونی از سطح کودکستان به دبیرستان رسیده است و امید است این مناظرات حداقل به سطح فوق لیسانس برسد.
کنایه سایت توکلی به جلیلی سایت توکلی بخاطر نخواندن نماز اول وقت وسط مناظره به جلیلی کنایه زد و نوشت: جلیلی در فیلم تبلغاتی خود تاکید می کند که حین نماز ظهر از مذاکرات 5+1 بیرون آمده است و نماز اول وقت خود را ترک نکرده است.
تصویر: واکنش آیت الله جنتی به حضور آیت الله هاشمی تصویر: واکنش آیت الله جنتی به حضور آیت الله هاشمی
عکس / هاشمی ، خاتمی و سید حسن خمینیداماد خواهر زاده آقای خاتمی و عروس، نوه خواهر آقای هاشمی رفسنجانی. اقای خاتمی و هاشمی عقد خواندند . توی دفتر امام. خیلی خودمونی ها بودند. این عکس رو امشب گرفتم. مبارکشون باشد. در حاشیه اش هم کلی بحث های چند نفره سیاسی.
قیمت محصولات"ایران‌خودرو" و "سایپا"هم اکنون در میان محصولات گروه خودرو سازی سایپا، پراید 132 حدود 15 میلیون و 600 هزار تومان و تیبا حدود 19 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد. از میان محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو سمند ال ایکس حدود 25 میلیون و 600 هزار تومان و پژو 207 اتوماتیک حدود 56 میلیون تومان به فروش می رسد.
کاهش قیمت دلار در مرکز مبادلات نرخ دلار امروز در مرکز مبادلات ارزی کشور 24 هزار و 780 ریال معامله می‌شود که کاهش قیمت داشته و پوند و یورو با کمی افزایش به قیمت 38 هزار و 148 ریال و 32 هزار و 452 ریال معامله می شود.
مهمترین عناوین روزنامه های صبح کشور -رهبر معظم انقلاب:هر رأیی که مردم به یکی از 8 کاندیدا محترم بدهند در درجه اول رأی به جمهوری اسلامی و رای اعتماد به ساز و کار انتخابات است -انتقاد از تخریب خدمات دولت توسط کاندیداها - رحیمی:دولت احدی نژاد سرآمد همه دولت های پس از انقلاب است
گاف شگفت انگیز رسانه ملی در مناظره کاندیداهانخستین مناظره یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی از رسانه ملی پخش شد که در تصویر پشت سر کاندیداهای انتخاباتی کوه فوجی یاما ژاپن به عنوان نماد ایران معرفی شده است نه کوه دماوند!
شنبه 18خرداد؛ "اجتماع بزرگ حامیان حسن روحانی" دکتر حسن روحانی روز شنبه در سالن 12هزار نفری شهید افراسیابی واقع در ورزشگاه شهید شیرودی برای هواداران و حامیان خود سخنرانی خواهد کرد. حجت الاسلام حسن روحانی روز شنبه در ورزشگاه 12هزار نفری شهید افراسیابی برای هواداران و حامیان خود سخنرانی خواهد کرد.
تابش: زعمای اصلاح‌طلب تکلیف‌ را روشن کنند یک نماینده اصلاح‌طلب مجلس از هاشمی‌رفسنجانی، سیدمحمد خاتمی و سیدحسن خمینی خواست تا هرچه زودتر حمایت خود را از کاندیدایی که قدرت جذب آرای معتدلین را داشته باشد، اعلام کنند و «جلوی تاخیر و تعلل به وجود آمده که به مثابه فرصت‌سوزی است» را بگیرند.
پاسخ رهبر انقلاب به گلایه روحانی درباره هجمه به عملکرد هسته ای اشوی افزود: من شنیده ام که آقای روحانی به حضرت آقا گلایه ای کرده اند مبنی بر اینکه هجمه هایی در خصوص ایشان با موضوعیت هسته ای وجود دارد و ایشان نیز فرموده اند که شما که کتابی در این زمینه نوشته اید و جواب همه آنها را داده اید.
رشد 254 درصدی اجاره مسکن در دوران احمدی نژاد براساس تازه ترین گزارش مرکز آمار ایران از وضعیت قیمت مسکن، زمین و اجاره بهای واحد های مسکونی طی سالهای 84 تا نیمه نخست سال 91 بیشترین رشد در اجاره بهای واحدهای مسکونی اتفاق افتاده است.
فهرست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر فهرست ۳۱ نفره اصلاح‌طلبان برای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اعلام شد.
راه اندازی سایت ستاد ائتلاف اصلاح طلبان سرلیست اصلاح طلبان برای شرکت در انتخابات شوراها در شهر تهران "احمد مسجد جامعی" است. اصلاح طلبان از رد صلاحیت گسترده نامزدهایشان در این دوره از انتخابات شوراها خبر داده اند.
بهمنی: نقدینگی 458 هزارمیلیارد شد بانک مرکزی اعلام کرد: پنجاه‌ وسومین مجمع سالانه بانک مرکزی (مربوط به سال مالی 1391) با حضور ریاست‌جمهوری، اعضای مجمع عمومی و جمعی از مقامات و مدیران بانک مرکزی در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.
هواپیمای عارف هم دچار نقص فنی شد بروز نقص فنی در سیستم هواپیمای حامل محمدرضا عارف، موجب بازگشت هواپیما به تهران شد.
تصاویر: حواشی حضور مسئولان در سالگرد امام(ره) تصاویر: حواشی حضور مسئولان در سالگرد امام(ره)
حاشیه‌های دومین مناظره تلویزیونی پیش از آغاز دومین مناظره تلویزیونی میان نامزدهای ریاست جمهوری، مجری ویژه‌ برنامه‌های دومین مناظره‌های تلویزیونی گفت: مناظره‌های این هفته مانند هفته قبل نخواهد بود که پر از عکس، سوالات تستی باشد و قرار است به صحبت‌های نامزدها در رسانه ملی اکتفا شود.
عارف:همواره به نقش کلیدی خاتمی به عنوان رهبر اصلاحات اعتقاد داشتممحمدرضا عارف راه برون رفت از مشکلات را تمسک به کار و خرد جمعی دانست و افزود: همواره خود را اصلاح‌طلب می‌دانم و با گفتمان اصلاح طلبی نیز وارد عرصه انتخابات شدم.
حسن روحانی: رهبری فرمودند شبی نبوده که به اسم، شما را دعا نکنمفیلم مستند مربوط به حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 14خرداد ماه با عنوان «این بهاری است که در پشت زمستان مانده» به روی آنتن رفت.
محسن رضایی: با 14 برنامه آمده ام نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهر کشاورزی شامل دانشگاه کشاورزی ، صنایع و کارخانجات تبدیلی و دامداری مدرن در این شهر می سازم و صنعت استان را فعال خواهم کرد.
پشت پرده انتخابات 84 و علت عدم نامزدی لاریجانی در سال 92 وی ادامه داد: نامزدها باید دقت و رعایت کنند که منافع ملی کشور در گفته هایشان مخدوش نشود. باید به این موضوع توجه داشته باشند که ممکن است حرف های امروز آن ها تبدیل به کد شود و بعدها مورد سوء استفاده قرار بگیرد.
جزئیات مناظره چهارشنبه مشخص شد در نهایت و پس از اعلام نظر کاندیداها، نامزد پشت تریبون به مدت 3 دقیقه فرصت دارد تا به سخنان ارائه شده پاسخ دهد و یا سخنان خود را جمع بندی کند.
رضایی: خطر بیکاری کشور را تهدید می‌کند محسن رضایی در بین مردم قزوین در سالن شهید بابایی با اشاره به اینکه در سال 88 به مسئولان دولتی برای برطرف کردن وضعیت اقتصادی هشدار داده است، اظهار داشت: اکنون این وضعیت در کشور به قدری بد شده که از هشدار دادن گذشته است و اکنون به آنان اخطار می‌دهم که مسایل اقتصادی مردم را برطرف کنند چراکه این وضعیت خطر جدی در کشور به همراه دارد.
نامه سرگشاده زیبا کلام به خاتمی و هاشمی صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، در نامه سرگشاده ای که خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام محمد خاتمی نگاشته، خواستار دخالت این دو برای مشخص شدن نامزد واحد اصلاح طلبان شده است.
آغاز طرح دریای مازندراناستاندار مازندران با اعلام آغاز طرح‌های دریای مازندران از امروز تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان خدمات رسمی در ساحل نخواهیم داشت.
پخش موسیقی در ستادها به جای ارائه برنامه برخی از کاندیداها می‌خواهند با ایجاد سر و صدای موسیقایی در ستادهای خود بر کارآمدی و لیاقت خود تاکید کنند.
اعلام موجودیت جبهه رسانه‌ای حامی قالیباف در مازندران جبهه‌ فعالان فرهنگی رسانه‌ای حامی محمدباقر قالیباف در مازندران اعلام موجودیت کرد.
طرح تهیه تأسیس وزارت گردشگری آماده شد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان اینکه گردشگری در قالب سازمان اتفاق نمی‌افتد، گفت: طرحی برای تشکیل وزارت گردشگری با بیش از 100 امضا تهیه کردیم.
اجازه الحاق میاندرود به نکا را نمی‌دهمنماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: اجازه الحاق میاندرود به نکا را نمی‌دهم.
اختصاص 120 میلیارد تومان برای آب و برق مازندران معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا از اختصاص یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های صنعت آب و برق در مازندران خبر داد.
طرح دریای ساری برای 15 کیلومتر طراحی شد فرماندار ساری گفت: طرح سالم‌سازی دریا در ساری در 11 طرح و 15 کیلومتر طراحی و از امروز کار خود را اغاز کرده است.
نمادهای مازندرانی بر روی نوشت‌افزار حک می‌شود مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: کانون از طرح‌ها و نمادهای فرهنگ مازندران که برای دفتر و نوشت‌افزار دانش‌آموزان طراحی شود، استقبال می‌کند.
حسن روحانی فراجناحی عمل می‌کند رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران با اشاره به اینکه روحانی صرفا نامزد اصلاح‌طلبان نیست گفت: روحانی فراجناحی عمل می‌کند.
ورزشکار المپیکی مازندران در چین برنز گرفت رئیس هیئت شمشیربازی مازندران از کسب مدال برنز ورزشکار المپیکی مازندران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در چین خبر داد.
انتقاد ورزشکاران از اقدام بخشدار بابل‌کنارمدیر باشگاه آریا صنعت خانپور در شهرستان بابل گفت: بخشدار بابل‌کنار با انتصاب‌های غیر متعهدانه ورزش بابل‌کنار را در معرض مشکلات قرار داده است.
حسنی: آرای اصولگرایان تحول‌خواه با روحانی است عضو شورای مرکزی ستاد انتخاباتی روحانی، گفت: آرای اصولگرایان تحول‌خواه، چهره‌های معتدل و همچنین اصلاح‌طلبان معتدل به آقای روحانی است.
بودجه بخش راه مازندران در حد انتظار نبوده است نماینده مردم قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به تهیه ردیف‌های بودجه توسط دولت و مسئولان اجرایی استان مازندران گفت: بودجه بخش راه مازندران در حد انتظار نبوده است.
نخستین نشست مجمع نمایندگان مازندراننخستین نشست مجمع نمایندگان مازندران با حضور 6 نماینده و اصحاب رسانه برگزار شد.
رامسر برپایی 3 انتخابات را تجربه می‌کندفرماندار رامسر گفت: سه انتخابات شوراهای شهر و روستا، نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری در شهرستان رامسر باید برگزار شود و به همین خاطر، با تجمیع‌های صورت گرفته 107 شعبه اخذ رأی در رامسر خواهیم داشت.
دریا پذیرای میهمانان ناخوانده دریا به نوعی پذیرای میهمانان ناخوانده‌ای است که در فصل غیر شنا و در مکان ممنوعه شنا، به شنا می‌پردازند.
بازارچه صنایع دستی در محور سوادکوه راه‌اندازی شود نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم حل مشکلات فعالان صنایع دستی گفت: بازارچه صنایع دستی در حاشیه محور سوادکوه راه‌اندازی شود.
حسن روحانی به مازندران سفر می‌کند رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در مازندران از سفر این نامزد انتخابات یازدهم مصادف با 19 خردادماه جاری به این استان خبر داد. به گزارش سلام شمال به نقل از خبرگزاری دانشجو، ربیع فلاح پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیان داشت: حسن روحانی یکشنبه 19 خردادماه در راستای سفرهای استانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست ‌جمهوری به مازندران سفر می‌کند.
صادرات 84 میلیون دلاری مواد غذایی از مازندران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در دو ماهه نخست سال 92 بیش از 536 هزار تن مواد غذایی به ارزش 84 میلیون دلار به کشورهای هدف صادراتی ارسال شد.
قضاوت بازی ایران و ازبکستان با یک داور مازندرانی است مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال مازندران از قضاوت داور مازندرانی در بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان خبر داد.
اقتدار والیبال ساری از دست رفتپیشکسوت والیبال مازندران با اعلام اینکه به دلیل نبود حامی مالی، نماینده والیبال ساری از حضور در لیگ کشوری بازماند، گفت: والیبال ساری اقتدار گذشته خود را از دست داد.
کانون‌های مساجد بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی مازندران است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی استان یاد کرد.
آماده‌سازی شهرهای مازندران برای تبلیغات انتخاباتی تابلوی تبلیغاتی برای کاندیداهای شورای اسلامی شهر و ریاست‌ جمهوری در شهرهای مازندران تعبیه شد.
ثبت مشخصات 645 متولی موقوفات مازندران رئیس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: مشخصات و اطلاعات کامل 645 متولی موقوفات استان در سامانه جامع وقوفات ثبت شد.
تسهیلات سرمایه‌گذاران مازندران تا مرز یک‌هزار میلیارد تومان نایب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: براساس مصوبات سفر دولت به مازندران در صورت ارائه طرح‌های دارای توجیه تا مرز یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات به سرمایه‌گذاران مازندران اعطا می‌شود.
مهدوی‌فر رئیس ستاد جوانان قالیباف در مازندران شد طی حکمی از سوی ستاد جوانان محمدباقر قالیباف (رویش) سید حسین مهدوی‌فر به ‌عنوان رئیس این ستاد در استان مازندران منصوب شد.
تولید 4000 دقیقه برنامه انتخاباتی در شبکه تبرستان قائم مقام صدا و سیمای مازندران از تولید و پخش چهار هزار دقیقه برنامه انتخاباتی در شبکه تبرستان خبر داد.
مرگ 214 نفر بر اثر غرق‌شدگی در مازندران مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ 214 نفر سال گذشته بر اثر غرق‌شدگی در این استان خبر داد.
برپایی همایش کوهنوردی بسیجیان مازندران فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: همایش کوهنوردی 600 نفره بسیجیان شهرهای مرکزی مازندران به میزبانی سپاه ناحیه آمل برگزار می‌شود.
تصویب 28 طرح هادی روستایی در مازندران مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از تصویب 28 طرح هادی روستایی در این استان خبر داد.
مبارزه نفس‌گیر برای کسب کرسی شوراها نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گیلان برای کسب کرسی این شوراها مبارزه‌ای نفس‌گیر را آغاز کردند و تبلیغات آنها می‌تواند سرنوشتشان را تغییر دهد.
راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی در گیلان ممنوع است دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان گفت: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار خارج از محل سخنرانی و یا ستاد انتخاباتی ممنوع است.
وام مسکن مهر گیلان 30 میلیون تومان شد استاندار گیلان گفت: وام مسکن مهر گیلان از مبلغ 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
استعفای اعضای هیئت نظارت شورای شهرستان رشت پذیرفته نشد رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان گفت: استعفای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان رشت پذیرفته نشده است و در حال مذاکره با آنها هستیم.
چادرشب گیلان در نمایشگاه بین‌المللی تهران عرضه می‌شود معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری گیلان از حضور 16 هنرمند صنایع‌ دستی این استان برای معرفی و عرضه هنرهای مختلف این رشته از جمله چادرشب‌بافی در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.
30 هکتار اراضی شالیزاری سیاهکل تجهیز شد مدیر جهاد کشاورزی سیاهکل از تجهیز و نوسازی 30 هکتار اراضی شالیزاری روستای خوشل این شهرستان خبر داد.
بیش از 50 هزار نفر در گیلان رأی اولی هستند معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان گفت: 50 هزار و 238 نفر در گیلان رأی اولی هستند.
تخلف هیئت عالی نظارت گیلان کمتر از خیانت شورای شهر رشت نیست رئیس هیئت نظارت بر شوراهای شهرستان رشت گفت: تخلف هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان کمتر از خیانت شورای شهر رشت نیست.
افتتاح سایت نخستین شهید انقلاب در رودبار رئیس شورای شهر رودبار از افتتاح سایت شهید سید یونس رودباری نخستین شهید انقلاب اسلامی همزمان با سالروز قیام خونین 15 خرداد خبر داد.
35 درصد پست‌های قضایی گیلان بدون تصدی است رئیس کل دادگستری گیلان گفت: 35 درصد پست‌های قضایی گیلان بدون تصدی است و در دادسرای رشت کمبود کادر قضایی وجود دارد.
نمایشگاه جشنواره‌ بین‌المللی عکس خیام در رشت برگزار می‌شود عکس‌های برگزیده‌ نخستین جشنواره‌ بین‌المللی عکس خیام در خانه فرهنگ گیلان در رشت به نمایش گذاشته می‌شوند.
تایید صلاحیت دقیقه نود ۴۵ نامزد شورای شهرستان رشتبراساس شنیده ها از هیات نظارت بر انتخابات استان گیلان حدود ۴۵ نفر دیگر هم به جمع نامزدهای شورای اسلامی شهرستان رشت اضافه شده اند که ...
اعزام 388 نفر از آستارا به مرقد امام خمینی (ره) فرمانده سپاه ناحیه آستارا از اعزام 388 نفر از آستارا در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مرقد امام خمینی (ره) خبر داد.
زنده‌یاد احسان‌بخش بیش از 60 کتاب تألیف داشت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: زنده‌یاد آیت‌الله صادق احسان‌بخش بیش از 60 جلد کتاب در زمینه‌های مختلف مذهبی، عرفانی و.. تألیف داشت.
قانون فصل‌الخطاب کار عوامل انتخابات گیلان است رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: قانون فصل‌الخطاب و ملاک کار تمام عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات گیلان است.
رمضانپور نرگسی رئیس ستاد عارف در گیلان شد احمد رمضانپور نرگسی نماینده ادوار گذشته مردم رشت در مجلس رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در گیلان معرفی شد.
حدود یک‌ میلیون و 150 هزار نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند استاندار گیلان گفت: یک میلیون و 144 هزار و 639 نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.
آغاز صدور پروانه ماهیگیری با قلاب در گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از آغاز صدور پروانه صید ماهی با قلاب برای رودخانه‌ و آب‌های داخلی این استان خبر داد.
99 درصد اراضی شالیزاری گیلان نشا شد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان به وجین 60 درصد اراضی شالیزاری استان اشاره کرد و گفت: 99 درصد اراضی شالیزاری گیلان تاکنون نشا شده است.
رئیس محیط زیست آستانه‌اشرفیه مجروح شد مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: برداشت کنندگان غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه سفیدرود با بیل مکانیکی رئیس محیط زیست آستانه‌اشرفیه را مجروح کردند.
مسئول شرکت دولتی در گیلان عزل شد مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از عزل یک مسئول شرکت دولتی به اتهام گرانفروشی، اخفا و امتناع از عرضه کالا خبر داد.
راه‌آهن آنتنی رشت ـ انزلی به بندر کاسپین امتداد می‌یابداستاندار گیلان از ابلاغ مصوبات دور چهارم سفر هیئت دولت به گیلان خبر داد و گفت: راه‌آهن آنتنی رشت – انزلی به بندر کاسپین در منطقه آزاد امتداد می‌یابد.
افتتاح تالار مطالعه سازمان اسناد ملی گیلان مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان از افتتاح تالار مطالعه این نهاد به‌زودی خبر داد.
1200 نفر در برپایی انتخابات سیاهکل مشارکت دارند فرماندار سیاهکل گفت: بالغ بر یک ‌هزار و 200 نفر از عوامل اجرایی و نظارت و بازرسی در امر برگزاری انتخابات سیاهکل مشارکت دارند.
صلاحیت 456 داوطلب انتخابات شوراهای صومعه‌سرا تأیید شد فرماندار صومعه‌سرا از تأیید صلاحیت 459 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.
سکان فرمانداری لاهیجان به علیزاده رسید امام جمعه لاهیجان عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، لاهیجان را از برخی نقاط جزو محروم‌ترین شهرهای کشور دانست.
300 مصوبه برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت: در ستاد پیشگیری از جرایم تخلفات انتخاباتی استان گیلان 300 مصوبه را برای پیشگیری از تخلفات احتمالی انتخاباتی مصوب کرده است.
برگزاری 900 یادواره شهدا در گیلان رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان از برگزاری 900 یادواره شهدا تا پایان سال جاری در استان خبر داد.
سفر رضایی به گیلان به تعویق افتاد رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گیلان از به تعویق افتادن سفر این کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به استان خبر داد.
24 خرداد روز بزرگ حماسی ملت ایران است نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: 24 خرداد ماه روز بزرگ حماسی برای ملت ایران است.
لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گلستان دبیر اجرایی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان گلستان، دومین پالایش کاندیداهای مورد حمایت این تشکل در استان را اعلام کرد.
کشاورزان گلستانی: رئیس جمهور جدید مشکلات کشاورزان را جدی بگیرد یکی از موضوعاتی که نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه‌های تبلیغاتی خود بر سر و سامان دادن به آن تأکید می‌ورزند، مشکلات بخش کشاورزی است.
بازاریان گلستان در 24 خرداد حماسه بزرگ می‌آفرینند رئیس مجمع امور صنفی شهرستان گرگان گفت: بازاریان گلستان در انتخابات ریاست جمهوری حماسه بزرگ می‌آفرینند.
آسیب‎شناسی حوزه ورزش گرگانهمایش هم‎اندیشی و آسیب‎شناسی حوزه ورزش با حضور کاندیداهای مورد حمایت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت شهرستان گرگان در حسینیه دزیانی‎های این شهرستان برگزار شد و 13 کاندیدای منتخب آبادانی و پیشرفت شورای اسلامی شهر این استان دیدگاه خودشان را مطرح کردند.
جامعه ورزشی گلستان متحد باشند یک پیشکسوت تکواندو در گلستان گفت: جامعه ورزشی گلستان باید بیش از پیش متحد باشند.
شورای مرکزی جامعه مهندسین گلستان از ولایتی اعلام حمایت کرد دبیر شورای جامعه اسلامی مهندسین گلستان از فعال شدن ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در این استان خبر داد و گفت: شورای جامعه اسلامی مهندسین گلستان رسماً حمایت خود را از ولایتی اعلام کرده است.
ایجاد سامانه اینترنی گزارش‌گیری در استانداری گلستان کارشناس برنامه‌ریزی و نظارت معاونت عمرانی استانداری گلستان گفت:برای نخستین بار در سطح کشور سامانه اینترنتی گزارش‌گیری در حوزه معاونت عمرانی استانداری گلستان راه‌اندازی شد.
افزایش 3 برابری هیئت‎های نظارت بر انتخابات در گلستان رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان از افزایش سه برابری هیئت‎های نظارت بر انتخابات نسبت به دوره انتخابات مجلس در استان خبر داد و گفت: 24 خرداد روز سرنوشت‎ساز، مهم و حساس در تاریخ انقلاب است.
صلاحیت نهایی نامزدهای شوراهای گلستان فردا اعلام می‎شود عضو شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اعلام صلاحیت نهایی نامزدهای شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: فردا صلاحیت نهایی نامزدها اعلام و بر این اساس آنها می‎توانند در صحنه تبلیغات و رقابت وارد عرصه شوند.
حاشیه‌های خواندنی سفر قالیباف به گرگان قالیباف پس از ورود به گرگان مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.
راه‎اندازی هر نوع کارناوال تبلیغاتی ممنوع است دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: راه‎اندازی هر نوع کارناوال تبلیغاتی برای کاندیداها و استفاده از بلندگو در فضای خارج از ستاد ممنوع است.
جلسه توجیهی بازرسی انتخابات گلستان فردا برگزار می‌شود دبیر بازرسی انتخابات استان گلستان از برگزاری همایش آموزشی و توجیهی بازرسی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خبر داد.
کشف 72 فقره سرقت در گلستانفرمانده انتظامی گلستان گفت: مقابله با سرقت‌ها و جرائم سازمان یافته از جمله اهداف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی است که می‌تواند علاوه بر ارتقای امنیت، موجب افزایش احساس امنیت در جامعه ‌شود.
گلستان میزبان کنگره ملی مدیریت ورزش کشور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: در تاریخ 12 لغایت 13 تیرماه چهارمین کنگره ملی مدیریت ورزش کشور در گرگان برگزار خواهد شد.
حاشیه‎های خواندنی سفر محسن رضایی به گلستانگلستان، سفر محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به گلستان با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌آید:
محسن رضایی در گرگان: کویر را به بهشت تبدیل می‎کنمکاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به همت جوانان با استعداد ایرانی کویر را تبدیل به بهشت می‌کنم.
شبکه پایش اقلیم کشاورزی گلستان نیازمند توسعه استمدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: شبکه پایش اقلیم در استان برای کارآیی و استفاده بهینه از آن نیازمند توسعه جدی است.
دانشجویان گلستانی: 24 خرداد «حماسه سیاسی» خلق می‌کنیم 13 روز دیگر به مهمترین رویداد سیاسی سال 1392 و چهار سال آینده کشور یعنی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده و اقشار مختلف مردم در حال شناسایی نامزد اصلح هستند.
تصویب طرح احداث گلخانه مدرن 20 هکتاری در گلستان استاندار گلستان از تصویب طرح احداث گلخانه مدرن 20 هکتاری در گلستان خبر داد.
برداشت 80 هزار تن کلزا در گلستان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: تاکنون 80 هزار تن کلزا از مزارع گلستان برداشت شده است.
محسن رضایی مهمان گلستانی‎ها می‎شود محسن رضایی یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا یکشنبه 12 خرداد در ادامه سفرهای استانی خود به دو استان گلستان و مازندران سفر می‎کند.
نمایش «رفتم که بنویسیم» از گلستان برگزیده شد مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: نمایش «رفتم که بنویسیم» به کارگردانی بابک تهرانی از گلستان در شانزدهمین جشنواره تئاتر ملی مقاومت ـ فتح خرمشهر به عنوان اثر برگزیده انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
پست‌بانک عامل اصلی پایین ‌بودن پرداخت غیرحضوری در گلستان معاون خدمات مشترکین شرکت نیروی برق گلستان گفت: بر اساس برسی‎های انجام شده دلیل پایین بودن درصد پرداخت غیرحضوری در استان پست بانک‎ها هستند که برخلاف بانک‎های دیگر پرداخت حضوری را انجام می‎دهند.
کشف 551 شیء تاریخی و فرهنگی در گلستان فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: 551 شیء تاریخی و فرهنگی از ابتدای سال گذشته تاکنون در گلستان کشف شد.
آغاز تجدید اعتبار کارت آمایش اتباع خارجی در گلستان عملیات اداری تجدید اعتبار مدارک آمایش (آمایش هشت افغانستانی) پناهندگان جمعی عراقی و افغانی از تاریخ 18 خردادماه جاری آغاز می‌شود.
500 برنامه انتخاباتی برای مشارکت بیشتر بانوان گلستانی تهیه شد مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: بیش از 500 برنامه انتخاباتی در حوزه زنان استان تهیه شده که برخی اجرا شده و برخی نیز در دست اجراست.
طرح حفاظتی و امنیتی انتخابات در گلستان در حال اجراست مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان از اجرای طرح حفاظتی و امنیتی انتخابات با تائید شورای تامین استان خبر داد.
ثبت بیش از 20 هزار مورد تخلف رانندگی در گلستان جانشین رئیس پلیس گلستان از ثبت بیش از 20 هزار مورد تخلف رانندگی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سطح استان خبر داد.
بدهی 11 میلیارد تومانی مردم به برق گلستان معاون خدمات مشترکین شرکت نیروی برق گلستان با اشاره به اینکه بخش اعظمی از بدهکاران ما دستگاه‎های دولتی هستند گفت: بسیاری از مردم عادی بدهی‎های خود را به موقع پرداخت می‎کنند و 11 میلیارد تومان از بدهی‎ها باقی مانده است.
گلستان شنبه میزبان قالیباف است رئیس ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در استان گلستان گفت:‌ از ساعت 19 شنبه 11 خرداد ماه، استان گلستان میزبان قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

اخبار ایران و شمال

زیباکلام: مناظره جمعه توهین به کاندیداها و مردم بود یک استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با انتقاد از نحوه برگزاری مناظره انتخاباتی روز جمعه گفت: این مناظره توهین به نامزدها و مردم بود.
روحانی: تأکید آیت الله هاشمی بر ماندن من در انتخابات است من بعد از آنکه آیت الله هاشمی از رقابت کناره گیری کردند یعنی کاری کردند که رقابت نکند، خدمت ایشان و سایر بزرگان رسیدم همه آنها تأکید بر ماندن و استوار بودن من در این راه داشتند.و آیت الله هاشمی تأکید کردند که من در انتخابات بمانم.
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز شنبه منتشر شد. به گزارش مهر، نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران در روز پنجشنبه یک میلیون و 318 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 275 هزار تومان، نیم سکه 705 هزار تومان، ربع سکه 427 هزار تومان و گرمی 298 هزار تومان اعلام شد.
غرضی: صداوسیما حرف‌های یک‌طرفه می‌زندسیدمحمد غرضی با بیان اینکه "مشکل صداوسیما این است که حرف‌های یک‌طرفه می‌زند"، اظهار کرد: صداوسیما با این شیوه نه فرهنگ‌ساز است و نه تمدن‌ساز.
داوود احمدی‌نژاد: جلیلی همان راه برادرم را می‌رود داود احمدی نژاد گفت: به نظر من آقای جلیلی همان راه احمدی نژاد را می رود و همگی باید مراقب باشند و برای پیروزی آقای ولایتی تمام تلاش خود را به کار ببندند.
سوءاستفاده اینترنتی دختر جوان از پدرش رییس پلیس فتای استان چهارمحال بختیاری از دستگیری دختری که اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب پدرش کرده بود، خبر داد.
عماد افروغ: ضرغامی از ملت ایران عذرخواهی کند از دیروز که این مناظره ها برگزار شده واکنش های بسیاری در سطح مردم بروز پیدا کرده است که نشان می دهد این مناظره ها به هیچ وجه در شان مبارزات انتخاباتی نبود. بنده مناظره روز جمعه با آن آیتم های در نظر گرفته و از همه بدتر سوالات تستی بدون محتوا را توهین می دانم. آقای ضرغامی با تایید برگزاری چنین مناظره ای به مخاطبان توهین کرد؛ او به شئون آحاد ملت ایران از روستا تا شهر از کارگر تا دانشجو توهین کرد.آقای ضرغامی به دلیل اجازه برگزاری چنین مناظره ای باید از ملت ایران عذرخواهی کند چرا که بازتابی که از آن مناظره ها قابل دریافت است این است که او با این برنامه وقت و شخصیت مردم ایران را به سخره گرفته است.
مدت تحصیل هنرستانی‌ها یکسال اضافه شد وی ادامه داد: جایگاه نظام هدایت و راهنمایی تحصیلی در نظام جدید آموزشی، سه ساله اول دوره متوسطه خواهد بود.
استخدام در اورژانس اجتماعی معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در مورد مصوبه هیئت وزیران در مورد ساماندهی اورژانس های اجتماعی اعلام کرد که منتظر ابلاغ این مصوبه توسط هیات وزیران می باشیم.
روحانی حضورش در مناظره‌ها را منوط به تغییر شکل برگزاری آن کرد کاندیدای انتخابات آتی ریاست جمهوری،‌ حضورش در مناظره‌های تلویزیونی را منوط به تغییر شیوه برگزاری آن کرد.
نگاهی به آخرین قیمت خودروها نگاهی به آخرین قیمت خودروها
سایپا پنج محصول جدید وارد بازار می‌کند قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در توسعه محصول، از تولید و عرضه پنج خودرو جدید توسط این گروه در سال جاری خبر داده و گفت: خودروهای تیبا هاچ بک، وانت سایپا 151، خودرو B90، وانت دوکابینه ریچ و محصولات ایکس 100 AMT در سال جاری به تولید انبوه خواهند رسید.
خبر افسردگی مشایی بخاطر رد صلاحیت تکذیب شد بی‌تردید عاملان انتشار اینگونه اخبار سراسر کذب‌، بخوبی می‌دانند که با دروغ‌پردازی و تولید اخبار ساختگی، هرگز نمی‌توانند در عزم و اراده دولتمردان و عاشقانی چون مهندس مشایی که در خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به ملت فهیم و انقلابی پیشتاز هستند، خللی ایجاد کنند.
واکنش ایران به تحریم‌های جدید آمریکا این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر محصولات پتروشیمی ایران به بیش از 65 کشور جهان در پنج قاره صادر می شود، بیان کرد: از دو سال گذشته هم متنوع سازی بازارهای هدف صادرات پتروشیمی در دستور کار ایران قرار گرفته است.
مشروح اولین مناظره زنده 8 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوریاولین دور از مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که به موضوعات و مباحث اقتصادی اختصاص داشت با حضور هر 8 کاندیدای حاضر در صحنه رقابت، با تمام حاشیه های فراوانی که داشت با اعلام مرتضی حیدری مجری برنامه به پایان رسید.
خوش چهره:مناظره در شأن مردم ایران نبود محمد خوش چهره درباره برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری گفت: به نظرم نحوه اجرای مناظره بیشتر شبیه شوی تلویزیونی بود و مخاطب تنها برنامه ای تقلید شده خارجی را شاهد بود.
سکوت احمدی نژاد در مقابل شوک اعلام طلب سی میلیون دلاری ایران از چین، وجود بیش از سه میلیون بیکار در بازار کار ایران، افزایش بی سابقه ضریب جینی یا همان فاصله فقیر و غنی و نیز نرخ های تورمی که به گفته نمایندگان مجلس با ادعاهای دولت فاصله ای معنادار دارد، موجب شد تا بانک مرکزی و وزیر صنعت وتجارت ، روز گذشته نسبت به انتقادات مطرح شده در رسانه ها اعتراض کنند
مهمترین عناوین روزنامه های امروز-انتظار عمومی برای اجماع عارف و روحانی؛یک گام تا پیروزی اصلاح طلبان -یک کارشناس مسائل اقتصادی: هیچ کدام از نامزدهای انتخاباتی برنامه مدون اقتصادی ندارند -جزئیات افزایش 25 هزار تومانی دستمزد کارگران
جوک های مردم برای مناظره اول! در پی اعتراض تعدادی از نامزدهای ریاست جمهوری که روز جمعه در اولین مناظره صدا و سیما شرکت کرده بودند، پیامک های طنز بین مردم تبادل شد.
شهریه مدارس غیر دولتی افزایش می‌یابد رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش از تصویب الگوی تعیین نرخ شهریه مدارس غیردولتی در جلسه شورای نظارت مرکزی خبر داد و گفت: شهریه مدارس غیر دولتی افزایش می‌یابد.
اعتراض شدید عارف به نحوه برگزاری مناظره در ادامه برگزاری مناظره هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، این نامزدها نسبت به نوع برگزاری مناظره و درخواست حیدری مجری مناظره برای پاسخ‌های حداکثر دو کلمه‌ای به سوالات، اعتراض کردند.
تصویر / حضور نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 92 در مناظرهنامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم دیدگاه های خود را در مناظره اقتصادی مطرح کردند.
8 عکس عجیبی که تلویزیون به کاندیداها نشان داد! در پایان اولین مناظره زنده تلویزیونی، هشت عکس نمایش داده شد و نظر هرکدام از نامزدها درباره آنها پرسیده شد.
ساختار دولت پادگانی و محصول رضاشاه استکاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از مسائلی که باید پیگیری و حل شود، بازسازی و بازتعریف رابطه دولت با مردم است که در حال حاضر این رابطه درست نیست و آسیب‌های زیادی وارد می‌کند.
نحوه حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در ۴ برنامه تلویزیوننمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری در برنامه های «پایش»، «دیروز امروز فردا»، «رخصت» و «گفت و گوی فرهنگی» حضور می یابند.
دبیرکل موتلفه: هاشمی کاندیدای معمولی نبود آقای هاشمی هم به‌مانند هر کاندیدای دیگری با علم بر این مساله ثبت‌نام کرده بود که صلاحیتش باید توسط شورای نگهبان احراز شود. خب! همان‌طور که صلاحیت خیلی‌ها رد شد، هاشمی‌رفسنجانی هم نتوانست مجوز حضور در انتخابات را به دست بیاورد. باید گفت که این اتفاق، اتفاقی غیرعرف نیست و به همین دلیل تاکید این است که همه تایید نظر شورای نگهبان را اصل بدانند تا خدای ناکرده فضای انتخاباتی مخدوش نشود.
حسن روحانی: 8 سال سکوت، 8 سال انتقادوی با بیان اینکه ما در ایرانی که معدن الماس دارد زندگی می کنیم، گفت: ما هزاران جوانان برتر از الماس داریم، فکر یک مدیر و یک صاحب تجربه میلیاردها معدن الماس می سازد.
زمان اعلام نتایج آزمون ارشد دانشگاه آزاد نتایج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در نیمه دوم شهریور ماه سال جاری اعلام می‌شود.
انتقاد ستاد انتخاباتی روحانی از جعل خبر، تحریف و سانسور در صداوسیما شائبه خارج شدن رسانه ملی که متعلق به همه مردم ایران است، از دایره انصاف به‌صورت جدی و خطرناک عرصه اطلاع رسانی در ایران اسلامی را تهدید می‌کند.
عارف در رادیو معارف: صدور انقلاب «فرهنگ و هنر» می‌خواهدنامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: ما در عصر اطلاعات باید آماده همکاری و حضور در فضای مجازی باشیم و فراموش نکنیم که دیگر روشهای قدیمی و حذفی و کنترلی جواب نمی‌دهد.فیلتر کردن امروز دیگر راه مقابله با دسترسی به فضای مجازی نیست و وقتی جوان ما تصمیم بگیرد به سایتی وارد شود فیلتر شکن آن را نیز می‌یابد.باید با حضور فعال و مثبت فرهنگی در فضای مجازی جوانان کشور را تشویق کنیم که به سایتها و وبگاه‌های ما گرایش یابند.
آتش‌سوزی آپارتمان مسکونی در مازندرانبر اثر آتش سوزی آپارتمان مسکونی در شهرستان آمل یک واحد به طور کامل سوخت.
برنامه‌ای برای توسعه مازندران وجود نداردنماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس ‌با اشاره به اینکه مدیریت ضعیف ‌باعث شده از نعمت‌های الهی در مازندران استفاده نکنیم، گفت: نداشتن برنامه توسعه‌ای از مشکلات مازندران است.
‌بسته پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری نفتی در شمال ارائه می‌شود دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: اخیرا با وزیر نفت دیداری درباره سرمایه‌گذاری نفت و پتروشیمی در شمال داشتیم و وزیر نفت در این زمینه دستوراتی ارائه کرد و قرار است مجمع نمایندگان برای این سرمایه‌گذاری بسته پیشنهادی ارائه کند.
کسب دومین پیروزی فریدونکنار در لیگ فوتبال مازندران دبیر هیئت فوتبال مازندران از دومین پیروزی تیم وحدت فریدونکنار مقابل حریف در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان خبر داد.
درخشش وزنه‌برداران مازندرانی در آسیارئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران از درخشش وزنه‌برداران نوجوان مازندرانی در ترکیب تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در قطر خبر داد.
سفر قالیباف به مازندرانمحمد باقر قالیباف عصر امروز در راستای برنامه‌های انتخاباتی به مازندران سفر کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد باقر قالیباف عصر امروز در راستای تبلیغات انتخاابت ریاست جمهوری به مازندران سفر کرد.
دریای مازندران می‌تواند محل سرمایه‌گذاری دیگر استان‌ها باشد کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور گفت: اقتصاد مازندران که بر روی دریا قرار دارد باید مورد توجه قرار گیرد، این استان ظرفیتی دارد که می‌تواند محل سرمایه‌گذاری دیگر استان‌ها باشد.
ستاد جوانان رضایی در مازندران آغاز به کار کرد رئیس ستاد جوانان محسن رضایی در استان مازندران گفت: فعالیت‌های اجرایی ستاد جوانان محسن رضایی در مازندران آغاز شد.
ستادهای شهرستانی حسن روحانی در مازندران راه‌اندازی شد رئیس ستاد روحانی در مازندران از راه‌اندازی تمام ستادهای شهرستانی حسن روحانی در مازندران خبر داد.
مرگ تدریجی هیئت‌های ورزشی در سایه سیاست‌زدگی اگرچه سیاست در بسیاری از حوزه‌ها منشأ تحولات و نتایج خوبی است اما ورزش از آن دست حوزه‌ها است که اگر با سیاست عجین شود باید مرگ تدریجی آن را دید.
رئیس ستاد پشتیبانی جنگ مازندران در دفاع مقدس درگذشت محمد شکوهی رئیس ستاد پشتیبانی جنگ مازندران در دوران دفاع مقدس درگذشت.
کاروان پیاده «امام امت» مازندران به تهران رسید مسئول کاروان پیاده زائران امام راحل از مازندران گفت: صبح امروز کاروان پیاده مراسم ارتحال امام که از آمل حرکت کرده بود به شهرستان بومهن در استان تهران رسید.
کسب دو مدال تکواندوکاران مازندرانی در انتخابی تیم ملی سرپرست هیئت تکواندو مازندران از کسب دو مدال تکواندوکاران مازندرانی در انتخابی تیم ملی پیشکسوتان خبر داد.
دعوت والیبالیست کاله به اردوی تیم ملیرئیس هیئت والیبال آمل از دعوت والیبالیست کاله به اردوی تیم ملی زیر 23 سال کشورمان خبر داد.
مبارزه با آفت ملخ تا پایان خرداد ماه در مازندران رئیس اداره جهاد کشاورزی آمل گفت: مبارزه با ملخ تا پایان خردادماه در بخش‌های کوهستانی مازندران به ویژه در آمل ادامه خواهد داشت.
بابل قهرمان طناب‌کشی مردان مازندران شد مسابقه استانی طناب‌کشی مردان مازندران در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد برگزار شد که در آن بابل به قهرمانی رسید.
مجمع هیئت والیبال مازندران برگزار می‌شودمعاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: سعی داریم مجمع هیئت والیبال مازندران را در کمتر از یک ماه آینده برگزار کنیم.
حکم شهرستان شدن کلاردشت ابلاغ شود نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موافقت هیئت دولت مبنی بر شهرستان شدن کلاردشت، منتظر هستیم هر چه سریعتر این مهم ابلاغ شود.
مدیران برای نامزد خاصی از بیت المال هزینه نکنند استاندار مازندران از مدیران استان خواست تا برای نامزد خاصی از بیت المال هزینه نکنند.
ساخت مجهز‌ترین مراکز آموزشی مازندران با کمک یک نیکوکار یکی از بزرگ‌ترین و مجهز‌ترین مراکز آموزشی استان مازندران در شهرستان بهشهر احداث می‌شود.
به‌کارگیری 400 «جت اسکی» در سواحل مازندران فرمانده دریابانی مازندران با اعلام اینکه تمام فعالان جت اسکی در مازندران ساماندهی شدند، گفت: در سال گذشته بیش از 100 جت اسکی بکارگیری شد و امسال برای طرح‌های دریا 400 فروند جت‌اسکی در نظر گرفته شد.
آتیلا حجازی: 2 مدرسه فوتبال پایه در مازندران تاسیس می‌کنیم بازیکن سابق استقلال تهران گفت: برای استعدادیابی و تقویت فوتبال کشورمان در دو شهر ساری و آمل مدارس فوتبال پایه تاسیس خواهیم کرد.
عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مرکز تجارت برنج کشور آغاز شد بزرگترین مرکز تجارت برنج کشور در قالب شهرک صنفی برنج‌فروشان در زمینی به مساحت 160هزار مترمربع در آمل کلنگ‌زنی شد.
تغییر رئیس هیئت بوکس مازندران و غافل‌گیری روسای شهرستانی با تغییر رئیس هیئت بوکس مازندران، جابجایی بدون هماهنگیِ روسای هیئت‌های بوکس شهرستان‌های استان، موجب غافل‌گیری و اعتراض آنها شد.
حضور مجدد رئیس جمهور در مازندران سیدعلی‌اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران از حضور رئیس‌جمهور در مازندران خبر داد.
مسئول جدید روابط عمومی فرمانداری نور منصوب شد قنبرعلی داداش‌پور با حکم فرماندار نور، مسئول روابط عمومی این فرمانداری شد.
چراغ فرهنگ و ارشاد در 2 شهر مازندران روشن شد دو کارشناس هنری و فعال فرهنگی، سرپرستی ادارات تازه تأسیس فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌های فریدون‌کنار و عباس‌آباد را برعهده گرفتند.
تصویر / آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ساریتصویر / آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد ساری
ارتقای مدیریت استراتژیک در مازندران رئیس انجمن مدریت راهبردی مازندران گفت: این انجمن با بکارگیری از اساتید حوزه مدیریت و امکانات موجود در صدد است تا مشکل مدیریت استان را برطرف سازد.
تاسیس انجمن مدیریت راهبردی در مازندران دفتر نمایندگی مدیریت راهبردی مازندران با هدف ایجاد بسترهای برنامه ریزی مدیریتی در استان و با توجه به پتانسیل و امکانات زیربنایی در استان ها در ساری تشکیل شد.
24 خرداد روز بزرگ حماسی ملت ایران است نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: 24 خرداد ماه روز بزرگ حماسی برای ملت ایران است.
حاشیه‌های سفر جلیلی به گیلان اهدای چفیه جلیلی به دانشجوی گیلانی و همخوانی سرود حماسه هشت دی مردم این استان حاشیه‌های سفر چند ساعته جلیلی به گیلان را رقم زد.
معرفی اعضای مرکزی انتخابات ولایتی در گیلانرئیس ستاد مرکزی ولایتی در گیلان از معرفی اعضای این ستاد در استان خبر داد.
ساخت و ساز در حریم قانونی راه‌های گیلان ممنوع است مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از پاکسازی حریم تمام راه‌های این استان خبر داد و هر گونه ساخت و ساز در حریم قانونی راه و محدوده معین شده را ممنوع اعلام کرد.
برگزاری کنگره 8 هزار شهید گیلان پیش از موعد مقرر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان خواستار برگزاری کنگره 8 هزار شهید، سرداران و امیران استان قبل از پاییز سال 94 شد.
12 خرداد صلاحیت‌ نامزدهای شوراهای گیلان مشخص می‌شود دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: وضعیت تأیید صلاحیت‌های نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان تا 12 خرداد مشخص می‌شود.
روحانی ادامه دهنده راه هاشمی است رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان گفت: روحانی مورد حمایت هاشمی و خاتمی است و همان راهی را می‌رود که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مد نظر داشته است.
رضایی دوشنبه با مردم گیلان دیدار می‌کند رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گیلان از سفر تبلیغاتی این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به این استان در روز 13 خرداد جاری خبر داد.
گشایش 11 نمایندگی توریسم سلامت گیلان در کشورهای منطقه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از گشایش نمایندگی توریسم سلامت استان در 11 کشور حاشیه خزر و خاورمیانه خبر داد.
بانوان فوتسالیست داماش گیلان نوشهر را شکست دادند در جریان هفته دهم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور تیم داماش گیلان در رشت با اختلاف سه گل مهمان خود شورای شهر نوشهر را شکست داد.
شهرهای گیلان نماد ویژه داشته باشند استاندار گیلان گفت: شهرهای گیلان باید نماد منصوبه ویژه‌ای داشته باشند تا مسافران و گردشگران در مسیر حرکت آن را ملاحظه کنند.
پیش‌بینی 91 شعبه اخذ رأی در آستارا فرماندار آستارا گفت: 91 شعبه اخذ رأی برای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان پیش‌بینی شده است.
3 بیمارستان در گیلان افتتاح می‌شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیمارستان‌های املش، سیاهکل و رودبار در شش ماه نخست امسال در گیلان افتتاح می‌شود.
اختصاص وام بلاعوض به حادثه‌دیدگان آتش‌سوزی شفتاستاندار گیلان گفت:‌ 12.5 میلیون تومان به صاحبان منازل و 5 میلیون تومان به صاحبان تجاری ‌مسافر کاشانه و 3 میلیون تومان به هرکدام از حادثه‌دیدگان آتش سوزی شفت به صورت بلاعوض داده می‌شود.
پیش‌بینی 2800 صندوق اخذ رای در گیلانمعاون سیاسی ‌امنیتی استاندار گیلان گفت: 2 هزار و 885 صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات 24 خرداد در گیلان پیش‌بینی شده است.
نقاط جرم‌خیز گیلان شناسایی شوند ابراهیم قائدرحمتی در جلسه بررسی عملکرد فرمانده انتظامی این شهرستان تحقق امنیت و آرامش مردم را در سایه تلاش و تحرک مضاعف پلیس دانست.
گیلان به ‌ازای هر 900 نفر یک تخت بیمارستانی داردرئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: گیلان به ازای هر 900 نفر یک تخت بیمارستانی دارد و از متوسط کشوری بالاتر است.
تایید صلاحیت 14 هزار و 292 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی گیلانجانشین رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: صلاحیت 15 هزار و 292 نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی گیلان بررسی شد که تنها صلاحیت ‌هزار نفر از داوطلبان عضویت شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیئت‌های شهرستانی گیلان احراز نشد.
6 بیمارستان گیلان جایگزین می‌شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به احداث 13 بیمارستان در استان گفت: هفت بیمارستان جدید است و شش بیمارستان جایگزین بیمارستان‌های قدیمی می‌شود.
در آرزوی دولت بر خط گسترش خدمات قابل ارائه در بستر فن‌آوری اطلاعات یکی از شاخص‌های ارزیابی توسعه فن‌آوری ارتباطات در کشور بوده زیرا اینترنت شبکه پیوند دهنده ارتباطات است.
مراسم معارفه مدیر کل ارشاد گیلان شنبه برگزار می‌شود مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان روز شنبه 11 خرداد با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر ارشاد در رشت برگزار می شود.
بازسازی روستای امامزاده ابراهیم پیش از ورود گردشگران استاندار گیلان خواستار بازسازی روستای امامزاده ابراهیم (ع) قبل از ورود انبوه گردشگران به این منطقه شد.
ساختار جدید شهرداری رشت در تقسیم نواحی شهردار رشت گفت: ساختار شهرداری رشت با تقسیم نواحی مختلف دچار تغییرات اساسی شده است.
اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار کشاورزی گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه کشاورزی این استان در سال جاری خبر داد و گفت: این اعتبار از مصوبات سفر چهارم ریاست جمهوری است.
تبلیغات کاندیداهای آستارا از 16 خرداد ماه آغاز می‌شود فرماندار آستارا گفت: تبلیغات رسمی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان از 16 خرداد‌ ماه آغاز می‌شود.
اسماعیل‌پور مدیرکل ارشاد گیلان شد علی اسماعیل‌پور مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شد.
اجرای طرح نشاط معنوی در 225 بقعه گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از اجرای طرح نشاط معنوی در 225 بقعه و امامزاده این استان در تابستان امسال خبر داد.
نخستین سینمای 5 بعدی گیلان در انزلی ایجاد شد شهردار بندر انزلی از راه‌اندازی و تجهیز نخستین سینمای پنج بعدی گیلان در این شهر خبر داد.
دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی (گیلان) گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند.
مبارزه با کرم ساقه‌خوار برنج در شالیزار های صومعه‌سرا مدیر جهاد کشاورزی صومعه‌سرا از اجرای طرح مبارزه بیولوژیک با کرم ساقه‌خوار برنج در شالیزارهای این شهرستان خبر داد.
شبکه پایش اقلیم کشاورزی گلستان نیازمند توسعه استمدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: شبکه پایش اقلیم در استان برای کارآیی و استفاده بهینه از آن نیازمند توسعه جدی است.
دانشجویان گلستانی: 24 خرداد «حماسه سیاسی» خلق می‌کنیم 13 روز دیگر به مهمترین رویداد سیاسی سال 1392 و چهار سال آینده کشور یعنی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقیمانده و اقشار مختلف مردم در حال شناسایی نامزد اصلح هستند.
تصویب طرح احداث گلخانه مدرن 20 هکتاری در گلستان استاندار گلستان از تصویب طرح احداث گلخانه مدرن 20 هکتاری در گلستان خبر داد.
برداشت 80 هزار تن کلزا در گلستان رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: تاکنون 80 هزار تن کلزا از مزارع گلستان برداشت شده است.
محسن رضایی مهمان گلستانی‎ها می‎شود محسن رضایی یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا یکشنبه 12 خرداد در ادامه سفرهای استانی خود به دو استان گلستان و مازندران سفر می‎کند.
نمایش «رفتم که بنویسیم» از گلستان برگزیده شد مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: نمایش «رفتم که بنویسیم» به کارگردانی بابک تهرانی از گلستان در شانزدهمین جشنواره تئاتر ملی مقاومت ـ فتح خرمشهر به عنوان اثر برگزیده انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.
پست‌بانک عامل اصلی پایین ‌بودن پرداخت غیرحضوری در گلستان معاون خدمات مشترکین شرکت نیروی برق گلستان گفت: بر اساس برسی‎های انجام شده دلیل پایین بودن درصد پرداخت غیرحضوری در استان پست بانک‎ها هستند که برخلاف بانک‎های دیگر پرداخت حضوری را انجام می‎دهند.
کشف 551 شیء تاریخی و فرهنگی در گلستان فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان گفت: 551 شیء تاریخی و فرهنگی از ابتدای سال گذشته تاکنون در گلستان کشف شد.
آغاز تجدید اعتبار کارت آمایش اتباع خارجی در گلستان عملیات اداری تجدید اعتبار مدارک آمایش (آمایش هشت افغانستانی) پناهندگان جمعی عراقی و افغانی از تاریخ 18 خردادماه جاری آغاز می‌شود.
500 برنامه انتخاباتی برای مشارکت بیشتر بانوان گلستانی تهیه شد مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: بیش از 500 برنامه انتخاباتی در حوزه زنان استان تهیه شده که برخی اجرا شده و برخی نیز در دست اجراست.
طرح حفاظتی و امنیتی انتخابات در گلستان در حال اجراست مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان از اجرای طرح حفاظتی و امنیتی انتخابات با تائید شورای تامین استان خبر داد.
ثبت بیش از 20 هزار مورد تخلف رانندگی در گلستان جانشین رئیس پلیس گلستان از ثبت بیش از 20 هزار مورد تخلف رانندگی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در سطح استان خبر داد.
بدهی 11 میلیارد تومانی مردم به برق گلستان معاون خدمات مشترکین شرکت نیروی برق گلستان با اشاره به اینکه بخش اعظمی از بدهکاران ما دستگاه‎های دولتی هستند گفت: بسیاری از مردم عادی بدهی‎های خود را به موقع پرداخت می‎کنند و 11 میلیارد تومان از بدهی‎ها باقی مانده است.
گلستان شنبه میزبان قالیباف است رئیس ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در استان گلستان گفت:‌ از ساعت 19 شنبه 11 خرداد ماه، استان گلستان میزبان قالیباف نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.
آغاز خرید تضمینی گندم در گلستان مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: با توجه به مساعد بودن شرایط آب و هوایی در اکثر مناطق استان عملیات برداشت و تحویل گندم کشاورزان گلستانی از سطح مزارع آغاز شد.
کاهش 31 درصدی تصادفات فوتی در گلستان جانشین رئیس پلیس استان گلستان گفت: طی دو ماه اخیر در گلستان تصادفات فوتی 31 درصد و میزان متوفیان ناشی از تصادفات نیز 36 درصد کاهش یافته است.
۵۰ درصد سدهای گلستان در دولت نهم و دهم به بهره‌برداری رسید استاندار گلستان گفت: نزدیک به ۵۰ درصد سدهای استان گلستان در دولت نهم و دهم به بهره‌برداری رسیده است.
26 بقعه گلستان نشاط معنوی به جوانان می‎بخشد معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از افزایش کمّی اجرای طرح نشاط معنوی در استان خبر داد و گفت: سال گذشته طرح نشاط معنوی در 21 بقعه استان برگزار شد و امسال به 26 بقعه افزایش خواهد یافت.
املاک موقوفه در گرگان آماده سرمایه‎گذاری است رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: برای تحقق «حماسه اقتصادی» آمادگی همکاری با سرمایه‌گذاران را در املاک موقوفه البته با حفظ حقوق موقوفات داریم.
معرفی اعضای کمیته‌های استانی و شهرستانی جلیلی در گلستانستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان گلستان اعضای کمیته‌های استانی و شهرستانی خود را معرفی کرد.
گزارش تصویری سفر رئیس جمهور به استان گلستانگزارش تصویری سفر رئیس جمهور به استان گلستان
گلستانی‌ها: با امید به آینده در انتخابات شرکت می‌کنیم 18 روز مانده به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و فضای سیاسی استان گلستان متاثر از این دو رویداد مهم سیاسی سال 1392 سرشار از شور انتخاباتی شده است.
گلستان از صادرات خدمات فنی مهندسی حمایت می‌کند معاون دفتر هماهنگی اقتصادی و امور بین‌المللی استانداری گلستان گفت: مدیران ارشد استان و استانداری گلستان به صورت وِیژه آماده حمایت و کمک به صادرات خدمات فنی مهندسی هستند.
صلاحیت 54 نفر دیگر برای نامزدی شورای شهر گلستان احراز شد دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان گلستان گفت: صلاحیت 54 نفر دیگر برای نامزدی چهارمین دوره شورای اسلامی شهرهای استان گلستان توسط شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان احراز شد.
راه آهن «گرگان ـ اینچه برون» افتتاح شد محمود احمدی‌نژاد، صبح امروز در آخرین مرحله از سفر یکروزه خود به استان گلستان راه‌آهن «گرگان ـ اینچه برون» را با رمز «یا مهدی» افتتاح کرد.
افتتاح پروژه 14 هزار واحدی مسکن مهر سرخنکلاته گلستان محمود احمدی‌نژاد 14 هزار و 130 واحد مسکن مهر استان گلستان را به صورت متمرکز در شهر سرخنکلاته گرگان افتتاح کرد.
احمدی‌نژاد سد کبودوال علی‌آبادکتول را افتتاح کرد رئیس جمهور سد کبودوال علی‌آبادکتول و سد انحرافی زرین‌گل و تونل انتقال آب سد زرین‌گل به سد کبودوال واقع در شرق استان گلستان را افتتاح کرد.
بهره‌برداری از ساختمان خدمات موتوری شهرداری گرگان ساختمان خدمات موتوری شهرداری گرگان صبح امروز به بهره‌برداری رسید.
راه‌آهن گرگان ـ ‌اینچه‌برون یکی از بهترین کریدرهای حمل و نقل دنیارئیس جمهور گفت: راه‌آهن گرگان ـ ‌اینچه‌برون یکی از بهترین کریدرهای حمل و نقل دنیاست که شمال به جنوب را به یکدیگر وصل می‌کند.
تشییع باشکوه شهدای حادثه تروریستی سامرا + تصاویرپیکر پنج شهید حادثه تروریستی شهر سامرای عراق ظهر امروز بر دستان مردم شهید پرور و ولایی استان گلستان و شهرستان گرگان تشییع شد. این شهدا زائران اباعبدالله الحسین بودند که از دفتر فدک سیر گرگان عازم سفر کربلای معلی بودند و در شهر سامرای عراق مورد حمله تروریستی قرار گرفتند و در این حادثه پنج تن شهید و 17 تن میز مجروح شدند.

اخبار برگزیده

دبیرکل موتلفه: هاشمی کاندیدای معمولی نبود
حسن روحانی: 8 سال سکوت، 8 سال انتقاد
زمان اعلام نتایج آزمون ارشد دانشگاه آزاد
انتقاد ستاد انتخاباتی روحانی از جعل خبر، تحریف و سانسور در صداوسیما
عارف در رادیو معارف: صدور انقلاب «فرهنگ و هنر» می‌خواهد
روحانی: تعلیق تاکتیکی و با نظر رهبری بود
ادعاهای جدید آژانس درباره سایت پارچین
آمریکا تحریم فروش موبایل و کامپیوتر به ایران را لغو کرد
تصمیم تأمل برانگیز صدا و سیما درباره ساعت پخش مناظره ها
کانادا روابط اقتصادی خود را با ایران قطع کرد
قیمت برخی خودرو‌های داخلی در بازار
"تدبیر و امید"، راهی جز این نیست
کاندیداهای بی‌تجربه یا کم ‌تجربه را باید کنار گذاشت
جلوی توهین به روسای جمهور سابق را خواهم گرفت
18 هزار سکه‌ای که احمدی‌نژاد صله داد
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
زمان برگزاری مناظره های تلویزیونی" کاندیداهای ریاست جمهوری
سوابق، کارنامه و برنامه کاندیداها
طبیعت بهاری مازندران
تصاویر: حضور مشایی در جلسه دولت
رضایی: نباید کشور را مثل پادگان اداره کرد
حدادعادل:رئیس‌جمهور شوم به سوریه میروم
رضایی، روحانی و عارف در صدر نظرسنجی‌ها
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
دختران سوری در دام هوسرانی شیوخ عرب
هاشمی چوب رفتار گذشته‌اش را می‌خورد
روحانی: به خیلی‌ها در صداوسیما ظلم شد
افزایش ۲۵ درصدی حقوق بازنشستگان
واکنش وزارت علوم به حادثه دانشگاه زنجان
ولایتی کاندیدای نهایی ائتلاف 2+1 ، جامعتین و موتلفه

 

ساخت مجهز‌ترین مراکز آموزشی مازندران با کمک یک نیکوکار
به‌کارگیری 400 «جت اسکی» در سواحل مازندران
آتیلا حجازی: 2 مدرسه فوتبال پایه در مازندران تاسیس می‌کنیم
عملیات اجرایی بزرگ‌ترین مرکز تجارت برنج کشور آغاز شد
تغییر رئیس هیئت بوکس مازندران و غافل‌گیری روسای شهرستانی
حضور مجدد رئیس جمهور در مازندران

RSS Feed of this section



اخبار جدید

روحانی: با یک جناح نمی توان کشور را اداره کرد
قیمت خودرو در بازار امروز
اعلام جزئیات کامل آزمون کارشناسی ارشد
احمدی‌نژاد : آدمهای کوچک را باید از سر راه برداریم
اسامی 31 کاندیدای اصولگرایان شورای تهران
ولایتی: به نفع هیچکس کنار نمی‌کشم
غرضی:دعوا سر لحاف ملانصرالدین است .
راه‌اندازی نیروگاه در پشت‌بام منزل رئیس‌جمهور
افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت
جدول قیمت سکه و ارز
گزارش تصویری مراسم اعتکاف
گزارش تصویری آئین معنوی اعتکاف
طبیعت بهاری جلفا
جلیلی، ولایتی و عارف امشب درتلویزیون
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
روایت باهنر از نظر دفتر رهبری درباره نامزدی جلیلی
قیمت انواع مدل‌های پژو ‌206‏
توکلی: رد صلاحیت هاشمی را به مصلحت نمی دانستم
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار
شاید انتخابات به مرحله دوم برود
دیگر منتظر بازگشت هاشمی نباشید
اظهارات محسن‌هاشمی پس از ردصلاحیت
کدام‌ ایرانی ازحذف‌ هاشمی خوشحال است؟
رمزگشایی رسایی از جمله عجیب مشایی
جبهه اصلاحات ازکدام کاندیدا حمایت میکند؟
پشیمانی احمدی نژاد از یک تصمیم جنجالی
ستاد روحانی رسماً شروع به کار کرد
برنامه‌های امروز کاندیداها در رسانه ملی
قیمت طلا، سکه و ارز
هاشمی خیرخواه‌ترین فرد نسبت به رهبری است

RSS Feed of this section




اخبار جدید

قیمت انواع مدل‌های پژو ‌206‏ قیمت انواع مدل 206 در بازار به شرح زیر است.
توکلی: رد صلاحیت هاشمی را به مصلحت نمی دانستمرئیس سابق مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه بنده با نامزدی آقای هاشمی و رئیس جمهور شدن ایشان در این دوره موافق نبودم اما رد صلاحیت او را هم به مصلحت نمی دانستم.دیدیم که دشمنان خارجی چقدر روی این مسئله سرمایه گذاری کرده اند و بسیاری از دوستان در داخل از این موضوع ناراحت و متأثر شدند، ولی این موضع گیری قانون گرایانه و بسیار عاقلانه آقای هاشمی رفسنجانی ضربه کاری به توهمات دشمنان بود و دوستان انقلاب را در داخل کشور خوشحال کرد.
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران در روز شنبه یک میلیون و 305 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 270 هزار تومان، نیم سکه 720 هزار تومان، ربع سکه 440 هزار تومان و گرمی 305 هزار تومان اعلام شد.
شاید انتخابات به مرحله دوم برود کاندیدای ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه به نظر شما انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول مشخص می‌شود یا به مرحله دوم کشیده می‌شود، گفت: همه چیز بستگی به دو هفته آینده دارد، احتمال دارد به مرحله دوم نیز کشیده شود.
دیگر منتظر بازگشت هاشمی نباشید عارف و حسن روحانی در طیف اصلاح طلبان وضعیت یکسانی دارند. داریوش قنبری ،نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا با تاکید بر این مطلب که کاندیداتوری آیت الله هاشمی منتفی شده است،گفت:تا جایی که بنده پیگیری کرده ام آقای هاشمی هیچ اعتراضی به رد صلاحیت خود نکرده اند و بازگشت ایشان به عرصه انتخابات دیگر منتفی است.
اظهارات محسن‌هاشمی پس از ردصلاحیت محسن هاشمی در گفتگو با مهر با تایید این که در هیات نظارت نیز صلاحیتش ردشده است گفت:اعتراضم برای رد صلاحیت در انتخابات شورای شهر تهران بی‌نتیجه بود و صلاحیتم در هیات اجرایی انتخابات شوراها به استناد به بندهای "ج "و"د "رد شده بود. برای دفاع از حقوقم اعتراض کردم اما صلاحیتم در هیات نظارت شوراها نیز تایید نشد.
کدام‌ ایرانی ازحذف‌ هاشمی خوشحال است؟ یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد و رییس ستادکل نیروهای مسلح درباره بررسی صلاحیت کاندیداها واکنش نشان داد.
رمزگشایی رسایی از جمله عجیب مشایی یک نماینده اصولگرا، منظور مشایی از «فرارسیدن دوران رسوایی» را دعوت هوادارانش به دیدن فیلم «رسوایی» که فرجامِ کار افراد ظاهر‌الصلاح و منافق را نشان می‌دهد، تعبیر کرد.
جبهه اصلاحات ازکدام کاندیدا حمایت میکند؟ سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با اعلام خبر برگزاری نشست این جبهه درخصوص حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری گفت: تاکید جبهه اصلاح طلبان بر حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای است.
پشیمانی احمدی نژاد از یک تصمیم جنجالی باوجود گذشت نزدیک به شش سال از ادغام «17 شورای عالی در کمیسیون‌های اقتصادی دولت» هفته گذشته شورای اقتصاد به ساختار اقتصادی کشور بازگشت.همزمان مسعود روغنی زنجانی گفته: محمود احمدی نژاد پیام داده است " کمک کنید تا سازمان مدیریت وبرنامه ریزی را برگردانم".
ستاد روحانی رسماً شروع به کار کرد فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی ستاد حسن روحانی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از امروز رسما به ریاست محمدرضا نعمت‌زاده آغاز شد. محمدباقر نوبخت نیز به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی، در این ستاد فعالیت می‌کند
برنامه‌های امروز کاندیداها در رسانه ملی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی از امروز آغاز می شود. به گزارش سلام شمال در مراسم قرعه کشی که روز گذشته با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدها شامل مناظره‌های مشترک ، گفتگوهای رادیویی و مستندهای تبلیغاتی آنها از شبکه های رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.
قیمت طلا، سکه و ارز۱ دلار-بازارتهران ۰ ۲ پوند-بازارتهران ۰ ۳ یورو-بازارتهران ۰ ۴ یورو به پوند ۰.۸۵۲۲
هاشمی خیرخواه‌ترین فرد نسبت به رهبری استدر طول 8 سال گذشته، تلاش‌های زیادی برای فاصله انداختن میان رهبری و آقای هاشمی صورت گرفت و بدخواهان با توسل به انواع توطئه‌ها و تبلیغات و دسیسه‌ها اقدامات زیادی برای وادار ساختن آقای هاشمی رفسنجانی به مقابله با رهبری به عمل آوردند ولی ایشان با درک دقیق موقعیت و شناخت توطئه‌ها و با نگاه عمیقی که به ضرورت وحدت و همراهی با رهبری برای حفظ نظام و مصالح کشور دارند، رابطه خود با رهبری را حفظ کرده و دست اندرکاران این توطئه سنگین را ناکام نمودند.
رضایی : یک ریال از پول مردم ایران را به هیچ کشوری نمی‌دهم این میتینگ ، در عین حال ، نخسیتن رویداد تبلیغی در فضاهای عمومی و باز شهر تهران در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است ؛ پیش از این همه آیین های تبلیغاتی کاندیداها ، در فضاهایی مانند مساجد ، سالن های اجتماعات و دانشگاه ها و با دعوت قبلی و حضور افراد خاص برگزار شده است.
مرحله جدید فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد مرحله جدید فروش گسترده محصولات ایران خودرو شامل خانواده پژو پارس، 405، سمند و وانت پیکان از امروز آغاز شد.
استخدام در "بانک کارآفرین" بانک کارآفرین به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در امور بین الملل، از واجدان شرایط دعوت به همکاری می کند.
توزیع کارت آزمون ارشد دانشگاه آزاد آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه آزاد طی روزهای پنجشنبه تا شنبه (نهم، دهم و یازدهم خرداد ماه) برگزار می‌شود. بر این اساس توزیع کارت ورود به جلسه 360 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از روز یکشنبه پنجم خرداد ماه توزیع می‌شود.
مشایی: احمدی نژاد به خاطر من استعفا نمی کندمهندس اسفندیار رحیم مشایی روز گذشته در جمع تعدادی از فعالان رسانه‌ای کشور با اشاره به عدم احراز صلاحیت خود از سوی شورای نگهبان گفت: ما مطالبه می‌کنیم اما دعوا نمی‌کنیم.
مهمترین عناوین روزنامه های امروز -بیانیه آیت‌ا... هاشمی خطاب به مردم ایران -برنامه حضور کاندیدا ای انتخاباتی در صدا و سیما؛مناظره‌ها 8 نفره برگزار می‌شود -رئیس قوه قضائیه: قضات از حال و روز زندانیان غافل نشوند -شرط بخشودگی اضافه خدمت مشمولان
امیدواری جدید احمدی نژاد به طرفداران مشایی این وعده خداست که کسی که با عشق به بهار زندگی می‌کند، بهار حقیقی را در آغوش خواهد کشید"، گفت: در آغاز راهیم، یک راه پرافتخار و سرتاسر پیروزی در راه است. اندیشه بهار هرگز طعم شکست را نخواهد چشید، پیروزی در ذات اندیشه بهاری است.
لاریجانی: قالیباف به دنبال رای حلال است رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مراسم بهره‌برداری بزرگراه امام علی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران حضور نیافته است، گفت: قطعاً روح وی در این مراسم حاکم است و بنده از او سپاسگزاری می‌کنم به طوری که در حال حاضر قالیباف به دنبال جمع‌آوری رأی حلال است.
نامه آیت‌الله موسوی اردبیلی به هاشمی رفسنجانی در پی خارج شدن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از صحنه رقابت انتخاباتی، آیت‌الله موسوی اردبیلی با ارسال نامه‌ای به ایشان ضمن تشکر ازآقای هاشمی رفسنجانی تأکید کرد نامهربانی‌ها و تنگ نظری‌ها چیزی از قدر و منزلت شما نمی‌کاهد. متن نامه چنین است:
سخنان شدیداللحن مشایی: دوران رسوایی فرا رسیده است مشاور رئیس جمهور در دیدار و گفت‌وگویی صمیمی با جمعی از جوانان و نخبگان سراسر کشور به سوالات آنان در زمینه‌های مختلف از جمله در خصوص مسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پاسخ داد.
ضرغامی: مناظره‌ها 8 نفره برگزار می شود سید عزت‌الله ضرغامی در مراسم قرعه‌کشی جدول پخش برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی، اعلام کرد که مناظره‌های انتخاباتی امسال به صورت دسته‌جمعی برگزار می‌شود.
احمدی‌نژاد: تازه کار ما آغاز شده است محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسان بهاری با اشاره به اینکه جای مرد بهاری در این همایش خالی است، اظهارداشت: خدا را سپاسگزارم که بار دیگر این توفیق را پیدا کردم تا در این جشنواره پرمحتوا شرکت کنم. همچنین سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) و همچنین سوم خرداد ماه روز فتح و آزاد‌سازی خرمشهر را تبریک عرض می‌کنم.
بیانیه هاشمی پس از عدم احراز صلاحیت از سال 1337 که عملاً وارد مبارزه علیه استبداد و استعمار شدم و اوج آن وقتی بود که امام (ره) رسما" نورافکن مبارزه را بدست گرفتند تا امروز، همواره آنچه در توان جسمی و فکری خود داشتم، در جهت ایجاد عدل و اعتدال و اعتلای ملی، نشر معارف اسلام به ویژه مکتب اهل بیت(ع) و خدمت برای تأمین رفاه و آرامش مردم در نظام اسلامی، بکار گرفتم و تاکنون در این راه، ناملایمات و تیرهای زهرآگینی را به جان خریده و خواهم خرید و همیشه دعا و لطف خداوند و حمایت مردم به من روحیه ‌داده و خواهد داد
آیت الله هاشمی پس از خداحافظی با اعضای ستادش (عکس)آیت الله هاشمی پس از خداحافظی با اعضای ستادش (عکس)
نحوه اجرای بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت اعلام شد براساس دستورالعمل اداره کل امور فنی مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی و اجرای بند 2 بخشنامه 53/3 مستمریهای سازمان تأمین‌اجتماعی، نحوه اجرای بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت ابلاغ شد.
هاشمی‌رفسنجانی دلایل ثبت‌نام خود در انتخابات را تشریح کرد به رغم آگاهی از موانع موجود و تشدید حجم تهمت‌ها و تخریب‌ها برای این‌که در نزد خدا حجتی داشته باشم و در نزد مردم و تاریخ آینده کشور احساس شرمندگی نکنم پس از ارسال پیام به خدمت رهبری خود را برای خدمت عرضه کردم و اکنون نیز در شرایط بوجود آمده، وجدانم راحت و آسوده است.
اختصاص 8 هزار صندوق رای در مازندراناستاندار مازندران از اختصاص بیش از 8 هزار صندوق برای جمع‌ آوری آراء در مازندران خبر داد.
پیشتازی مازندران در اعتیاد؛ جوسازی یا واقعیت فارس از پیشتازی مازندران در اعتیاد به همراه رتبه نخست آن در مصرف شیشه و جایگاه دومی در مصرف حشیش خبر می‌دهد.
مسیرهای قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال بازگشایی شود نماینده مردم نوشهر و چالوس خواستار بازگشایی هر دو مسیر قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال شد.
بحران طلای کثیف در بهشت ایران زمین مازندران سال‌ها است که از مدیریت نامناسب پسماند و زباله در رنج است.
کسب رتبه نخست مازندران در بخش زکات معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از کسب رتبه برتر مازندران در بخش جمع‌آوری زکات در بین استان‌های مختلف کشور در سال گذشته خبر داد.
برگزاری مسابقات بومی محلی شرق مازندران رئیس هیئت روستایی عشایری مازندران از برگزاری مسابقات بومی محلی شرق مازندران در ساری خبر داد.
رئیس ستاد جوانان محسن رضایی در مازندران مشخص شد اردشیر تیموری رئیس ستاد جوانان محسن رضایی در مازندران شد.
فرستنده تلویزیونی دیجیتال در مازندران راه‌اندازی شد فرستنده پرقدرت تلویزیونی دیجیتال سوردار مازندران راه‌اندازی شد.
ساری فقیرترین مرکز استان در بین مراکز استان‌ها است عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: اگر ما دریافتی مرکز استان مازندران را با مراکز استان‌های دیگر مقایسه کنیم می‌توان ساری را فقیرترین مرکز استان در بین مراکز استان‌های کشور دانست.
علوم پزشکی مازندران 150 مرکز بهداشتی را زیرپوشش دارد رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: علوم پزشکی مازندران بیش از 150 مرکز بهداشتی را زیرپوشش خود دارد که آمل با 47 مرکز بهداشتی، 30 درصد این مراکز را به خود اختصاص داد.
5 میلیارد تومان اعتبارات حوزه زیرساخت ورزش مازندران وصول شد مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، گفت: از ایام نوروز تاکنون 5 میلیارد تومان اعتبارات حوزه زیرساخت ورزش مازندران وصول شده و 5 میلیارد تومان دیگر هم در حال وصول است.
جشن الفبا؛ بهانه‌ای برای دانایی و توانایی جشن الفبای مدرسه شاهد مرکز مازندران با سپاس از معلم و بهانه‌ای برای آبادانی و بخشش پایان یافت.
حاشیه های برگزاری جشن تاریخی در ساری«من به لیست انتخاباتی رای می‌دهم» متن بنرهای نصب شده در پشت صحنه جشن میلاد امام علی (ع) در ساری بود.
آب سد هراز به استان گلستان هم می‌رسد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به سد بزرگ هراز در شمال گفت: پیش‌بینی شده است تا شهر کردکوی استان گلستان نیز از ظرفیت این سد بهره‌مند شود.
5 خرداد آغاز لیگ برتر فوتبال مازندران دبیر هیئت فوتبال مازندران گفت: فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران پنجم خرداد آغاز می‌شود.
جابه‌جایی 15 رئیس اداره در چند ماهبا انتصاب حسین دلیلی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا، جمع جابه‌جایی‌های مدیریتی در اداره کل ورزش مازندران در سطوح شهرستانی و استانی به عدد 15 رسید.
ورزش ساری در کشور نمونه می‌شودرئیس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: ورزش مرکز استان باید در کشور نمونه شود تا بتوانیم توانایی‌های ورزشکاران ساروی را در کشور بشناسانیم.
فعالیت 500 هیئت مذهبی در آملمسئول تشکل‌های دینی و مذهبی اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: حدود 500 هیئت مذهبی دارای پرونده و شناسنامه در سطح شهر و روستای این شهرستان فعالیت دارند.
تکمیل مرکز رادیوتراپی و پرتو درمانی مازندرانرئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تکمیل مراحل ساخت مرکز رادیوتراپی و پرتو درمانی استان خبر داد و گفت: این مرکز به همت خیران در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری تکمیل شده و به‌زودی افتتاح می‌شود.
حضور 20 کشتی‌گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور 20 کشتی‌گیر آزاد و فرنگی کار مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان خبر داد.
سالانه 600 هزار تن شیرخام در مازندران تولید می‌شودمدیرکل دامپزشکی مازندران از تولید سالانه 600 هزار تن شیر خام در استان خبر داد.
جشن اختتامیه آموزش الفبا در مازندران کمتر مدرسه‌ای برگزاری جشن پایان سال و آن هم جشن کلاس الفبا را در برنامه کاری خویش قرار می‌دهد.
بازار داغ انتخابات در مازندران/ 3 کاندیدا بدون ستاد در بازار داغ معرفی روسای ستاد برای انتخابات ریاست جمهوری در مازندران، حداد عادل، عارف و حسن روحانی تاکنون کسی را به عنوان روسای ستاد انتخاباتی‌شان معرفی نکردند.
صلاحیت 156 نفر برای انتخابات شورای شهر ساری احراز شد فرماندار ساری گفت: 163 نفر برای حضور در شورای شهر ساری ثبت‌نام کردند که صلاحیت... فرماندار ساری گفت: 163 نفر برای حضور در شورای شهر ساری ثبت‌نام کردند که صلاحیت 156 نفر آنها در انتخابات شورای شهر ساری احراز شد.
راه‌اندازی فرستنده تلویزیونی دیجیتال درمازندران فرستنده پرقدرت تلویزیونی دیجیتال سوردار مازندران راه‌اندازی شد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان، در سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) و سالگرد فتح خرمشهر فرستنده پرقدرت پخش ts2 دیجیتال ایستگاه تلویزیونی سوردار با توان 2 کیلو وات نصب و راه‌اندازی شد.
پیش بینی وضع هوای استان مازندران براساس آخرین نقشــــه های پیش یــــابی هــــواشناسی، وضـــعیت جوی استان مازندران از روز شنبه تاریخ 4/3/92 تا روز سه شنبه تاریخ 7/3/92 به شرح زیر پیش بینی می شود. ضمناً تغییرات احتمالی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.
تودیع رئیس یک اداره بدون هماهنگی فرماندار فرماندار جویبار از تودیع نابهنگام رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان از سوی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان انتقاد کرد و گفت: این تودیع بدون هماهنگی بنده به عنوان مسئول شهرستان صورت گرفته است.
انتقاد شدید فرماندار جویبار از مدیر کل ورزش مازندران امروز احمد سعادتمند طی حکمی حسین دلیلی رییس اداره ورزش وجوانان جویبار را به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا منصوب نمود.مدیر کل ورزش و جوانان مازندران که پس از معارفه خود دست به تغییرات زیادی در بدنه هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان مازندران زده بود این بار با این تغییر علاوه بر انتقاد برخی از منتقدان خود به شدت از سوی فرماندار شهرستان جویبار مورد انتقاد قرار گرفت تا آنجا که نیک نژاد در این باره اعلام کرد: مدیر جدید ورزش شهرستان جویبار حق حضور در هیچ یک از جلسات اداری شهرستان و مراجعه به فرمانداری را ندارد.
جزئیات دستگیری سارقان خودرو در مازندران تشریح شد فرمانده انتظامی بابل گفت: نیروی انتظامی موفق شد باند سارقان حرفه‌ای خودرو به نام «عقرب» در بابل را متلاشی کند.
رمدانی: حل مشکلات اقتصادی در صدر برنامه‌های رضایی است مسئول ستاد محسن رضایی در مازندران گفت: حل مشکلات اقتصادی در صدر برنامه‌های رضایی است.
توزیع چای سنواتی در گیلان ممنوع شد استاندار گیلان و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور چای، خروج و توزیع چای سنواتی از انبارهای کشور را ممنوع اعلام کرد.
نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری بستری شد نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه‌اشرفیه در بیمارستان آریای رشت بستری شد.
خدمات نرم‌افزاری به واحدهای صنعتی گیلان ارائه می‌شود مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: خدمات نرم‌افزاری به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان ارائه می‌شود.
داماش می‌تواند جزو چهار تیم برتر ایران شود مدافع تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه مایلم فصل آینده در جمع اهالی رشت باشم، گفت: اگر مشکلات مالی برطرف شود داماش می‌تواند در جمع مدعیان جزو چهار تیم برتر ایران شود.
فعالیت 65 مزرعه پرورش ماهی در رودسر رئیس اداره شیلات رودسر از فعالیت بالغ بر 65 مزرعه پرورش ماهی در این شهرستان خبر داد.
گلدهی سوسن چلچراغ در ایستگاه تحقیقاتی لاهیجان سرپرست مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گیلان از گلدهی سوسن چلچراغ در ایستگاه تحقیقاتی لاهیجان خبر داد.
اجرای طرح سلامت سواحل در رودسر معاون فرماندار رودسر از اجرای طرح سلامت سواحل این شهرستان در تابستان با همکاری دستگاه‌های فرهنگی برای ایجاد آرامش و آسایش بیشتر مسافران خبر داد.
ایجاد شهرک صنایع سلولزی در گیلان استاندار گیلان گفت: امکان ایجاد نخستین شهرک تخصصی چوب و صنایع سلولزی کشور در گیلان وجود دارد.
تاییدصلاحیت کاندیدای شورای رشت + اسامی براساس شنیده ها هیات نظارت بر اننتخابات استان گیلان پس از بررسی اسامی تایید صلاحیت داوطلبینی که توسط هیات اجرایی شهرستان رشت صلاحیتشان احراز نشده بود را اعلام کرد.
قد کشیدن شالیزارها به قیمت خمیده‌شدن قامت‌هاگیلان سرزمین مردان و زنان سخت‌کوشی است که از صبح سحر تا غروب آفتاب روی زمین‌های کشاورزی کار می‌کنند و با دست‌های پینه‌بسته و کمر خمیده با رنج نیاز برنج این سرزمین را تأمین می‌کنند.
خرید 2 دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان رسول‌اکرم (ص) رشت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خرید دو دستگاه سی‌تی‌اسکن با 2.5 میلیارد تومان برای بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت خبر داد.
استفاده از ظرفیت کارخانه چوکای تالش برای اشتغال گیلان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استفاده از ظرفیت صددرصدی کارخانه چوکای تالش برای ایجاد اشتغال در گیلان پیگیری می‌شود.
۲ میلیون نفر در گیلان عضو تعاونی می‌شوند استاندار گیلان گفت: برای رسیدن به سهم 25 درصدی تعاون از سهم ملی، گیلان آمادگی دارد تا 2 میلیون نفر را زیرپوشش تعاونی قرار دهد.
اختصاص 3 میلیارد تومان به بافندگان فرش گیلان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص سه میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک توسعه تعاون به بافندگان فرش گیلان خبر داد.
رزمندگان و آزادگان صومعه‌سرا تجلیل می‌شوند مسئول هیئت رزمندگان صومعه‌سرا از برگزاری جشن میلاد مولود کعبه با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان خبر داد.
دستگاه قضا آماده برگزاری انتخابات پرشور در گیلان است قائم‌مقام دادگستری کل گیلان با بیان اینکه مردم باید فضای انتخابات را بدون دغدغه و سالم طی کنند، گفت: دستگاه قضایی آماده برگزاری انتخابات پرشور در گیلان است.
عملکرد دستگاه‌های گیلان در عفاف و حجاب ارزیابی می‌شود معاون استاندار گیلان گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی گیلان در امر عفاف حجاب طبق برنامه‌های ستاد مرکزی صیانت از حقوق شهروندی ارزیابی می‌شود.
نمره 100 تکریم ارباب رجوع به حج و زیارت گیلان رسید مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: سازمان حج و زیارت گیلان نمره 100 در تکریم ارباب رجوع در سال 91 را کسب کرده است.
تالار عروسی شفت پلمپ شد فرمانده انتظامی شفت از پلمپ یک تالار عروسی به دلیل رعایت نکردن مقررات اماکن عمومی در این شهرستان خبر داد.
تشکیل ستاد راهبردی توسعه روستایی در گیلان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان از تشکیل ستاد راهبردی توسعه روستایی در استان خبر داد.
راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در شهرهای ورودی گیلان معاون اجتماعی بهزیستی گیلان از راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در شهرهای رودسر، آستارا و رودبار تا پایان امسال در استان خبر داد.
استانداری گیلان 15 روزه مجوز فعالیت سمن صادر می‌کند مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: استانداری گیلان ظرف مدت 15 روز مجوز فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در استان را صادر می‌کند.
راه‌اندازی رشته کارشناسی مددکاری اجتماعی در گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان از راه‌اندازی رشته کارشناسی مددکاری اجتماعی در دانشگاه علمی کاربردی این سازمان در استان خبر داد.
نقاط آلوده ماسال پاکسازی شد فرمانده انتظامی ماسال از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، رحیم مهدی‌زاده ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان اقدام‌های پلیس ماسال در هفته جاری را تشریح کرد.
ثبت معامله املاک گیلان الکترونیکی شد مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان گفت: امکان ثبت و معامله املاک با استفاده از شیوه‌های جدید الکترونیکی در اداره کل ثبت احوال گیلان وجود دارد.
وقتی فرشیان عرشی می‌شوند اعتکاف دوری از لذت‌گرایی و مهار حس‌ خودمحوری و عذرخواهی از گناه است و زمانی که فرشیان عرشی می‌شوند و نوای دل‌های شکسته به خدا می‌رسد.
سن دختران بازمانده از ازدواج گیلان به بالای 40 سال رسید مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان گفت: سن دختران بازمانده از ازدواج در گیلان به بالای 40 سال رسیده است.
2100 سمن در گیلان ساماندهی شد مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: تعداد 2 هزار و 100 سازمان مردم‌نهاد در گیلان ساماندهی شده است.
جشنواره برترین‌های اوقات فراغت در گیلان برگزار می‌شود مدیرکل ورزش و جوانان گفت: جشنواره برترین‌های اوقات فراغت دو هفته آینده در گیلان برگزار می‌شود.
برگزاری مسابقات شطرنج جام باران در رشت رئیس هیئت شطرنج گیلان از برگزاری ششمین دوره مسابقات شطرنج جام باران «ریتد» در رشت خبر داد.
حاشیه‌های خواندنی همایش «یاد یاران» در گرگان همایش «یاد یاران» که امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به مناسبت میلاد مسعود امیرالمومنین (ع) و فتح خرمشهر برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.
اعضای هیئت بازرسی انتخابات گلستان معرفی شدنددبیر هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: طی احکامی از غلامعلی حاجی‌زاده عنوان مسئول بازرسی مرکزی انتخابات کشور اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان معرفی شدند.
رونمایی از اسناد شناسنامه‎ای 3 سردار شهید گلستان مراسم رونمایی از اسناد شناسنامه‎ای سه سردار شهید استان گلستان که در عملیات بیت‎المقدس به شهادت رسیده بودند همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
نمایشگاه کتاب و عکس ویژه فتح خرمشهر در گرگان افتتاح شد نمایشگاه کتاب و عکس ویژه فتح خرمشهر امروز در حاشیه همایش «یاد یاران» در تالار فخرالدین اسعد گرگانی افتتاح شد.
حمایت 3688 یتیم گلستانی توسط کاروان‌های حج مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: با توجه به اهمیت زکات در اسلام و درآمد بالای آن در استان این امر می‌تواند یکی از منابع کمک به ایتام باشد.
رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان منصوب شد طی حکمی از سوی رضا شیران‌خراسانی رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف، عیسی پایین‌محلی به عنوان رئیس این ستاد در استان گلستان منصوب شد.
نقشه توسعه راه در حوزه اقتصادی گلستان تدوین شود مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی گلستان گفت: برای تحقق «حماسه اقتصادی» نیاز است تا نقشه توسعه راه در این راستا برای استان تدوین شود.
راه‎اندازی مرکز مطالعات مبارزه با ملخفرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: با وجود خسارت‎های ملخ مراکشی به مزارع کشاورزی نیاز است تا یک مرکز مطالعات مبارزه با ملخ در این شهرستان راه‎اندازی تا نگرانی‎های کشاورزان منطقه برطرف شود.
اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای خرید جو و کلزا در گلستان مدیرکل برنامه و بودجه استانداری گلستان گفت: برای خرید محصولات کشاورزی کلزا و جو تسهیلاتی بالغ بر 500 میلیارد ریال در اختیار سازمان تعاون روستایی قرار گرفت.
ثبت‎نام کاندیداهای شوراها در گلستان 8 درصد رشد داشت دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تعداد ثبت‎نام‌کنندگان شوراهای اسلامی در گلستان از رشد هشت درصدی نسبت به دوره‎های قبل برخوردار بوده است.
اجرای طرح «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه» در گلستان معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گلستان گفت: طرح «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه» توسط اداره کل بهزیستی استان و با همکاری این شورا پس از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گلستان اجرا می‌شود.
آخرین وضعیت حادثه‌دیدگان گلستانی عملیات تروریستی سامرا فرماندار گرگان گفت: تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده تا اجساد و مجروحان حادثه تروریستی در کربلا به ایران باز گردد.
مانور طرح اضطراری در فرودگاه گرگان برگزار شدمدیر عامل فرودگاه‌ بین‎المللی استان گلستان گفت: مانور طرح اضطراری با حضور تمامی نیروهای امداد و نجات فرودگاه و دیگر دستگاه‌های استانی در این فرودگاه برگزار شد.
طرح‌های پیشگیری از اعتیاد گلستان 43 درصد افزایش یافتند مدیرکل بهزیستی استان گلستان بدون اشاره به تعداد طرح‌های پیشگیری از مواد مخدر این اداره‌کل در سال‌های 1390 و 1391 گفت: سال گذشته در مقایسه با سال 1390 تعداد این طرح‌ها 43 درصد افزایش یافت.
ابلاغ برنامه جامع کاهش تصادفات رانندگی در گلستان معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: برنامه جامع کاهش تصادفات رانندگی در هفته اول خرداد 1392 توسط استاندار گلستان به دستگاه‎های اجرایی ذیربط ابلاغ خواهد شد.
ولایتی در گرگان: تا آخر هستم کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم گفت: بنده تا آخر هستم، محکم هم ایستاده‎ام و با حمایت مردم می‎توانیم یک دولت قوی تشکیل دهیم.
کیاپور: ستاد امنیت انتخابات در گلستان تشکیل شد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان از تشکیل ستاد امنیت انتخابات در استان خبر داد و گفت: در کنار ستاد انتخابات، بر اساس حکم وزیر کشور ستاد امنیت انتخابات نیز در استان فعال و راه‎اندازی شده است.
نورمفیدی: جوانان از انتخاب احساسی پرهیز کنند نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به نقش جوانان و دانش‌آموزان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: جوانان و دانش‌آموزان با مطالعه و بررسی دقیق از انتخاب احساسی پرهیز کنند.
محلات آلوده موادمخدر گلستان بهبود یافتند معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: با تلاش دست‌اندرکاران مبارزه با موادمخدر تمامی محلات آلوده استان بهبودیافته به گونه‌ای که یکی از مراکز DIC استان دیگر مراجعه‌کننده ندارد.
هوشمندسازی کارت ملی در گلستان 4 سال زمان نیاز دارد مدیرکل ثبت احوال استان گلستان گفت: هوشمندسازی کارت ملی در گلستان سه یا چهار سال زمان نیاز دارد و در مدت یکسال امکان صدور یک میلیون و 200 هزار نفر از مشمولان دریافت این کارت در استان انجام می‌شود.
مسکن مهر گلستان در بخش‌ زیربنایی و ساختمانی عقب‌افتادگی دارد سرپرست راه و شهرسازی گلستان گفت: عقب‌افتادگی‌هایی در بخش‌های مختلف پروژه‌ها از جمله راه دسترسی و خدمات زیربنایی و ساختمانی وجود دارد.
15 رشته صنایع دستی در گلستان آموزش داده می‌شود سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: 15 رشته صنایع دستی در 10 مرکز صنایع دستی گلستان آموزش داده می‌شود.
رئیس ستاد هاشمی در گلستان منصوب شد رئیس ستاد هاشمی رفسنجانی در استان گلستان منصوب شد .
گلستان در زمره پرحادثه‎ترین استان‌های کشور است مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: این استان به دلایل اقلیمی، محیطی و جوی در زمره حادثه‎خیزترین استانهای کشور محسوب می‎شود.
برداشت‌های بی‌رویه گلستان را با تنش آب مواجه کرد مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان سرانه مصرف سالانه یک‌هزار تا یک‌هزار و 700 متر مکعب آب را موجب ایجاد تنش آبی اعلام کرد و گفت: خشکسالی‌های پی‌درپی و برداشت‌های بی‌رویه از سفره‌های آبی زیرزمینی، گلستان را با تنش آب مواجه کرد.
انتخابات شوراها در گلستان نیمه الکترونیکی است رئیس ستاد انتخابات گلستان از آمادگی برای برگزاری انتخابات تمام‎الکترونیک شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: وزارت کشور تصمیم دارد انتخابات شوراها را در تهران تمام‎الکترونیک برگزار کند و ظاهرا انتخابات در گلستان نیمه الکترونیکی است.
یک میلیون و 100 هزار تن محصول در گلستان برداشت می‎شود مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی گلستان از برداشت بیش از یک میلیون و 100 هزار تن محصول در سال زارعی جدید خبر داد.
اعزام بیش از 25 هزار گلستانی به اردوهای راهیان نور جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان از اعزام 25 هزار و 257 نفر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور خبر داد. به گزارش سلام شمال حسین کریمی‎اول بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با گرامیداشت ماه رجب اظهار داشت: از سال 1379 تا سال 1389
سرداران شهید مرجع و پشتوانه فرهنگی کشورند دبیر شورای فرهنگ ایثار و شهادت در گلستان با بیان اینکه در سال 1393 میزبان کنگره 4 هزار شهید استان خواهیم بود، گفت: سرداران شهید جزو مفاخر هستند، سردار شهید مرجع است و باید به عنوان پشتوانه فرهنگی به آنها افتخار کرد.
30 کشور خارجی مهمان گلستان در اجلاس بین‎المللی پیرغلامان می‎شوند مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یازدهمین اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی گلستان با حضور 25 الی 30 کشور خارجی و شخصیت‎های ملی برگزار می‎شود.