گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

جدیدترین اخبار ایران و شمال

انصاری : اطلاعی از کاندیداتوری هاشمی ندارمعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این سوال که برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات آینده چیست؟ گفت: برنامه آنها اعلام خواهد شد.

ادامه روند نزولی قیمت‌ ارزامروز در بازار تهران دلار با 60 تومان کاهش 3720 تومان و سکه طرح جدید با 25 هزار تومان کاهش قیمت یک میلیون و 420 هزار تومان به فروش رسید.

عیدانه به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ در حالی که نمایندگان مجلس به کرات از پرداخت عیدانه دولت به 7 دهک جامعه خبر داده‌اند اما یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کرد اینکه گفته می‌شود به 73 میلیون نفر ایرانی کمک نقدی 70 هزار تومانی پرداخت می‌شود درست نیست و آنچه ما در کمیسیون به آن رسیدیم پرداخت پول به دهک‌های پایین جامعه بود.

افشای جزئیاتی از پرونده فساد سه هزار میلیاردی جزئیات فعالیت‌های مجرمانه یکی از متهمان پرونده فساد ۳ هزار میلیارد تومانی که به خارج از کشور گریخته است از سوی قاضی سراج تشریح شد. ناصر سراج قاضی پرونده فساد 3 هزار میلیارد تومانی در گفت‌وگو با فارس، درباره یکی از متهمان فراری پرونده فساد 3 هزار میلیاردی گفت: این فساد یک کار باندی بوده است.

مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز-آیت‌الله هاشمی رفسنجانی:قصـد کـاندیداتـوری نـدارم -پایان بندیکت شانزدهم؛پاپ رسما کناره‌گیری کرد -دبیرکل حزب مردم سالاری:همچنان طرفدار اجماع هستیم -واکنش مراجع و علما نسبت به هتک حرمت حرم حضرت معصومه(س)

نامه مطهری به احمدی نژاد: استیضاح وزیر کار پشت پرده نداشت نماینده تهران در نامه ای خطاب به رئیس جمهور با رد نظر وی مبنی بر اینکه پشت پرده استیضاح وزیر کار سیاسی بوده است، گفت: یا جنابعالی واقعیت را می دانستید ولی برای اجرای یک پروژه سیاسی این مطالب را بر زبان جاری کردید و یا به خطا معتقد بودید که استیضاح سیاسی و ناشی از امور پشت پرده است، هر دو حالت از جنابعالی به عنوان رئیس جمهور پذیرفته نیست.

واکنش فراکسیون اصولگرایان به حادثه قم فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای واقعه 22 بهمن قم را محکوم و از نمایندگان مجلس و مردم این شهر خواست تا با متانت و خویشتن داری از هرگونه اقدامی که سبب تداوم اینگونه حوادث شود خودداری کرده و حفظ وحدت را از همه چیز مهم تر شمارند.

آغاز پیش ثبت نام عتبات عالیات مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: نام نویسی در سایت پیش ثبت نام اعزام های نوروزی عتبات عالیات از 28 بهمن ماه جاری(شنبه هفته آینده)آغاز می شود.

دعا می‌کنیم ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد ختم به خیر شود محمدنبی حبیبی: افشاگری‌ای که آقای احمدی‌نژاد در جلسه استیضاح وزیر کار انجام داد، هیچ ارتباطی با موضوع جلسه و استیضاح وزیر نداشت. به علاوه بارها از سوی دوستداران و دلسوزان انقلاب، به رئیس دولت تذکر داده شده بود که این‌گونه رفتارها در شأن ریاست‌جمهوری نیست و رئیس‌جمهور نباید بیش از این جایگاه خود را تضعیف کند.

قیمت های سکه و طلا به آخرین قیمت سکه و قیمت طلا و قیمت دلار مبادلاتی امروز سه شنبه بیست و چهارم بهمن ماه توجه فرمایید.روز دوشنبه قیمت ها کاهش یافت. امروز سه شنبه تاکنون قیمتها تغییری نکرده و آخرین قیمت به شرح زیر میباشد.

پرداخت عیدی کارمندان با حقوق بهمن عیدی 402 هزار و 500 تومان کارمندان با حقوق بهمن ماه آنان پرداخت می‌شود.

جزئیات پیش فروش سمند، پژو ۴۰۵ و پارسبا وجود آنکه مدیر عامل شرکت ایران خودرو پیش فروش‌ها را برای کنترل بازار و قطع واسطه‌گری و با هدف جلب رضایت مشتریان اعلام می‌کند اما باید گفت با پیش‌پرداخت ۹۰ درصد قیمت خودرو با مدت تحویل احتمالاً ۴۰ روزه و یا پیش پرداخت ۵۰ درصد قیمت خودرو با تحویل خودرو ۶ تا ۷ ماهه احتمالاً تنها چیزی که رعایت نشود حقوق مصرف کنندگان است.

۲۱۰نماینده اهانت به لاریجانی را محکوم‌کردند فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نیز با صدور بیانیه دیگری حادثه روز یکشنبه قم را محکوم و اعلام کرد: تشنج آفرینی در شهر مقدس قم در روز وحدت و جشن ملی ایرانیان، سوژه مناسبی برای رسانه‌های غربی فراهم کرد تا با نادیده گرفتن اصل موضوع حضور شکوهمند مردم در سراسر ایران به مناسبت گرامیداشت انقلاب اسلامی، به حواشی کار بپردازند.

نامه فاضل لاریجانی به دادستان تهران: من آماده محاکمه‌ هستمفاضل لاریجانی رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد آمل در بخشی از نامه خود به دادستان تهران با تأکید بر اینکه آمادگی محاکمه را دارد، خواستار رسیدگی به اتهامات اطرافیان رئیس‌جمهور شد.

نظام پیشنهادها؛ اصل فراموش‌ شده در مدیریت مازندران نظام پیشنهادها یکی از حلقه‌های مفقوده مدیریتی در بیشتر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان مازندران است. به گزارش سلام شمال مشارکت، همکاری و همیاری مفاهیمی هستند که از دیرباز همزمان با زندگی انسان‌ها به‌وجود آمده و به مرور گسترش یافته‌اند.

جذب کارمند در کتابخانه‌های تازه تأسیس کشور مدیرکل امور اداری و توسعه منابع انسانی نهاد کتابخانه‌های کشور از دعوت به همکاری نیروهای جدید برای کتابخانه‌های عمومی تازه تأسیس در کشور خبر داد.

جزئیات تحصیل از دیپلم تا دکتری در دانشگاه فرهنگیان رئیس دانشگاه فرهنگیان نوشهر، جزئیات تحصیل از مقطع دیپلم تا دکتری را در دانشگاه فرهنگیان تشریح کرد. به گزارش سلام شمال دانشگاه فرهنگیان شهرستان نوشهر ظهر امروز با حضور مسئولان در منطقه مزگای این شهر به طور رسمی افتتاح شد.

واریز عیدانه مردم: اول اسفندماهوی با بیان اینکه با توجه به آثار تورمی پرداخت‌های نقدی تأکید ما بر حمایت از تولید در فاز دوم است ، اظهار داشت: تا زمانی که کشور به ثبات اقتصادی نرسیده است اجرای قانون به صلاح نیست و اگر مبلغ نقدی یارانه‌ها در فاز دوم دو برابر شود کسری بودجه به 82 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

آغاز پیش‌فروش سکه از اوایل اسفند محمود بهمنی در گفت‌وگو با خبر 20:30 اعلام کرد، پیش‌فروش سکه از اوایل اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود که قیمت براساس نرخ روز بازار با درصدی کاهش نسبت به قیمت بازار برای تحویل در 6 ماه آینده انجام می‌شود.

استخدام بانک صادرات ایران بانک صادرات ایران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود برای شعب مناطق جنوب و شرق شهر تهران و شهرستان های تابعه صرفاً برای انجام وظیفه در شغل بانکدار (تحویلدار)، از داوطلبان مرد واجد شرایط به شرح زیر بـر اساس ضوابط آیین نامه ی استخدامی مربوط، از طریق آزمون استخدامی، انجام مصاحبه ، معاینات پزشکی و … بـا انعقاد قرارداد کار موقت دعوت بـه همکاری می نماید

کشف جسد ۳ دختر در فرودگاه امام به گزارش سلام شمال به نقل از افکار سه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه سال جاری در سالن انتظار فرودگاه امام خمینی (ره) همهمه‌ای بود، پروازهای خارجی یکی پس از دیگری از باند بلند می‌شدند.در میان این جمعیت، مردی شیک‌پوش با یک کارتن بزرگ وارد فرودگاه شد و آن را روی دستگاه چک گذاشت و در حالی که سعی داشت خود را خونسرد نشان دهد در گوشه‌ای منتظر ماند تا کارتن از آن طرف غلتک بیرون بیاید.

گزارش تصویری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرهای مازندرانگزارش تصویری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهرهای مازندران

اولتیماتوم برای کاهش قیمت خودرو رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به خودروسازان هشدار داد در صورتی که نسبت به کاهش قیمت‌های رسمی محصولات خود اقدام نکنند با‌ آن‌ها برخورد خواهد شد.

درمان کور رنگی با ابداع دانشمند ایرانی دانشمند ایرانی موفق به تولید یک عینک جدید با عدسی‌های بنفش شده که رنگ قرمز و سبز را ارتقا بخشیده و به افراد مبتلا به کوررنگی در مشاهده کامل آنها کمک می‌کند.

قول اوباما به نتانیاهو درباره فشار بر ایران روزنامه ساندی تایمز مدعی شد که اگر بنیامین نتایناهو ، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت‌وگو کند، باراک اوباما حاضر می‌شود فشار به برنامه‌ی هسته‌یی ایران را افزاش دهد.

انتقاد کوثری از شعار احمدی نژاد نماینده مردم تهران گفت: اگر شعار «زنده باد بهار»، شعار انتخاباتی نامزد دولت باشد، تکرار آن از سوی رئیس‌جمهور در راهپیمایی عمومی 22 بهمن تخلف و مهندسی انتخابات است.

بررسی اغتشاش در سخنرانی لاریجانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه قطعا حادثه اغتشاش در سخنرانی رئیس مجلس در جهت تشویق اذهان عمومی و اخلال در امنیت کشور محسوب می شود گفت: کمیسیون امنیت ملی به زودی در جلسه ای با حضور مسئولان ذیربط به بررسی این موضوع خواهد پرداخت.

تصاویر برهم زنندگان جلسه سخنرانی لاریجانیصبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم چند نفر که مشخص بود از قبل سازماندهی شده اند، با برهم زدن سخنرانی لاریجانی سعی در ایجاد آشوب در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در حرم مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها کردند.

گوگل فرودگاه اختصاصی تاسیس می‌کند شرکت گوگل که بزرگ‌ترین مرکز جست‌وجوهای اینترنتی جهان محسوب می‌شود و تاکنون علاقه‌مندی خود را در بخش تبلیغات، سیستم عامل موبایلی، خودروهای بدون راننده و عینک‌های واقعی/مجازی نشان داده است، قصد دارد وارد بازی جدیدی شود.

برگزیدگان سی و یکمین جشنواره فیلم فجر استرداد به عنوان بهترین فیلم، دربند بهترین کارگردانی، حمید فرخ نژاد بهترین بازیگر مرد و هاینه توسلی بهترین بازیگر زن جشنواره سی و یکم شدند.

کاله جوان مازندران میزبان تیم شهدای پیشوا است در نخستین دیدار مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کاله جوان مازندران عصر فردا چهارشنبه در خانه به دیدار تیم والیبال شهدای 15 خرداد پیشوا می‌رود.

حضور پنج بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بانوان نایب رئیس کمیته بانوان هیئت فوتبال مازندران از حضور پنج بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان کشورمان خبر داد. به گزارش سلام شمال فاطمه بوداغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در اردوی جدید تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان کشورمان 28 بازیکن دعوت شدند که دو بازیکن از مازندران هستند.

نخستین فروشگاه بدون فروشنده در تنکابن آغاز به کار کرد برای بار نخست یک فروشگاه بدون فروشنده با عنوان «فروشگاه دانشجوی امین» در یکی از مراکز آموزش عالی شهرستان تنکابن واقع در غرب مازندران افتتاح شد.

حضور 142 دانشجوی مازندران در مسابقات قرآنی دانشگاه‌های آزاد مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به برگزاری مسابقات شفاهی قرآن و عترت منطقه سه دانشگاه‌های آزاد کشور از ثبت‌نام 142 نفر از فعالان قرآنی در این مسابقات خبر داد.

مازندران پایلوت تأسیس دبیرخانه دانشجویی قرآن کشور نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی مازندران گفت: دبیرخانه دانشجویی قرآن و مهدویت تشکل‌های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با مرکزیت مازندران تأسیس می‌شود.

صادرات ماهی مازندران به اروپا مدیرکل شیلات مازندران از صادرات ماهی مازندران به اروپا و کشورهای آسیایی خبر داد. به گزارش سلام شمال حسن حبیب‌نژاد مدیرکل شیلات مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: تا پایان دی‌ ماه در مجموع، 7 هزار و 363 تن ماهی به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر شد.

آغاز توزیع مرغ با قیمت مصوب در مازندرانرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: مرحله دوم توزیع مرغ ذخیره شده به منظور تنظیم بازار به میزان 417 هزار تن در استان آغاز شد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مرتضی هاشم‌پور از آغاز مرحله دوم توزیع مرغ ذخیره شده به منظور تنظیم بازار به میزان 417 هزار تن در استان خبر داد.

گروه تواشیح بسیج دانشجویی مازندران اول شد

اجرای شتاب‌زده طرح پزشک خانواده ممنوعاهمیت سلامت بر کسی پوشیده نیست و عرصه سلامت، عرصه آزمون و خطا نبوده و نیست، بنابراین هیچ نیازی به اجرای شتاب‌زده طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع سلامت نیست.

45 هزار مازندرانی از بیمه روستایی استفاده می‌کنند مسئول بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مازندران گفت: 45 هزار خانوار روستایی مازندران زیر پوشش صندوق بیمه روستایی هستند. به گزارش سلام شمال هادی بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: 45 هزار خانوار روستایی در مازندران زیر پوشش صندوق بیمه اجتماعی هستند که 410 خانوار نیز از مزایای صندوق استفاده می‌کنند.

مازندران میزبان همایش کاربرد انرژی هسته‌ای در کشاورزی شد معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: همایش کاربرد انرژی هسته‌ای در کشاورزی با حضور مسئولانی از سازمان انرژی اتمی کشور در هنرستان کشاورزی شهید بهشتی ساری برگزار می‌شود.

30 سال چشم‌انتظاری برای افتتاح کمربندی ساری مردم مرکز استان مازندران حدود 30 سال در انتظار بهره‌برداری از کمربندی شمالی ساری هستند. به گزارش سلام شمال اجرای ساخت کمربندی شمالی در ساری از حدود 30 سال پیش آغاز شده و از آن زمان تاکنون، نظرات متفاوتی در مورد اجرای این طرح بزرگ مطرح شده است.

مشاوران آلمانی در شهرک صنایع دستی مازندران مشارکت می‌کنند فرماندار رامسر درباره تغییر نام شهرک صنعتی به شهرک صنایع دستی گفت: برای این پروژه، یک سرمایه‌گذار با 45 میلیارد تومان آورده با همکاری مشاوران آلمانی اعلام آمادگی کرد.

پیش بینی وضع هوای استان مازندران براساس آخرین نقشــــه های پیش یــــابی هــــواشناسی، وضـــعیت جوی استان مازندران از روز سه شنبه تاریخ 24/11/91 تا روز جمعه تاریخ 27/11/91 به شرح زیر پیش بینی می شود. ضمناً تغییرات احتمالی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

13واحد صنفی متخلف درمازندران پلمب شدرئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی در راستای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و تخلفات صنفی در هفته جاری خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 13 واحد صنفی متخلف در این خطه پلمب شد.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 2 برابر سال گذشته بود استاندار مازندران با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور امسال مردم در راهپیمایی 22 بهمن دو برابر سال گذشته بوده است.

بخشداری زیرآب در مازندران افتتاح شد بخشداری زیرآب با حضور استاندار مازندران و به مرکزیت شهر زیرآب و دهستان‌های «سرخکلا» و »کسلیان» افتتاح شد. به گزارش سلام شمال سید علی‌اکبر طاهایی، استاندار مازندران شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه بخشداری زیرآب که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، رئیس هسته گزینش کشور، دو نماینده سوادکوه در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد،

درخشش مازندران در همایش مخترعان صنعت برق کشور شرکت توزیع برق غرب مازندران در نخستین همایش تجلیل از مخترعان صنعت برق کشور ، درخشید. به گزارش سلام شمال در نخستین همایش تجلیل از مبتکران و مخترعان صنعت برق کشور از مهدی ملایی‌کوهی از شرکت توزیع برق غرب مازندران به عنوان پنج مخترع برتر صنعت برق تقدیر شد.

بهره‌برداری از مرکز تولیدی MDF در مازندران شرکت تولیدی مصنوعات چوبی با مشارکت نیروهای تحصیل‌کرده بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید. به گزارش سلام شمال در مراسمی با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مازندران و مسئولان شهرستان، شرکت تولیدی مصنوعات چوبی و MDF اشل خزر با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

فرزانه سرپرست هیئت والیبال مازندران شد معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: پس از استعفای قلی‌زاده از ریاست هیئت والیبال مازندران، سیف‌الله فرزانه با موافقت فدراسیون والیبال سرپرست این هیئت ورزشی در مازندران شد.

دانشگاه مازندران نسل سومی است معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: امیدوارم بعد از 10 سال بتوانیم دانشگاه‌های نسل سوم داشته باشیم که همراه با آموزش و پرورش، فناورمحور هم باشند.

حضور 6 کشتی‌گیر مازندرانی در جام جهانی 2013 دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور شش کشتی آزادکار مازندرانی در جام جهانی 2013 تهران خبر داد. به گزارش سلام شمال غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مسابقات کشتی آزاد جام جهانی 2013 روزهای سوم و چهارم اسفند به میزبانی ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

یادمان شهدای گمنام در مازندران رونمایی شد همزمان با سفر معاون وزیر علوم به مازندران، 10 پروژه در دانشگاه کشاورزی ساری به بهره‌برداری رسید که یادمان شهدای گمنام در این دانشگاه گل سرسبد پروژه‌ها نام گرفت.

مازندران میزبان همایش‌ بین‌المللی خودروهای کلاسیک می‌شود رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان ساری گفت: ساری میزبان همایش‌ بین‌المللی خودروهای کلاسیک می‌شود. به گزارش سلام شمال حسین فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: به مناسبت ایام‌‌الله دهه فجر و گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، هیئت ورزشکار همگانی مازندران با همکاری هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان ساری نخستین دوره جشنواره و رژه اتومبیل‌های کلاسیک و موتورهای پیست را در شهرستان ساری برگزار کرد.

رونق روستانشینی در شرق مازندران علی رجبی در بازدیدی از روند اجرایی طرح‌های هادی برخی روستاهای بخش مرکزی و هزار جریب این شهرستان، ارتقای سطح کمی و کیفی زندگی در روستاها را از جمله توجه ویژه دولت به عمران و آبادی در مناطق روستایی دانست.

آغاز رقابت 300 کشتی‌گیر مازندرانی رئیس هیئت کشتی شهرستان آمل گفت: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بزرگسالان مازندران اواخر هفته جاری با بیش از 300 ورزشکار به میزبانی آمل برگزار می‌شود.

مازندران در انتظار احیای فوتبال مدیرعامل باشگاه شموشک نوشهر گفت: در نشست مشترک مدیران عامل باشگاه‌های پرسپولیس تهران و شموشک نوشهر، تبدیل فوتبال مازندران به قطب فوتبال کشور مورد تأکید قرار گرفت.

21 شهرک صنعتی مازندران از نعمت گاز برخوردار شدند مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: 21 شهرک صنعتی مازندران از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند. به گزارش سلام شمال عباسعلی وفایی‌نژاد امروز در حاشیه بهره‌برداری از گازرسانی به شهرک صنعتی نکا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: خدمات‌رسانی به شهرک‌های صنعتی با برنامه‌ریزی در حال انجام است و تاکنون خدمات زیربنایی مناسبی به شهرک‌ها ارائه شده است.

فعالیت 377 مدرسه قرآنی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعلام اینکه مازندران هنرستانی بیکار ندارد از فعالیت 377 مدرسه قرآنی در استان خبر داد. به گزارش سلام شمال محمدعلی امیری بعد از ظهر امروز در نشست فرهنگیان استان با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به وجود 4 هزار و 228 مدرسه در مازندران افزود: از این تعداد مدرسه در مازندران، 2 هزار و 323 مورد تاکنون هوشمند‌سازی شده‌اند که بیش از 50 درصد را شامل می‌شود.

نگاه مردم به توسعه مازندران مثبت نیست معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: تخصیص اعتبارات به شهرداری‌‌های مازندران اندک است و این موجب شده است که نگاه مردم به توسعه استان مثبت نباشد.

حاجتی فرماندار سیاهکل شد حسنعلی حاجتی با معرفی استاندار گیلان ، فرماندار جدید سیاهکل شد. به گزارش سلام شمال استاندار در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حاکمیت و مردم مانند یک خانواده به‌هم پیوسته هستند، اظهار داشت: نمود بارز این خصیصه را می‌توان در راهپیمایی‌ها و انتخابات مختلف از جمله در راهپیمایی مردم گیلان و کشورمان مشاهده کرد.

رشت قهرمان پرورش‌اندام و بادی‌کلاسیک گیلان شد رشت در رشته‌های پرورش‌اندام و بادی‌کلاسیک گروه‌ سنی جوانان و بزرگسالان گیلان در شانزدهمین دوره از این مسابقات قهرمان شد. به گزارش سلام شمال رئیس هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان در جمع اعضای این هیئت با اعلام نتایج رقابت‌های مذکور، اظهار کرد: شانزدهمین دوره از مسابقات پرورش‌اندام و بادی کلاسیک باشگاه‌های استان جام پهلوان «اسماعیل امیان» در آستارا برگزار شد.

کسری 30 درصدی بودجه شهرداری رشت رئیس شورای اسلامی شهر رشت از کسری 30 درصدی بودجه شهرداری این شهر خبر داد. به گزارش سلام شمال محمود مباحی در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با قدردانی از مردم این شهر به خاطر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد:

شوخی‌ دو فامیل رنگ خون گرفت درگیری دو فامیل در رودسر به دلیل حرف‌های شوخی و رکیک منجر به قتل شد. به گزارش سلام شمالبه نقل از پلیس گیلان، فرمانده انتظامی این شهرستان شرح وقایع قتل مذکور را تشریح کرد.

یادواره شهدای مونث گیلان برگزار می‌شود مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران گیلان از برگزاری یادواره شهدای مونث استان با محوریت شهدای انقلاب اسلامی خبر داد. به گزارش سلام شمال احمد اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با گرامیداشت حماسه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: استقلال و آزادی ایران اسلامی مدیون شهدا و امام (ره) است.

فعالیت 230 مدیر زن در گیلان مدیر کل امور بانوان استانداری گیلان از فعالیت حدود 230 مدیر زن در رده‌های مختلف اداری استان خبر داد. به گزارش سلام شمال طیبه بزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با گرامیداشت حضور پرشور و حماسه‌آفرینی مردم ایران به ویژه گیلانی‌ها در راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: در انقلاب اسلامی گاهی حتی نقش بانوان بیشتر و مؤثرتر از آقایان بوده است.

300 خبرنگار شکوه حضور مردم گیلان را پوشش دادند کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران استان قدردانی و عنوان کرد: 300 خبرنگار حماسه بزرگ مردمی 22 بهمن استان را پوشش دادند.

افزایش خدمات رفاهی مجتمع‌های بین‌راهی گیلان در نوروز 92 مدیر‌کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از افزایش خدمات مجتمع‌های رفاهی بین‌ راهی استان در نوروز 92 خبر داد. به گزارش سلام شمال سبحان‌الله علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به احداث مجتمع‌های خدمات‌رفاهی بین‌راهی در گیلان اظهار کرد: در این مجتمع‌های بین‌راهی خدمات به صورت متمرکز به مسافران و رانندگان ارائه می‌شود.

طرح ملی مخزن آب آستارا افتتاح شد مدیر آبفای آستارا در مراسم بهره‌برداری این طرح ملی در شهرستان آستارا با بیان اینکه برای اجرای این پروژه بالغ بر هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: آستارا تنها شهرستان گیلان است که از نظر استاندارد کشوری از حجم قابل قبول مخازن ذخیره آب آشامیدنی شهری برخوردار است.

بیمارستان 96 تختخوابی لنگرود سال 92 آماده می‌شود رئیس اداره راه و شهرسازی لنگرود از پایان یافتن عملیات احداث بیمارستان 96 تختخوابی لنگرود تا پایان سال 92 خبر داد. به گزارش سلام شمال حسن پورقربان صبح امروز در بازدید از پروژه احداث بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان اظهار کرد: پروژه احداث بیمارستان 96 تختخوابی لنگرود در سال 89 با حضور وزیر مسکن و شهرسازی کلید خورده است.

درخشش دختران گیلانی در رقابت‌های کشوری تکواندو سرپرست هیئت تکواندوی گیلان گفت: سه دختر تکواندوکار استان در پایان هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در اوزان فرد درخشیدند. به گزارش سلام شمال رضا مودبی در جمع اعضای هیئت تکواندوی استان اظهار کرد: نخستین روز از هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر با معرفی برترین‌های اوزان فرد به پایان رسید.

ده‌نمکی رسوایی را به گیلان می‌آورد از اکران فیلم سینمایی رسوایی در این شهر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر تماشاگران و پیگیری‌های مستمر دست‌اندرکاران برگزاری هم زمان سی ‌و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در گیلان، فیلم سینمایی «رسوایی» ساخته مسعود ده‌نمکی به جز تهران در رشت نیز اکران می‌شود.

برگزاری مسابقات فوتسال بانوان در رشت نایب رئیس هیئت فوتبال بانوان گیلان از برگزاری رقابت‌های فوتسال بانوان داماش در هفته نهم از دور رفت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در رشت خبر داد.

رجبی فرماندار رودبار شد استاندار گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید این شهرستان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: مردم با بصیرت و ولایت‌مدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی و

همایش ملی «بررسی و تبیین اقتصاد مقاومتی» در رشت معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان از برگزاری همایش ملی «بررسی و تبیین اقتصاد مقاومتی» در اسفند ماه امسال در رشت خبر داد.

گزارش تصویری راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در رشتتصاویر/ راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در رشت

افتتاح نخستین سایت تیراندازی اهداف پروازی روستایی کشور نخستین سایت تیراندازی اهداف پروازی «تراپ» روستایی کشور به مناسبت دهه مبارک فجر در روستای «رودبار چیره»‌ فومن افتتاح شد. به گزارش سلام شمال هم زمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر نخستین سایت تیراندازی اهداف پروازی (تراپ) روستایی کشور در روستای «رودبار چیره» فومن افتتاح شد.

مقاوم سازی 550 کلاس درس در مدارس گیلان مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از مقاوم‌ سازی بالغ بر 550 کلاس درس در مدارس استان خبر داد. به گزارش سلام شمال عمران حسن‌زاده عصر امروز در جریان افتتاح از پروژه نوسازی شده مدرسه ابتدایی «بنت‌الهدا» بخش طاهر گوراب این شهرستان، دانش‌آموزان را امید آینده کشور و از تداوم دهندگان راه شهدای انقلابی برشمرد.

لنگرود شهرستان سبز می‌شود مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: لنگرود تا پایان سال 92 جزو شهرستان‌های سبز می‌شود. به گزارش سلام شمال سید جلال نورموسوی در مراسم گازرسانی به چهار روستای بخش اطاقور لنگرود با گرامیداشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: 34 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و هر ساله شاهد حضور پر رنگ مردم در صحنه‌ها هستیم.

حماسه حضور پرصلابت مردم گیلان در 22 بهمن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم در آسمان گیلان توسط حضور پرصلابت مردم طنین‌انداز شد. به گزارش سلام شمال مردم گیلان همگام با مردم سراسر ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضوری بسیار گسترده یافتند.

سرمایه‌گذاری 700 میلیارد تومانی در صنعت گیلان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از سرمایه‌گذاری بالغ بر 700 میلیارد تومان در بخش صنعت استان خبر داد. به گزارش سلام شمالعلی منتظری در مراسم افتتاح صنایع غذایی سیبون در شهرک صنعتی این شهرستان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و فرا رسیدن سال روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار کرد: 17 طرح صنعتی گیلان تا پایان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

برگزاری دوره «معرفت‌افزایی» اساتید در دانشگاه آزاد رشتمراسم اختتامیه دوره «معرفت‌افزایی» استادان منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از 300 استاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان: محیط‌ ورزش نباید از نزاکت دور شود نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: تنها هدف ورزش نباید برد و باخت باشد بلکه محیط‌ ورزشی نباید از ادب و نزاکت دور شود. به گزارش سلام شمال آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در دیدار با جامعه ورزش، سمن‌های ورزش استان و ورزشکاران با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: وارد سی و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شدیم و در آستانه یوم‌الله بزرگ 22 بهمن قرار داریم و مردم در ابعاد مختلف برای رسیدن به این مهم ایفای نقش کرده‌اند.

رشد چهار هزار متری فضای سرپوشیده ورزش در گیلان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان همگانی کردن ورزش را دستاورد انقلاب در این حوزه دانست و گفت: مساحت فضای سرپوشیده ورزشی گیلان پس از پیروزی انقلاب چهار هزار و 320 درصد رشد داشته است.

اختصاص 639 میلیون یورو به راه‌آهن رشت ـ آستارا استاندار گیلان از اختصاص 639 میلیون یورو از محل فاینانس به راه‌آهن رشت ـ آستارا خبر داد. به گزارش سلام شمال کیهان هاشم‌نیا در مراسم افتتاح هم زمان شش پروژه گازرسانی این شهرستان در مسجد جامع علی‌بن ابیطالب (ع) خاله‌سرا 57 با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: نظام اسلامی متکی به خداوند و مردم است و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با مشارکت مردم در امور توسط مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

شهرداری شهر جدید ماکلوان فومن تاسیس شد شهرداری شهر جدید ماکلوان واقع در بخش سردار جنگل فومن هم زمان با دهه مبارک فجر تاسیس شد. به گزارش سلام شمال استاندار گیلان ظهر امروز پس از حضور بر مزار شهدای بخش سردار جنگل فومن و ادای احترام به شهدای این بخش در مراسم تاسیس شهرداری شهر جدید ماکلون حضور یافت

دومین دوره مسابقات دانش‌آموزی رباتیک گیلان برگزار شد دومین دوره مسابقات دانش‌آموزی رباتیک گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور 179 دانش‌آموز برگزار شد. به گزارش سلام شمال مسئول برگزاری مسابقات رباتیک گیلان ظهر امروز در جریان برگزاری رقابت مذکور با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات دانش‌آموزی رباتیک در گیلان به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: این دوره با حضور 179 دانش‌آموز دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در شش رشته «حل ماز» ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان و رشته تعقیب خط دبیرستان برگزار شد

احداث دانشگاه ویژه خواهران در تالش نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور احداث دانشگاه ویژه خواهران و دانشگاه صنعتی در تالش گرفته شد. به گزارش سلام شمال محمود شکری در مراسم افتتاحیه گازرسانی به هفت منطقه شهر اسالم با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: تالش بزرگ آماده خدمتگزاری برای مردم است.

افزایش 90 درصدی سامانه پخش دیجیتال در گیلان استاندار گیلان از افزایش 90 درصدی زیر پوشش قرار گرفتن سامانه پخش دیجیتال تا پایان سال 92 در استان خبر داد. به گزارش سلام شمال کیهان هاشم‌نیا در مراسم افتتاح سامانه پخش دیجیتال در این شهرستان اظهار کرد: سامانه مذکور با مبلغ سه میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ملی به بهره‌برداری رسیده است.

زندگی در ییلاقات ˈشاندرمنˈ استان گیلانزندگی در ییلاقات ˈشاندرمنˈ استان گیلان

فرماندار جدید مینودشت معارفه شد در آیینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ، مصیب عنابستانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان مینودشت معارفه شد. به گزارش سلام شمالبه نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در این جلسه گفت: امروز هر چه که داریم به دلیل خودباوری و مردم‎باوری است که حضرت امام خمینی (ره) به ملت ایران اسلامی آموخت و این باورها برگرفته از دین مبین اسلام است.

راه‎اندازی کلینیک مشاوره خانواده توسط فرهنگ و ارشاد گلستان معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تصویب طرحی، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان را ملزم به راه‎اندازی کلینیک مشاوره خانواده کرد. به گزارش سلام شمال علیرضا جمشیدی عصر امروز در هفتمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان که با محوریت مسائل آسیب‎های اجتماعی صورت گرفت،

تشکیل 7760 پرونده تخلف صنفی و تولیدی در گلستان در بخش تجارت طی 10 ماهه سال‌جاری اظهار داشت: کل صادرات استان در این مدت 564 هزار تن به ارزش 222 میلیون دلار بوده در حالی که در مدت مشابه سال قبل 214 هزار تن به ارزش 157 میلیون دلار صادرات از استان صورت گرفته است که رشد قابل توجهی را در امر صادرات استان نشان می‎دهد.

گلستان 34 پروژه مهر ماندگار دارد وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل ورزش و جوانان هر یک سه پروژه، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دو پروژه و اداره کل فرودگاه‌ها، سپاه نینوا و بنیاد شهید و امور ایثارگران هر کدام یک پروژه مهر ماندگار دارند.

80 درصد برنامه‌های مدیریت بحران گلستان اجرایی شده است مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: تاکنون قریب به 80 درصد از برنامه‌های این اداره کل اجرایی شده شده و تحقق یافته است. به گزارش سلام شمال قاسم سمیعی صبح امروز در نشست بررسی برنامه سالانه اداره کل مدیریت بحران استان اظهار داشت: برنامه‌ریزی مناسب توام با پیگیری مجدانه در تحقق و به ثمر رسیدن این برنامه‌ها موثر بوده است.

آموزش مدیریت بحران برای ادارات گرگان ضروری است سلمان توشنی پیش از ظهر امروز در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری دوره آموزشی مدیریت ستادی بلایای طبیعی در گرگان اظهار داشت: زمانی که آموزش منظم و هدفمند و در راستای نیازهای واقعی مدیریت بحران تدوین و اجرا شود، منجر به افزایش ایمنی کارکنان و کارایی آنان در مدیریت بحران بلایای طبیعی خواهد شد.

گزارش تصویری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گرگانراهپیمایی یوم الله 22 بهمن صبح امروز یکشنبه با حضور گسترده مردم گرگان برگزار شد.

گلستان 6 حماسه ماندگار در تاریخ دارد یکی از محققان گرگانی با اشاره به نقش مردم گلستان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این استان شش حماسه ماندگار در تاریخ دارد. به گزارش سلام شمال غلامرضا خارکوهی صبح امروز در جمع دانشجویان گرگان اظهار داشت: دوم آبان ماه و پنجم آذر ماه 1357 گرگان، 12 دی ماه 1357 گالیکش، 19 بهمن ماه 1357 گرگان، 20 بهمن ماه 1357 گنبدکاووس و 21 بهمن ماه 1357 گرگان شش حماسه ماندگار مردم گلستان در تاریخ هستند.

راه‎اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی از راه‎اندازی نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان خبر داد. به گزارش سلام شمال عیسی امامی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‎های حمل و نقل ریلی اینچه‎برون، یک فرصت مثبت در بازرگانی منطقه‎ای محسوب می‎شود چنانچه با حجم مناسبات و مبادلات موجود می‎طلبید نمایندگی وزارت امور خارجه در استان داشته باشیم.

سید محمد کاظم مداح درگذشت سید محمد کاظم مداح ، شاعر و نویسنده پیشکسوت گرگانی، به علت عارضه قلبی درگذشت. به گزارش سلام شمال زنده یاد مداح متولد بیستم خردادماه 1314 کردکوی و فارغ‎التحصیل مقطع کارشناسی ادبیات فارسی از دانشگاه ملی ایران بود.

افتتاح 47 پروژه عمرانی و اقتصادی در گالیکش همزمان با ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، 47 پروژه عمرانی تولیدی، کشاورزی و اشتغالزایی در گالیکش افتتاح و به بهره‎برداری رسید.

برگزاری نخستین جشنواره فیلم و عکس سراب در گرگانمسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: نخستین جشنواره فیلم و عکس سراب با نگاهی دوباره به موضوع موادمخدر اسفندماه در گرگان برگزار می‎شود. به گزارش سلام شمال علی کبیر بعد از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال آثار 10 اسفندماه و زمان داوری آثار نیز 15 همین ماه است.

رونمایی از لوح ثبتی حماسه 12 دی گالیکش همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان از لوح ثبتی حماسه 12 دی شهرستان گالیکش که به ثبت ملی رسیده بود، رونمایی شد.

مسئولیت سازمان صنعت گلستان به مدیر بومی محول می‎شود نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در دو استان گفت: مسئولیت سازمان صنعت گلستان به مدیر بومی محول می‌شود.

حضور گسترده مردم شرق گلستان در راهپیمایی 22 بهمن مردم شهرها و روستاهای شرق گلستان هماهنگ با مردم سراسر استان و همگان با سراسر کشور یوم‌الله 22 بهمن را گرامی داشتند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز تاریخ دشمنان را ناامید کردند.

مسابقه دوی همگانی گرگان بین‎المللی برگزار می‎شود رئیس فدراسیون دو و میدانی کشور گفت: مسابقه ملی دوی همگانی گرگان به صورت بین‎المللی برگزار می‎شود. به گزارش سلام شمال افشین داوری پیش از ظهر امروز در جمع ورزشکاران حاضر در نخستین مسابقه ملی دوی همگانی در میدان وحدت گرگان اظهار داشت: گام اول این مسابقه به خوبی برداشته شد و از سال آینده با تلاش مسئولان با شکوه بیشتری برگزار می‎شود.

رونمایی از سه کتاب خاطرات رزمندگان دفاع مقدس در گرگان سه کتاب با موضوع خاطرات رزمندگان و خانواده‎های آنها در همایش عملیات «والفجر هشت» در گرگان رونمایی شد. به گزارش سلام شمال همایش عملیات «والفجر هشت» در سالن ولایت اداره‌کل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان به همت اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‎های دفاع مقدس در گرگان برگزار و در این مراسم از سه کتاب رونمایی شد.

فعالان طرح هجرت در گلستان تقدیر شدند فعالان طرح هجرت در گلستان با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان استانی مورد تقدیر قرار گرفتند. به گزارش سلام شمال طی مراسمی که در استانداری گلستان صورت گرفت از بین 22 گروه برجسته اردوهای طرح هجرت گلستان، سه گروه به قید قرعه انتخاب و مشمول دریافت کمک هزینه سفرهای زیارتی شدند.

افزایش 30 درصدی پایگاه‎های امداد و نجات نوروزی گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت:‌ تعداد پایگاه‎های ثابت استان در طرح امداد و نجات نوروزی امسال 30 درصد افزایش یافته است. به گزارش سلام شمال مجتبی اکبری شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه تخصصی آموزش همگانی و امداد و نجات استان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: پایگاه درازنو، توسکستان و پایگاه جاده‎ای بندرگز از جمله پایگاه‎هایی هستند که به دیگر پایگاه استان اضافه شدند.

رونمایی از ثبت ملی واقعه پنجم آذر گرگان واقعه پنجم آذر 1357 گرگان به منظور حفظ میراث معنوی و پاسداشت خون شهدا به ثبت رسیده و در مراسمی با حضور مسئولان در مسجد جامع گرگان رونمایی شد. به گزارش سلام شمال مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان صبح امروز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مسجد جامع گرگان گفت: پرونده ثبت ملی واقعه پنجم آذر گرگان و 12 دی گالیکش از یک ماه گذشته به سازمان مرکزی ارسال شد.

هیچ نگرانی امنیتی برای سرمایه‌گذاری در گلستان وجود ندارد مدیر کل اطلاعات استان گلستان گفت: در این استان فضا برای سرمایه‌گذاری امن و مطمئن، فراهم است و هیچ نگرانی از این بابت در استان وجود ندارد.

اعزام 1240 دانشجوی بسیجی گلستانی به اردوهای جهادی مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: در تابستان امسال بیش از یک ‎هزار و 240 دانشجوی بسیجی در قالب کاروان و اردوهای جهادی به مناطق محروم گلستان اعزام شدند.

افتتاح و آغاز ساخت 200 پروژه در گلستان معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: امروز همزمان با هفتمین روز دهه فجر حدود 200 پروژه عمرانی، تولیدی و اشغالزا در گنبدکاووس و علیآبادکتول افتتاح و یا به بهره‌برداری می‌رسند.

300 تن به ظرفیت تولید قزل‌آلا در گلستان افزوده می‌شود مدیرکل شیلات استان گلستان با اشاره به چشم‌انداز شیلات در پرورش ماهی قزل‌آلا در قفس، گفت: در سال آینده 300 تن به ظرفیت تولید قزل‌آلا در گلستان افزوده می‌شود.

اعتبارات یونسکو برج‌قابوس در راه است مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: سال آینده میلادی اعتبارات یونسکو ویژه برج قابوس اختصاص داده می‌شود. به گزارش سلام شمال قربان عباسی صبح امروز در جمع مدیران شرق گلستان با بیان اینکه عدم تخصیص اعتبارات برج قابوس به خاطر زمان ثبت برج در پایان سال میلادی است اظهار داشت: قرار است اعتبار ویژه این برج در سال آینده به شهرستان گنبدکاووس داده شود.

برگزاری جشنواره فرش در گنبدکاووس فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: به زودی جشنواره فرش در شهرستان گنبدکاووس برگزار خواهد شد. به گزارش سلام شمال نورالله نوراللهی صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات دائمی سفر شهرستان گنبدکاووس از افتتاح متمرکز پروژه‌های در پروژه گردشگری هایپر هاوش خبر داد و اظهار داشت: با حضور استاندار گلستان و نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و تولیدی را روز

تشکیل ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری در گلستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از تشکیل ستاد صیانت از محصولات فرهنگی و هنری در استان خبر داد. به گزارش سلام شمال غلامرضا منتظری در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: این ستاد در استان‎ها برای صیانت از حقوق مؤلفین و تولیدکنندگان آثار فرهنگی و هنری تشکیل شده و به زودی در شهرستان‎ها نیز راه‎اندازی می‎شود.

خشکسالی همواره گلستان را تهدید می‌کند قاسم سمیعی صبح امروز در نشست بررسی وضعیت خشکسالی استان طی پنج سال اخیر اظهار داشت: اگر چه به نظر می‎رسد بارندگی‎های امسال در کاهش اثرات خشکسالی موثر باشد، اما در واقع به دلیل پراکندگی بارش، اقلیم چندگانه و فقر منابع زیرزمینی استان این مشکل همچنان به قوت خود باقی است.

ایجاد 9 شهرک در گلستان در دولت‎های نهم و دهم استاندار گلستان گفت: در دولت نهم و دهم، 9 شهرک و ناحیه صنعتی در استان گلستان ایجاد شده است. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان ، جواد قناعت اظهار داشت: از این تعداد هفت شهرک و دو ناحیه صنعتی بوده که با پیگیری‎های انجام گرفته اجرایی و عملیاتی شد.

راه‎اندازی 10 پایگاه آتش‎نشانی روستایی در گلستان مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: تا اواخر سال‌جاری 10 پایگاه آتش‎نشانی روستایی در استان راه‎اندازی و به بهره‎برداری می‎رسد. به گزارش سلام شمال قاسم سمیعی صبح امروز در جلسه با نمایندگان بحران دستگاه‎های اجرایی استان اظهار داشت: براساس گزارش‎های دریافتی ساخت سه پایگاه به طور کامل به پایان رسیده و باقی ساختمان‎ها نیز در حال گذراندن مراحل نهایی تکمیل روند ساخت و ساز هستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد