گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار جدید ایران و شمال

ناطق‌نوری: رئیس جمهور یازدهم باید تفرقه را از بین ببرد نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس، با بیان اینکه رئیس جمهور یازدهم باید تفرقه را از بین ببرد، گفت: روحانی دارای پیشینه قوی است.
جزئیات حضور سعید جلیلی در مازندران سعید جلیلی فردا میهمان مردم مازندران است.
زمزمه کناره‌گیری جلیلی از نامزدی جدی تر شد؟ شایعه است، واقعیت یا خبرپراکنی؟ در آستانه انتخابات، از ستاد حدادعادل خبر رسیده که «برخی بزرگان برای کناره‌گیری سعید جلیلی تلاش‌هایی آغاز کرده‌اند و او نیز در این زمینه استدلال‌های بزرگان را پذیرفته است.» نمایندگان حاضر در ستاد سعید جلیلی خبر را تکذیب می‌کنند. با این حال صادق زیباکلام، تاکید دارد که حضور ضعیف جلیلی در مناظره‌های اخیر موجب ریزش آرای او شده و طرفداران رادیکال او را ناامید کرده است.
گزارش تصویری سفر محمد رضا عارف به شیرازگزارش تصویری سفر محمد رضا عارف به شیراز
گزارش تصویری سفر حسن روحانی به ارومیهگزارش تصویری سفر حسن روحانی به ارومیه
گزارش تصویری سفر محمد رضا عارف به کرمانگزارش تصویری سفر محمد رضا عارف به کرمان
گزارش تصویری سفر محمد باقر قالیباف به اصفهانگزارش تصویری سفر محمد باقر قالیباف به اصفهان
کرباسچی: روحانی کاندیدای نهائی اصلاحات شد وی با اشاره به حمایت آقای خاتمی از روحانی گفت: به هر حال شورای مشورتی با حضور خاتمی تشکیل می شود و در این انتخاب آقای خاتمی بی تاثیر نیست. این شورا در گذشته نیز اطلاعیه هایی در رابطه با حضور آقای هاشمی داده اند، در مجموع نظر شورا قطعی است و آقای روحانی کاندیدای نهایی است.
ولایتی: جلیلی گزارش همه کاندیداها را دروغ می خواند آقای جلیلی به همه گزارشهای ارائه شده گفت که دروغ است و فقط به حرف خودش تکیه می کند در صورتی که آن چه که من گفتم واقعیت داشت. کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا در مناظره ها جواب آقای جلیلی را ندادید گفت: آقای جلیلی به همه گزارشهای کاندیداها گفته دروغ است و فقط به حرف خودش تکیه می کند.
نگاهی به آخرین قیمت خودروها نگاهی به آخرین قیمت خودروها
انتقاد شدید سایت توکلی از فیلم تبلیغاتی جلیلی ۱- به کرات از جلیلی با عنوان نامزدی یاد شد که نزدیک ترین نامزد به مواضع رهبری است، ۲- به گفته افراد مصاحبه شونده در مستند، رهبری تنها مانده است و او یار رهبری است، ۳- از وی به عنوان فردی یاد شد که تجسم محتوای سایت رهبری است! ۴- شعارهایی مانند خامنه ای زنده باد، جلیلی پاینده باد و ... گزینش و پخش شد
واکنش روحانی به خبر احتمال رد صلاحیتش کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در پاسخ به انتشار خبر رد صلاحیتش لبخند زد.
مجوز انتقال آب خزر نهایی شدمدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اظهار داشت: طرح جدید دیگری که به این شرکت منتقل شده بحث انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه است که پیش از این توسط آب منطقه ای آذربایجان غربی انجام می شد و دستگاه اجرایی آن آب و نیرو تعیین شده است.
سکه و دلار در مسیر نزولی دنیای اقتصاد: در حالی که بهای طلا در بازارهای جهانی از بامداد روز شنبه بسته است دیروز یکشنبه قیمت‌های بازار داخلی شروع به افت کردند. دلار در بازار داخلی تا بعد از ظهر تقریبا 25 تومان افت کرد. بهای سکه نیز در حالی تا ظهر دیروز قدری افزایش ثبت کرده بود که در ادامه ساعات فعالیت بازار بین 10 تا 15 هزار تومان کاهش ثبت کرد.
مهمترین عناوین روزنامه های صبح کشور - آیت ا... هاشمی‌رفسنجانی:برخوردهای سلیقه‌ای ناشی از تعصبات باندی و جناحی است -حمیدرضا آصفی:سوءتدبیر و سوءمدیریت جامعه را دچار مشکل می‌کند -عضو جامعه مدرسین : تصمیم این بود که از شخص خاصی حمایت نکنیم؛حمایت اکثریت جامعه مدرسین از ولایتی -نزدیکی بیشتر اردوگاه اصلاحات و اعتدال؛توافق اولیه برای ائتلاف نهایی
پایان امتحان نهایی دانش‌آموزان/ اعلام نتایج تا یک هفته دیگر رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش به نمرات اخذ شده توسط دانش‌آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: گزارش‌هایی از حوزه تصحیح داشتیم مبنی بر اینکه نمرات امتحانات دانش‌آموزان نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش با بیان اینکه خرداد ماه امسال، یک میلیون دانش‌آموز امتحان نهایی دادند، گفت: نتایج امتحانات حداکثر یک هفته دیگر اعلام می‌شود.
اعلام جزئیات آزمون سراسری 92 داوطلبان گروه آزمایشی زبان خارجی نیز که آزمون آنها در بعدازظهر جمعه 7 تیرماه برگزار می‌شود، باید علاوه بر پاسخگویی به سوالات عمومی به سوالات اختصاصی دفترچه آزمون اختصاصی گروه آزمایشی زبان خارجی (گروه 5) پاسخ دهند. جزئیات آزمون، تعداد سوالات و زمان‌های درنظر گرفته شده برای گروه‌های پنج‌گانه آزمایشی کنکور 92 اعلام شد.
تکذیب بررسی دوباره صلاحیت روحانی در شورای نگهبان این عضو دفتر سخنگوی شورای نگهبان که خواست نامش اعلام نشود اضافه کرد: جلسه روز دوشنبه شورای نگهبان با موضوع بررسی لایحه بودجه سال 92 است.
برنامه‌های امروز کاندیداها در تلویزیون براساس این گزارش، دومین مستند حسن روحانی ساعت 20:10 از شبکه یک سیما پخش و تکرار آن ساعت 23:30 روی آنتن شبکه جام جم می‌رود. برنامه هفدهمین روز تبلیغات تلویزیونی کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام شد.
ولایتی: درصد بالای بیکاری باعث تاسف است علی‌اکبر ولایتی با حضور در لرستان، از قول‎های عمل نشده در این استان ابراز تأسف کرد.
۷۲ درصد مردم، صدا و سیما را در انتخابات بی‌طرف نمی‌دانند سئوال اکنون این است که از دست دادن اعتماد عمومی به چنین پاداش هایی می ارزد که مدیران این رسانه، اعتماد عمومی را با آن معامله می کنند؟ آنچه در واقع عالم اتفاق افتاده و می افتد اینکه از نظر برخی مدیران رسانه عریض و طویل صدا و سیما، این معامله، معامله ای درخور است، اما برای آینده انقلاب اسلامی چه ؟ آیا برای دلسوزان انقلاب اسلامی هم معامله اعتماد عمومی مردم، با پاداشی چندین ماهه و چندین ساله می ارزد؟
ظلم آشکار به 7 کاندیدا و 77 میلیون ایرانی سازمان صدا و سیما ، گویا قصد ندارد روش های مغرضانه و جانبدارانه سیاسی را کنار بگذارد و اجازه دهد "رسانه ملی" ، واقعاً ملی باشد ، گو این که برخی مدیران این سازمان ، آن را ملک به ارث رسیده از پدرشان می دانند و به خود اجازه می دهند هر کاری خواستند با این سرمایه متعلق به همه ملت انجام دهند.
عارف: روحانی مستقل آمده است/ به روحانی ارادت دارم محمد رضا عارف کاندیدای یازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری اش به نفع حسن روحانی را تکذیب کرد.
عارف: پس از سال‌ها سکوت آمده‌ام کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید روز 24 خردادماه به صحنه بیاییم تا پیروز انتخابات شویم؛ رای ندادن نشانه اعتراض نیست.
حسن روحانی: اگر کسی می‌خواهد تحریم ادامه پیدا کند، به من رای ندهد حسن روحانی گفت: انتظار دارم 24 خرداد کسی با صندوق قهر نکند تا فرد اصلح و مدیر لایق، مدیریت اجرایی کشور را به عهده بگیرد.
حزب مردم‌سالاری از حسن روحانی حمایت می‌کند رییس ستاد انتخابات حزب مردم‌سالاری اعلام کرد: در پی نظرسنجی صورت گرفته این حزب در جلسه فوق‌العاده دفتر سیاسی، آخرین نتایج و نظرسنجی‌ها را بررسی و حمایت از حسن روحانی را به شورای مرکزی پیشنهاد کرد.
حضور هاشمی در فیلم تبلیغاتی روحانی یکی از عوامل سازنده فیلم تبلیغاتی حسن روحانی با اظهار اینکه هاشمی رفسنجانی در این فیلم انتخاباتی با مردم سخن خواهد گفت، بیان کرد: در این مستند آیت الله هاشمی رفسنجانی پیرامون مسائل اخیر کشور مباحثی را با مردم مطرح خواهد کرد.
برنامه سفرهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی پس از آن وی در سفر به استان آذربایجان غربی در میان مردم ارومیه حضور خواهد داشت. برنامه دکتر روحانی در ارومیه، ساعت 15 واقع در ورزشگاه شهید آهن دوست برگزار خواهد شد.
قیمت طلا، سکه و ارز در بازار جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار در روز یکشنبه منتشر شد. به گزارش مهر، نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران در روز یکشنبه یک میلیون و298 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 265 هزار تومان، نیم سکه 686 هزار تومان، ربع سکه 424 هزار تومان و گرمی 294 هزار تومان اعلام شد.
جزئیات دیدار امروز عارف با هاشمی حسن رسولی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در گفت‌وگو با تسنیم، از دیدار امروز عارف با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خبر داد و در خصوص مباحث مطرح شده در این دیدار گفت: عارف در ابتدای این دیدار از وضعیت موجود به هاشمی گزارشی داد و نسبت به رفتارهای برخی از ستادهای رقیب گلایه کرد.
عارف با مردم گیلان دیدار می‌کند رئیس ستاد انتخاباتی عارف در گیلان از حضور این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.
دستگاه‌های اجرایی گیلان در طرح اوقات فراغت تجلیل می‌شوند معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: جشنواره استانی تجلیل از برترین دستگاه‌های اجرایی گیلان در زمینه اوقات فراغت 20 خرداد جاری در رشت برگزار می‌شود.
برنج‌چی رئیس ستاد عارف در آستارا شد محمدصادق برنج‌چی، با حکم رمضان‌پور نرگسی رئیس ستاد عارف در آستارا شد.
رضایی با مردم گیلان دیدار می‌کند رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گیلان از سفر این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در روز چهارشنبه 22 خرداد جاری به این استان خبر داد.
برخورد با 1200 تخلف انتخاباتی در شهر رشت فرماندار رشت گفت: تاکنون با بیش از یک‌هزار و 200 مورد تخلف انتخاباتی در رشت برخورد شده است.
امنیت انتخابات رشت تأمین می‌‌شود فرمانده انتظامی رشت از تأمین انتخابات این شهرستان در 24 خرداد ماه امسال خبر داد.
تعامل اعضای شورا رشت را عروس خاورمیانه می‌کند کاندیدای شورای اسلامی شهر رشت گفت: با ایجاد تعامل بین اعضای انتخابی شورای شهر، سازمان‌ها و مردم، رشت تبدیل به عروس خاورمیانه می‌شود.
50 نقطه سواحل رشت خطرآفرین است فرماندار رشت گفت: 50 نقطه سواحل شهرستان رشت خطرآفرین است که نباید برای شنا در آنها اقدام شود.
گمشده 11 ساله در ارتفاعات رودبار پیدا شد معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان از نجات جان پسر بچه 11 ساله رودباری در ارتفاعات عمارلوی این شهرستان خبر داد.
ولایتی به گیلان سفر می‌کند رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در گیلان گفت: علی‌اکبر ولایتی چهارشنبه 22 خرداد جاری با مردم گیلان دیدار می‌کند.
منتخبان جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گیلاندبیر جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گیلان از مشخص شدن لیست منتخبان شوراهای اسلامی این جمعیت در 23 شهر این استان خبر داد.
شور و شوق انتخابات تالش نوید مشارکت حداکثری است فرماندار تالش با بیان اینکه ظرفیت شور و شوق انتخابات در تالش بسیار بالا است، گفت: این امر نویدی بر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر است.
منتخبان شورای رشت دارایی‌های خود را اعلام کنند کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر رشت گفت: پیشنهاد می‌شود منتخبان شورای اسلامی شهر رشت دارایی‌های خود را اعلام کنند.
حرف‌هایی که رئیس جمهور باید بشنود مردم از رئیس جمهور آینده می‌خواهند مشکلات کارگری را برطرف کند و به وضعیت اقتصادی، اشتغال و ازدواج جوانان بهبود ببخشد.
ولایتی با مردم گیلان دیدار می‌کند دبیر ستاد جوانان ولایتی در کشور از حضور علی‌اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در گیلان خبر داد.
طرح مطالعاتی پایش اکولوژیک تالاب انزلی انجام شد مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از انجام طرح مطالعاتی پایش اکولوژیک تالاب انزلی خبر داد و گفت: در این طرح تمام پارامترهای فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی و سموم در تالاب انزلی به مدت 18 ماه نمونه‌برداری و آزمایش شد.
اختصاص 4.5 میلیارد تومان به بیمارستان پروفسور سمیعی در گیلان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از اختصاص 4.5 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان پروفسور سمیعی در سایت دانشگاهی لاکان رشت در سال 92 خبر داد.
حسن روحانی با مردم گیلان دیدار می‌کند رئیس ستاد حسن روحانی کاندیدای ریاست جمهوری از دیدار حسن روحانی با مردم گیلان در مهدیه رشت روز یکشنبه 19 خرداد جاری خبر داد.
پیکر شهید عطری در رشت تشییع شد پیکر شهید محمدحسین عطری با حضور مردم شهید پرور گیلان در رشت تشییع شد.
تعدد کاندیدا موجب شکست اصلاح‌طلبان در سال 84 شد رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان خواستار اجماع اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری شد و گفت: تعدد کاندیدا موجب شکست اصلاح‌طلبان در سال 84 شد.
لیست جمعیت حامیان تعاون گیلان مشخص شد لیست جمعیت حامیان تعاون گیلان برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر رشت پس از رایزنی‌های نهایی مشخص شد.
امام جمعه رشت: مردم به اخلاص کاندیداها توجه داشته باشند نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: مردم به ظرفیت، سابقه و اخلاص کاندیداها نسبت به انقلاب، اسلام، جبهه و جهاد توجه داشته باشند.
پیکر شهید عطری در رشت تشییع می‌شود پیکر پاسدار رشید اسلام شهید محمدحسین عطری فردا در رشت تشییع می‌شود.
نشست خبری غرضی در رشت برگزار می‌شود رئیس ستاد سید محمد غرضی در گیلان گفت: محمد غرضی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 19 خرداد جاری به گیلان سفر می‌کند و نشست خبری با خبرنگاران و دیدار مردمی وی در رشت برگزار می‌شود.
مبارزه نفس‌گیر برای کسب کرسی شوراها نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گیلان برای کسب کرسی این شوراها مبارزه‌ای نفس‌گیر را آغاز کردند و تبلیغات آنها می‌تواند سرنوشتشان را تغییر دهد.
راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی در گیلان ممنوع است دبیر اجرایی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان گفت: راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار خارج از محل سخنرانی و یا ستاد انتخاباتی ممنوع است.
وام مسکن مهر گیلان 30 میلیون تومان شد استاندار گیلان گفت: وام مسکن مهر گیلان از مبلغ 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
استعفای اعضای هیئت نظارت شورای شهرستان رشت پذیرفته نشد رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان گفت: استعفای هیئت‌های نظارت بر انتخابات شوراهای شهرستان رشت پذیرفته نشده است و در حال مذاکره با آنها هستیم.
چادرشب گیلان در نمایشگاه بین‌المللی تهران عرضه می‌شود معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری گیلان از حضور 16 هنرمند صنایع‌ دستی این استان برای معرفی و عرضه هنرهای مختلف این رشته از جمله چادرشب‌بافی در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.
30 هکتار اراضی شالیزاری سیاهکل تجهیز شد مدیر جهاد کشاورزی سیاهکل از تجهیز و نوسازی 30 هکتار اراضی شالیزاری روستای خوشل این شهرستان خبر داد.
«عارف» فردا به گلستان می‌آید رئیس ستاد انتخاباتی «محمدرضا عارف» در استان گلستان از سفر روز بیست و یکم خرداد ماه 1392 این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان خبر داد.
حامیان ولایتی از بهارستان به گلستان می‌آیند رئیس ستاد انتخاباتی «علی اکبر ولایتی» در استان گلستان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اعلام حمایت از این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز بیستم خردادماه در استان گلستان حضور می‌یابند.
حسینی: اهل سنت گلستان حامی ولایتی هستند رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در استان گلستان گفت: جمعی از فعالان سیاسی و متنفذین و تاثیرگذاران استان به ویژه اهل سنت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ولایتی حمایت می‌کنند.
برگزیدگان نخستین جشنواره روابط عمومی‎های گلستانعصر امروز در نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط عمومی‎های استان گلستان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
روابط عمومی کارآمد ترجمان اصلی مردمسالاری دینی است مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: روابط عمومی کارآمد می‎تواند ترجمان اصلی مردمسالاری دینی باشد.
نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط‎عمومی‎های استان گلستان نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط‎عمومی‎های استان گلستان امروز با شرکت روابط عمومی 50 دستگاه استان گلستان در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد.
روابط عمومی‏ها در اجرایی شدن گفتمان امام و انقلاب نقش‏آفرین باشندمعاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: روابط عمومی‏ها دراجرایی شدن گفتمان شعار سال که طبیعتا گفتمان امام و انقلاب است می‏توانند نقش‏آفرینی کنند.
عدم آموزش مهمترین چالش روابط عمومی‏ها سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان گفت: روابط عمومی در دنیا به عنوان یک مهارت شناخته می‏شود که خلاء آن یقینا سبب عدم موفقیت در این حوزه خواهد شد.
فقر شناخت جامعه نسبت به روابط عمومیمدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه حوزه روابط عمومی معمولا با محدودیت‏های متعددی دست و پنجه نرم می‏کند، گفت: فقر شناخت درست از روابط عمومی در جامعه و درنگاه برخی مدیران یکی از مشکلات اساسی در این حوزه است.
ولایتی عملگرا و برنامه محور استعضو شورای راهبردی ستاد ولایتی در گلستان گفت: علی‎اکبر ولایتی فردی عملگرا، متعهد، فعال، متخصص، کاردان، توانمند و برنامه محور است.
تعداد هیئت‌های بازرسی بر انتخابات گلستان 3 برابر افزایش یافترئیس بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: تعداد هیئت‌های نظارت بر انتخابات استان در این دوره از انتخابات در مقایسه با انتخابات مجلس شورای اسلامی سه برابر افزایش یافته است.
برگزاری چهارمین همایش روابط عمومی‌های استان گلستان چهارمین همایش و نخستین جشنواره روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گلستان ساعت 9 صبح یکشنبه 19 خردادماه جاری با معرفی برترین روابط عمومی‌های استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار می‌شود.
17 واحد صنایع آلاینده در گلستان وجود داردمدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: حدود 17 واحد در گلستان جزو صنایع آلاینده است که مشمول عوارض آلایندگی می‎شوند.
دانشجویان گلستان: عزت و اقتدار ملی در گرو خلق حماسه ‌سیاسی است دانشجویان گلستانی اعلام کردند: حضور حماسی و چشمگیر در انتخابات 24 خرداد ماه، اقتدار و عزت ملی را بار دیگر برای کشور به ارمغان می‌آورد.
حمایت علما و بزرگان اهل سنت از قالیباف ادامه داردتعدادی از علمای طراز اول اهل سنت حمایت علنی خود را از نامزدی دکتر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.
نورمفیدی: حضور در انتخابات شرکت در بعثت جهانی اسلام است نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تبریک بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) و با بیان اینکه بعثت هنوز تمام نشده و توسط بزرگان دین و مردم باید ادامه یابد، گفت: حضور در انتخابات شرکت در بعثت جهانی اسلام است.
حرکت شهرداری گرگان به سمت ایجاد درآمدهای پایدار مدیر سرمایه‌گذاری و املاک شهرداری گرگان گفت: این شهرداری با شناسایی و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر به سمت جذب درآمدهای پایدار حرکت می‌کند.
حمایت نمایندگان گلستان از ولایتیرئیس ستاد تبلیغات علی‎اکبر ولایتی در گلستان گفت: اکثر نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی میثاق‎نامه‎ای برای حمایت از این کاندیدای ریاست جمهوری امضا کردند.
لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گلستان دبیر اجرایی خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان گلستان، دومین پالایش کاندیداهای مورد حمایت این تشکل در استان را اعلام کرد.
کشاورزان گلستانی: رئیس جمهور جدید مشکلات کشاورزان را جدی بگیرد یکی از موضوعاتی که نامزدهای ریاست جمهوری در برنامه‌های تبلیغاتی خود بر سر و سامان دادن به آن تأکید می‌ورزند، مشکلات بخش کشاورزی است.
بازاریان گلستان در 24 خرداد حماسه بزرگ می‌آفرینند رئیس مجمع امور صنفی شهرستان گرگان گفت: بازاریان گلستان در انتخابات ریاست جمهوری حماسه بزرگ می‌آفرینند.
آسیب‎شناسی حوزه ورزش گرگانهمایش هم‎اندیشی و آسیب‎شناسی حوزه ورزش با حضور کاندیداهای مورد حمایت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت شهرستان گرگان در حسینیه دزیانی‎های این شهرستان برگزار شد و 13 کاندیدای منتخب آبادانی و پیشرفت شورای اسلامی شهر این استان دیدگاه خودشان را مطرح کردند.
جامعه ورزشی گلستان متحد باشند یک پیشکسوت تکواندو در گلستان گفت: جامعه ورزشی گلستان باید بیش از پیش متحد باشند.
شورای مرکزی جامعه مهندسین گلستان از ولایتی اعلام حمایت کرد دبیر شورای جامعه اسلامی مهندسین گلستان از فعال شدن ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در این استان خبر داد و گفت: شورای جامعه اسلامی مهندسین گلستان رسماً حمایت خود را از ولایتی اعلام کرده است.
ایجاد سامانه اینترنی گزارش‌گیری در استانداری گلستان کارشناس برنامه‌ریزی و نظارت معاونت عمرانی استانداری گلستان گفت:برای نخستین بار در سطح کشور سامانه اینترنتی گزارش‌گیری در حوزه معاونت عمرانی استانداری گلستان راه‌اندازی شد.
افزایش 3 برابری هیئت‎های نظارت بر انتخابات در گلستان رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان از افزایش سه برابری هیئت‎های نظارت بر انتخابات نسبت به دوره انتخابات مجلس در استان خبر داد و گفت: 24 خرداد روز سرنوشت‎ساز، مهم و حساس در تاریخ انقلاب است.
صلاحیت نهایی نامزدهای شوراهای گلستان فردا اعلام می‎شود عضو شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از اعلام صلاحیت نهایی نامزدهای شوراهای اسلامی خبر داد و گفت: فردا صلاحیت نهایی نامزدها اعلام و بر این اساس آنها می‎توانند در صحنه تبلیغات و رقابت وارد عرصه شوند.
حاشیه‌های خواندنی سفر قالیباف به گرگان قالیباف پس از ورود به گرگان مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.
راه‎اندازی هر نوع کارناوال تبلیغاتی ممنوع است دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: راه‎اندازی هر نوع کارناوال تبلیغاتی برای کاندیداها و استفاده از بلندگو در فضای خارج از ستاد ممنوع است.
جلسه توجیهی بازرسی انتخابات گلستان فردا برگزار می‌شود دبیر بازرسی انتخابات استان گلستان از برگزاری همایش آموزشی و توجیهی بازرسی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان خبر داد.
فضیلت و اعمال ماه شریف شعبان شعبان ماه من است و رمضان ماه خدای عزوجل. پس هر که ماه مرا روزه بدارد، در روز قیامت شفیعش خواهم بود.
به سوی جامعه اخلاقی - سیدحسن خمینی کتاب «انقلاب اخلاقی، راهی به رهایی» به کوشش اصغر زارع کهنمویی و با مقدمه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی منتشر شد.
تورم از زاویه‌ای دیگر علیرضا خانی - روزنامه اطلاعات: امروز اعلام شد نرخ تورم اردیبهشت ماه 31 درصد بوده است. معنایش آن است که در یکسال منتهی به اردیبهشت 92 (از اول خرداد 91 تا پایان اردیبهشت 92) میانگین بهای کالاها و خدمات نسبت به مدت مشابه سال قبلش 31 درصد گران‌تر شده است.
اعمال مستحبی شب و روز بعثت خاتم پیامبران(ص) حضرت امام جواد(ع) درباره اهمیت شب عید مبعث فرموده‌اند: «همانا در رجب، شبى است بهتر از آنچه بر آن آفتاب می‌‌تابد ... و به درستى که براى احیای این شب از سوی شیعه اجر عمل ۶۰ سال حساب می‌شود».
امام خمینی (ره) از ولادت تا رحلت در حـالـیکه بیـش از ۵ مـاه از ولادت روح الـلـه نمى گذشت, طاغوتیان و خوانین تحت حمایت عمال حکومت وقت نداى حق طلبـى پـدر را که در برابر زورگـوئـیهایشان بـه مقاومت بـر خاسته بـود, با گلـوله پاسـخ گفـتـنـد و در مـسیر خمـیـن به اراک وى را بـه شهادت رسانـدنـد. بستگان شهیـد بـراى اجراى حکـم الهى قصاص به تهران (دار الحکـومه وقت) رهـسـپار شـدند و بر اجراى عـدالت اصـرار ورزیدند تا قاتل قصاص گردید.
«کرونا» چیست؟ ویروس به عنوان عامل این بیماری به سیستم تنفسی حمله می‌کند و بتدریج این سیستم را از کار می‌اندازد از علائم این بیماری سرفه، تب شدید که به التهاب ریه و نارسایی کلیه منجر می‌شود علائم معدوی و روده‌ای مانند اسهال نیز در این بیماری مشاهده می‌شود.
راهکارهای اصولی شناخت نامزد اصلح فعالیت پر حجم رسانه ای و میدانی هشت نامزد احراز صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری و همچنین دهها و صدها نامزد شوراهای اسلامی برای شهرها و روستاها و برخورداری مهارتی آنها در استفاده از تکنیک روانشناسی تبلیغ و فنون و روش های علمی و غیرعلمی نامزدها و ستادهای آنان عملاً مسیر شناسائی نامزد اصلح را صعب العبور، پر فراز و نشیب و یا حداقل دارای دست اندازهای نفس گیر کرده است.
روزی که امام (ره) همنشین فرشته‌ها شد 13 خرداد سال 68 قلب مهربان مردی از کار ایستاد که فرشته‌ها برای همنشینی با او انتظار می‌کشیدند.
ریزش ها و رویش ها در انتخابات 92 در هر دوره از انتخابات ریاست جمهوری کشور با ریزش ها و رویش هایی پیش و پس از انتخابات رو به رو بوده است. ظاهراً همه جریانات با گرد و خاک تبلیغاتی به خاطر رضای خدا و احساس تکلیف برای نجات کشور خود را در معرض قضاوت مردم قرار می دهند و از نظر همه آنها مردم ما دارای تشخیص خوب و قوی در انتخاب بهترین گزینه از میان آنها می باشند.
سیره و زندگینانه امام جواد(ع)؛ از تولد تا شهادت علمای شیعه همگی بر فضل، بزرگواری، علم، حلم و دیگر کمالات آن حضرت تصریح کرده اند و او را همچون جدش رسول خدا (ص) و علی ابن ابی طالب علیه السلام جامع خوبیها شمرده اند و علمای بزرگ اهل سنت نیز همگی بر فضیلت و برتری امام (ع) بر اهل زمان خود اعتراف کرده اند.از ویژگی های ولادت امام نهم علیه السلام این است که شیعیان از مدتها قبل بی صبرانه منتظر ولادت آن حضرت بودند
هاشمی رفسنجانی و عدل و اعتدال علویدر نخستین بیانیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ترکیبی به کار رفته که کاملاً هوشمندانه و براساس باورهای عمیق دینی ایشان و ضرورت روز کشور و خط مشی سیاسی وی از زمان آغاز مبارزه با رژیم پهلوی به همراه همرزمان بزرگوار شهید خود به‌ویژه شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و شهید دکتر باهنر است. عبارتی که خط سیری از صدر اسلام در مدینه النبی(ص) تا انقلاب اسلامی ایران دارد. ترکیبی که براساس آیات مکرر قرآن کریم و سخنان مولی‌الموحدین علی(ع) در نهج‌البلاغه ساخته شده است.
روابط عمومی‌ها و هزاران راه نرفته در برخی ادارات کارمندی را که توانایی بسیاری از کارها را ندارد به ناچار به عنوان متصدی روابط عمومی می‌گمارند به این گمان که روابط عمومی یعنی ...
«مشایی یعنی احمدی نژاد» تبلیغ یا ضد تبلیغ؟!» ««مشایی یعنی احمدی نژاد» تبلیغ یا ضد تبلیغ؟!» سرمقاله امروز روزنامه مردم سالاری به قلم مهدی مال میر است که در آن می خوانید:
نامزدها و واکاوی انگیزه ها و اندیشه ها جوانان بیکار، دختران و پسران بی معیار، پیرمردان کم اندیش، میانسالان فاقد اعتبار، چهره های درجه چندم، شکست خورده ها و ورشکسته های سیاسی و اقتصادی، کوتوله های سیاسی و اجرایی و مدیریتی، فراموش شده های جامعه که سالها در عرصه های مدیریتی حضور ندارند و دهها مورد دیگر در سیاهه صدها نفری نامزدهای انتخاباتی پرجلوه اند که این نمی تواند توجیه مناسبی داشته باشد که مثلاً آنها بخواهند شخص دوم مملکت شوند!
ماهیت نفس از نظر سهروردی شیخ اشراق، شناخت نفس را از طریق حضور و شهود درونی دنبال می‌‌کند. در این روش، دیگر نفس در قالب مفاهیم‌ یا ضمایر قرار نمی‌‌گیرد، بلکه موضوع شناخت، خودِ آدمی ‌‌است، بدون اینکه نیازی به مفاهیم و گزاره ها داشته باشد.
مقایسه ساختاری تجربه دینی و شهود عرفانی عناصر متمایز تجربه و شهود بر این اساس است که لازمه شهود تحمل ریاضت و مجاهدت می‌باشد؛ اما در حصول تجربه دینی چنین امری ضرورت ندارد؛ بلکه بدون وجود چنین مقدماتی حاصل می‌گردد.
ماهیت و اهمیت حریم خصوصی در آغاز قرن بیست و یکم و دسترسی بشر به اینترنت و انفجار ساختمان برج‌های دوقلو در آمریکا زمینه‌ای فراهم شد تا دولت‌های غربی به بهانة حفظ امنیت و مبارزه با تروریسم، حریم خصوصی شهروندان را نقض کنند.
«سلوک» در آموزه‌های دینی حقیقت سلوک و عرفان عملی، حرکت درونیِ قلبی از عالم حس و ماده به سوی خداوند بلند مرتبه است. این حرکت باطنی را بر اساس نظام فلسفیِ صدرایی، می‌توان به حرکت جوهری ذاتی انسان تا رسیدن به مرحلة «فناء فی الله» و بالاتر از آن تفسیر کرد.
دست‌یابی به آرامش روان در پناه قرآن ذکر خدا مایه‌ی آرامش انسان است زیرا به مرکز عالم توجه می‌یابد و خود را در طوفان حوادث به او می‌سپرد. تأثیر بی‌خبری و یاد نکردن از خدا در زندگی انسان، بسیار زیاد است که عاقبت آن،زندگی سخت در دنیا و کور بودن در آخرت است.
این حق مازندران نیست ؛ آقای رئیس جمهور! 8 سال از ریاست جمهوری شما هم گذشت، در این 8 سال علیرغم آن همه رسیدگی به استانهای کوچک و بزرگ کشور، چه دستاورد قابل اعتناء و بزرگ اقتصادی عاید مازندران شد که ما امروز بتوانیم مثل اصفهان و خراسان و آذربایجان و کرمان و یا حتی مثل سمنان شما...
واژه شناسی عفاف و حجاب زن موظف است که غرایزش را تحت کنترل در آورد و سپس تن خویش را در حجاب کامل بگیرد، زیرا این نفسانیت زن است که مرد را به سوی خویش می کشد و حجاب تن هیچ مانعی برای چنین کششی نخواهد بود و این تسلط بر نفسانیت در حد اعتدال همان عفاف است.
مقام والاى مادر در قرآن نوع دستورهایى که اسلام به زن ومرد می دهد، در عین حال که یک راه مشترکى براى هر دو قائل است ولى راه مخصوص را هم از نظر دور نمی دارد، وقتى احترام به پدر ومادر را بازگو می کند، براى گرامى داشت مقام زن، نام مادر را جداگانه وبالاستقلال طرح می کند.
نخستین کسی که وارد بهشت می‌شود هنگامى که روز قیامت برپا شود منادى صدا مى‏زند اى مردم سرهاى خود را به زیر افکنید تا فاطمه دختر محمد(ص) بگذرد. در روایات معروف اهل سنت این افتخار از زبان پیغمبر اکرم(ص)‏ براى فاطمه (علیهاالسلام) ثبت شده است:
آقای استاندار، لطفاً برنامه ارائه کنید! بیکاری جوانان و ترجیحاً فارغ التحصیلان دانشگاهها، تهدید فرصتهای شغلی موجود، کم درآمدی مشاغل جامعه، گرانی کالاهای اساسی و مصرفی، گرانی خدمات رفاهی شامل برق و گاز و تلفن و آب و حمل و نقل و غیره، نرخ افزائی محاسبات مالیاتی و عوارض و بیمه و سود وام ها و اقلام دیگر...
در رثای روحانی وارسته آیت الله تائبی از پانزده، شانزده سالگی ام، مثل همه بچه مذهبی ها، بچه حزب اللهی ها و رزمنده ها با ایشان مانوس بوده ام، در نمازهای یومیه جماعت، هر روز از مکارم اخلافی ایشان محظوظ می شدیم، پای موعظه هایش می نشستیم، گوش جان به آوای خوشش می سپردیم، با نوای عارفانه اش آرام می شدیم، خنده های کوتاه و متین و ملیحش که گاهگاهی هم بلند می شد،
رادیو، گسترده ترین و پرمخاطب ترین رسانه عمومی رادیو آسان ترین، ارزان ترین، سریع ترین، واضح ترین و مردمی ترین رسانه ملی و عمومی است که با عمری به نسبت طولانی تر از تلویزیون، حاکم بلامنازع عرصه ارتباطات مجازی در دنیای پر تلاطم رسانه های بدون مرز است که انصافاً در تعالی بخشی به سطوح و اعماق اطلاعات و آگاهی های جوامع بشری و نسل های تشنه ارتباطات و اطلاعات، بسیار نقش آفرین بوده و به جرات می توان گفت که سرحلقه همه رسانه هاست که همچون نگینی زیبا و تابنده می درخشد و بر زیبایی ورود مخاطبان به دنیای پیرامون می افزاید.
شیفته خدمت و اخلاق گرا در سیاست در گذر این سالها که به هیجانات و انتفاع طلبی برخی سیاست بازان مواجه می شوم به روح برادر و معلم خود درود می فرستم و فقدان او را بیش از پیش در عرصه سیاست و خدمت محسوس می یابم.
سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) چگونه بود؟ زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) راهنمای بسیار روشنی است برای کسانی که بخواهند به بهترین حیات دنیوی و اخروی دست یابند. این مساله آنقدر پر اهمیت است که در برخی احادیث شیعه گی و پیروی از ایشان به التزام و تبعیت عملی از سبک زندگی ایشان در آمده است.
34 حدیث نورانی درباره حضرت فاطمه زهرا(س) پیامبر اعظم(ص) می‌فرمایند: اولین کسی که داخل بهشت می‌شود، فاطمه است. امام صادق(ع) نیز درباره مادرشان می‌فرمایند: وقتی قیامت فرا رسد، منادایی ندا می‌دهد: چشمانتان را ببندید و سرهایتان را پایین بیندازید تا فاطمه از صراط بگذرد.
گستردگی اینترنت و ضرورت تبیین سواد سایبری گستردگی اینترنت در کنار مزیت در کشورمان مشکلاتی را به وجود آورده است که فقط در سایه آموزش، خسارت‌هایش جبران می‌شود.
مهندسی فرهنگی در سوادکوه شمالی اجرایی شود رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شیرگاه در مازندران با اشاره به رسالت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: مهندسی فرهنگی در سوادکوه شمالی اجرایی شود.
کار شهرداری ساری در دفن زباله 100 درصد مورد قبول نیست مدیرکل محیط زیست مازندران گفت: من در مقام دفاع از اقدام شهرداری ساری درباره مدیریت زباله عمل نمی‌کنم و اینکه کار آْنها 100 درصد با ضوابط زیست محیطی نیز سازگار باشد، اینگونه نیست اما در شرایط فعلی مشکل زباله ساری تا حدودی حل شد.
دریا شکارچی کوتاهی‌ها / ساماندهی سواحل سرعت می‌خواهد دریا این روزها طرفداران زیادی دارد ولی به نظر می‌رسد به دلیل ضعف زیرساخت‌ها همراه خوبی برای همنشینی و شنا کردن مسافران شمال نیست.
فعالیت 3400 فقره واحد تولیدی در مازندران رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران گفت: حدود سه هزار و 415 فقره واحد تولیدی در استان فعالیت دارند.
راه‌اندازی تمام رشته‌های دانشگاهی در مازندران رئیس دانشگاه مازندران گفت: تقریباً تمام رشته‌های موجود در کشور در این دانشگاه دایر است و در سال‌های آینده رشته‌های جدیدی نیز به این دانشگاه اضافه می‌شود.
مردم چالوس آماده خلق حماسه سیاسی مردم چالوس آماده خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد شدند.
تحصیل قهرمانان ورزش جهان در هنرستان ورزشی مدیر تربیت بدنی و علوم ورزشی داراب ساری از تحصیل قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی در این هنرستان خبر داد.
سرپرست هیئت رزمی مازندران به‌زودی معرفی می‌شود معاون توسعه قهرمانی ورزش و جوانان مازندران گفت: سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی مازندران به‌زودی معرفی می‌شود.
راه‌اندازی بخش پزشکی هسته‌ای در مازندرانرئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل گفت: به‌زودی بخش پزشکی هسته‌ای در بیمارستان روحانی بابل راه‌اندازی می‌شود.
روحانی: راه هاشمی و خاتمی را دنبال می‌کنم نامزد یازدهمین انتخابات ریاست ‌جمهوری با اشاره به اینکه بی‌تردید آزادی اندیشه و بیان انتقاد، حق همه ما است، گفت: من همان راهی را دنبال می‌کنم که هاشمی و خاتمی رفتند.
روحانی: پای صندوق‌های رای بروید و به اصلح رای دهید نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه 24 خرداد روز سرنوشت است، گفت: اگر اعتدال، آشتی، صلح، تعامل سازنده با جهان، رونق اقتصادی و احیای اخلاق را می‌خواهید پای صندوق‌های آرا بروید و به اصلح رای دهید.
روحانی: دولت اعتدال برپا می‌کنم/وعده برقراری دوستی با دنیا کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت‌های تلفنی خود در جمع مردم قائمشهر گفت: دولت اعتدال و عقلانیت و رابطه دوستی با دنیا وعده من است.
روحانی مدبرانه در مناظره‌ها حرف دل ما را به گوش ملت رساند نماینده سابق مردم بابل با بیان اینکه روحانی مدبرانه در مناظره‌ها حرف دل ما را به گوش ملت رساند، گفت: سئوالات تخریبی و موهن را جانانه و با کلامی دلنشین و قاطع و دفاعی مدبرانه، پاسخ گفت.
152 نفر برای ورود به شورای شهر ساری رقابت می‌کنند فرماندار ساری با بیان اینکه 152 نفر برای ورود به شورای شهر ساری رقابت می‌کنند، گفت: 11 نفر از کاندیدای شورای شهر ساری بعد از تایید صلاحیت انصراف دادند.
سفر حسن روحانی به ساری +تصاویر حسن روحانی در ساری مورد استقبال هوادارانش قرار گرفت. به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرکز استان مازندران این روزها شاهد تردد کاندیدای ریاست جمهوری است.
با انتخاب اصلح کشور را در مسیر اعتدال قرار دهیم سخنگوی ستاد حسن روحانی در مازندران گفت: منتظر حضور حماسی مردم در روز 24 خرداد در پای صندوق‌های رای هستیم تا با انتخاب فرد اصلح، کشور را در مسیر توسعه و اعتدال قرار دهند.
95 کاندیدا برای حضور در شورای شهر بهشهر رقابت می‌کنند رقابت 95 کاندیدای شورای اسلامی در سه شهر شهرستان بهشهر از فردا و با اوج‌گیری فعالیت ستادهای تبلیغاتی، حماسی‌تر می‌شود.
خانه کارگر از 13 نامزد انتخابات در ساری حمایت می‌کند دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: خانه کارگر مازندران اسامی 13 نامزد مورد حمایت خود در انتخابات شورای شهر ساری را اعلام کرد.
تجهیز بیمارستان آیت‌الله روحانی به پیشرفته‌ترین «ام آر آی» رئیس بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل گفت: بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل به یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری ام آر آی مجهز می‌شود.
رقابت کشتی‌گیران مازندرانی در تایلند دبیر هیئت کشتی مازندران از رقابت دو کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در رقابت‌های جوانان آسیا در تایلند خبر داد.
حضور تکواندوکاران نوجوان مازندرانی در اندونزی سرپرست هیئت تکواندو مازندران از حضور سه تکواندوکار مازندرانی در رقابت‌های نوجوانان قهرمانی آسیا خبر داد.
رئیس ستاد اصلاح‌طلبان حامی روحانی در مازندران مشخص شد رئیس ستاد اصلاح‌طلبان حامی حسن روحانی در مازندران منصوب شد.
بیانیه ستاد اصلاح‌طلبان حامی حسن روحانی در مازندران ستاد اصلاح‌طلبان حامی حسن روحانی در مازندران برای تقدیر از مردم برای حضور در سخنرانی این نامزد انتخابات، بیانیه صادر کرد.
2000 نفر در هیئت‌های اجرایی نکا فعالیت دارند فرماندار نکا گفت: در آستانه برگزاری انتخابات در 24 خرداد ماه و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، دو هزار نفر نیرو در هیئت اجرایی انتخابات نکا فعالیت دارند.
اختراع دستگاه خارج‌کننده گاز مضر از آب استخر در مازندران رئیس هیئت مدیره کانون نوآوران و مبتکران ابوریحان گفت: این دستگاه هوا‌ساز قادر به خارج کردن گازهای مضر از آب استخر پرورش ماهی و استخرهای شنا است.
تبلیغات رنگین انتخاباتی در ساری + تصاویر سطح شهر ساری مرکز استان مازندران رنگ تبلیغات انتخاباتی به خود گرفته است ولی کاش نظافت و قانون‌گرایی هم رعایت می‌شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تقریباً با پایان یافتن مناظره‌های انتخاباتی در سطوح رسانه ملی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، جنب و جوش تبلیغات نامزدهای شوراها در سطح شهر ساری آغاز شده است.
بیانیه مسئولان ارشد سپاه مازندران به مناسبت سوم شعبان مسئولان ارشد سپاه کربلای مازندران طی بیانیه‌ای به مناسبت روز پاسدار اعلام کردند پاسداران در تأسی از مقتدای خویش، وظیفه خطیر پاسداری را در راه عزت اسلام و انقلاب ادا کردند.
غلامی تنها والیبالیست مازندرانی حاضر در لیگ جهانی رئیس هیئت والیبال آمل گفت: عادل غلامی کاپیتان تیم والیبال کاله تنها مازندرانی حاضر در تیم ملی والیبال بزرگسالان است که هم‌اکنون در لیگ جهانی توپ می‌زند.
گزارش تصویری سفر حسن روحانی به ساریحسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر به شهر ساری با مردم این شهر دیدار کرد
برگزاری نیمه رایانه ای انتخابات در مازندران مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری مازندران گفت: انتخابات 24 خرداد در استان به صورت نیمه رایانه ای برگزار می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد