گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

جدیدترین اخبار حوادث ایران و جهان

تجاوز وحشتناک به دختر 15 ساله در برابر دیدگان 20 تماشاچی 7 دانش‌آموز آمریکا‌یی وقتی دختر نوجوان را پشت در بسته کلاس رقص مدرسه‌شان دیدند به وی حمله کردند و به طرز فجیعی وی را تحت تجاوز قرار دادند. این صحنه شیطانی در حالی رخ داد که 20 زن و مرد تماشاچی آن بودند و هیچ اقدامی برای نجات دختر 15 ساله که التماس می‌کرد و کمک می‌خواست انجام ندادند.
مرد سه زنه قاتل 2 خواهر نخستین بررسی‌ها حاکی از آن بود دو زن جوان در محل دیگری به قتل رسیده و اجسادشان در حاشیه جاده جنگلی رها شده است. به دنبال پایان تحقیقات مقدماتی و محلی، اجساد قربانیان با دستور بازپرس جنایی برای شناسایی و تعیین نحوه و زمان قتل به پزشکی قانونی منتقل شد.
رانندگی دختر 15ساله 4 کودک را راهی بیمارستان کرد وی با بیان این‌که امدادگران با حضور در صحنه حادثه با یک دستگاه خودروی سواری روبه‌رو شدند که بنا به دلایلی واژگون شده بود، افزود: تمامی سرنشینان این خودرو، کودک بو‌دند و راننده آن نیز یک دختر 15 ساله بود.به گفته وی، دیگر سرنشینان این خودرو یک دختر 8 ساله و 2 پسر 13 ساله بودند که همگی به بیمارستان تهرانپارس منتقل شدند.
9 کشته و زخمی حاصل یک خودکشی ناکام وی تصریح کرد: این فرد قصد داشت با استفاده از گاز شهری خود را خفه کند که مادر وی با روشن کردن یک لامپ داخل منزل موجب ایجاد جرقه و انفجار گاز می‌شود. فرامرزی اظهارداشت: زن 50 ساله در اثر انفجار در دم فوت کرد و پسرش نیز که قصد خودکشی داشت به شدت مصدوم شد.
دستبند عاشقی؛ پابند قاتل شد با حضور ماموران جسد زن 93 ساله‌یی به نام «ربابه نجاهی» که آثار شکستگی شدید در ناحیه پشت سر او دیده می‌شد در خانه ویلایی پیدا شد. با دستور بازپرس هنرمند از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران تیمی از اداره 10 پلیس آگاهی وارد عمل شد.
قاچاق مواد با «تیروکمان»به داخل زندانسرهنگ سیروس فتحی، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: به دنبال کسب اخباری مبنی بر اینکه مردی سابقه دار به نام «حمید» با استفاده از «تیرکمان» در امر ورود مواد مخدر صنعتی به داخل محوطه هواخوری «زندان» به صورت خرده‌فروشی فعالیت دارد، پیگیری موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورامین قرار گرفت.
دختر جوان 4 روز در اسارت خواستگار معتادمرد معتاد وقتی از دختر مورد علاقه‌اش پاسخ منفی شنید، با ربودن دختر جوان او را 4 روز در خانه مادربزرگش زندانی کرد. هفته گذشته مردی با حضور در کلانتری خواجه ربیع مشهد از گم شدن دختر جوانش خبر داد. شاکی به پلیس گفت: دخترم برای خرید از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است، تلفن همراه وی نیز خاموش است و جستجوهایمان برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.
اتهامات سنگین مامور قلابی به گزارش خبرنگار تهران امروز پروژه دستگیری علیرضا متهم 26 ساله این پرونده که کلکسیونی از جرایم مختلف را در پرونده خود دارد وقتی کلید خورد که زنی به نام «م» به پلیس آگاهی اسلام‌شهر مراجعه کرده و با حالتی شوکه به افسر کشیک از آنچه که بر سرش آمده بود خبر داده و گفت: امروز صبح در خانه تنها بودم که زنگ خانه به صدا درآمد.
شکست قفل سکوت در پرونده قتل شوهرزن میانسال که در پی ناپدیدشدن مرموز همسرش بازداشت شده بود، سرانجام در تحقیقات روانکاوانه دادیار جنایی تهران قفل سکوت را شکست و راز قتل را فاش کرد.
کشف جسد زن جوان در خیابان میرداماددر ادامه با توجه به وجود آثار جراحت روی صورت، بدن و سر، فرضیه قتل قوت گرفت. بنابراین جسد با دستور بازپرس به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای شناسایی هویت و کشف در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.
دختر ناخلف در دام باند تبهکاریاین دختر ناخلف چندین بار تا به حال از خانه فرار کرده است و حالا هم ماموران او را به عنوان یک سارق حرفه ای دستگیر کرده اند. کاش می مردم و این آبروریزی را به چشم نمی دیدم، کاش اصلا چنین فرزندی نداشتم و ...!
ابراز پشیمانی از قتل همکارمرد جوانی که در یک درگیری، همکارش را به قتل رسانده‌است از اولیای‌دم خواست او را به خاطر فرزندش ببخشند. در ابتدای جلسه محاکمه که دیروز در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد نماینده‌ دادستان در توضیح کیفرخواست گفت: ماموران پلیس شهرری، 18 مهر سال گذشته باخبر شدند جوانی به نام امیر بر اثر درگیری با دوستش رسول کشته ‌شده ‌است.
مجروحیت شدید عروس و داماد و 7 میهمانبرخورد دو خودرو با خودروی حامل عروس و داماد در یک کاروان عروسی موجب مصدوم‌شدن 9 نفر از جمله عروس و داماد شد. زوج جوان که آرزوها و رویاهای رنگارنگ، آنها را به دور دست‌ها برده بود در میان بوق‌های ممتد و شادی زایدالوصف همراهان با یک غفلت حادثه‌ساز، نخستین لحظات زندگی مشترک‌شان را در بیمارستان سپری کردند. این حادثه ساعت یک بامداد جمعه گذشته در اواسط خیابان 30 متری قائم به وقوع پیوست و یک دستگاه خودرو پراید که متعلق به این کاروان عروسی نبود با خودرو 206 حامل عروس و داماد و یک خودرو پژو 405 دیگر بشدت برخورد کرد.
بازداشت دخترخاله‌های جیب‌بر2 دختر جوان که با تردستی در خیابان‌های مشهد جیب بری می‌کردند دستگیر شدند. رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح عملیات دستگیری 2 جیب بر حرفه‌یی گفت: گزارش چندین فقره جیب بری از بانوان در خیابان‌های شلوغ مشهد، تیم‌های گشت و کنترل پلیس را برآن داشت تا طرح ویژه‌یی را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به اجرا در بیاورند.
راز قتل دوست قدیمیسرهنگ حمیدرضا گل‌صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان تهران و البرز با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش وقوع یک جنایت در منطقه آق تپه کرج، بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شدند و جسد مردی 50 ساله‌ را که با ضربات چاقو به گردنش از پا درآمده بود در خانه‌اش پیدا کردند.
بازگشت آرامش با ازدواج دو عاشقوی افزود:‌ در اردیبهشت‌ماه امسال دو جوان از اهالی این روستا پس از علاقه‌مند شدن به یکدیگر، پس از مسموم کردن خانواده دختر به یکی از روستاهای دزفول فرار کردند. پس از فرار این 2 جوان، خانواده و طایفه آنان با یکدیگر درگیر شدند و موجب سلب آسایش عمومی روستا شدند.
اخاذی و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فیسبوککریمی در ادامه افزود: متهم با انجام تحقیقات صراحتا به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت: پس از آشنایی با شاکیه در فضای فیسبوک ضمن معرفی خود به عنوان یکی از بستگانش، پس از چند ماه و با جلب اعتماد، عکس‌های خصوصی‌اش را دریافت و تصمیم به اخاذی گرفتم تا این که برای دریافت این وجه به محل قرار آمده و دستگیر شدم.
ازدواج مرد حسود در روز عروسی با زن دیگریاین زن جوان که 25 سال دارد، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های رسمی مالزی گفت: من به مدت شش سال با همسر آینده‌ام آشنا بودم، تا این که در هفتم آوریل سال 2007 میلادی نامزد کردیم.
خرافه‌گرایی سه دانش‌آموز را کشتیک مدیر مدرسه در منطقه ساراسوتا کانتی تاکنون 75 دانش‌آموز دبیرستان خود را هیپنوتیزم کرده که تاکنون سه تن از این دانش‌آموزان در اثر ناراحتی‌های روانی وارد شده به ایشان از طریق این روش خلاف کرامت انسانی، جان خود را از دست داده‌اند.
آخرین وضعیت قتلهای زنجیره ای کرمانبعد از گذشت 10 سال از جنایت کشتار زنان خیابانی کرمان که به قتلهای زنجیره ای در کرمان معروف شد، دادستان عمومی و انقلاب این شهر می گوید هنوز پرونده مربوط به این قتلها در دست رسیدگی است. به گفته عبداله موحد، رای مربوط به قاتلان به تایید دیوان عالی کشور نرسیده است.
ریگی مشهد دستگیر شدسردار امیری‌مقدم در تشریح عملیات دستگیری این 2متهم مسلح گفت: ماموران انتظامی گشت یگان امداد در بلوار شاهد مشهد هنگام گشت‌زنی به سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی مشکوک و به منظور بررسی مدارک شناسایی این افراد وارد عمل شدند. اما دو جوان موتورسوار با استفاده از اسلحه کلت‌کمری به سمت افسر پلیس شلیک کردند.
بازداشت یک مدعی امامت در مسجد الحرامدر اتفاقی مشکوک و قابل تأمل و برای دومین بار در سال جاری، فردی که مدعی امامت بود در مسجدالحرام دستگیر شد. به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الاشاره، نیروهای امنیتی مسجد‌الحرام شب گذشته پس از نماز مغرب یک فرد عربستانی ۶۳ ساله را که ادعای امامت در سعی صفا و مروه فریاد می‌کرد، دستگیر کردند.
توطئه 2 بچه‌محل برای طلای زنان تهرانی2 بچه‌محل شیشه‌ای در جنوب تهران به کمین زنان پیاده می‌نشستند تا گردنبندهایشان را به سرقت ببرند. این 2 گردنبند‌قاپ خیلی زود یکصد میلیون تومان به جیب زدند و همه را دود کردند. روز 17 فروردین‌ماه سال‌جاری
دختر فراری؛ رئیس شبکه دزدی های زیرزمینیاین دختر 28 ساله که اعتیاد شدیدی به افیون دارد ، با 2 هم پاتوقی، شبکه‌ای تشکیل داده و شبانه به سرقت خودروها می‌پرداخت. ساعت 17 عصر 22 خرداد‌ماه سال‌جاری ماموران کلانتری فشم در جاده شمشک به رفتارهای غیر‌عادی زن و مردی که سوار بر پرایدی آبی‌رنگ در گوشه‌ای توقف کرده بودند برخورده و وارد عمل شدند.
کلاهبرداری با شکستن طلسم دختران جوان رئیس‌پلیس «آشتیان» از دستگیری یک مرد که در قالب رمالی و دعانویسی از زنان جوان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. سرهنگ زمانی گفت: با توجه به گزارش‌های رسیده و شکایت تعدادی از زنان از یک مرد که در قالب رمالی و دعانویسی از آنها کلاهبرداری کرده بود، موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.
ماجرای مادری که با جسد نوزادش به خرید رفت!زن آمریکایی که پس از کشتن پسر سه ماهه‌اش با جسد او به خرید رفته بود دستگیر شد. این زن پس از دستگیری به ماموران پلیس گفته است چون پسر سه ماهه‌اش گریه می‌کرده و با گریه‌های خود مانع از خوابیدن او می‌شده، او را خفه کرده است.
استفاده از اینترنت رایگان با هک کردن 706 سایتهفته گذشته مدیر یک شرکت تجاری با حضور در پلیس آگاهی اراک از هک شدن سایت اینترنتی شرکت خود خبر داد. شاکی به پلیس گفت: در حال بررسی حساب‌های مالی شرکت بودم که سایت اینترنتی‌مان به یکباره هک شد. چند روز بعد پیام اینترنتی دریافت کردم که در آن نوشته شده بود، این یک اخطار است، در روزهای بعدی موجودی حساب شما ناپدید می‌شود و بعد سایت شرکت دوباره فعال شد. با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای دستگیری هکر اینترنتی آغاز شد. در ادامه جستجوها 5 شهروند دیگر نیز با حضور در مرکز پلیس، شکایت‌های مشابهی را ارائه کردند.
اخاذی اینترنتی از استاد دانشگاهاین مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم اختفای متهم را شناسایی و این جوان 28 ساله را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند و متهم در بازجویی‌ها به بزه انتسابی با انگیزه انتقام‌جویی اقرار کرد.
4روز زندگی با جسدصبح شنبه – 11 تیر – بازپرس شاهنگیان از شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در پی تماس تلفنی مأموران کلانتری 111 هفت‌چنار از کشف جسد متعفن مرد جوانی در یک خانه قدیمی باخبر شد.
تجاوز به کودک شش‌سالهاین دختر به نام سمرگل که ساکن روستایی در استان تخار افغانستان است، تنها قربانی این جنایت نبود و دو دختر دیگر و یک زن خانه‌دار به همراه وی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد