گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار جدید

قیمت انواع مدل‌های پژو ‌206‏ قیمت انواع مدل 206 در بازار به شرح زیر است.
توکلی: رد صلاحیت هاشمی را به مصلحت نمی دانستمرئیس سابق مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه بنده با نامزدی آقای هاشمی و رئیس جمهور شدن ایشان در این دوره موافق نبودم اما رد صلاحیت او را هم به مصلحت نمی دانستم.دیدیم که دشمنان خارجی چقدر روی این مسئله سرمایه گذاری کرده اند و بسیاری از دوستان در داخل از این موضوع ناراحت و متأثر شدند، ولی این موضع گیری قانون گرایانه و بسیار عاقلانه آقای هاشمی رفسنجانی ضربه کاری به توهمات دشمنان بود و دوستان انقلاب را در داخل کشور خوشحال کرد.
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران در روز شنبه یک میلیون و 305 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 270 هزار تومان، نیم سکه 720 هزار تومان، ربع سکه 440 هزار تومان و گرمی 305 هزار تومان اعلام شد.
شاید انتخابات به مرحله دوم برود کاندیدای ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه به نظر شما انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول مشخص می‌شود یا به مرحله دوم کشیده می‌شود، گفت: همه چیز بستگی به دو هفته آینده دارد، احتمال دارد به مرحله دوم نیز کشیده شود.
دیگر منتظر بازگشت هاشمی نباشید عارف و حسن روحانی در طیف اصلاح طلبان وضعیت یکسانی دارند. داریوش قنبری ،نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا با تاکید بر این مطلب که کاندیداتوری آیت الله هاشمی منتفی شده است،گفت:تا جایی که بنده پیگیری کرده ام آقای هاشمی هیچ اعتراضی به رد صلاحیت خود نکرده اند و بازگشت ایشان به عرصه انتخابات دیگر منتفی است.
اظهارات محسن‌هاشمی پس از ردصلاحیت محسن هاشمی در گفتگو با مهر با تایید این که در هیات نظارت نیز صلاحیتش ردشده است گفت:اعتراضم برای رد صلاحیت در انتخابات شورای شهر تهران بی‌نتیجه بود و صلاحیتم در هیات اجرایی انتخابات شوراها به استناد به بندهای "ج "و"د "رد شده بود. برای دفاع از حقوقم اعتراض کردم اما صلاحیتم در هیات نظارت شوراها نیز تایید نشد.
کدام‌ ایرانی ازحذف‌ هاشمی خوشحال است؟ یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به اظهارات اخیر امام جمعه مشهد و رییس ستادکل نیروهای مسلح درباره بررسی صلاحیت کاندیداها واکنش نشان داد.
رمزگشایی رسایی از جمله عجیب مشایی یک نماینده اصولگرا، منظور مشایی از «فرارسیدن دوران رسوایی» را دعوت هوادارانش به دیدن فیلم «رسوایی» که فرجامِ کار افراد ظاهر‌الصلاح و منافق را نشان می‌دهد، تعبیر کرد.
جبهه اصلاحات ازکدام کاندیدا حمایت میکند؟ سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با اعلام خبر برگزاری نشست این جبهه درخصوص حمایت از کاندیدای ریاست جمهوری گفت: تاکید جبهه اصلاح طلبان بر حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای است.
پشیمانی احمدی نژاد از یک تصمیم جنجالی باوجود گذشت نزدیک به شش سال از ادغام «17 شورای عالی در کمیسیون‌های اقتصادی دولت» هفته گذشته شورای اقتصاد به ساختار اقتصادی کشور بازگشت.همزمان مسعود روغنی زنجانی گفته: محمود احمدی نژاد پیام داده است " کمک کنید تا سازمان مدیریت وبرنامه ریزی را برگردانم".
ستاد روحانی رسماً شروع به کار کرد فعالیت‌های تبلیغاتی و انتخاباتی ستاد حسن روحانی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از امروز رسما به ریاست محمدرضا نعمت‌زاده آغاز شد. محمدباقر نوبخت نیز به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی، در این ستاد فعالیت می‌کند
برنامه‌های امروز کاندیداها در رسانه ملی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی از امروز آغاز می شود. به گزارش سلام شمال در مراسم قرعه کشی که روز گذشته با حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، جدول زمان پخش برنامه های تبلیغی نامزدها شامل مناظره‌های مشترک ، گفتگوهای رادیویی و مستندهای تبلیغاتی آنها از شبکه های رادیویی و تلویزیونی مشخص شد.
قیمت طلا، سکه و ارز۱ دلار-بازارتهران ۰ ۲ پوند-بازارتهران ۰ ۳ یورو-بازارتهران ۰ ۴ یورو به پوند ۰.۸۵۲۲
هاشمی خیرخواه‌ترین فرد نسبت به رهبری استدر طول 8 سال گذشته، تلاش‌های زیادی برای فاصله انداختن میان رهبری و آقای هاشمی صورت گرفت و بدخواهان با توسل به انواع توطئه‌ها و تبلیغات و دسیسه‌ها اقدامات زیادی برای وادار ساختن آقای هاشمی رفسنجانی به مقابله با رهبری به عمل آوردند ولی ایشان با درک دقیق موقعیت و شناخت توطئه‌ها و با نگاه عمیقی که به ضرورت وحدت و همراهی با رهبری برای حفظ نظام و مصالح کشور دارند، رابطه خود با رهبری را حفظ کرده و دست اندرکاران این توطئه سنگین را ناکام نمودند.
رضایی : یک ریال از پول مردم ایران را به هیچ کشوری نمی‌دهم این میتینگ ، در عین حال ، نخسیتن رویداد تبلیغی در فضاهای عمومی و باز شهر تهران در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری است ؛ پیش از این همه آیین های تبلیغاتی کاندیداها ، در فضاهایی مانند مساجد ، سالن های اجتماعات و دانشگاه ها و با دعوت قبلی و حضور افراد خاص برگزار شده است.
مرحله جدید فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد مرحله جدید فروش گسترده محصولات ایران خودرو شامل خانواده پژو پارس، 405، سمند و وانت پیکان از امروز آغاز شد.
استخدام در "بانک کارآفرین" بانک کارآفرین به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در امور بین الملل، از واجدان شرایط دعوت به همکاری می کند.
توزیع کارت آزمون ارشد دانشگاه آزاد آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه آزاد طی روزهای پنجشنبه تا شنبه (نهم، دهم و یازدهم خرداد ماه) برگزار می‌شود. بر این اساس توزیع کارت ورود به جلسه 360 هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از روز یکشنبه پنجم خرداد ماه توزیع می‌شود.
مشایی: احمدی نژاد به خاطر من استعفا نمی کندمهندس اسفندیار رحیم مشایی روز گذشته در جمع تعدادی از فعالان رسانه‌ای کشور با اشاره به عدم احراز صلاحیت خود از سوی شورای نگهبان گفت: ما مطالبه می‌کنیم اما دعوا نمی‌کنیم.
مهمترین عناوین روزنامه های امروز -بیانیه آیت‌ا... هاشمی خطاب به مردم ایران -برنامه حضور کاندیدا ای انتخاباتی در صدا و سیما؛مناظره‌ها 8 نفره برگزار می‌شود -رئیس قوه قضائیه: قضات از حال و روز زندانیان غافل نشوند -شرط بخشودگی اضافه خدمت مشمولان
امیدواری جدید احمدی نژاد به طرفداران مشایی این وعده خداست که کسی که با عشق به بهار زندگی می‌کند، بهار حقیقی را در آغوش خواهد کشید"، گفت: در آغاز راهیم، یک راه پرافتخار و سرتاسر پیروزی در راه است. اندیشه بهار هرگز طعم شکست را نخواهد چشید، پیروزی در ذات اندیشه بهاری است.
لاریجانی: قالیباف به دنبال رای حلال است رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مراسم بهره‌برداری بزرگراه امام علی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران حضور نیافته است، گفت: قطعاً روح وی در این مراسم حاکم است و بنده از او سپاسگزاری می‌کنم به طوری که در حال حاضر قالیباف به دنبال جمع‌آوری رأی حلال است.
نامه آیت‌الله موسوی اردبیلی به هاشمی رفسنجانی در پی خارج شدن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از صحنه رقابت انتخاباتی، آیت‌الله موسوی اردبیلی با ارسال نامه‌ای به ایشان ضمن تشکر ازآقای هاشمی رفسنجانی تأکید کرد نامهربانی‌ها و تنگ نظری‌ها چیزی از قدر و منزلت شما نمی‌کاهد. متن نامه چنین است:
سخنان شدیداللحن مشایی: دوران رسوایی فرا رسیده است مشاور رئیس جمهور در دیدار و گفت‌وگویی صمیمی با جمعی از جوانان و نخبگان سراسر کشور به سوالات آنان در زمینه‌های مختلف از جمله در خصوص مسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پاسخ داد.
ضرغامی: مناظره‌ها 8 نفره برگزار می شود سید عزت‌الله ضرغامی در مراسم قرعه‌کشی جدول پخش برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی، اعلام کرد که مناظره‌های انتخاباتی امسال به صورت دسته‌جمعی برگزار می‌شود.
احمدی‌نژاد: تازه کار ما آغاز شده است محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسان بهاری با اشاره به اینکه جای مرد بهاری در این همایش خالی است، اظهارداشت: خدا را سپاسگزارم که بار دیگر این توفیق را پیدا کردم تا در این جشنواره پرمحتوا شرکت کنم. همچنین سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) و همچنین سوم خرداد ماه روز فتح و آزاد‌سازی خرمشهر را تبریک عرض می‌کنم.
بیانیه هاشمی پس از عدم احراز صلاحیت از سال 1337 که عملاً وارد مبارزه علیه استبداد و استعمار شدم و اوج آن وقتی بود که امام (ره) رسما" نورافکن مبارزه را بدست گرفتند تا امروز، همواره آنچه در توان جسمی و فکری خود داشتم، در جهت ایجاد عدل و اعتدال و اعتلای ملی، نشر معارف اسلام به ویژه مکتب اهل بیت(ع) و خدمت برای تأمین رفاه و آرامش مردم در نظام اسلامی، بکار گرفتم و تاکنون در این راه، ناملایمات و تیرهای زهرآگینی را به جان خریده و خواهم خرید و همیشه دعا و لطف خداوند و حمایت مردم به من روحیه ‌داده و خواهد داد
آیت الله هاشمی پس از خداحافظی با اعضای ستادش (عکس)آیت الله هاشمی پس از خداحافظی با اعضای ستادش (عکس)
نحوه اجرای بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت اعلام شد براساس دستورالعمل اداره کل امور فنی مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی و اجرای بند 2 بخشنامه 53/3 مستمریهای سازمان تأمین‌اجتماعی، نحوه اجرای بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت ابلاغ شد.
هاشمی‌رفسنجانی دلایل ثبت‌نام خود در انتخابات را تشریح کرد به رغم آگاهی از موانع موجود و تشدید حجم تهمت‌ها و تخریب‌ها برای این‌که در نزد خدا حجتی داشته باشم و در نزد مردم و تاریخ آینده کشور احساس شرمندگی نکنم پس از ارسال پیام به خدمت رهبری خود را برای خدمت عرضه کردم و اکنون نیز در شرایط بوجود آمده، وجدانم راحت و آسوده است.
اختصاص 8 هزار صندوق رای در مازندراناستاندار مازندران از اختصاص بیش از 8 هزار صندوق برای جمع‌ آوری آراء در مازندران خبر داد.
پیشتازی مازندران در اعتیاد؛ جوسازی یا واقعیت فارس از پیشتازی مازندران در اعتیاد به همراه رتبه نخست آن در مصرف شیشه و جایگاه دومی در مصرف حشیش خبر می‌دهد.
مسیرهای قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال بازگشایی شود نماینده مردم نوشهر و چالوس خواستار بازگشایی هر دو مسیر قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال شد.
بحران طلای کثیف در بهشت ایران زمین مازندران سال‌ها است که از مدیریت نامناسب پسماند و زباله در رنج است.
کسب رتبه نخست مازندران در بخش زکات معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از کسب رتبه برتر مازندران در بخش جمع‌آوری زکات در بین استان‌های مختلف کشور در سال گذشته خبر داد.
برگزاری مسابقات بومی محلی شرق مازندران رئیس هیئت روستایی عشایری مازندران از برگزاری مسابقات بومی محلی شرق مازندران در ساری خبر داد.
رئیس ستاد جوانان محسن رضایی در مازندران مشخص شد اردشیر تیموری رئیس ستاد جوانان محسن رضایی در مازندران شد.
فرستنده تلویزیونی دیجیتال در مازندران راه‌اندازی شد فرستنده پرقدرت تلویزیونی دیجیتال سوردار مازندران راه‌اندازی شد.
ساری فقیرترین مرکز استان در بین مراکز استان‌ها است عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: اگر ما دریافتی مرکز استان مازندران را با مراکز استان‌های دیگر مقایسه کنیم می‌توان ساری را فقیرترین مرکز استان در بین مراکز استان‌های کشور دانست.
علوم پزشکی مازندران 150 مرکز بهداشتی را زیرپوشش دارد رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: علوم پزشکی مازندران بیش از 150 مرکز بهداشتی را زیرپوشش خود دارد که آمل با 47 مرکز بهداشتی، 30 درصد این مراکز را به خود اختصاص داد.
5 میلیارد تومان اعتبارات حوزه زیرساخت ورزش مازندران وصول شد مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، گفت: از ایام نوروز تاکنون 5 میلیارد تومان اعتبارات حوزه زیرساخت ورزش مازندران وصول شده و 5 میلیارد تومان دیگر هم در حال وصول است.
جشن الفبا؛ بهانه‌ای برای دانایی و توانایی جشن الفبای مدرسه شاهد مرکز مازندران با سپاس از معلم و بهانه‌ای برای آبادانی و بخشش پایان یافت.
حاشیه های برگزاری جشن تاریخی در ساری«من به لیست انتخاباتی رای می‌دهم» متن بنرهای نصب شده در پشت صحنه جشن میلاد امام علی (ع) در ساری بود.
آب سد هراز به استان گلستان هم می‌رسد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به سد بزرگ هراز در شمال گفت: پیش‌بینی شده است تا شهر کردکوی استان گلستان نیز از ظرفیت این سد بهره‌مند شود.
5 خرداد آغاز لیگ برتر فوتبال مازندران دبیر هیئت فوتبال مازندران گفت: فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران پنجم خرداد آغاز می‌شود.
جابه‌جایی 15 رئیس اداره در چند ماهبا انتصاب حسین دلیلی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا، جمع جابه‌جایی‌های مدیریتی در اداره کل ورزش مازندران در سطوح شهرستانی و استانی به عدد 15 رسید.
ورزش ساری در کشور نمونه می‌شودرئیس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: ورزش مرکز استان باید در کشور نمونه شود تا بتوانیم توانایی‌های ورزشکاران ساروی را در کشور بشناسانیم.
فعالیت 500 هیئت مذهبی در آملمسئول تشکل‌های دینی و مذهبی اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: حدود 500 هیئت مذهبی دارای پرونده و شناسنامه در سطح شهر و روستای این شهرستان فعالیت دارند.
تکمیل مرکز رادیوتراپی و پرتو درمانی مازندرانرئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تکمیل مراحل ساخت مرکز رادیوتراپی و پرتو درمانی استان خبر داد و گفت: این مرکز به همت خیران در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری تکمیل شده و به‌زودی افتتاح می‌شود.
حضور 20 کشتی‌گیر مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور 20 کشتی‌گیر آزاد و فرنگی کار مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان کشورمان خبر داد.
سالانه 600 هزار تن شیرخام در مازندران تولید می‌شودمدیرکل دامپزشکی مازندران از تولید سالانه 600 هزار تن شیر خام در استان خبر داد.
جشن اختتامیه آموزش الفبا در مازندران کمتر مدرسه‌ای برگزاری جشن پایان سال و آن هم جشن کلاس الفبا را در برنامه کاری خویش قرار می‌دهد.
بازار داغ انتخابات در مازندران/ 3 کاندیدا بدون ستاد در بازار داغ معرفی روسای ستاد برای انتخابات ریاست جمهوری در مازندران، حداد عادل، عارف و حسن روحانی تاکنون کسی را به عنوان روسای ستاد انتخاباتی‌شان معرفی نکردند.
صلاحیت 156 نفر برای انتخابات شورای شهر ساری احراز شد فرماندار ساری گفت: 163 نفر برای حضور در شورای شهر ساری ثبت‌نام کردند که صلاحیت... فرماندار ساری گفت: 163 نفر برای حضور در شورای شهر ساری ثبت‌نام کردند که صلاحیت 156 نفر آنها در انتخابات شورای شهر ساری احراز شد.
راه‌اندازی فرستنده تلویزیونی دیجیتال درمازندران فرستنده پرقدرت تلویزیونی دیجیتال سوردار مازندران راه‌اندازی شد. به گزارش سلام شمال به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان، در سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) و سالگرد فتح خرمشهر فرستنده پرقدرت پخش ts2 دیجیتال ایستگاه تلویزیونی سوردار با توان 2 کیلو وات نصب و راه‌اندازی شد.
پیش بینی وضع هوای استان مازندران براساس آخرین نقشــــه های پیش یــــابی هــــواشناسی، وضـــعیت جوی استان مازندران از روز شنبه تاریخ 4/3/92 تا روز سه شنبه تاریخ 7/3/92 به شرح زیر پیش بینی می شود. ضمناً تغییرات احتمالی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.
تودیع رئیس یک اداره بدون هماهنگی فرماندار فرماندار جویبار از تودیع نابهنگام رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان از سوی مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان انتقاد کرد و گفت: این تودیع بدون هماهنگی بنده به عنوان مسئول شهرستان صورت گرفته است.
انتقاد شدید فرماندار جویبار از مدیر کل ورزش مازندران امروز احمد سعادتمند طی حکمی حسین دلیلی رییس اداره ورزش وجوانان جویبار را به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا منصوب نمود.مدیر کل ورزش و جوانان مازندران که پس از معارفه خود دست به تغییرات زیادی در بدنه هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان مازندران زده بود این بار با این تغییر علاوه بر انتقاد برخی از منتقدان خود به شدت از سوی فرماندار شهرستان جویبار مورد انتقاد قرار گرفت تا آنجا که نیک نژاد در این باره اعلام کرد: مدیر جدید ورزش شهرستان جویبار حق حضور در هیچ یک از جلسات اداری شهرستان و مراجعه به فرمانداری را ندارد.
جزئیات دستگیری سارقان خودرو در مازندران تشریح شد فرمانده انتظامی بابل گفت: نیروی انتظامی موفق شد باند سارقان حرفه‌ای خودرو به نام «عقرب» در بابل را متلاشی کند.
رمدانی: حل مشکلات اقتصادی در صدر برنامه‌های رضایی است مسئول ستاد محسن رضایی در مازندران گفت: حل مشکلات اقتصادی در صدر برنامه‌های رضایی است.
توزیع چای سنواتی در گیلان ممنوع شد استاندار گیلان و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور چای، خروج و توزیع چای سنواتی از انبارهای کشور را ممنوع اعلام کرد.
نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری بستری شد نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه آستانه‌اشرفیه در بیمارستان آریای رشت بستری شد.
خدمات نرم‌افزاری به واحدهای صنعتی گیلان ارائه می‌شود مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: خدمات نرم‌افزاری به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گیلان ارائه می‌شود.
داماش می‌تواند جزو چهار تیم برتر ایران شود مدافع تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه مایلم فصل آینده در جمع اهالی رشت باشم، گفت: اگر مشکلات مالی برطرف شود داماش می‌تواند در جمع مدعیان جزو چهار تیم برتر ایران شود.
فعالیت 65 مزرعه پرورش ماهی در رودسر رئیس اداره شیلات رودسر از فعالیت بالغ بر 65 مزرعه پرورش ماهی در این شهرستان خبر داد.
گلدهی سوسن چلچراغ در ایستگاه تحقیقاتی لاهیجان سرپرست مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گیلان از گلدهی سوسن چلچراغ در ایستگاه تحقیقاتی لاهیجان خبر داد.
اجرای طرح سلامت سواحل در رودسر معاون فرماندار رودسر از اجرای طرح سلامت سواحل این شهرستان در تابستان با همکاری دستگاه‌های فرهنگی برای ایجاد آرامش و آسایش بیشتر مسافران خبر داد.
ایجاد شهرک صنایع سلولزی در گیلان استاندار گیلان گفت: امکان ایجاد نخستین شهرک تخصصی چوب و صنایع سلولزی کشور در گیلان وجود دارد.
تاییدصلاحیت کاندیدای شورای رشت + اسامی براساس شنیده ها هیات نظارت بر اننتخابات استان گیلان پس از بررسی اسامی تایید صلاحیت داوطلبینی که توسط هیات اجرایی شهرستان رشت صلاحیتشان احراز نشده بود را اعلام کرد.
قد کشیدن شالیزارها به قیمت خمیده‌شدن قامت‌هاگیلان سرزمین مردان و زنان سخت‌کوشی است که از صبح سحر تا غروب آفتاب روی زمین‌های کشاورزی کار می‌کنند و با دست‌های پینه‌بسته و کمر خمیده با رنج نیاز برنج این سرزمین را تأمین می‌کنند.
خرید 2 دستگاه سی‌تی اسکن بیمارستان رسول‌اکرم (ص) رشت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از خرید دو دستگاه سی‌تی‌اسکن با 2.5 میلیارد تومان برای بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت خبر داد.
استفاده از ظرفیت کارخانه چوکای تالش برای اشتغال گیلان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استفاده از ظرفیت صددرصدی کارخانه چوکای تالش برای ایجاد اشتغال در گیلان پیگیری می‌شود.
۲ میلیون نفر در گیلان عضو تعاونی می‌شوند استاندار گیلان گفت: برای رسیدن به سهم 25 درصدی تعاون از سهم ملی، گیلان آمادگی دارد تا 2 میلیون نفر را زیرپوشش تعاونی قرار دهد.
اختصاص 3 میلیارد تومان به بافندگان فرش گیلان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اختصاص سه میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک توسعه تعاون به بافندگان فرش گیلان خبر داد.
رزمندگان و آزادگان صومعه‌سرا تجلیل می‌شوند مسئول هیئت رزمندگان صومعه‌سرا از برگزاری جشن میلاد مولود کعبه با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان خبر داد.
دستگاه قضا آماده برگزاری انتخابات پرشور در گیلان است قائم‌مقام دادگستری کل گیلان با بیان اینکه مردم باید فضای انتخابات را بدون دغدغه و سالم طی کنند، گفت: دستگاه قضایی آماده برگزاری انتخابات پرشور در گیلان است.
عملکرد دستگاه‌های گیلان در عفاف و حجاب ارزیابی می‌شود معاون استاندار گیلان گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی گیلان در امر عفاف حجاب طبق برنامه‌های ستاد مرکزی صیانت از حقوق شهروندی ارزیابی می‌شود.
نمره 100 تکریم ارباب رجوع به حج و زیارت گیلان رسید مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: سازمان حج و زیارت گیلان نمره 100 در تکریم ارباب رجوع در سال 91 را کسب کرده است.
تالار عروسی شفت پلمپ شد فرمانده انتظامی شفت از پلمپ یک تالار عروسی به دلیل رعایت نکردن مقررات اماکن عمومی در این شهرستان خبر داد.
تشکیل ستاد راهبردی توسعه روستایی در گیلان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گیلان از تشکیل ستاد راهبردی توسعه روستایی در استان خبر داد.
راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در شهرهای ورودی گیلان معاون اجتماعی بهزیستی گیلان از راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در شهرهای رودسر، آستارا و رودبار تا پایان امسال در استان خبر داد.
استانداری گیلان 15 روزه مجوز فعالیت سمن صادر می‌کند مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: استانداری گیلان ظرف مدت 15 روز مجوز فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در استان را صادر می‌کند.
راه‌اندازی رشته کارشناسی مددکاری اجتماعی در گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان از راه‌اندازی رشته کارشناسی مددکاری اجتماعی در دانشگاه علمی کاربردی این سازمان در استان خبر داد.
نقاط آلوده ماسال پاکسازی شد فرمانده انتظامی ماسال از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، رحیم مهدی‌زاده ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان اقدام‌های پلیس ماسال در هفته جاری را تشریح کرد.
ثبت معامله املاک گیلان الکترونیکی شد مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان گفت: امکان ثبت و معامله املاک با استفاده از شیوه‌های جدید الکترونیکی در اداره کل ثبت احوال گیلان وجود دارد.
وقتی فرشیان عرشی می‌شوند اعتکاف دوری از لذت‌گرایی و مهار حس‌ خودمحوری و عذرخواهی از گناه است و زمانی که فرشیان عرشی می‌شوند و نوای دل‌های شکسته به خدا می‌رسد.
سن دختران بازمانده از ازدواج گیلان به بالای 40 سال رسید مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گیلان گفت: سن دختران بازمانده از ازدواج در گیلان به بالای 40 سال رسیده است.
2100 سمن در گیلان ساماندهی شد مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: تعداد 2 هزار و 100 سازمان مردم‌نهاد در گیلان ساماندهی شده است.
جشنواره برترین‌های اوقات فراغت در گیلان برگزار می‌شود مدیرکل ورزش و جوانان گفت: جشنواره برترین‌های اوقات فراغت دو هفته آینده در گیلان برگزار می‌شود.
برگزاری مسابقات شطرنج جام باران در رشت رئیس هیئت شطرنج گیلان از برگزاری ششمین دوره مسابقات شطرنج جام باران «ریتد» در رشت خبر داد.
حاشیه‌های خواندنی همایش «یاد یاران» در گرگان همایش «یاد یاران» که امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی به مناسبت میلاد مسعود امیرالمومنین (ع) و فتح خرمشهر برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.
اعضای هیئت بازرسی انتخابات گلستان معرفی شدنددبیر هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: طی احکامی از غلامعلی حاجی‌زاده عنوان مسئول بازرسی مرکزی انتخابات کشور اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان معرفی شدند.
رونمایی از اسناد شناسنامه‎ای 3 سردار شهید گلستان مراسم رونمایی از اسناد شناسنامه‎ای سه سردار شهید استان گلستان که در عملیات بیت‎المقدس به شهادت رسیده بودند همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
نمایشگاه کتاب و عکس ویژه فتح خرمشهر در گرگان افتتاح شد نمایشگاه کتاب و عکس ویژه فتح خرمشهر امروز در حاشیه همایش «یاد یاران» در تالار فخرالدین اسعد گرگانی افتتاح شد.
حمایت 3688 یتیم گلستانی توسط کاروان‌های حج مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: با توجه به اهمیت زکات در اسلام و درآمد بالای آن در استان این امر می‌تواند یکی از منابع کمک به ایتام باشد.
رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان منصوب شد طی حکمی از سوی رضا شیران‌خراسانی رئیس ستاد حامیان مردمی قالیباف، عیسی پایین‌محلی به عنوان رئیس این ستاد در استان گلستان منصوب شد.
نقشه توسعه راه در حوزه اقتصادی گلستان تدوین شود مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی گلستان گفت: برای تحقق «حماسه اقتصادی» نیاز است تا نقشه توسعه راه در این راستا برای استان تدوین شود.
راه‎اندازی مرکز مطالعات مبارزه با ملخفرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: با وجود خسارت‎های ملخ مراکشی به مزارع کشاورزی نیاز است تا یک مرکز مطالعات مبارزه با ملخ در این شهرستان راه‎اندازی تا نگرانی‎های کشاورزان منطقه برطرف شود.
اختصاص 500 میلیارد ریال اعتبار برای خرید جو و کلزا در گلستان مدیرکل برنامه و بودجه استانداری گلستان گفت: برای خرید محصولات کشاورزی کلزا و جو تسهیلاتی بالغ بر 500 میلیارد ریال در اختیار سازمان تعاون روستایی قرار گرفت.
ثبت‎نام کاندیداهای شوراها در گلستان 8 درصد رشد داشت دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تعداد ثبت‎نام‌کنندگان شوراهای اسلامی در گلستان از رشد هشت درصدی نسبت به دوره‎های قبل برخوردار بوده است.
اجرای طرح «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه» در گلستان معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گلستان گفت: طرح «کارزار رسانه‌ای پیشگیری از مصرف شیشه» توسط اداره کل بهزیستی استان و با همکاری این شورا پس از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گلستان اجرا می‌شود.
آخرین وضعیت حادثه‌دیدگان گلستانی عملیات تروریستی سامرا فرماندار گرگان گفت: تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده تا اجساد و مجروحان حادثه تروریستی در کربلا به ایران باز گردد.
مانور طرح اضطراری در فرودگاه گرگان برگزار شدمدیر عامل فرودگاه‌ بین‎المللی استان گلستان گفت: مانور طرح اضطراری با حضور تمامی نیروهای امداد و نجات فرودگاه و دیگر دستگاه‌های استانی در این فرودگاه برگزار شد.
طرح‌های پیشگیری از اعتیاد گلستان 43 درصد افزایش یافتند مدیرکل بهزیستی استان گلستان بدون اشاره به تعداد طرح‌های پیشگیری از مواد مخدر این اداره‌کل در سال‌های 1390 و 1391 گفت: سال گذشته در مقایسه با سال 1390 تعداد این طرح‌ها 43 درصد افزایش یافت.
ابلاغ برنامه جامع کاهش تصادفات رانندگی در گلستان معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: برنامه جامع کاهش تصادفات رانندگی در هفته اول خرداد 1392 توسط استاندار گلستان به دستگاه‎های اجرایی ذیربط ابلاغ خواهد شد.
ولایتی در گرگان: تا آخر هستم کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم گفت: بنده تا آخر هستم، محکم هم ایستاده‎ام و با حمایت مردم می‎توانیم یک دولت قوی تشکیل دهیم.
کیاپور: ستاد امنیت انتخابات در گلستان تشکیل شد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری گلستان از تشکیل ستاد امنیت انتخابات در استان خبر داد و گفت: در کنار ستاد انتخابات، بر اساس حکم وزیر کشور ستاد امنیت انتخابات نیز در استان فعال و راه‎اندازی شده است.
نورمفیدی: جوانان از انتخاب احساسی پرهیز کنند نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به نقش جوانان و دانش‌آموزان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: جوانان و دانش‌آموزان با مطالعه و بررسی دقیق از انتخاب احساسی پرهیز کنند.
محلات آلوده موادمخدر گلستان بهبود یافتند معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: با تلاش دست‌اندرکاران مبارزه با موادمخدر تمامی محلات آلوده استان بهبودیافته به گونه‌ای که یکی از مراکز DIC استان دیگر مراجعه‌کننده ندارد.
هوشمندسازی کارت ملی در گلستان 4 سال زمان نیاز دارد مدیرکل ثبت احوال استان گلستان گفت: هوشمندسازی کارت ملی در گلستان سه یا چهار سال زمان نیاز دارد و در مدت یکسال امکان صدور یک میلیون و 200 هزار نفر از مشمولان دریافت این کارت در استان انجام می‌شود.
مسکن مهر گلستان در بخش‌ زیربنایی و ساختمانی عقب‌افتادگی دارد سرپرست راه و شهرسازی گلستان گفت: عقب‌افتادگی‌هایی در بخش‌های مختلف پروژه‌ها از جمله راه دسترسی و خدمات زیربنایی و ساختمانی وجود دارد.
15 رشته صنایع دستی در گلستان آموزش داده می‌شود سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: 15 رشته صنایع دستی در 10 مرکز صنایع دستی گلستان آموزش داده می‌شود.
رئیس ستاد هاشمی در گلستان منصوب شد رئیس ستاد هاشمی رفسنجانی در استان گلستان منصوب شد .
گلستان در زمره پرحادثه‎ترین استان‌های کشور است مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: این استان به دلایل اقلیمی، محیطی و جوی در زمره حادثه‎خیزترین استانهای کشور محسوب می‎شود.
برداشت‌های بی‌رویه گلستان را با تنش آب مواجه کرد مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی گلستان سرانه مصرف سالانه یک‌هزار تا یک‌هزار و 700 متر مکعب آب را موجب ایجاد تنش آبی اعلام کرد و گفت: خشکسالی‌های پی‌درپی و برداشت‌های بی‌رویه از سفره‌های آبی زیرزمینی، گلستان را با تنش آب مواجه کرد.
انتخابات شوراها در گلستان نیمه الکترونیکی است رئیس ستاد انتخابات گلستان از آمادگی برای برگزاری انتخابات تمام‎الکترونیک شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: وزارت کشور تصمیم دارد انتخابات شوراها را در تهران تمام‎الکترونیک برگزار کند و ظاهرا انتخابات در گلستان نیمه الکترونیکی است.
یک میلیون و 100 هزار تن محصول در گلستان برداشت می‎شود مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی گلستان از برداشت بیش از یک میلیون و 100 هزار تن محصول در سال زارعی جدید خبر داد.
اعزام بیش از 25 هزار گلستانی به اردوهای راهیان نور جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان از اعزام 25 هزار و 257 نفر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور خبر داد. به گزارش سلام شمال حسین کریمی‎اول بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با گرامیداشت ماه رجب اظهار داشت: از سال 1379 تا سال 1389
سرداران شهید مرجع و پشتوانه فرهنگی کشورند دبیر شورای فرهنگ ایثار و شهادت در گلستان با بیان اینکه در سال 1393 میزبان کنگره 4 هزار شهید استان خواهیم بود، گفت: سرداران شهید جزو مفاخر هستند، سردار شهید مرجع است و باید به عنوان پشتوانه فرهنگی به آنها افتخار کرد.
30 کشور خارجی مهمان گلستان در اجلاس بین‎المللی پیرغلامان می‎شوند مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یازدهمین اجلاس بین‎المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی گلستان با حضور 25 الی 30 کشور خارجی و شخصیت‎های ملی برگزار می‎شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد