گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار ایران و شمال

قیمت سکه و طلا در بازار امروز باشگاه خبرنگاران جوان: امروز بازار سکه با کاهش ارزش دلار و طلای داخل، در مسیر کاهشی قرار گرفت و از سکه بهار آزادی 7 هزار تومان کاسته شد. داد و ستدهای بازار سکه ی امروز در حالی در مسیر کاهش قیمتها قرار گرفت که در چند روز اخیر این بازار با سیر نزول مواجه شده است.
اولویت‌های جدید حج اعلام شد سازمان حج و زیارت اعلام کرد: دارندگان ودیعه‌های حج تمتع 21 آبان 1384 تا 20 آذرماه 1384 می‌توانند برای نام‌نویسی، به کاروان‌ها معرفی‌شده در شهرستان‌ها مراجعه کنند.
خبر بازداشت«محمود احمدی نژاد»از کجا درآمد یکی از رسانه‌های نزدیک به دولت، به نقل از ایرنای انگلیسی گزارش داده ‌که پایگاه خبری «ورلد نت دیلی»، در خبری مدعی شده، دکتر احمدی‌نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران به دست برخی نیروهای امنیتی ‌موقتا بازداشت شده است. این رسانه نزدیک به دولت همچنین افزوده، این خبر کذب در حالی بر خروجی این پایگاه خبری قرار گرفته که ‌تناقضات و دروغ‌پردازی‌های مکرر و متعددی در آن است.
حواشی دور چهارم سفرهای استانی دولت حاشیه‌های سفر تبریز و گیلان در حالی اتفاق افتاد که در سفرهای قبلی هم شاهد حواشی دیگری بودیم. مثلا در سفر به اصفهان و در همایش حضور به هنگام حضور مشایی استاندار جلسه را ترک کرد.
ثبت «روز بدون طلاق» در تقویم ملی معاون امور فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان با اعلام این خبر که وزارتخانه پیشنهاد داده است تا اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا (س) به عنوان «روز بدون طلاق» اعلام شود،گفت: در صورت تصویب در این روز دفاتر ثبت اسناد هیچ‌گونه طلاقی را ثبت نخواهند کرد.
کواکبیان: خاتمی بیاید کنار می روم کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری، با بیان اینکه موضع من درباره مشایی مشخص است، گفت: استفاده از مقدمات مهدویت، ناسیونالیستی، مکاتب نوظهور برایش رای نمی آورد.
مهمترین عناوین روزنامه های امروز-ﺣﺒﻴﺐ ﺍ... ﻋﺴﮕﺮ ﺍﻭﻻﺩﯼ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ :30 ﺩﺭﺻﺪ ﺣﺮﻑﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺭﺩﻳﺒﻬﺸﺖ ﻣﯽﮔﻮﻳﻢ -ﻣﻘﺎﻡ ﻣﻌﻈﻢ ﺭﻫﺒﺮﯼ:ﺗﺤﺮﻳﮏ ﻋﺼﺒﻴﺖ ﻫﺎ ﻭ ﺩﺍﻣﻦ ﺯﺩﻥ ﺑﻪ ﺍﺧﺘﻼﻓﺎﺕ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﺑﻪ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﻧﻴﺴﺖ -ﺁﻳﺖ ﺍ... ﻫﺎﺷﻤﯽ ﺩﺭ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻀﻮﺭﺵ ﺩﺭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ:ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺭﺯﺵ ﻗﺎﺋﻠﻢ -ﮐﺎﻫﺶ ﻗﻴﻤﺖ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺎ ﺑﻨﺪ ؛ﺧﻮﺩﺭﻭﺳﺎﺯﺍﻥ ﻣﻮﻇﻒ ﺑﻪ ﮐﺎﻫﺶ ﻗﻴﻤﺖ ﺷﺪﻧﺪ
قطع برق همایش روحانی و واکنش ویمراسم گرامیداشت روز زن که همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) از سوی ستاد مردمی حسن روحانی برنامه ریزی شده بود و در سالن اجتماعات رایزن برگزار شد با حاشیه هایی همراه بود که از جمله آن قطع برق این مراسم بود.
حضور 4 بوکسور مازندرانی در اردوی تیم ملی سرپرست هیئت بوکس مازندران از حضور چهار مازندرانی در اردوی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.
کواکبیان : دولت من دولت اخلاق خواهد بودمصطفی کواکبیان امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اظهار داشت: دولت من دولت اخلاق خواهد بود که من برنامه‎های خود را در کلمه اخلاق خلاصه کردم که عبارت است از: «الف» اول آن به معنای اقتصاد و پیشرفت، «خ» به معنای خدمت بی‌شائبه، «لام» به معنای لغو تحریم‎های بین‎المللی، «الف» دوم به معنای اصلاحات همه جانبه و قاف آن به معنای قانونمداری مقتدرانه است.
روحانی : هاشمی قطعا نمی‌آیدحسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی قطعا داوطلب ریاست جمهوری نمی‌شود، انصرافش از کاندیداتوری به نفع وی را رد کرد.
کشف حجاب هدف دار یک زن تهران/عکساخیرا چند زن خود فروخته در شهر های مختلف کشور اقدام به کشف حجاب کرده اند تا بی عفتی در جامعه را ترویج نمایند و پروژه کشف حجاب که توسط گروه های ضد انقلاب و بی دین القا شده است را اجرا نمایند.
گزارش تصویری نشست خبری محمد رضا عارف با داشجویان نشست خبری محمد رضا عارف با داشجویان
عکس / دیدار جمعی از مداحان اهل بیت (ع) با رهبر معظم انقلابدیدار جمعی از مداحان اهل بیت (ع) با رهبر معظم انقلاب
زمان دقیق اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد ۹۲ دکتر حسین توکلی با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد به صورت کارنامه تنظیم می‌شود، گفت:‌ نتایج از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.
قیمت روز سکه و طلا رییس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران از کاهش قیمت سکه وطلا نسبت به روز گذشته دوشنبه خبر داد.
نگاهی به آخرین قیمت خودروها نگاهی به آخرین قیمت خودروها
شناخت مشایی 8 واحد درسی می‌خواهد! «محمدرضا باهنر که در ادامه سفرهای انتخاباتی خود به مازندران رفته، اظهار کرده: در بحث فتنه ما دو نفر را محدود می‌دانیم ولی برخی‌ها در دوران فتنه خوب کار کردند، برخی بی‌تفاوت بودند و برخی دیگر نیز کمک کردند و اعلام می‌کنم که خاتمی از سران فتنه نیست! البته امتحان خوبی هم پس نداد و باید جبران کند و مواضع روشن و حساس خود را در مقابل فتنه اعلام کند.»
سعیدی کیا: هاشمی و خاتمی نمی آیند نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: تغییر بی رویه مدیران، قانون گریزی و اشتباه در سیاست خارجی از مهمترین ضعف های دولت دهم است.
جزئیات کامل استخدام جدید در دولت غلامحسین الهام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور در بخشنامه ای به همه دستگاه های اجرایی با توجه به ابهامات برخی از دستگاه ها در خصوص نحوه اجرای مصوبه طرح مهر آفرین، جزئیات اجرای این مصوبه را ابلاغ کرد.
هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون به بحث تبانی در مسابقات لیگ دسته اول و البته دسته دوم حرف‌های خواندنی علی پروین بود، پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که چه تیمی قهرمان جام حذفی می شود ۱ـ پرسپولیس، ۲ ـ سپاهان، که ‌نزدیک 70 درصد به پرسپولیس، نو ‌باقی به سپاهان رأی دادند. شمال نیوز: سومین برنامه ۹۰ در سال ۹۲ از ساعت ده و چهل دقیقه آغاز شد؛ این برنامه‌ به مانند همیشه، دوشنبه شب‌ از شبکه سه پخش شد و در ادامه به بحث تبانی در مسابقات لیگ دسته اول و البته دسته دوم پرداخت.
قیمت جدید چهار خودوری پرتیراژ کشوربا تدوین دستورالعمل نهایی قیمت‌گذاری خودرو توسط شورای رقابت، قیمت جدید پراید ۱۴ میلیون و ۳۵۷ هزار تومان، پژو ۴۰۵ معادل ۲۰ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان، تیبا ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سمند ال ایکس ۲۰ میلیون و ۸۶۹ هزار تومان تعیین شد.
مهمترین عناوین روزنامه های امروز-ﺍﺣﻤﺪ ﺣﮑﻴﻤﯽﭘﻮﺭﺩر ﮔﻔﺖﻭﮔﻮﺑﺎﺁﺭﻣﺎﻥ:ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﻣﻨﺘﻈﺮﺩﻋﻮﺕﺍﺻﻮﻟﮕﺮﺍﻳﺎﻥ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ -ﻣﻘﺎﻡ ﻣﻌﻈﻢ ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺩﺭ ﺍﺟﻼﺱ ﺟﻬﺎﻧﯽ «ﻋﻠﻤﺎﯼ ﺍﻣﺖ ﻭ ﺑﻴﺪﺍﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ»:ﺑﺎ ﻫﻴﭻ ﮐﺲ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺗﻤﺎﻳﺰ ﺟﻐﺮﺍﻓﻴﺎﻳﯽ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﻧﺪﺍﺭﻳﻢ -ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﻄﻬﺮﯼ ﺑﻪ ﺁﻳﺖ ﺍ... ﻫﺎﺷﻤﯽ:ﻓﻘﻂ ۴ ﺳﺎﻝ ﺑﻴﺎﻳﻴﺪ ﻭﺿﻊ ﺭﺍ ﺑﻴﺎﻳﻴﺪ ﻭﺿﻊ ﺭﺍ ﺳﺮﻭ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﺩﻫﻴ ﺳﺮﻭ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﺩﻫﻴﺪ -ﻣﺸﺎﻳﯽ:ﺩﻭﻟﺖ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﻓﻀﺎﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺗﯽ ﮐﻨﺪ
پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان در آزادی تیم پرسپولیس تهران در هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر مقابل تیم ملوان بندر انزلی به برتری رسید. به گزارش سلام شمال تیم های پرسپولیس تهران و ملوان بندر انزلی در هفته سی و سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی مقابل 8 هزار هوادار به قضاوت احمد صالحی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پرسپولیس با گل کریم انصاری فرد توانست با نتیجه 1 بر 0 به برتری دست یابد.
جدیدترین فیلم‌های در راه اکران سینماهای پایتخت فیلم‌های سینمایی «آقای الف» و «ملکه» از چهارشنبه این هفته (11 اردیبهشت‌ماه) و «چه خوبه که برگشتی» از اواسط خردادماه اکران می‌شوند.
محبوب‌ترین تبلت دنیا رایانه لوحی iPad اپل از ۱۰۰۰ امتیازی که برائ این بررسی در نظر گرفته شده بود موفق به کسب امتیاز ۸۳۶ شد تا در بین ۵ رایانه لوحی برتر جهان بیشترین محبوبیت را کسب کند.
مطهری: منتقدان نظام نباید رد صلاحیت شوند مطهری در پاسخ به این پرسش که هاشمی چطور می‌تواند کشور را در این شرایط اداره کند؟ گفت: آقای هاشمی در دوران پس از جنگ که خزانه کشور خالی بود و بدهی خارجی ایران 5 میلیارد دلار بود،‌ آمد و کارهای زیربنایی و بنیادین زیادی انجام داد و حتی تولید کشور را به حرکت درآورد.
عسگراولادی: احمدی نژاد مواظب شیاطین باشد عسگراولادی با بیان ایکه امام فرمودند باید این پرچم را بالا نگه داریم تا انشاءالله به حضرت بقیه الله تقدیم کنیم گفت: من به رئیس جمهور محترم این تذکر را می دهم که پرچم میراث رئیس جمهور نیست که بخواهد به هر کس هدیه کند و یا به وارثان خود بدهد. این پرچمی است که باید توسط ولی فقیه زمان به حضرت مولا سپرده شود.
مشروح سخنرانی محسن رضایی در سفر به گیلان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مستقل وارد عرصه انتخابات می‌شوم، گفت: اصولگرای غیرجناحی هستم و اگر به جناح‌ها تعهدی دهم آزادگی‌ام از دست می‌رود.
مشروح سخنرانی محسن رضایی در سفر به گیلان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مستقل وارد عرصه انتخابات می‌شوم، گفت: اصولگرای غیرجناحی هستم و اگر به جناح‌ها تعهدی دهم آزادگی‌ام از دست می‌رود.
همایش سپاس در ساری با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود
اختصاص 3 میلیارد تومان به مازندران از محل جرائم رانندگی
83 معلم نمونه ‌آمل تجلیل شدند
کاهش ضریب جوانی جمعیت در مازندران
10 وقف جدید در مازندران ثبت شد
حامیان سرسخت احمدی‌نژاد به مخالفان اصلی‌اش تبدیل شده‌اند
RSS Feed of this section





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد