گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار جدید ایران و شمال

مهمترین عناوین روزنامه های صبح کشور - مقام معظم رهبری:حضور حداکثری در پای صندوق‌ رأی از هر چیزی مهم‌تر است - مجید انصاری:عدم شرکت در انتخابات یک ضرر قطعی است -آیت‌ا... جوادی‌آملی:هدف نظام اسلامی، حفظ کرامت انسانی است - واکنش کدخدایی به اظهارات آیت‌ا... ‌هاشمی‌
انتخابات چگونه به مرحله دوم می‌رود؟ نظرسنجی های صورت گرفته تا کنون حکایت از آن دارد که نتیجه انتخابات در این دوره، در مرحله دوم مشخص خواهد شد. اتفاقی که تاکنون فقط در سال 84 رخ داده است.
نرخ انواع ارز در مرکز مبادلات ارزی آخرین نرخ‌ها در مرکز مبادلات ارزی بیانگر افزایش قیمت در اغلب ارزها و تنها کاهش نرخ در دو مورد است.
دختری پس از 26 سال قاتل پدرش را در اینترنت یافت! سانتوز متهم است در نوامبر سال 1986 در حالی که 16 سال بیشتر نداشت، به دنبال یک مشاجره لفظی، خوزه مارتینز شهروند اهل دومینیکن را در مقابل رستورانش از ناحیه سر هدف گلوله قرار داده و به قتل می‌رساند.
ستاد روحانی: در ساعات اولیه رای بدهید سخنگویی ستاد روحانی در استان زنجان گفت: طبق قانون کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکنند در مرحله دوم انتخابات نیز نمی‌توانند شرکت نمایند.
دریافت شماره ملی به صورت تلفنی از ادارات ثبت احوال خبرگزاری تسنیم: معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال گفت: شهروندان می‌توانند شماره ملی خود را به صورت تلفنی از یکی از ادارات سازمان ثبت احوال دریافت کنند.
عارف: انتخابات شورای شهر را به مانند انتخابات ریاست جمهوری تلقی کنید جمعی از کاندیداهای جوان انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با دکتر محمدرضا عارف دیدار کردند.
احمدی‌نژاد: به هوشمندی و ایمان ملت باور دارم رییس‌جمهور با صدور پیامی ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی را به حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری فراخواند.
خیز آمار افت تحصیلی دانش آموزان مهمترین عوامل افت تحصیلی، نیروی انسانی و معلم است. یک معلم باید به مبانی تعلیم و تربیت، روانشناسی کودک و محتوای درسی که تدوین می‌کند، آشنا باشد. از سویی برخورداری از امکانات آموزشی مثل کارگاه و آزمایشگاه نیز بسیار مهم است.
استاد شهرام ناظری حمایت خود را از قالیباف تکذیب کرد استاد شهرام ناظری شوالیه آواز ایران در گفت و گو با خبرنگار انتخاب، حمایت خود از قالیباف را تکذیب کردد
حضور حداکثری در پای صندوق‌ رأی از هر چیزی مهم‌تر استحضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تاکید کردند: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، از هر چیز دیگر برای کشور مهم‌تر است و ملت با حرکت مقتدرانه روز جمعه، ارتباط و اتصال مستحکم خود را با نظام اسلامی اثبات، و دشمن را بار دیگر ناکام و ناامید خواهد کرد.
اضافه شدن 20 هزار شعبه اخذ رای در انتخابات/وزیر کشور از اضافه شدن 20 هزار شعبه اخذ رای خبر داد و گفت: هم اکنون ۶۰ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور سازماندهی شده و تعداد صندوقها نیز با توجه به برگزاری همزمان ۲ انتخابات، از ۱۲۵ هزار به ۱۳۰ هزار صندوق افزایش یافته است.
دعوت مراجع تقلید از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مراجع عظام تقلید با صدور بیانیه‌هایی جداگانه، از مردم برای حضور گسترده و پر شور در انتخابات ۲۴ خرداد دعوت کردند.
حسن روحانی در گرگان : ما از افراط‌گری و خودسری به دور هستیم کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما از افراط‌گری و خودسری به دور هستیم.
گزارش تصویری سفر روحانی به مشهدگزارش تصویری سفر روحانی به مشهد
گزارش تصویری سفر محسن رضایی به لرستانگزارش تصویری سفر محسن رضایی به لرستان
گزارش تصویری سفر علی اکبر ولایتی به بندر عباسگزارش تصویری سفر علی اکبر ولایتی به بندر عباس
گزارش تصویری سفر حسن روحانی به زاهدان و کرمانگزارش تصویری سفر حسن روحانی به زاهدان و کرمان
گزارش تصویری سفر حسن روحانی به شیرازگزارش تصویری سفر حسن روحانی به شیراز
گزارش تصویری تبلیغات انتخابات ریاست جمهوریگزارش تصویری تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری
ولایتی: به هیچ وجه صحنه انتخابات را ترک نخواهم کرد ولایتی در ادامه خطاب به ستادهای انتخاباتی خود گفت: افرادی که در ستادها مشغول فعالیت هستند به مطالبی که از سوی برخی افراد به صورت شفاهی، کتبی، حضوری و غیر حضوری مطرح می‌شود، پاسخ تلخ و منفی ندهند و اخلاق مداری را از همین الان شروع کنند.
برنامه‌ امروز کاندیداها در شبکه های مختلف صداوسیما در ادامه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی، برنامه تبلیغاتی این کاندیداها امروز (22 خرداد ماه) از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش می‌شود.
مهمترین عناوین روزنامه های صبح کشور - آیت‌الله هاشمی:عارف مردانگی کرد -همایش اصلاح طلبان قزوین در حمایت از روحانی:علیخانی: مردم فریب وعده‌ها را نخواهند خورد - غلامعباس توسلی:رای پیروزی کاندیدای اعتدال تلاش کنیم -محمدعلی نجفی:اولویت اصلاحات مسائل ملی است
باید تلاش کنیم سرنوشت انتخابات در مرحله اول تعیین شودمشاور ارشد حسن روحانی معتقد است اگر ملت ایران در انتخابات شرکت کنند مهندسی انتخابات به دست ملت و نتیجه انتخابات نیز پیروزی مردم خواهد بود.
بیانیه جدید حسن روحانی بعد از ائتلاف اصلاح طلبانحجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی بیانیه ای در خصوص تحولات اخیر صادر نموده که در آن آمده است:
حمایت 140 هنرمند برجسته کشور از حسن روحانی+اسامیحدود 140 هنرمند برجسته کشور در عرصه های سینما، ادبیات، تجسمی، کاریکاتور و.. از دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده اند متن کامل این بیانیه و اسامی بشرح ذیل است:
آیت الله هاشمی: به حسن روحانی رای می دهم آیت الله هاشمی با بیان اینکه از روحانی حمایت می کند اعلام کرد که به او رای خواهد داد.
زهرا اشراقی: در صحنه انتخابات حاضر شویم نرفتن به پای صندوق های رای قابل قبول نیست و به همین خاطر جریان اصلاح طلبی همیشه موافق حضور گسترده در انتخابات بوده و اکنون نیز -خصوصا با توجه به این که کاندیدای ما مورد تایید آقایان هاشمی و خاتمی است -توصیه می کنم مردم به او رای بدهند.»
بیانیه علی مطهری درباره کاندیدای اصلحعلی مطهری در بیانیه ای حسن روحانی و علی اکبر ولایتی را کاندیداهای برتر خواند و اعلام کرد که با توجه به نتیجه نظرسنجی ها به روحانی رای می دهد.
سیدمحمد خاتمی: از عارف متشکرم، همه به روحانی رای دهندسیدمحمد خاتمی و حسن روحانی پس از کناره گیری از محمدرضا عارف از کاندیداتوری ریاست جمهوری، بیانیه های جداگانه ای منتشر کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد