گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار جدید ایران و شمال

اعلام رسمی اسامی شورای شهر تهرانفرماندار تهران با اعلام رسمی 31 نفر منتخب شورای شهر تهران گفت: 2 میلیون و 786 هزار و 357 رای در شهر تهران برای انتخابات شوراها به صندوق ریخته شد.
بازتاب گسترده اولین کنفرانس مطبوعاتی «حسن روحانی» در رسانه‌های عربیسخنان رئیس‌جمهور برگزیده مردم ایران در اولین کنفرانس مطبوعاتی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان به خصوص رسانه‌های منطقه و کشورهای عربی داشت.
حسن روحانی : بیکاری تک‌رقمی شد جشن پیروزی می‌گیریمرئیس‌جمهور برگزیده مردم ایران در نشست خبری خود و در پاسخ به خبرنگار فارس گفت: روزی که رقم بیکاری تک‌رقمی شد جشن کوچکی خواهیم گرفت و وقتی به حد جهانی رسیدیم، جشن ملی خواهیم گرفت.
احمدی‌نژاد به دادگاه احضار شد شعبه 76دادگاه کیفری استان تهران بر خلاف اصول مصرح قانون اساسی دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران را به دادگاه احضار کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، این احضاریه بدنبال شکایت آقای علی لاریجانی و همچنین رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و نیز یعقوب خلیل نژاد علیه رئیس جمهور ارسال شده است.
زمان تحلیف و رأی اعتماد به کابینه روحانی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی جزئیات برگزاری مراسم تحلیف حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌ جمهور منتخب ملت و نحوه رأی اعتماد به کابینه وی در پارلمان را تشریح کرد.
اسامی نهایی منتخبان شورای شهر تهرانبا اتمام شمارش 3 هزار و 739 صندوق رأی در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران اسامی ۳۱ نفر منتخبان شهر تهران اعلام شد. حامیان محمد باقر قالیباف و اصلاح طلبان در شورای شهر جدید تهران برای ابقای قالیباف و یا انتصاب شهردار جدید نیاز به همکاری با یکدیگر دارند.
جزییات نامه محمدرضا عارف به ضرغامی محمدرضا عارف در نامه‌ای به رییس سازمان صدا وسیما از تلاش رسانه ملی برای خلق حماسه سیاسی تشکر کرد و گفت: با گشوده شدن فصل جدیدی از همدلی و همکاری در حیات سیاسی جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش ملی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در افزایش همگرایی‌ها و کاهش واگرایی‌ها تعیین کننده خواهد بود.
آخرین قیمت انواع سکه و ارز در بازارنرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران یکشنبه شب یک میلیون و 250 هزار تومان، طرح قدیم یک میلیون و 230 هزار تومان، نیم سکه 674 هزار تومان، ربع سکه 420 هزار تومان و گرمی 288 هزار تومان اعلام شد.
پیام تبریک هادی حسینی به حسن روحانی عالیجناب دکتر روحانی ریاست جمهور منتخب ملت شریف ایران با درود و احترام وافر اکنون با تاییدات خداوند متعال و آرای قاطع ملت شریف ایران در جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران پای در رکاب خدمت نهاده اید غرور و افتخاریست بر ما خادمین مردم تا در اجرای برنامه ها و سیاست های آنجناب و دولت محترم برای تعالی و سربلندی ایران عزیز همراه و همگام باشیم .
علت رای آوردن روحانی از نگاه پناهیان حجت الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نگرانی و ناراحتی بسیاری از نیروهای انقلابی از عدم اتحاد کاندیداهای اصولگرا که باعث پیروزی روحانی شد را به هیچ وجه قبول ندارم، گفت: در صورت ائتلاف هم تغییری در نتیجه آرا پدید نمی آمد.
تبریک پادشاه عربستان به حسن روحانیملک عبدالله بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان با ارسال پیامی برای حسن روحانی، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهوری منتخب ملت ایران را تبریک گفت.
انتقاد 21 سینماگر از دولت احمدی نژاد و استقبال از دولت روحانی با شمارش آرای اخذ شده از مردم، تکلیف یازدهمین انتخاب ریاست‌جمهوری مشخص و حسن روحانی با رأی حدود نوزده میلیونی ملت به عنوان رییس‌جمهور منتخب برگزیده شد.
مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز -استقبال جامعه جهانی از رئیس جمهور منتخب ؛دبیرکل سازمان ملل از انتخاب حسن روحانی استقبال کرد/اشتون: به همکاری با رییس جمهور جدید ایران متعهدم -رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام تبریک به حسن روحانی:این انتخابات و نتایج معنادار آن درس‌های فراوانی داشت -احیای سازمان مدیریت؛ اقدام فوری روحانی؛کلیدهای اقتصادی حسن روحانی رمزگشایی می‌شود - محمدرضا باهنر تشریح کرد:جزئیات مراسم تحلیف رییس جمهور جدید
رونمایی از کابینه احتمالی دولت یازدهم برخی شنیده ها حاکی از روند انتخاب کابینه دولت یازدهم با تیمی متشکل از وزیران فعلی و سابق و همچنین چهره های سیاسی اصولگرا، اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا است.
تحلیل عباس عبدی از انتخابات ریاست جمهوری - عباس عبدی، پیروزی حسن روحانی در انتخابات را، تکرار تجربه دوم خرداد سال 76 می‌داند و معتقد است که امروز زمان مطرح کردن مطالباتی همچون رفع حصرها نیست. عبدی می‌گوید اولویت دولت جدید باید ایجاد وحدت و همبستگی ملی باشد و پس از آن به پشتوانه حمایت مردمی از دولت و انسجام داخلی، به حل مشکلات بین‌المللی پرداخت.
هاشمی رفسنجانی: در شادمانی سیاسی مردم سهیم هستمرئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، از رئیس جمهور منتخب ملت خواست با تحقق وعده‌هایش نور امید را با تدبیر دولتش هر روز در جامعه مشعشع‌تر کند.
پیام تبریک «بشار اسد» به روحانیرئیس جمهور سوریه در پیامی به نام خود و به نام ملت این کشور صمیمانه ترین تبریک‌های خود را به مناسبت به دست آوردن اعتماد میلیون‌ها ایرانی به رئیس جمهور منتخب اعلام داشت.
دکتر روحانی : ملت ایران تمام دنیا را شگفت‌زده کردرئیس‌جمهور منتخب ملت ایران از دیدار خود با مقام معظم رهبری و ارائه رهنمودهایی از سوی ایشان طی ملاقات امروز خبر داد.
دیدار حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور منتخب با رهبر معظم انقلاب اسلامیحجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم عصر امروز(یکشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.
پیام تبریک مجمع نمایندگان مازندران به روحانی مجمع نمایندگان استان مازندران در تشکر از مردم شریف استان مازندران و تبریک به جناب آقای دکتر حسن روحانی منتخب ارزشمند ملت فهیم ایران اسلامی بیانیه ای صادر کردند، که یک نسخه از آن برای دفتر پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز ارسال شده است.
آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران برای همکاری با دولت روحانی حضور مقتدرانه، هوشمندانه و خیره‌کننده ملت ایران در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم زد و برگ زرین و پرافتخار دیگری را به تاریخ سراسر حماسه و افتخار انقلاب اسلامی افزود.
تیتر روزنامه‌ها بعد انتخاب روحانی /عکس تیتر روزنامه‌ها بعد انتخاب روحانی /عکس
مهمترین محورهای برنامه های روحانی برای دولت یازدهم با توجه به پایان یافتن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب حسن روحانی با کسب 18 میلیون و 613 هزار و 329 رای در مرحله اول انتخابات به بررسی مهمترین محورهای برنامه های ایشان می پردازیم.
اولین اظهارات هاشمی پس از انتخابات در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک موضوع اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورا نگهبان مطرح و با رأی اعضای مجمع رفع اختلاف شد.
رییس‌جمهور قانون بودجه 92 را ابلاغ کرد احمدی نژاد طی نامه ایی به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور، قانون بودجه سال 1392 را ابلاغ کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن این نامه به شرح زیر است:
پیام روحانی خطاب به مردم ایران رئیس جمهور منتخب ایران در پیامی در بخش خبری ۲۱ تاکید کرد:‌همه آنان که به دیگر نامزدهای محترم رای داده‌اند این بنده را خدمتگزار مخلص خود بدانند، زیرا که من خود را پاسدار حقوق همه ملت ایران می‌دانم.
هاشمی ، برنده بزرگ انتخابات 24 خرداد البته ناگفته نماند که "هاشمی امروز" ، بسیار متفاوت با "هاشمی دیروز" است. کنار گرفتن از عرصه اجرایی و نشست و برخاست مستمر با مردم و گروه های مختلف صنفی ، دانشگاهی و ... هاشمی را بروز کرده است. / هاشمی با عملیات یک ماه اخیر خود ، تمام آنچه علیه او در این سال ها رشته بودند را پنبه کرد. اینک گزاره "هاشمی دیگر خریدار ندارد" ، مهر باطل خورده است.
مهمترین عناوین روزنامه‌های‌امروز -روحانی پاستور نشین شد؛عارف جاودان -عارف: این موفقیت پیروزی گفتمان اصلاح طلبی و اعتدال است -پیام رهبر معظم انقلاب در پی حماسه تاریخی 24 خرداد؛پیروز حقیقی انتخابات؛ ملت بزرگ ایران -هاشمی رفسنجانی با تقدیر از حضور حماسی مردم بر انتخابات: هیچ شبه ای به انتخابات وارد نیست
حسن روحانی: این پیروزی، پیروزی اعتدال و آگاهی بر افراط و بداخلاقی استملت ایران من به عهدی که با شما مردم بسته‌ام وفادار خواهم بود و با اتکا به دعای خیر و استمرار حضور و حمایت شما تا پایان این راه پرافتخار از پای نخواهم نشست.
پیام تبریک ولایتی به حسن روحانی در پی اعلام پیروزی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، علی اکبر ولایتی پیام تبریکی برای رئیس جمهوری منتخب ارسال کرد.
تشییع جنازه خوشگوی مازندرانیتشییع پیکر پاک عارف جلیل القدر، دلداده به امیر المومنین حسن باقری معروف به خوشگوی مازندرانی پیش از ظهر امروز در میان حزن و اندوه دوستداران به ولایت و دلدادگان به این شاعر آیینی و خادم اهل بیت در محمودآباد برگزار و در گلستان شهدای سنگ وزان این شهرستان که محل ولادت و زندگی این مرد خدایی بود به خاک سپرده شد.
دارکوه؛ ییلاقی‌ترین منطقه مازندران با شروع فصل تابستان اهالی دامدار تاریخی‌ترین روستای مازندران برای رساندن علوفه مناسب به دامشان اقدام به کوچ دام به مناطق ییلاقی به ارتفاع حدود یک‌هزار و 500 متری دامنه البرز در حد فاصل مرز استان سمنان و مازندران می‌کنند.
مازندران ممتار کسب رتبه در المپیادهای علمی است مسئول دانشگاه فرهنگیان شهرستان آمل گفت: اگر مازندران در المپیادهای علمی رتبه ممتاز را از آن خود کرده و در کنکور فنی و حرفه‌ای نیز رتبه اول کشور را دارد به سبب همدلی و صمیمیت است.
محمدنسب مدیر جدید آموزش و پرورش آمل شد محمدنسب مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان آمل شد.
دونده مازندرانی در قزاقستان مدال برنز را کسب کرد رئیس هیئت دو و میدانی مازندران از کسب مدال برنز دونده مازندرانی در جام کازانف قزاقستان خبر داد.
لیست شورای 5 نفره شهر ارطه در مازندران قطعی شد بعد از سه روز از برگزاری انتخابات، شمارش آرای نامزدهای شورای شهر ارطه به پایان رسید و اعضا به طور قطعی مشخص شدند.
حضور 3 فوتبالیست مازندرانی در اردوی تیم ملی زیر 17 سال نایب رئیس هیئت فوتبال مازندران گفت: از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال، سه بازیکن مازندرانی به اردو دعوت شدند.
منتخبان شورای شهر کیاسر در مازندران اعلام شد بخشدار چهاردانگه ساری اسامی منتخبان مردم در شورای شهر کیاسر را اعلام کرد.
نخستین روستای بی‌زباله کشور در مازندران مبتکر و مجری طرح روستای بدون زباله در قائمشهر از اجرای این طرح برای نخستین بار در کشور در روستای اسکندرکلای قائمشهر خبر داد.
پرسپولیسی‌ها در مازندران اردو می‌زنند مسئول هیئت فوتبال مازندران از برگزاری اردوی آمادگی تیم پرسپولیس تهران در رامسر خبر داد.
میاندرود شهری با جنگل‌های بکر استفاده گردشگران از طبیعت زیبا و جنگلی میاندرود منتظر توجه مسئولان و ورود گردشگران است.
وزنه‌بردار مازندرانی در قزاقستان روی تخته می‌رود دبیر هیئت وزنه‌برداری مازندران گفت: وزنه‌بردار جوان مازندرانی برای کسب مدال در قزاقستان روی تخته می‌رود.
84 میلیون دلار سهم صادرات مازندران در 2 ماهه سال‌جاری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در دو ماهه اول سال جاری بر اساس گزارش گمرکات 84 میلیون دلار سهم صادرات استان بوده است.
حضور پرشور ورزشی‌ها در شورای شهر مازندران در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران، انتخاب ورزشی‌ها در برخی از شهرها در نوع خود جالب بود.
توضیحات فرمانداری ساری در مورد خبر تحصن کاندیداها این کاندیداها با تنظیم نامه ای موارد اعتراضی خود را تشریح و خواستار پیگیری فرماندار و هیات نظارت در این خصوص شدند.
دکتر مجید شعبانی دار فانی را وداع گفتدکترمجیدشعبانی رئیس نظام پزشکی شهرستان نکا و عضو سومین دوره از شورای اسلامی شهر نکا صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت.
نهایی شدن نتیجه انتخابات در چالوس فرماندار چالوس از نهایی شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد.
معرفی نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلسمعاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر در مجلس شد.
نهایی شدن نتیجه انتخابات شورای شهر در بابلسر سخنگوی فرمانداری بابلسر از مشخص شدن اسامی اعضای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان بابلسر خبر داد. محسن
نتایج چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای بهشهرفرماندار بهشهر نتایج قطعی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی سه شهر شهرستان بهشهر را اعلام کرد.
نتایج قطعی شورای شهر بابل اعلام شد فرماندار بابل گفت: 13 نفر اعضای منتخب شورای شهر بابل و شوراهای هفت گانه بابل معرفی شدند.
اعلام نتایج انتخابات شورای شهر رامسر نتایج چهارمین انتخابات شوراهای شهر و روستا در رامسر اعلام شد.
اعضای شورای اسلامی شهر آمل مشخص شدند اعضای جدید شورای اسلامی شهر آمل عصر امروز با پایان شمارش آرا مشخص شدند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس مستقر در ستاد انتخابات شهرستان آمل، براساس آخرین شمارش آرای شعب انتخاباتی آمل، اعضای 13 نفره شورای اسلامی شهر آمل معرفی شدند.
جشن و راهپیمایی شبانه طرفداران رئیس جمهور منتخب در ساری شب گذشته با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری طرفداران رئیس جمهور منتخب به خیابان‌ها ریختند و تا پاسی از شب به جشن و سرور پرداختند. شب گذشته با اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری طرفداران رئیس جمهور منتخب به خیابان‌ها ریختند و تا پاسی از شب به جشن و سرور پرداختند.
اسامی اعضای منتخب شورای شهر نور منتشر شد فرماندار نور با صدوراطلاعیه‌ای نتیجه قطعی چهارمین دوره انتخابات شورای شهر نور را اعلام کرد.
برپایی کارناوال‌های شادی در خیابان‌های مرکز مازندرانخیابان‌های مرکز مازندران شب گذشته شاهد حضور جوانانی بود که روز قبل در انتخابات شرکت کرده بودند و منتظر اعلام نتایج انتخابات بودند. این حضور که شب گذشته با پخش کردن شیرینی همراه بود، ترافیک سنگینی را در خیابان‌های مرکزی ساری رقم زده بود.
شرکت بیش از 90 درصدی مازندرانی‌ها در انتخابات استاندار مازندران سهم مازندران را در مشارکت سیاسی 24 خرداد بیش از 90 درصد اعلام کرد.
ستاد روحانی در مازندران برنامه‌ای برای جشن انتخاباتی نداردمعاون فرهنگی ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران گفت: ستاد روحانی در مازندران برنامه‌ای برای جشن انتخاباتی ندارد.
اسامی منتخبان شورای شهر میاندرود در مازندران اسامی منتخبان شورای شهر مرکز میاندرود اعلام شد.
دفتر آیت الله صدوقی انتخاب روحانی را تبریک گفت دفتر آیت‌الله صدوقی مازندرانی از علمای برجسته مازندران با انتشار بیانیه‌ای انتخاب حجت‌الاسلام روحانی را به عنوان ریاست جمهوری یازدهم ایران تبریک گفت.
صادر کنندگان گیلان ثبت‌نام کنند رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: صادر کنندگان گیلان برای انتخاب صادر کننده نمونه کشوری هر چه سریع‌تر ثبت‌نام کنند.
دفتر ایری در ایران افتتاح می‌شود رئیس مؤسسه تحقیقات برنج کشور گفت: دفتر ایری با حضور جولیان لاپیتان از مدیران ارشد ایری به صورت رسمی سوم تیر ماه امسال در رشت افتتاح می‌شود.
پسماندها عمده‌ترین معضل محیط زیست گیلان وجود پسماندها و پساب‌ها عمده‌ترین مشکل و معضل محیط زیست گیلان است.
جشنواره خاطره‌نگاری دفاع مقدس گیلان برگزار می‌شود مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان گفت: سومین جشنواره خاطره‌نگاری دفاع مقدس گیلان 30 خرداد جاری در آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.
وقتی دیتا سنتر گیلان راه‌اندازی شود قرار است قبل از پایان دولت دهم برخی از سرویس‌های اطلاعاتی گیلان و در نیمه نخست امسال دیتا سنتر این استان راه‌اندازی شود.
تاسیس پارک فناوری دفاعی در گیلان استاندار گیلان از تاسیس پارک فناوری دفاعی با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این استان خبر داد.
پروانه کارخانه‌هایی که مطالبات چایکاران را نپردازند باطل می‌شود استاندار گیلان با انتقاد از پرداخت نشدن مطالبات چایکاران توسط کارخانه‌های چای‌سازی، گفت: پروانه کارخانه‌هایی که مطالبات چایکاران را نپردازند، باطل می‌شود.
منتخبان شورای شهر رشت مشخص شدند رئیس هیئت نظارت بر شوراهای شهرستان رشت از مشخص شدن منتخبان نهایی شورای اسلامی این شهر خبر داد. حجت‌الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری در گفت‌وگوی با فارس، اظهار کرد: کار بررسی و شمارش آرای نامزدهای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر در ساعت هفت صبح امروز پایان یافت و نفرات مشخص شدند.
صومعه‌سرا شهر بدون مانع کشور شناخته شد مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: صومعه‌سرا شهر بدون مانع و با مناسب‌سازی از طرف سازمان بهزیستی کشور معرفی شده است.
نتایج منتخبان شورای شهر رشت امروز اعلام می‌شود دبیر ستاد انتخابات گیلان با بیان اینکه منتخبان بیشتر شهرهای این استان مشخص شده است، گفت: نتایج منتخبان شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز اعلام می‌شود.
رقصیدن نخستین خوشه‌های برنج با نسیم بهاری نخستین خوشه‌های زرین برنج گیلان با نسیم بهاری رقصیدن خود را در شالیزارهای سبز این استان آغاز کرد و سد سفیدرود برای تأمین آب این شالیزارها نیاز به رسوب‌زدایی دارد.
کشاورزان گیلانی وام خرید پمپ آب دریافت می‌کنند رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: یک ‌میلیارد و 500 میلیون تومان وام خرید پمپ آب با سود 15 درصد به کشاورزان گیلانی پرداخت می‌شود.
کمبود 500 میلیون متر مکعب آب کشاورزی در گیلان استاندار گیلان بر مدیریت مصرف آب توسط کشاورزان تأکید کرد و گفت: سال آینده 500 میلیون متر مکعب کمبود آب کشاورزی در گیلان داریم.
مشارکت 99 درصدی مردم املش در انتخابات ریاست جمهوریفرماندار املش گفت: بیش از 99 درصد مردم املش در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
نفرات پیروز شورای شهر رودسر مشخص شدند فرماندار رودسر از معرفی نفرات پیروز انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی این شهر خبر داد.
معرفی منتخبان شورای شهر آستانه‌اشرفیهفرماندار آستانه‌اشرفیه از مشارکت 84 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و نیز معرفی اعضای شورای شهر خبر داد.
مشارکت 65 درصدی مردم انزلی در انتخابات فرماندار انزلی از مشارکت 65 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی خبر داد.
معرفی منتخبان شورای اسلامی شفتفرماندار شفت از مشارکت 98 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و معرفی منتخبان شوراهای اسلامی خبر داد.
منتخبان پیروز شورای شهر صومعه‌سرا معرفی شدندفرماندار صومعه‌سرا گفت: اعضای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر صومعه‌سرا با اکثریت آرای مردم این شهرستان مشخص شدند.
معرفی منتخبان شورای اسلامی شهر ماسالفرماندار ماسال از مشارکت 96 درصدی مردم این شهرستان و معرفی منتخبان شورای اسلامی شهر خبر داد.
قدردانی دفتر نظارت بر انتخابات گیلان از خلق حماسه مردم دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان گیلان با صدور بیانیه‌ای از حضور حماسی مردم این استان در انتخابات قدردانی کرد.
مشارکت 82 درصدی مردم گیلان در انتخابات رئیس ستاد انتخابات گیلان از مشارکت 82 درصدی مردم این استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان خبر داد.
میانه‌روی خط‌مشی روحانی است رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در گیلان، اعتدال، میانه‌روی و استفاده از تمام ظرفیت‌ها را خط‌مشی حسن روحانی عنوان کرد.
شورای شهر لنگرود منتخبان خود را شناخت فرماندار لنگرود از مشخص شدن منتخبان شورای اسلامی این شهر خبر داد. کمال محمدبیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با قدردانی از حماسه‌سازی مردم این شهرستان در انتخابات، اظهار کرد: حماسه سیاسی انتخابات توسط مردم رقم خورد.
منتخبان شورای شهر تالش معرفی شدندفرماندار تالش از معرفی منتخبان شورای شهر این شهرستان و مشارکت 98.32 درصدی مردم در انتخابات خبر داد.
نفرات پیروز شورای شهر رودسر مشخص شدند فرماندار رودسر از معرفی نفرات پیروز انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی این شهر خبر داد.
مشارکت 99 درصدی مردم املش در انتخابات ریاست جمهوری فرماندار املش گفت: بیش از 99 درصد مردم املش در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.
معرفی منتخبان شورای شهر آستانه‌اشرفیهفرماندار آستانه‌اشرفیه از مشارکت 84 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و نیز معرفی اعضای شورای شهر خبر داد.
منتخبان شورای شهر در آستانه اشرفیه معرفی شدند فرماندار آستانه‌اشرفیه از مشارکت 84 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات ریاست جمهوری و نیز معرفی اعضای شورای شهر خبر داد. علی باباخانی امروز در گفت‌وگوی فارس ، با اشاره به مشارکت مردم اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات بسیار چشمگیر بود.
اعضای شورای شهر املش مشخص شدند فرماندار املش گفت: اعضای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای املش و رانکوه مشخص شدند. مهدی جعفری با اشاره به اعلام نهایی نتایج انتخابات شوراهای اسلامی، اظهار کرد: اصغر جانعلی‌پور با کسب یک‌هزار و 753 رأی نفر نخست عضو شورای اسلامی شهر املش شد.
پیام تقدیر نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان نماینده ولی‌فقیه و استاندار گلستان با صدور پیامی مشترک از حضور افتخارآفرین مردم سرافراز، متدین، ولایت‌مدار و همیشه در صحنه این استان در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کردند.
اعلام اعضای منتخب خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت گلستان در شوراها دبیر ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در گلستان اسامی اعضای منتخب شوراهای اسلامی این استان را اعلام کرد.
کمیته حفاظت فنی «پگاه» رتبه برتر گلستان را کسب کرد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار شرکت شیر پاستوریزه «پگاه» مقام برتر استان گلستان را در سال 91 به دست آورد.
اسامی و تعداد آرای کسب شده در چهارمین انتخابات شورای شهر گرگان فرمانداری شهرستان گرگان طی اطلاعیه‎ای آمار نهایی شمارش آرای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان را اعلام کرد
نتایج نهایی منتخبان شوراهای شهر استان گلستان اعلام شد روابط عمومی استانداری گلستان نتایج نهایی منتخبان شوراهای شهر استان را اعلام کرد.
نتایج انتخابات شورا در چهار شهر گلستان نتایج انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر در چهار شهر گلستان اعلام شد.
دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از مردم برای حضوری گستر‌دهشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 24 خرداد نقطه عطف حماسه سیاسی ملت است.
حاشیه‌های خواندنی سفر روحانی به گرگان «حسن روحانی»، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، صبح روز چهار شنبه برای دیدار با مردم استان گلستان وارد گرگان شد و در مسجد جامع گلشن این شهر سخنرانی کرد.
آمادگی 1492 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از آمادگی یک‎هزار و 492 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان خبر داد.
گزارش تصویری سفر جلیلی به گرگانگزارش تصویری سفر جلیلی به گرگان
برای اصلح بودن ولایتی به حجت شرعی رسیده‎ایم نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: ما برای رسیدن به اصلح بودن دکتر ولایتی به حجت شرعی رسیده‎ایم و دولت آقای ولایتی یک دولت متمم و دارای یک پشتوانه مذهبی خواهد بود.
حاشیه‌های نشست انتخاباتی حامیان عارف و روحانی در گرگان نشست انتخاباتی حامیان «محمدرضا عارف» و حجت‌الاسلام «حسن روحانی» صبح امروز در حسینیه دزیانی‌های مقیم گرگان برگزار شد.
ائتلاف عارف و روحانی موجب شادی هواداران شد رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف در استان گلستان با ابراز خرسندی از انصراف این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ائتلاف «عارف» و «روحانی» موجب شادی دل هواداران شد.
شورای هماهنگی روستاهای غرب گرگان از «ولایتی» حمایت می‌کند عضو شورای مرکزی شورای هماهنگی روستائیان غرب گرگان حمایت این تشکل را از «علی‌اکبر ولایتی» در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.
روحانی فردا عازم گلستان می‎شودحجت‎الاسلام حسن روحانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا 9:30 به گلستان سفر می‎کند.
«عارف» فردا به گلستان می‌آید رئیس ستاد انتخاباتی «محمدرضا عارف» در استان گلستان از سفر روز بیست و یکم خرداد ماه 1392 این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان خبر داد.
حامیان ولایتی از بهارستان به گلستان می‌آیند رئیس ستاد انتخاباتی «علی اکبر ولایتی» در استان گلستان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای اعلام حمایت از این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز بیستم خردادماه در استان گلستان حضور می‌یابند.
حسینی: اهل سنت گلستان حامی ولایتی هستند رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در استان گلستان گفت: جمعی از فعالان سیاسی و متنفذین و تاثیرگذاران استان به ویژه اهل سنت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ولایتی حمایت می‌کنند.
برگزیدگان نخستین جشنواره روابط عمومی‎های گلستانعصر امروز در نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط عمومی‎های استان گلستان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.
روابط عمومی کارآمد ترجمان اصلی مردمسالاری دینی است مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: روابط عمومی کارآمد می‎تواند ترجمان اصلی مردمسالاری دینی باشد.
نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط‎عمومی‎های استان گلستان نخستین جشنواره و چهارمین همایش روابط‎عمومی‎های استان گلستان امروز با شرکت روابط عمومی 50 دستگاه استان گلستان در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد.
روابط عمومی‏ها در اجرایی شدن گفتمان امام و انقلاب نقش‏آفرین باشندمعاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: روابط عمومی‏ها دراجرایی شدن گفتمان شعار سال که طبیعتا گفتمان امام و انقلاب است می‏توانند نقش‏آفرینی کنند.
عدم آموزش مهمترین چالش روابط عمومی‏ها سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان گفت: روابط عمومی در دنیا به عنوان یک مهارت شناخته می‏شود که خلاء آن یقینا سبب عدم موفقیت در این حوزه خواهد شد.
فقر شناخت جامعه نسبت به روابط عمومیمدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان با بیان اینکه حوزه روابط عمومی معمولا با محدودیت‏های متعددی دست و پنجه نرم می‏کند، گفت: فقر شناخت درست از روابط عمومی در جامعه و درنگاه برخی مدیران یکی از مشکلات اساسی در این حوزه است.
ولایتی عملگرا و برنامه محور استعضو شورای راهبردی ستاد ولایتی در گلستان گفت: علی‎اکبر ولایتی فردی عملگرا، متعهد، فعال، متخصص، کاردان، توانمند و برنامه محور است.
تعداد هیئت‌های بازرسی بر انتخابات گلستان 3 برابر افزایش یافترئیس بازرسی انتخابات استان گلستان گفت: تعداد هیئت‌های نظارت بر انتخابات استان در این دوره از انتخابات در مقایسه با انتخابات مجلس شورای اسلامی سه برابر افزایش یافته است.
برگزاری چهارمین همایش روابط عمومی‌های استان گلستان چهارمین همایش و نخستین جشنواره روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گلستان ساعت 9 صبح یکشنبه 19 خردادماه جاری با معرفی برترین روابط عمومی‌های استان در سالن اجتماعات استانداری برگزار می‌شود.
17 واحد صنایع آلاینده در گلستان وجود داردمدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: حدود 17 واحد در گلستان جزو صنایع آلاینده است که مشمول عوارض آلایندگی می‎شوند.
دانشجویان گلستان: عزت و اقتدار ملی در گرو خلق حماسه ‌سیاسی است دانشجویان گلستانی اعلام کردند: حضور حماسی و چشمگیر در انتخابات 24 خرداد ماه، اقتدار و عزت ملی را بار دیگر برای کشور به ارمغان می‌آورد.
حمایت علما و بزرگان اهل سنت از قالیباف ادامه داردتعدادی از علمای طراز اول اهل سنت حمایت علنی خود را از نامزدی دکتر قالیباف در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد