گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار حوادث ایران و جهان

ترجمه ایمیل دست همسر را رو کرد این زن 30 ساله گفت: 6 سال پیش از طریق خاله‌ام با مردی به نام محمود آشنا شدم که 20 سال از من بزرگ‌تر است. خاله‌ام می‌گفت در یک میهمانی با محمود آشنا شده و او گفته که پس از مرگ همسر سوئیسی‌اش به دنبال یک زن خوب ایرانی می‌گردد تا با او ازدواج کند و خاله‌ام نیز مرا به او معرفی کرده بود.
افشای قتل دختر فراری در خانه شیطان الهام که بشدت از علی و علیرضا می‌ترسید، گفت: آنها از سارقان سابقه‌دار و مجرمان حرفه‌ای هستند و چند روز قبل هم یک دختر فراری به نام سپیده را به خانه آوردند و پس از آزار و اذیت و ضرب و شتم شدید دختر بیچاره را وادار به مصرف مواد مخدر کردند. اما ساعتی بعد سپیده جان باخت آنها هم جسدش را در صندوق عقب خودروی پیکان مسروقه گذاشته و از خانه بیرون رفتند. بعد هم با تهدید از من خواستند سکوت کنم وگرنه...
مزاحم تلفنی خانم معلم، آشنا بود پرونده با شکایت یک خانم معلم به جریان افتاد. این فرد با شکایت به شعبه 8 دادسرای عمومی ارومیه گفت: حدود یک سال است شخصی ناشناس به خانه و موبایل من زنگ زده و مرا به عناوین مختلف مورد فحاشی قرار می‌دهد. کار به جایی رسیده است که همسرم نیز به من مشکوک شده و حتی ممکن است کار به جدایی بکشد. هر چه فکر می‌کنم نمی‌فهمم چه کسی ممکن است قصد آزار مرا داشته باشد .
حمله دزدها به آگهی‌دهندگان روزنامه زن جوان وقتی مقابل بازپرس شعبه‌هشتم دادسرای جنایی قرار گرفت به بازپرس قندی‌زاده گفت: به دنبال چاپ آگهی فروش لوازم خانه در یکی از روزنامه‌ها در غیاب همسرم، زنی پس از تماس تلفنی عنوان کرد خریدار لوازم است و با گرفتن نشانی منزلمان، ساعتی بعد به خانه‌ام آمد و پس از دیدن لوازم و پرسیدن قیمت، خانه را ترک کرد.
دوست خائن روانه زندان شد دوست خیانتکار که با سوء‌استفاده از رابطه دوستی‌اش اقدام به فروش مال غیر و کلاهبرداری کرده بود روانه زندان شد. چندی پیش فردی با مراجعه به دادسرا و طرح شکایتی گفت: مدتی قبل یکی از دوستانم سند منزلم را در سعادت‌آباد از من برای آزادی برادرش گرفت و من با توجه به اعتمادی که به او داشتم سند را در اختیارش قرار دادم.
جزئیات سرقت از بانک کارآگاهان در گام بعدی به تحقیق از کارمندان بانک پرداخته و تلفن‌های آنها را قبل و بعد از سرقت ردیابی کردند تا اینکه مأموران به مجید - خدمتکار بانک - مشکوک شدند، اما هیچ مدرکی علیه او نبود. با این وجود در شاخه دیگر عملیات شماره‌های 600 برگ تراول‌چک 100 هزار تومانی سرقت شده از گاوصندوق به تمام بانک‌های کشور اعلام شد تا شاید سرنخی را به دست آورد.
بی‌گناهی تازه عروس در پاپوش خواهرشوهر یک زن که در پاپوشی از سوی خواهر شوهرش دزد جواهرات خانگی‌شان شناخته شده بود با حکم قاضی تبرئه شد. مادر و دختری ادعا کرده بودند عروسشان جواهرات 10 میلیونی آنان را به سرقت برده است.
جست‌وجوی زندگی سیاه در جشن تولد شماره را به خواهرم دادم، خواهرم تماس گرفت و با کلک و حربه شماره تلفن خانه دوست نیلوفر که تولدش بود را گرفتم. خواهرم فهمید که نیلوفر تولد پسر رفته و زنگ زد و باز توانست از آن پسر آدرس بگیرد. با خواهرم به آن آدرس رفتیم و خواهرم بالا رفت. سه دختر و 15 پسر آنجا بودند. نیلوفر لباس‌هایی به تن داشت که حتی برای من که شوهرش بودم، ‌نمی‌پوشید. مرا صدا کرد، رفتم بالا و تمام شیشه‌های آنجا را شکستم و خودزنی کرد و سر نیلوفر داد زدم
حبس ابد برای فوتبالیست افیونی وکیل مدافع «علی‌ـ الف» خاطرنشان کرد: بر اساس رای صادره ار سوی شعبه 30 دادگاه انقلاب، موکلم درباره اتهام نگهداری هروئین با یک درجه تخفیف به حبس ابد محکوم و از اتهام استفاده از محل سکونت در جهت تولید و توزیع مواد مخدر، تبرئه شد و درباره اتهام استعمال شیشه و نگهداری آن قرار عدم صلاحیت به صلاحیت دادگاه عمومی صادر شد.
جزئیات حادثه در بزرگترین پتروشیمی ایران قدرت الله نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به کشته شدن دو نفر از کارکنان مجتمع پتروشیمی بندر امام در حادثه امروز این مجتمع گفت: صبح سه شنبه در حین انجام عملیات تعمیراتی یکی از کارکنان این واحد پتروشیمی در یک مخزن پلی اتیلن سقوط می کند که یکی از آتش نشانان نیز برای نجات این فرد در داخل این مخزن سقوط می کند.
مشکلات دوران نامزدی گریبان دختر جوان را گرفت بالاخره مراسم سالگرد پدربزرگ مهران برگزار شد و ما برای انجام آزمایشات قبل از ازدواج خودمان را آماده کردیم اما مهران خودش را کنار کشید. او تحت تاثیر حرف های یکی از دوستانش که همسرش را طلاق داده به من تهمت های ناروا می زند و می گوید حتما با فرد دیگری در ارتباط بوده ام و ...!
حمله معترضین سوری به اتوبوس زائرین تظاهر کنندگان خشمگین در سوریه به یک اتوبوس متعلق به زائران در یکی از شهرهای سوریه حمله ور شدند و با شکستن شیشه‌های اتوبوس اقدام به غارت کردن اجناس موجود در ساک‌های زائران نمودند.
فوتبالیست قدیمی به حبس ابد محکوم شد سیدمهدی حجتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: اتهامات موکلم در پرونده نگهداری بیش از 40 گرم هروئین، استفاده از محل سکونت جهت تولید و توزیع مواد مخدر و استعمال شیشه و نگهداری آن عنوان شده بود و نماینده‌ مدعی‌العموم درخصوص اتهام نخست درخواست مجازات اعدام و در مورد دو اتهام دیگر تقاضای مجازات قانونی کرده بود.
دزدان خشن شاهرگ راننده «پراید» را بریدند! ۲ تن از اعضای سابقه دار یک باند سرقت به عنف که به قصد سرقت خودروی پراید شاهرگ گردن راننده را با چاقو بریده بودند دستگیر شدند و تلاش کارآگاهان برای دستگیری متهم فراری این باند ادامه دارد. چند روز قبل زوج جوانی به همراه یکی از آشنایانشان که کارگر باغی در منطقه ویرانی مشهد بود به باغ مذکور رفتند و در حالی که مشغول استعمال موادمخدر شیشه بودند نقشه سرقت یک خودرو برای تامین هزینه های اعتیادشان را طرح کردند.
مالباخته‌ها با دیدن دزدها خود را به خواب می‌زدند در تحقیق از مالباختگان معلوم شد، برخی از آنها نیمه‌شب با مشاهده سارقان هنگام سرقت اموالشان، از ترس خود را به خواب زده‌اند. از تابستان سال گذشته چند فقره شکایت در شعبه 17 پلیس آگاهی تهران مطرح بود که نشان می‌داد 3 سارق نیمه‌شب‌ها با ورود به منازل در شمال و شمال غرب تهران، اموال مردم را سرقت کرده‌اند.
تلفن همراه ، پلیس را به دزد حرفه ای رساند همزمان با افزایش سرقت از آپارتمان‌های شهر تبریز در روزهای تعطیل، تیمی از کارآگاهان مبارزه با سرقت، تجسس برای شناسایی و دستگیری سارق را آغاز کردند. بررسی پرونده‌ها نشان می‌داد تمام سرقت‌ها از سوی یک سارق حرفه‌ای صورت گرفته و او حتی به آپارتمان‌های دارای نگهبان هم دستبرد زده است.
عزت الله سحابی درگذشتعزت‌الله سحابی رئیس شورای فعالان ملی - مذهبی نیمه شب گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت. به گزارش خبرگزاری فارس، عزت‌الله سحابی که چندی پیش پس از سکته مغزی به بیمارستان پارسیان تهران منتقل شد، طی یک هفته دو مرتبه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما پس از عمل به کما رفت.
دزدی با شیوه موش کور! دزد سابقه‌داری که با سوراخ کردن دیوار مغازه‌ها، پول‌های موجود در گاوصندوق‌ها را سرقت می‌کرد، پس از دستگیری در شهر نیشابور به سرقت ناموفق از بانکی در این شهر نیز اعتراف کرد.متهم چند روز پس از سرقت، دوباره به آن محل می‌رفت تا در پرس و جو از مردم بداند ماموران دزد را شناسایی کرده‌اند یا نه؟ رسیدگی به این پرونده اسفند سال گذشته هنگامی در دستور کار پلیس آگاهی نیشابور قرار گرفت که مردی مغازه‌دار از سرقت پول‌های گاوصندوقش خبر داد.
سرمایه برباد رفته میلیاردی در برج خیالیوی به بازپرس گفت: متخصص رژیم درمانی و مدیر عامل یک مؤسسه پژوهشی هستم که چند ماه قبل برای یک سفر تحقیقاتی به دوبی رفتم. هنگام سفر نیز در هواپیما با مرد جوانی آشنا شدم که ظاهری آراسته داشت و ادعا می‌کرد از سرمایه‌گذاری در یک پروژه در دبی میلیون‌ها تومان نصیبش شده و به همین خاطر برای سرمایه‌گذاری در یک پروژه جدید مرا ترغیب به مشارکت کرد.
برق طلاهای زن باردار، چشم قاتل را کور کردرئیس‌پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از زمان وقوع حادثه تیم مجربی از کارآگاهان جناحی این پلیس پیگیری پرونده را آغاز کردند که در تحقیقات گسترده و میدانی انجام شده و اقدامات امنیتی، 160 نفر از افرادی که با مقتول در ارتباط بودند شناسایی شدند؛ با هماهنگی با مقام قضایی تحقیقات از این افراد انجام شد.
ردیابی باند سودجویان پیامکیتعدادی از سودجویان در ارتباط با تخلفات پیامک‌های جایزه‌آور در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند. برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب با ارسال پیامک جایزه‌آور می‌کوشند تا مشترکان تلفن همراه اول را برنده طرح نوید معرفی و سپس اقدام به کسب اطلاعات شماره حساب مشترک ‌کنند.
دختر جوان در دام دوستان برادر بی‌غیرت میلاد مقداری پول و موادمخدر از دوستان لاابالی خود گرفت و در حالی که به چشمانم خیره شده بود گفت: آماده شو باید همراه دوستانم به خانه آن ها بروی و کارهای شان را انجام بدهی. او وقتی با مخالفتم رو به رو شد به طور وحشیانه ای کتکم زد و دوستان شیطان صفت او با توسل به زور و تهدید مرا سوار خودرو خود کردند و به خانه ای که نمی دانم کدام نقطه مشهد بود بردند و زندانی ام کردند. من سه روز در آن لانه شیطانی زندانی شدم و...
2 پزشک قلابی، معافیت پزشکی می‌فروختند2 پزشک قلابی که با همدستی یک جاعل حرفه‌ای برای مشمولان سربازی، برگه‌های معافیت پزشکی جعلی صادر می‌کردند، دستگیر شدند. روزهای پایانی اردیبهشت امسال مردی جوان برای دریافت کارت پایان خدمت سربازی به سازمان نظام وظیفه شهرستان شهریار رفت که ماموران به برگه گواهی معافیت پزشکی او مشکوک شدند. با استعلام از بیمارستان شهر معلوم شد این گواهی جعلی است.
2 شیطان‌ صفت بالای دارمرد شیطان‌صفت پس از محاکمه به اعدام در ملأ عام محکوم شد که این حکم به تأیید قضات شعبه 14 دیوان عالی کشور رسید. دومین اعدامی «الف – نمک‌چی» نام داشت که دختر 9 ساله‌ای را به بهانه‌ای به خانه کشانده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.
توطئه یک زن برای پنهان ماندن راز دزدی 9 شب یکم اردیبهشت ماه سال جاری یک آتش‌سوزی در پارکینگ مجتمع مسکونی در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی به ایستگاه آتش نشانی اعلام شد که با حضور ماموران در محل و اطفای حریق، کارشناسان ایستگاه آتش سوزی در بررسی‌های خود اعلام داشتند که خودرو به صورت عمدی دچار حریق شده است.
قصاص و حبس ابد مجازات مأموران خطاکاربا گزارش موضوع به بازپرس کشیک قتل تهران، دو مأمور کلانتری بازداشت شده و شلیک گلوله‌ها را پذیرفتند اما برای تشخیص آنکه سلاح کمری یا کلاشینکف باعث مرگ راننده فراری شده است کمیسیون اسلحه‌شناسی تشکیل و دو متهم به دلیل شلیک‌های غیراصولی بازداشت شدند. این در حالی بود که تیراندازی خارج از حوزه استحفاظی صورت گرفته بود و سرباز وظیفه‌ ادعا می‌کرد به دستور استوار مافوقش ناچار به تیراندازی شده است
مرد روانی خانه را آتش زد و عابر را گروگان گرفتچند شب پیش زنی با سامانه آتش‌نشانی 125‌ مشهد تماس گرفت و از آتش‌سوزی خانه همسایه‌اش در منطقه قاسم‌آباد خبر داد. دقایقی بعد ماموران آتش‌نشانی عازم محل حادثه شدند و با توجه به این‌که اعضای این خانواده به کمک همسایه‌ها نجات یافته بودند؛ به منظور مهار آتش‌ خواستند وارد محل حادثه شوند که مردی چاقو به دست راهشان را سد کرد.
اشک‌های تمساح در بازسازی چهار جنایتعامل قتل‌عام خانوادگی در شیراز در بازسازی صحنه قتل با پشیمانی به گریه افتاد. ساعت 12 و 40 دقیقه چهارشنبه 21 اردیبهشت، ماموران پلیس شیراز از جنایتی هولناک باخبر شدند. با توجه به حساسیت موضوع، چند تیم پلیس به سرپرستی رئیس‌ پلیس آگاهی همراه بازپرس ویژه قتل راهی محل جنایت شدند.
ازدواج مجدد با شناسنامه خواهر به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ به‌گذر رئیس پلیس آگاهی استان همدان درخصوص این خبر گفت: در پی اطلاعات مردمی مبنی براین که فردی با جعل شناسنامه خود ازدواج مجدد کرده است، کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات خود را برای صحت موضوع آغاز کردند که در ادامه تحقیقات فردی با هویت مهناز شناسایی و به پلیس آگاهی انتقال یافت.
آدم ربایی ناکام دو مرد غیرعادی دادستان رفسنجان گفت: اعضای یک باند آدم‌ربا در رفسنجان دستگیر شدند اما متهم اصلی همچنان تحت تعقیب قرار دارد. محمود علیزاده اظهار داشت: دو راکب موتورسیکلت در اوایل خرداد ماه به قصد ربودن دو زن که پیاده‌روی می‌کردند، در خیابان پرسه می‌زدند که یکی از زن‌ها متوجه این جریان می‌شود و فرار می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد