گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

جدیدترین اخبار ایران و شمال

دلایل افت قیمت ارز و سکه در بازارعضو شورای پول و اعتبار پیش‌بینی عدم تحقق سود مورد انتظار، تحولات سیاسی اخیر و کاهش تقاضا برای واردات کالا را از عوامل اصلی کاهش قیمت ارز عنوان کرد و گفت:‌ قطعا این پدیده را نمی‌توان به اقدام چند دلال مرتبط دانست.
جزئیات دیدار حسن روحانی و خاتمی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی عصر شنبه به دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران رفت.
جزئیات دریافت وام۵۰ میلیونی مسکن رییس کانون سراسری انبوه‌سازان وام ۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن را به نام مالک و قابل انتقال به خریدار و به نام سازنده عنوان کرده و گفته بود افراد می‌توانند خانه خود را به صورت مشارکتی بسازند.
زیباکلام: تندروها در کابینه روحانی جایی ندارند یک استاد دانشگاه تهران گفت:تمام چهره‌های رادیکال، افراطی، تندرو به کابینه راه پیدا نخواهند کرد و این چهره تندرو چه صادق زیباکلام باشد، چه پسر هاشمی رفسنجانی فرقی نمی‌کند.
گزینه تصدی وزارت کشور در دولت روحانی کیست!؟ پیش از این حبیب الله بیطرف نیز به دلیل مشکلات جسمی اعلام کرده بود که قصد حضور در وزارت نیرو را ندارد.
اس ام اس تبریک نیمه شعبان / جدید در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند ….. ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار
عارف: حرمت احمدی نژاد باید حفظ شود عارف با اشاره به اینکه باید از حرمت‌شکنی‌ها در کشور جلوگیری کنیم، یادآور شد: بنده به طور جدی معتقدم ‌باید جلو حرمت‌شکنی‌ها به افراد در کشور جلوگیری شود. آقای احمدی‌نژاد هم دوره ریاستش تمام شده و باید حرمتش حفظ شود.
دولت تدبیر و امید ، حسن روحانیمهاین دلنوشته از شاعر مسلم یعقوبی گلوردی که از مجموعه اردوگاه اصولگرایان بهشهر می باشد سروده شد ،به حماسه سازان ایرانی در ۲۴ خرداد۱۳۹۲تقدم میگردد . دولت تدبیر و امید ،حسن روحانیمه
دلایل افت قیمت ارز و سکه در بازار عضو شورای پول و اعتبار پیش‌بینی عدم تحقق سود مورد انتظار، تحولات سیاسی اخیر و کاهش تقاضا برای واردات کالا را از عوامل اصلی کاهش قیمت ارز عنوان کرد و گفت:‌ قطعا این پدیده را نمی‌توان به اقدام چند دلال مرتبط دانست.
گزینه جانشینی رویانیان در پرسپولیس با کنار رفتن حمید سجادی از گزینه‌های مدیر عاملی پرسپولیس، محمدجعفر کامبوزیا در کنار علی پروین به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی رویانیان مطرح هستند.
پیام خاتمی به همایش تقدیر عارف به گزارش سلام شمال به نقل از فارس، سید محمد خاتمی که در مراسم تقدیر از عارف، حمایت از روحانی حضور نداشت، پیامی به این همایش ارسال کرد متن پیام محمد رضا خاتمی به شرح زیر است:
اعلام قیمتهای جدید خودرو به گزارش سلام شمال به نقل از ایسنا، حسن زمانی‌ افشار - رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور اظهار کرد: در یک هفته اخیر با کاهش نرخ دلار قیمت بسیاری از خودروهای داخلی کاهش یافته است.
روحانی: اصولگرایان و اصلاح‌طلبان معتدل دولت یازدهم را از خود بدانند رئیس‌جمهور برگزیده با اعضای شورای مشورتی و هماهنگی اصلاح‌طلبان و همچنین اعضای شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رییس جمهور منتخب، حسن روحانی با اعضای شورای مشورتی و هماهنگی اصلاح طلبان و همچنین اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
تصاویر: خانه پدری حسن روحانی خانه پدری حسن روحانی در سرخه و در بن بست نظامی پس از فوت پدر خانواده حال گاه وبی گاه میزبان اعضاءخانواده است.
کیهان: پهلوان پنبه‌ها آبرو برای دولت نگذاشتند! در این فهرست، عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار برکنار شده، با 50 هزار و 179 رأی در رتبه 81 ایستاده، پروین احمدی‌نژاد با 35339 رأی نفر نود و هفتم شد، کرد زنگنه با 26 هزار رأی در جایگاه 105 قرار گرفت، هما فلاح همسر مرتضوی در رتبه 114 ایستاد و... نفرات آخر این فهرست با 3 یا 4 هزار رأی در رتبه‌های 326، 339 و 444 قرار گرفتند.
رتبه معلمان مشخص شد؛ دانشیار و استاد وزیر آموزش و پرورش از اجرای نظام رتبه بندی معلمان و اعطای رتبه‌های استادی، دانشیاری، استادیاری و مربیگری به معلمان خبر داد.
حسن روحانی، باعث هجوم گردشگران به ایران می شود؟ دیلی تلگراف نوشت: مجریان برگزاری تورهای گردشگری امیدوار که انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور ایران مردم بریتانیا را به سفر به این کشور زیبا ترغیب کند.
عارف:کمک کنیم روحانی دولتی شایسته‌سالار ایجاد کند محمدرضا عارف با تاکید بر لزوم کمک به رییس‌جمهور جدید برای تشکیل دولتی مقتدر و شایسته‌سالار اظهار کرد: دولت جدید علاوه بر پاسخگویی به مطالبات و برنامه‌های خود، باید به مطالبات سایر کاندیداها پاسخ دهد.
زمان حضور روحانی در مجلس مشخص شد به گزارش سلام شمال ، اسماعیل جلیلی عضو هیات رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به دیدار نمایندگان با رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: نمایندگان مجلس دو دیدار با رئیس‌جمهور منتخب خواهند داشت که دیدار نخست آن در هفته جاری و با حضور حجت‌الاسلام روحانی در مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد.
مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز - روحانی به دیدار آیت ‌ا... هاشمی‌ رفت؛مشی اعتدال و عقلانیت کارگشاست -آیت‌ا... لاریجانی: به انتظارات صحیح جامه عمل می‌پوشانیم -موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان -دلار در یک قدمی ۳۰۰۰ تومان
توزیع کارت کنکور سراسری آغاز شد داوطلبان کنکور سراسری می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون سراسری اقدام کنند.
فیلم‌های تلویزیون در روز نیمه شعبان به گزارش سلام شمال به نقل از فارس فیلم­­های سینمایی­ و تلویزیونی «هنوز زنده‌ایم»، «کاشی 313»، «ماشین‌ها 1»، «آقای عبدی نسب و بانو»، «اختیار بازی 1»، « ترش و شیرین 1»، «هنوز نرسیدیم»، «ترش و شیرین 2»، «دعوت شام از یک قاتل»، «کاراگاهان خصوصی»، «مردان سیاهپوش 3»، «کلاه قرمزی و پسرخاله»، «بازگشت به خانه»، «مستر بین پلیس می‌شود»، «گره‌گشا»، «شهرام و بهرام» یکشنبه و دوشنبه 2 و 3 تیر ماه مصادف با نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) از شبکه‌‌های سیما روی آنتن می‌رود.
دلار در یک قدمی ۳۰۰۰ تومان همزمان با تشدید سیر نزولی طلا و ارز در بازار داخلی عصر شنبه یک بار دیگر قیمت دلار شکسته شد و طبق اذعان دلالان خیابان فردوسی اکثر مردمی که پیش از این دلارها را خریده و در خانه‌هایشان دپو کرده‌ بودند هم اکنون فروشنده شده‌اند.
عوامل اجرایی انتخابات در نکا تجلیل شدند بعدازظهر امروز با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستاتی از عوامل اجرایی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای‌های اسلامی تجلیل شدند.
آخرین جزئیات مراسم تحلیف روحانی عضو هیات رئیسه مجلس زمان و نحوه دیدار رئیس جمهور منتخب با مجلس، تشکیل کمیته مشترک دولت و مجلس برای تحلیف و زمان مراسم تحلیف را تشریح کرد.
جدیدترین تصاویر از تخریب خانه خدا مقامات وهابی عربستان دوست ندارند دنیا این عکس ها را ببیند. آنها تاکنون ۹۵ درصد بناهای صدر اسلام را نابود کرده اند و حتی به محل معراج و مکان تولد
دایی: به درخواست دخترم در شادی خیابانی شرکت کردم سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی و جشن شادی مردم، نشان‌دهنده اتحاد مردم بود و تمام دنیا فهمیدند که مردم ما تا چه اندازه میهن خود را دوست دارند.
سید محمد خاتمی به دیدار حسن روحانی رفت سیدمحمد خاتمی با رییس جمهور منتخب کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
تصاویر: دیدار روحانی و هاشمی رفسنجانی حسن روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران، امروز با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت‌وگو کرد.
تصویر: سید محمد خاتمی و همسرش در منزل تصویر: سید محمد خاتمی و همسرش در منزل
برای ارزش افزوده خدمات مهندسی در مازندران برنامه‌ریزی شود رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس هشتم با اشاره به ظرفیت‌های توسعه مازندران، گفت: باید برای ارزش افزوده خدمات فنی و مهندسی در مازندران برنامه‌ریزی شود.
جایگاه مازندران به لحاظ فضای کتابخانه‌ای نامناسب است مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: جایگاه مازندران به لحاظ فضای کتابخانه‌ای نامناسب است
برگزاری مراسم پیوند 15 زوج نکایی در جوار ملکوتیان تولیت بوستان شهدای گمنام نکا گفت: 15 زوج جوان نکایی، همزمان با سالروز میلاد امام عصر(عج) در جوار مزار شهدای گمنام زندگی مشترک خود را ثبت می‌کنند.
همایش تجلیل بانک ملی مازندران از پلیسبرپایی همایش حافظان امنیت اجتماعی در مازندران بهانه‌ای شد تا بانک ملی مازندران که چندی قبل مورد سرقت قرار گرفته بود از ماموران و پرسنل انتظامی مازندران که در دستگیری سارقان نقش داشتند، تجلیل کند.
ناپدیدشدن 200 راس گوسفند در مازندراندهیار تاریخی‌ترین روستای مازندران گفت: 200 راس گوسفند یک روستا در جنگل‌های مازندران و سمنان بعد از سه روز ناپدید شدن در جنگل ناشی از پدیدار شدن مه، عصر امروز پیدا شدند.
تخلفات انتخابات شوراها رسیدگی شود عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری، خواستار بررسی تخلفات انتخابات شوراها شد.
99 درصد اطلاعات موقوفات مازندران ثبت شد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: 99 درصد اطلاعات موقوفات و رقبات مازندران در سامانه اوقاف وارد و ویرایش شده است.
بهره‌مندی 12 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد در آمل مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل از بهره‌مندی 12 هزار مددجو از خدمات کمیته امداد در آمل خبر داد.
کسب 4 مدال تکواندوکاران مازندرانی در اندونزی سرپرست هیئت تکواندو مازندران از کسب چهار مدال آسیایی تکواندوکاران نوجوان مازندرانی در اندونزی خبر داد.
برترین‌های بخش کشاورزی مازندران تجلیل شدند به مناسبت هفته جهادکشاورزی از برترین‌های بخش کشاورزی مازندران تجلیل شد.
برگزاری دوره‌های بازآموزی امداد و نجات ساحلی در مازندران معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران از برگزاری دوره‌های بازآموزی امداد و نجات ساحلی در هلال احمر این استان خبر داد.
هوشمندسازی 60 درصد مدارس بابلسررئیس آموزش و پرورش شهرستان بابلسر گفت: تاکنون 60 درصد از مدارس شهرستان بابلسر هوشمندسازی شده است.
استعدادهای شطرنج مازندران به رخ قاره پهناور کشیده شد مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: استعدادهای شطرنج مازندران با میزبانی مسابقات شطرنج آسیا به رخ قاره پهناور کشیده شد.
راز شفا یافتن دختر جوان با توسل بر امامزاده عباس(ع) دختر جوانی که بر اثر سانحه تصادف در ساری به مدت 60 روز در کما قرار داشت، یک هفته گذشته با توسل بر امامزاده عباس(ع) ساری شفا گرفت.
برپایی جشن انتظار در مرکز مازندران شب نیمه شعبان و در روز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، قلب مردم ساری با مولود موعود شاد شد.
مجموعه تاریخی عباس‌آباد مازندران و بی‌مهری برخی مسئولان عباس‌آباد یکی از آثار برجای‌مانده از دوره صفوی است که به فاصله 9 کیلومتری جنوب شرقی شهر بهشهر امروزی و بعد از روستای علی‌تپه یا التپه بر دامنه رشته‌کوه جهان مورا از رشته‌کوه‌های البرز در میان جنگلی انبوه واقع شده است.
درخشش تکواندو کاران نوجوان مازنی در آسیا هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در بخش کیوروگی در حالی به میزبانی کشور اندونزی و در شهر جاکارتا برگزاری شد که شیربچه های مازندرانی در این وره از رقابت ها مدال های رنگارنگی را صید کردند.
پیام تقدیر کوروش یوسفی ساداتی منتخب شورای شهر ساری پیام تقدیر کوروش یوسفی ساداتی منتخب شورای شهر ساری
گزارش تصویری برداشت شلیل از باغ‌های مازندرانگزارش تصویری برداشت شلیل از باغ‌های مازندران
قائمشهر قهرمان رقابت وزنه برداری نوجوانان دررقابتهای قهرمانی وزنه برداری نوجوانان استان مازندران تیم قائمشهر توانست به عنوان نخست این مسابقات دست یابد.
نمایشگاه نقاشی شاگردان استاد رزاقی در مازندراننمایشگاه نقاشی شاگردان استاد رزاقی در مازندران برپا شد. این نمایشگاه در ساختمان سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ساری در خیابان انقلاب شهرستان ساری برپا است که به گفته رزاقی از 9 صبح تا 20 برای بازدید علاقه‌‌مندان گشایش یافت.
کسب 50 درصد آرا در انتخابات کار ساده‌ای نیست رئیس شورای سیاستگذاری ستاد روحانی در مازندران گفت: با وجود چند رقیب، کسب 50 درصد آرا در انتخابات، کار ساده‌ای نیست.
مرگ مادران باردار در مازندران به صفر رسید مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بابلسر گفت: استان مازندران تنها استان در کشور است که در 15 ماه گذشته حتی یک مرگ مادر باردار گزارش نشده است.
تجهیز بیمارستان امام ساری به دستگاه مکمل درمان بیماری سرطان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از نصب و تجهیز دستگاه رادیوتراپی در بیمارستان امام ساری که مکمل درمان بیماری سرطان است در مرکز استان مازندران خبر داد.
مراکز قرآنی سوادکوه ارزیابی می‌شوند رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با اشاره به ارزیابی مراکز قرآنی، گفت: مراکز قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه با شاخص‌های مشخص به صورت ماهانه ارزیابی می‌شوند.
شمارش آرا در میاندرود و مطالبات قابل پیگیری نتیجه انتخابات شورا در مرکز شهرستان میاندرود همچنان سبب چالش بین برخی کاندیدا و فرمانداری میاندرود شده است که فرماندار این شهرستان قول داد اختلاف‌های احتمالی در آرا را پیگیری کند.
قهرمان جهان در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی حاضر نشد مهدی تقوی قهرمان سابق جهان در رشته کشتی به دلیل فوت مادرش موفق به حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام جهانی نشد.
اعزام مبلغ به مناطق دورافتاده شرق مازندران رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا گفت: اعزام مبلغ در ایام نیمه شعبان در دستور کار ما قرار دارد و به تمام نقاط روستایی و دورافتاده شرق مازندران که فاقد روحانی هستند، روحانی اعزام می‌کنیم.
اجرای طرح ساحل سالم در سواحل مازندران فرمانده سپاه ناحیه نور از اجرای طرح ساحل سالم و پارک پاک در ایام تابستان در سواحل مازندران خبر داد.
صندلی خالی مدیران ارشد در جلسه کارگروه سلامت مازندران جلسه کارگروه سلامت مازندران یکی از کلیدی‌ترین جلسات است که در روزهای پایانی دولت مورد استقبال مدیران قرار نگرفت و هیچ یک از مدیران کل مازندارن در این جلسه حضور نداشتند.
غربالگری 31 هزار کودک گیلانی در طرح سنجش سلامت رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان از اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در 30 پایگاه گیلان خبر داد و گفت: حدود 31 هزار دانش‌آموز غربالگری می‌شوند.
تیم تخصصی پزشکی قانونی گیلان نیازمند ناوگان هوایی است مدیرکل پزشکی قانونی گیلان گفت: تیم تخصصی پزشکی قانونی گیلان برای حضور در صحنه فوت‌های غیرعادی در برخی نقاط صعب‌العبور نیازمند ناوگان هوایی است.
برگزاری جشن نیمه شعبان در 144 بقعه متبرکه گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری جشن نیمه شعبان در بیش از 144 بقعه متبرکه این استان خبر داد.
ایران تکیه‌گاه تحقیقات برنج آسیای میانه و مرکزی رئیس دفتر ایری در ایران گفت: ایران در راستای تحقق اهداف چشم‌انداز 20 ساله کشور تکیه‌گاه تحقیقات برنج کشورهای آسیای میانه و مرکزی شده است.
افتتاح 60 کانون فرهنگی مساجد در گیلان مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری گیلان از افتتاح 60 کانون فرهنگی هنری مساجد امسال در استان خبر داد.
ایجاد تشکل واحد حامیان عارف و روحانی در گیلان رئیس ستاد روحانی در گیلان گفت: اعضای ستادهای استانی و شهرستانی عارف و روحانی در گیلان آماده تشکیل یک تشکل واحد برای کمک به دولت تدبیر و امید هستند.
حضور منتخبان اصلاح‌طلب شورای شهر رشت در جمع فعالان روحانی منتخبان اصلاح‌طلب شورای شهر رشت و فرماندار اصولگرای شفت در مراسم تجلیل از فعالان ستادهای روحانی در گیلان حاضر شدند.
نخستین نمایشگاه تخصصی غذاهای محلی در رشت برپا شد نخستین نمایشگاه سراسری تخصصی صنایع دستی، سوغات و غذاهای محلی با 85 غرفه و حضور هنرمندان و صنعتگران کشور در پارک قدس رشت گشایش یافت.
ضرب‌وجرح بیشترین پرونده‌های کیفری دادگستری گیلان رئیس کل دادگستری گیلان گفت: ضرب‌وجرح رتبه نخست پرونده‌های وارده به دادگستری گیلان در بخش کیفری را تشکیل می‌دهد.
بهره‌گیری دولت منتخب از ظرفیت سپاه و بسیجمشاور اقتصادی رئیس جمهور منتخب گفت: سپاه، بسیج و دستگاه امنیتی ظرفیت بزرگ انقلاب اسلامی هستند و باید از آنها بهره گرفته شود.
صحت انتخابات شورای رشت تأیید شد هیئت اجرایی با اعضای معتمد و متدین که با تأیید هیئت نظارت و انتخابات داخلی انتخاب شده‌اند، اعتراض‌ها را وارد ندانستند.
ایجاد 100 بانک نشای برنج در گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از ایجاد 100 بانک نشای برنج در این استان خبر داد.
ایجاد بانک پوست در مرکز ولایت رشت ضرورت است رئیس مرکز فوق تخصصی سوانح سوختگی و جراحی پلاستیک ولایت رشت از ضرورت ایجاد بانک پوست در بخش جراحی پلاستیک این مرکز خبر داد.
نمایشگاه ضیافت در گیلان برگزار می‌شود معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از برگزاری نمایشگاه ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.
فعالیت 500 کانون فرهنگی ‌هنری مساجد در گیلان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از فعالیت 500 کانون فرهنگی‌ هنری مساجد در این استان خبر داد.
نمایشگاه عکس دوربین دمکراسی در رشت برپا شد نمایشگاه عکس «دوربین دمکراسی» با موضوع انتخابات 92 در مجتمع فرهنگی‌هنری خاتم‌الانبیاء (ص) رشت برپا شد.
رسیدگی به جرایم 114 مدیر و اعضای شورای شهر گیلان مدیرکل بازرسی گیلان از رسیدگی به پرونده تخلف و جرایم اداری، کیفری و انتظامی 114 نفر مدیر، کارمند، شهردار و اعضای شورای شهر این استان خبر داد.
اعتراض‌ کاندیداهای شورای شهر رشت بررسی می‌شود رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: در مدت 15 روز به اعتراض‌های کاندیداهای شورای اسلامی شهر رشت بررسی می‌شود.
گفتمان دولت تدبیر و امید درگیلان تشریح شد مسئولان عالی رتبه ستاد انتخابات دکتر روحانی در گیلان، پس از موفقیت وی در انتخابات ریاست جمهوری، در یک نشست مطبوعاتی، گفتمان دولت تدبیر و امید در استان را تشریح کردند.
عمل آرتروسکوپی مفصل هیپ در بیمارستان رشت انجام شد برای نخستین بار در گیلان عمل آرتروسکوپی مفصل هیپ در مرکز فوق تخصصی سوانح سوختگی و جراحی پلاستیک ولایت رشت انجام شد.
راه‌اندازی کانون‌های بسیج اساتید در 80 درصد مراکز آموزش عالی گیلانرئیس سازمان بسیج اساتید گیلان از راه‌اندازی کانون‌های بسیج اساتید در 80 درصد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خبر داد.
ارائه 70 هزار پاسخ استعلام الکترونیکی ثبت اسناد گیلان مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان از ارائه 70 هزار پاسخ استعلام الکترونیکی سال 91 در این استان خبر داد.
پس‌روی آب دریای خزر در 6 ماه گذشتهمدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان گفت: آب دریای خزر در مدت شش ماه گذشته هشت سانتی‌متر پایین آمده است.
برگزاری مسابقات دو‌‌ و میدانی آموزشگاهی دختران ابتدایی رشتمسابقات دو ‌و میدانی آموزشگاهی مقطع ابتدایی دختران رشت با حضور 62 ورزشکار برگزار شد.
ایجاد 100 سایت انتقال مفاهیم چندپیشگی در گیلان رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از ایجاد 100 سایت یادگیری و انتقال مفاهیم چندپیشگی به منظور آشنایی جوانان با تفکر تلاش در استان خبر داد.
افزایش باشگاه‌های غیرمجاز بیلیارد در گیلان رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان از افزایش تعداد باشگاه‌های بدون مجوز و غیر قانونی در استان خبر داد و خواستار برخورد امور باشگاه‌ها، بازرسی و اماکن در این زمینه شد.
عملکرد برخی دستگاه‌های گیلان در امر به معروف ضعیف است مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان گفت: عملکرد برخی از دستگاه‌های گیلان در زمینه احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر ضعیف است.
مردم از اقدام‌های عمرانی شورای شهر انزلی رضایت دارند رئیس شورای اسلامی شهر انزلی میزان رضایتمندی مردم از اقدام‌های شورای این شهر در راستای عمران و آبادانی را قابل توجه خواند.
هیئت عالی نظارت به شکایت نامزد‌های شورای شهر رشت رسیدگی کند دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: هیئت عالی نظارت به شکایت نامزد‌های شورای شهر رشت رسیدگی کند.
انتشار 2 هزار مقاله علمی ‌پژوهشی در دانشگاه گیلان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گیلان از انتشار بالغ بر دو هزار مقاله علمی و پژوهشی توسط محققان این دانشگاه خبر داد.
تجلیل کارکنان نمونه دستگا‎ه‎های قضایی گلستان در جشن بزرگ آفتاب عدابه مناسبت ولادت امام عصر (عج) و بزرگداشت هفته قوه قضائیه از کارکنان نمونه دستگاه‎‎های قضایی و سازمان‎های وابسته تجلیل و قدردانی شد.
سالن ورزشی دادگستری در گرگان افتتاح می‎شود رئیس کل دادگستری استان گلستان از افتتاح سالن ورزشی همزمان با ولادت امام زمان (عج) در شهرستان گرگان خبر داد.
کاهش نسبی دما از سه‌شنبه هفته جاری در گلستان مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: بر اساس گزارش دریافتی از هواشناسی استان و مدیریت بحران کشور، با ورود جو ناپایدار به استان، از سه‌شنبه هفته جاری دمای هوای استان کاهش خواهد یافت.
ورود بیش از 68 هزار گردشگر خارجی به گلستان در سال 91 معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان گفت: در یک سال گذشته بیش از 68 هزار گردشگر خارجی وارد استان گلستان شدند.
ارتقای امنیت در مناطق گردشگری در گلستان جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به آغاز طرح تابستانه پلیس در مناطق گردشگری گفت: امنیت در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری گلستان ارتقا یافته است.
برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی 14 تیر در گرگان معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: 14 تیرماه همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده‌ها به مناسبت روز جهانی مبارزه با موادمخدر در گرگان برگزار خواهد شد.
سیستم قضایی گلستان با کمبود نیرو مواجه است رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: تعداد قضات گلستان در طی این چند سال علاوه بر اینکه افزایش پیدا نکرده بلکه کاهش داشته است و به‌طور طبیعی این امر در سیستم قضایی بر سرعت، دقت و کیفیت کار تاثیر خواهد گذاشت.
ساختار روابط عمومی‌ در گلستان نیارمند تغییر اساسی است مدیر عامل انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان گفت: برای توسعه در بخش روابط عمومی تغییر در ساختار روابط عمومی‌های استان امری ضروری است.
بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در روستای قلعه جیغ گلستان رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور دقایقی پیش از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در روستای قلعه جیغ گلستان بازدید کرد.
181 دوره آموزشی برای مهندسان کشاورزی گلستان برگزار شد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: در راستای افزایش توانمندی علمی اعضای سازمان، 181 دوره آموزشی برگزار شده است که در این دوره‎های آموزشی 11 هزار و 168 نفر شرکت کرده‎اند.
اقبال گلستانی‌ها به نقش زنان در مدیریت شهریغلامرضا خارکوهی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان گرگان با اشاره به مشارکت 79 درصدی مردم استان گلستان در این انتخابات اظهار داشت:
وجود 26 مدرسه قرآنی در گلستان مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: گلستان در مجموع 26 مدرسه قرآنی و 103 مدرسه فوق برنامه در سطح استان دارد.
مهریه‌ سنگین سنت حسنه ازدواج را به تاخیر می‎اندازداستاد حوزه علمیه خراسان رضوی‌ افزایش سن ازدواج جوانان را زنگ خطری جدی دانست و گفت: مهریه‎های سنگین در اسلام منع شده است، چرا که مهریه یک کادو‌ست و برای احترام به زن داده می‎شود‌.
آغاز مسابقات قهرمانی والیبال امیدهای بانوان کشور در گرگان رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: مسابقات قهرمانی والیبال امیدهای بانوان منطقه چهار کشوری در سالن 9 دی گرگان آغاز شد.
سیر نزولی واردات در گلستان تنظیم بازار و پرهیز از گرانی اولویت سازمان صنعت است / رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تمام هم و غم سازمان این است که با اولویت وجود همه کالاها، تنظیم بازار و پرهیز از گرانفروشی، کالاهای موردنیاز مردم را تهیه و تامین کند.
گلستان 15 درصد تولید کشور را داراست رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه تمام واحدهای تولیدی گلستان مکلف به افزایش کیفیت در حد استاندارد جهانی شدند گفت: گلستان 15 درصد تولید کشور را داراست.
اقدامات مثبت اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی گلستان مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان از اقدامات مثبت بسیج سازندگی گلستان برای اقتصاد مقاومتی در سطح استان خبر داد.
برگزاری همایش جوان، هویت دینی، عفاف و حجاب در گرگان همایش جوان، هویت دینی، عفاف و حجاب امروز در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در گرگان برگزار شد.
پیش‎بینی 350 میلیون دلار صادرات غیرنفتی در گلستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نسبت به ایجاد و توسعه واحدهای صادرات‎گرا تاکید کرد و گفت: در سال‌جاری پیش‎بینی 350 میلیون دلار صادرات غیرنفتی در گلستان صورت گرفته است.
وقتی رئیس خانه صنعت و معدن گلستان خبرنگار می‎شود رئیس خانه صنعت و معدن گلستان با مطرح کردن سوالاتی در نشست خبری از خبرنگاران خواست تا برای پیگیری مطالبات این بخش تلاش کنند.
افتتاح طرح اوقات فراغت کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد گلستان طرح تابستانی اوقات فراغت کانون‎های فرهنگی و هنری مساجد گلستان طی مراسمی در مرکز استان افتتاح شد.
شانزدهمین جشنواره «پیوند آسمانی» در گلستان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان از برگزاری شانزدهمین جشنواره «پیوند آسمانی» در مرکز استان با حضور معلم اخلاق حجت‎الاسلام محمدکاظم راشد یزدی خبر داد.
رشد 130 درصدی بررسی پرونده‎های قصور پزشکی در گلستان مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: تعداد پرونده‎های ارجاعی به پزشکی قانونی به منظور قصور پزشکی در سال 1391، 71 مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 130 درصد رشد داشته است.
گلستان دارای 100 واحد تولیدی با برند کشوری و جهانی است رئیس خانه صنعت و معدن گلستان گفت: استان گلستان دارای 100 واحد تولیدی است که برند کشوری و جهانی دارد.
پزشک قانونی ضعیف‎ترین سازمان در تامین نیروی انسانی مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: سازمان پزشکی قانونی از لحاظ تامین نیروی انسانی ضعیف‎ترین سازمان است و تعداد نیروهای انسانی در مراکز پزشکی قانونی به هیچ عنوان با وظایف سنگین که بر عهده‎اش است، همخوانی ندارد.
شادی بی‌پایان مردم در گلستانجوانان گلستانی عصر امروز در پی صعود تیم ملی فوتبال کشور به جام جهانی 2014 برزیل به خیابان‌ها ریخته و به شادمانی پرداختند.
بهره‌مندی 1335 واحد صنعتی گلستان از نعمت گاز مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: تاکنون تعداد یک‌هزار و 335 واحد صنعتی کوچک و بزرگ در استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
دستگیری 4 سارق حرفه‌ای در گلستان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان از کشف 33 دستگاه موتورسیکلت سرقتی طی یک عملیات پلیسی خبر داد.
برخورد با ناهنجاری‌های اخلاقی در سواحل گلستان جانشین فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به آغاز طرح تابستانه تشدید فعالیت‌ها در مناطق گردشگری گفت: با ناهنجاری‌های اخلاقی سواحل دریای گلستان برابر قانون برخورد می‌شود.
انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان در گرگان چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری گلستان شش تیرماه سال‎جاری در گرگان برگزار می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد