گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات
گلچین اخبار ایران و جهان

گلچین اخبار ایران و جهان

آخرین خبرها و مقالات

اخبار جدید ایران و شمال

رفتن رویانیان قطعی شدمعاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه رفتن رویانیان قطعی شد، گفت: مدیرعامل جدید پرسپولیس با مصوبه هیئت مدیره جدید منصوب می‌شود.
دفترچه سوالات عمومی گروه آزمایشی ریاضی و فنی سال 1392 دفترچه سوالات عمومی گروه آزمایشی ریاضی و فنی سال 1392
دفترچه سوالات اختصاصی گروه آزمایشی ریاضی و فنی سال 1392 دفترچه سوالات اختصاصی گروه آزمایشی ریاضی و فنی سال 1392
سوالات عمومی گروه آزمایشی هنر سال 1392 سوالات عمومی گروه آزمایشی هنر سال 1392
سوالات اختصاصی گروه آزمایشی هنر سال 1392 سوالات اختصاصی گروه آزمایشی هنر سال 1392
رایزنی با محسن رضایی برای شهرداری تهران با اعلام نتایج انتخابات شورای شهر و مشخص شدن اعضای شورای شهر تهران رایزنی‌هایی برای انتخاب شهردار جدید تهران آغاز شده است.
جزئیات دیدار هاشمی و روحانی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهور منتخب، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب امروز (پنجشنبه) دیدار و گفت‌وگو کرد.
20 دانستنی درباره وزارت اطلاعات به گزارش سلام شمال به نقل از ایسنا، در این اطلاعات آمده است: 1- آیا می‌دانید؟ پل ارتباطی مردم با وزارت اطلاعات ستاد خبری می‌باشد.
آنچه درباره حجامت نمی دانید حجامت یکی از روش های درمان در طب سنتی ایران است و با وجود پیشرفت های گوناگون در عرصه های مختلف درمانی، کم نیستند افرادی که به استفاده از این روش سنتی اقبال دارند و البته برخی ها نیز از این اقبال عموم سوءاستفاده کرده و بی پروا انجام آن را برای هر کسی توصیه می کنند.
جدیدترین قیمت‌ها از بازار طلا و ارزقیمت ارز و طلا نسبت به ساعت اولیه امروز و روز گذشته دچار تغییراتی شد.
پدر و پسر 44 و 19 ساله در کنکور تجربی پدر و پسر 44 و 19 ساله آملی باهم در کنکور تجربی امسال شرکت می‌کنند حسین ایزدخواه و پسرش میلاد در کنکور تجربی سال جاری که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.
جدیدترین لیست قیمت لپ تاپاین هفته بازار لپ تاپ هم در سراشیبی قیمت دلار قرار گرفت و طبق گزارش های قبلی، در برخی از برند ها تا 400 هزار تومان کاهش قیمت نیز صورت گرفت. در زیر لیست جدید قیمت های لپ تاپ را همراه با نوع گارانتی آن برای شما گرد آوری کرده ایم.
خبری خوش برای خریداران خودرو رئیس اتحادیه فروشندگان اتومبیل از کاهش ۵ تا ۱۲ درصدی قیمت انواع خودروهای داخلی با کاهش قیمت دلار خبر داد و گفت: در خودروهای وارداتی نیز این هفته بازار با کاهش ۵ تا ۱۰ میلیون تومانی روبه رو بوده است.
آغاز کنکور92بارقابت بیش ازیک میلیون داوطلب ماراتن کنکور سراسری سال 1392 با رقابت یک میلیون و 83 هزار و 571 داوطلب به صورت همزمان در 358 شهرستان، 14 کشور خارجی آغاز شد.
نظر حسن روحانی درباره بهشتی، طالقانی، بازرگان، امیرکبیر و فردوسی هفته‌‌نامه «چلچراغ» در گفت‌وگویی با حسن روحانی که هفته گذشته منتشر کرد، نظر رئیس‌جمهور منتخب را درباره برخی چهره‌های تاریخی و فرهنگی جویا شد و از او خواست با یک کلمه احساسش را دربارۀ آن‌ها بگوید. بخش‌های دیگری از این گفت‌وگو که از دکتر روحانی درباره سرود «ای ایران» و ترانه‌های شجریان پرسیده شده است نیز در ادامه می‌آید:
وعده‌های روحانی به جوانان جوانان در هر کشوری نقش مهم و اساسی را ایفا می‌کنند و همین امر نیز باعث می‌شود تا مرکز توجه همگان از خانواده که اولین هسته زندگی هستند تا مسوولین در انجام مسوولیت‌هایشان و تصمیم گیری باشند، جوانان وقتی بیشتر مورد توجه قرار گیرند خود را باور داشته و برای کشور و مردمشان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
تخریب قدیمی‌ترین باغ گیاه‌شناسی خاورمیانهدرباره بخشی از قدیمی‌ترین باغ گیاه‌شناسی خاورمیانه در حالی تصمیم به تخریب می‌شود که مسئولان، پاسخ و اقدام خود را قانونی می‌دانند.
اسامی ۱۱۳ شاعر، نویسنده و هنرمندی که مدرک درجه یک هنری گرفتند هفته گذشته پس از مدت‌ها ۱۱۳ هنرمند، شاعر و نویسنده از سوی رئیس‌جمهور مدرک درجه یک هنری دریافت کردند.
نگاهی به آخرین قیمت خودروها نگاهی به آخرین قیمت خودروها
مصادیق تخلف در کنکور 92 اعلام شدسازمان سنجش مصادیق تخلف در کنکور سراسری سال 92 را به همراه جزئیات جریمه ها برای متخلفان تشریح کرد. به گزارش مهر، سازمان سنجش جزئیات قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری را اعلام کرد که متن آن به این شرح است:
پرونده شکایت از مشایی به وزارت اطلاعات ارسال شد این پرونده با شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی تنظیم شده و تعدادی از نمایندگان مجلس هفتم و هشتم نیز در این میان هستند. سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از ارسال پرونده شکایت اظهارات اسفندیار رحیم مشایی به نهادهای نظارتی همچون وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.
قطع برنامه‌های شبکه‌های ایران از ماهواره اینتل‌ست مسؤولان "اینتل‌ست" در ادامه این خبر افزوده‌اند: پخش برنامه‌های شبکه انگلیسی‌زبان "پرس تی‌وی" و شبکه اسپانیایی‌زبان "هیسپان تی‌وی" از تاریخ یکم ژوئیه (10 تیر) متوقف خواهند شد.
دو رأیی که محسن ‌هاشمی را به بهشت می‌فرستد شاید احمد دنیا مالی نام قالیباف را بر برگه رای خود بنویسد اما‌ هادی ساعی در این صورت می‌تواند جای او را پر کند، هر چند ساعی با عنوان مستقل وارد این انتخابات شد اما کیست که نزدیکی و همراهی او با اصلاح‌طلبان را نداند. جلسه غیرعلنی روز یکشنبه شورای شهر تهران شاهد بحث‌هایی درخصوص شهردار بعدی پایتخت بود
تشخیص بیماری، فقط با یک قطره خون! در این دستگاه از چندین حسگر استفاده شده است که با ریختن یک قطره مایعات بدن مانند خون یا بزاق بر روی قسمت فعال دستگاه، امکان اندازه گیری خواص الکتریکی سلول ها را فراهم می کند.
رؤسای قوه قضائیه از دیروز تا امروز شهید بهشتی در سال 1307 در اصفهان و در خانواده‌ای مذهبی متولد شد، وی در چهار سالگی به مکتب رفت و به دلیل گرایش به علوم دینی در سال 1321 راهی مدرسه صدر شد.
آغاز کاهش قیمت مسکن در کشور این روند یعنی سیر نزولی قیمت‌ها گویا بر بازار سنگین و پررمز و راز مسکن نیز تاثیرجدی گذاشته و اکنون سرمایه‌گذاران و پیمانکاران ساختمان دیگر چون گذشته قیمت نجومی روی واحدهای ساختمانی خود نمی‌گذارند و حاضرند به هر نحوی مسکن را با قیمت منطقی به متقاضیان عرضه کنند. روند کاهشی قیمت‌ها در بازار مسکن اکنون موجب شده است سازندگانی که تاکنون آپارتمان‌ها را نمی‌فروختند، برای فروش واحد‌های مسکونی خود به بنگاه‌های املاک مراجعه کنند.
توزیع سبد کالای کارکنان دولت یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: سبد کالای کارکنان دولت در استان تهران یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.
انتظار کاهش قیمت خودرو با افت نرخ ارزمعاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: با توجه به کاهش ۲۰ درصدی نرخ ارز انتظار می‌رود قیمت خودرو نیز کاهش یابد.
نقش عوامل سیاسی در افزایش نرخ ارزرئیس کل بانک مرکزی گفت: نوسانات اخیر نرخ ارز نشان داد عوامل مختلفی در تعیین قیمت دخالت دارند که مدیریت برخی از آنان خارج از اختیار و توانایی بانک مرکزی است.
آخرین جزئیات نظام رتبه‌بندی معلمانوزیر آموزش و پرورش گفت: از این پس معلم تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شهید رجایی و در مواردی خاص از طریق آزمون جذب می‌شود.
زیباسازی شهر ساری + تصاویرزیباسازی میدان‌های شهر ساری این روزها در شهرداری ساری از رونق خوبی برخوردار است. زیباسازی را برخی‌ها کار رونمایی شهرداری ساری می‌شمارند ولی به عنوان یک نیاز توسعه شهری باید پذیرفت.
افزایش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد بابل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل از افزایش جذب دانشجو در دانشگاه آزاد بابل با افزایش تعداد رشته‌های دانشگاهی خبر داد.
نتیجه انتخابات شورای شهر محمودآباد تغییر کرد نتیجه انتخابات شورای شهر محمودآباد با بازشماری شش صندوق رأی تغییر کرد.
آزمون 3400 کنکوری زیر نظر آموزش و پرورش برگزار می‌شود مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: آزمون کنکور 3 هزار و 472 داوطلب شهرهای آمل، نوشهر و کلاردشت زیر نظر آموزش و پرورش برگزار می شود.
اعضای هیئت علمی مرکز آمل‌شناسی مشخص شدند دبیر بنیاد فرهنگ آمل گفت: اعضای هیئت علمی مرکز آمل‌شناسی مشخص شدند.
آغاز آزمون ارتقای کمربند 623 تکواندوکار مازندرانی رئیس هیئت تکواندو شهرستان نکا گفت: با حضور 623 تکواندوکار از سراسر مازندران، آزمون ارتقای کمربند تکواندو در نکا برگزار شد.
بانک پیوند اعضا در مازندران راه‌اندازی می‌شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندارن گفت: بانک پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران راه‌اندازی می‌شود.
41 پایگاه امداد و نجات در سواحل و جاده‌های مازندران مستقر شد‌ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران از استقرار 41 پایگاه امداد و نجات دریایی و جاده‌ای توسط هلال احمر استان خبر داد.
بلاتکلیفی ساخت مدرسه معارف اسلامی در نکا رئیس اداره تبلیغات اسلامی نکا گفت: ساخت دبیرستان معارف اسلامی صدرا از نیازهای مهم شهرستان نکا بوده است که در بلاتکلیفی قرار دارد.
43 رأی قضایی به نفع موقوفات مازندران صادر شد مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در سه ماهه اول امسال 43 رأی به نفع موقوفات مازندران صادر شده است.
ورود 11 هزار پرونده به دادگستری چالوس رئیس دادگستری چالوس گفت: بیش از 11 هزار پرونده سال گذشته به دادگستری چالوس وارد شد که توسط 12 قاضی این دادگستری بیش از 10 هزار پرونده مختومه شد.
بانک پیوند اعضا در مازندران راه‌اندازی می‌شود رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندارن گفت: بانک پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی مازندران راه‌اندازی می‌شود.
پیدا شدن مردی که در جنگل های مازندران گم شد مردی که ۴ روز در جنگل‌های استان مازندران راه را گم کرده بود با تلاش امدادگران هلال احمر پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت. ۴ روز پیش مرد ۵۵ ساله‌ای به واسطه خرید ماست و پنیر محلی اسبی را در منطقه ییلاقی جنگلی ولیگ تپه در استان مازندران کرایه می‌کند و به سمت ارتفاعات گزنا سرا حرکت می‌کند.
مازندران رتبه نخست ابتلا به سرطان گوارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه مازندران، استانی سرطان خیز است، یادآورشد: سرطان گوارش و شیوع آن در این استان از آمار کشوری بالاتر است.
احداث 20 بوستان منطقه ای در ساری شهردار ساری گفت: 20 بوستان و پارک منطقه ای تا پایان امسال در ساری مرکز مازندران احداث و بهره برداری می شود.
افتتاح پنجاهمین مرکز ترک اعتیاد مازندران مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به کاهش سن اعتیاد در کشور گفت: آمار غیررسمی نشان می‌دهد سن اعتیاد در کشور به 17 سال کاهش پیدا کرده است.
درخشش فوتسالیست زن مازندرانی در رقابت‌های آسیایی نایب رئیس امور بانوان هیئت فوتبال مازندران گفت: مسابقات فوتسال داخل سالن قهرمانی آسیا در کره جنوبی با درخشش بازیکن مازندرانی همراه بود.
افتتاح 15 نمایندگی ثبت احوال در مازندران مدیرکل ثبت احوال استان مازندران گفت: تاکنون 15 نمایندگی ثبت احوال در مراکز بخش‌های محروم افتتاح شده است.
افتتاح سالن طبقاتی چالوس با حضور معاون وزیر ورزش مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از افتتاح سالن طبقاتی ولایت چالوس با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد.
حضور شمشیرباز المپیکی مازندران در مجارستان دبیر هیئت شمشیربازی مازندران از حضور شمشیرباز المپیکی مازندران در رقابت‌های جهانی مجارستان خبر داد.
ثبت‌نام 153 نفر در جشنواره شعرخوانی رضوی با استقبال روزافزون علاقه‌مندان به جشنواره مشاعره و شعرخوانی رضوی تاکنون 153 نفر در این جشنواره ثبت‌نام کردند.
کلنگ‌زنی میان‌گذر شمالی شهرستان ساری شهردار ساری گفت: بزرگ‌ترین میان‌گذر شمالی شهرستان ساری کلنگ‌زنی شد. به گزارش خبرنگار
کشت دوباره برنج در 70 هزار هکتار از شالیزارهای مازندران استاندار مازندران گفت: در سال گذشته مازندران توانسته در 70 هزار هکتار از اراضی زارعی کشت مجدد برنج انجام دهد.
آغاز همایش ملی ثبت احوال در مازندراندر گردهمایی مدیران کل ستادی و استان‌های ثبت احوال کشور، عملکرد سه ماهه اول سال 92 مدیران ثبت احوال رصد می‌شود.
عدم وجود درآمد پایدار مهم‌ترین مشکل بابل نایب رئیس شورای شهر بابل نبود درآمد پایدار و پایین‌بودن سطح ارزش افزوده در بابل را از مهم‌ترین تهدیدها و چالش‌های آینده این شهر برشمرد.
آغاز کوچ عشایر به مناطق کوهستانی مازندران با آغاز فصل تابستان، عشایر در حال عزیمت به مناطق کوهستانی استان مازندران هستند.
اجرای روز ملی دماوند به میزبانی مرتفع‌ترین شهر ایرانرئیس انجمن دوستداران دماوند از برگزاری نهمین جشن تیرگان و روز ملی دماوند به میزبانی شهر رینه خبر داد.
بهشهر آماده پذیرایی از مسافران استسرپرست دفتر نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بهشهر، گفت: 26 واحد اقامتی، پذیرایی و تفریحی در این شهرستان آماده خدمت‌رسانی به مسافران تابستانی هستند.
بابل صدرنشین لیگ برتر فوتبال مازندران شد تیم دریای بابل با برتری مقابل میهمان خود صدرنشین جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران شد.
رقابت شانه به شانه ایران و هند در شطرنج آسیا شطرنج باز ایران و هند تا پایان دور هفتم مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا رقابتی نزدیک دارند.
کارخانه‌های ریسندگی فومنات و خاور گیلان دوباره راه‌اندازی شدند کارخانه‌های ریسندگی و بافندگی فومنات و خاور گیلان پس از 10 سال وقفه در تولید همزمان با دهه تولید ملی دوباره راه‌اندازی شدند.
معتادان گیلان شناسنامه‌دار می‌شوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان به وجود 50 هزار معتاد در استان اشاره کرد و گفت: تمام معتادان گیلان شناسنامه‌دار می‌شوند.
میرحق‌جو سرپرست شهرداری رشت شد «میرنوید میرحق‌جو» با حکم استاندار گیلان سرپرست شهرداری رشت شد.
صدور کشاورز کارت در گیلان رئیس پارک علم و فناوری گیلان از صدور کشاورز کارت به منظور استفاده از خدمات کشاورزی برای کشاورزان در این استان خبر داد.
افزایش دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در گیلان رئیس پلیس گیلان از افزایش 21 درصدی کشفیات مواد مخدر و دو درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در سه ماه نخست امسال در این استان خبر داد.
81 درصد زندانیان گیلان وابسته به جرایم مواد مخدر هستندرئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان 51 درصد زندانیان استان را به دلیل مواد مخدر دانست و گفت: 81 درصد زندانیان گیلان وابسته به جرایم مواد مخدر هستند.
گیلان سومین استان کشور در غرق‌شدگی استمدیرکل پزشکی قانونی گیلان گفت: گیلان پس از مازندران و خوزستان سومین استان کشور در غرق‌شدگی است
ابطال 74 مناقصه و مزایده در گیلان مدیرکل بازرسی و نظارت گیلان از ابطال 44 مورد مناقصه و 30 مزایده در این استان خبر داد.
افتتاح 18 طرح صنعتی در گیلان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح 18 طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری 280 میلیارد تومان در دهه صنعت و معدن جاری در استان خبر داد.
هنرهای از یاد رفته گیلانصنایع دستی گیلان و دست‌ساخته‌هاى هنرمندان این استان بسیار مورد علاقه گردشگران است.
پرداخت 1200 میلیارد ریال تسهیلات به صنعت گیلان سرپرست بانک صنعت و معدن گیلان از پرداخت یک‌هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات به صنعت استان در سال گذشته خبر داد.
درآمد حدود 3 میلیارد تومانی گمرک آستارا مدیرکل گمرک آستارا از درآمد 2 میلیارد و 900 میلیون تومانی این گمرک در سه ماه نخست امسال خبر داد.
تصمیم مقتضی درباره خانه مطبوعات گیلان اتخاذ می‌شود مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، بررسی وضعیت خانه مطبوعات را از اولویت‌های این دستگاه دانست و گفت: تصمیم مقتضی درباره خانه مطبوعات گیلان اتخاذ می‌شود.
تولد دوباره صنعت در گیلان رتبه ششم سرمایه‌گذاری بخش صنعت گیلان در کشور نوید تولد دوباره این استان کشاورزی در بخش پویایی صنعت را می‌دهد؛ اگرچه در میزان عرصه صنعتی هنوز فقیر است.
جشنواره پخت نان‌های محلی کشور در رشت برگزار می‌شود رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی‌محلی گیلان از برگزاری جشنواره بومی‌محلی و سنتی بانوان کشور در قالب پخت نان‌های سنتی و مسابقات ورزشی 12 تیر در رشت خبر داد.
پرچم المپپک در منطقه آزاد انزلی برافراشته می‌شود دبیر هیئت ورزش‌های همگانی گیلان از برگزاری جشنواره ورزش‌های همگانی در منطقه آزاد انزلی خبر داد و گفت: پرچم المپیک توسط ورزشکاران در منطقه آزاد انزلی برافراشته می‌شود.
جشنواره‌های فرهنگی‌ ورزشی گیلان برگزار می‌شود نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی گیلان گفت: به منظور ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی در تابستان امسال جشنواره‌های فرهنگی ‌ورزشی در گیلان برگزار می‌شود.
ایجاد 20 هزار کیلومتر آزادراه مجازی در گیلان استاندار گیلان از ایجاد 20 هزار کیلومتر آزادراه مجازی در گیلان خبر داد.
ایجاد دانشگاه جامع صنفی در گیلان نایب رئیس شورای اصناف کشور از ایجاد دانشگاه جامع صنفی در رشت خبر داد.
برگزاری اردوی تیم ملی کیک‌ بوکسینگ با حضور 12 رزمی‌کار در گیلان‌عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های رزمی ایران گفت: اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ از دو ماه دیگر برای شرکت در رقابت‌های جهانی آغاز می‌شود که بالغ بر 9 نفر رزمی‌کار گیلانی هستند.
اجرای طرح احیای بایگانی راکد دستگاه‌های دولتی گیلان مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان از اجرای مرحله دوم طرح احیای بایگانی راکد دستگاه‌های دولتی استان خبر داد و گفت: هرگونه امحای اسناد موجود در بایگانی اداره‌ها بدون مجوز این سازمان تخلف است.
مراسم بزرگداشت شهدای 7 تیر در رشت برگزار می‌شود رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: مراسم بزرگداشت شهیدای هفتم تیر با حضور سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در رشت برگزار می‌شود.
استقرار 150 ‌امدادگر در مناطق حادثه‌خیز گیلان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان از استقرار 150 امدادگر ‌در مناطق حادثه‌خیز و خطرآفرین استان در سه ماهه تابستان امسال خبر داد.
اجرای طرح پزشک خانواده در مناطق شهری گیلان رئیس دانشگاه علوم پزشکی خدمات بهداشتی و درمانی از تلاش برای اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در مناطق شهری این استان خبر داد.
قهرمانان نونهال دوومیدانی گیلان مشخص شدند قهرمانان مسابقات دوومیدانی نونهالان گیلان برای اعزام به رقابت‌های منطقه‌ای کشور مشخص شدند.
افتتاح ساختمان پزشکی قانونی انزلی و رودبار مدیرکل پزشکی قانونی گیلان گفت: ساختمان پزشکی قانونی در انزلی و رودبار شهریور امسال افتتاح می‌شود.
یک صندوق آرای رشت ابطال شدرئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان از ابطال یک صندوق آرا در رشت خبر داد و گفت: نتیجه بررسی به شکایت نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی گیلان به ویژه شهر رشت هفته آینده اعلام می‌شود.
غربالگری 31 هزار کودک گیلانی در طرح سنجش سلامت رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گیلان از اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در 30 پایگاه گیلان خبر داد و گفت: حدود 31 هزار دانش‌آموز غربالگری می‌شوند.
تیم تخصصی پزشکی قانونی گیلان نیازمند ناوگان هوایی است مدیرکل پزشکی قانونی گیلان گفت: تیم تخصصی پزشکی قانونی گیلان برای حضور در صحنه فوت‌های غیرعادی در برخی نقاط صعب‌العبور نیازمند ناوگان هوایی است.
برگزاری جشن نیمه شعبان در 144 بقعه متبرکه گیلان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری جشن نیمه شعبان در بیش از 144 بقعه متبرکه این استان خبر داد.
سرپرست اداره کل شهرسازی استان گلستان مدیر کل شدپس از چهار ماه بلاتکلیفی حوزه مدیریت اداره کل شهرسازی استان گلستان و قرارداشتن این اداره کل در سرپرستی ‌طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی علی‎بخش رستمی به سمت قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب شد.
گلستان پیشگام در اجرای سامانه «ساترا» استمدیرکل برنامه و بودجه استانداری گلستان با بیان اینکه اواخر سال گذشته سامانه «ساترا» در گلستان نصب و راه‎اندازی شده است، گفت: گلستان جزو استان‎های پیشرو در اجرای این طرح محسوب می‎شود.
پیشرفت 38 درصدی طرح‎های عمرانی آب منطقه‎ای گلستان معاون برنامه‎ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه‎ای استان گلستان گفت: طرح‎های عمرانی این شرکت در مجموع حدود 38 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
تشدید نظارت و کنترل بازار در گلستان کلید می‎خورداستاندار گلستان گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم جلسه ویژه‎ای به منظور تشدید نظارت و کنترل بازار در گلستان برگزار می‎شود تا مردم در تامین مایحتاج عمومی دچار مشکل نشوند.
کشتارگاه صنعتی دام گلستان در کانون بی‎توجهی ‎استاندار گلستان گفت: کشتارگاه صنعتی دام برای گلستان بسیار حیاتی است که متاسفانه از سوی بانک صادرات مورد بی‎توجهی قرار گرفته است.
بزرگراه‌های گلستان امن نیست، رانندگان احتیاط کنند رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان با تأکید بر توجه ویژه رانندگان به قوانین و مقررات گفت: بزرگراه‌های استان امن نیست، رانندگان احتیاط کنند.
30 هزار تن گوشت قرمز در گلستان و فقدان کشتارگاه صنعتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: 30 هزار تن گوشت قرمز در گلستان داریم و هنوز از فقدان کشتارگاه صنعتی در استان رنج می‎بریم.
رستمی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان شدطی مراسمی و با صدور حکمی از سوی علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی، علی‎بخش رستمی به عنوان قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان منصوب شد و از زحمات عادل مصدقی که به مدت چهار ماه سرپرستی آن اداره‌کل را برعهده داشت، تشکر و قدردانی شد.
خرید 15 خط تلفن ماهواره‌ای برای مدیریت بحران گلستان مدیرکل مدیریت بحران استان استان گلستان گفت: تعداد 15 خط تلفن ماهواره‌ای برای دبیرخانه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌های تابعه استان خریداری شده است.
کرسی آزاداندیشی «جایگاه زن در اسلام» در گلستان برگزار شد کرسی آزاداندیشی «جایگاه حقوق زن در اسلام» در طرح ولایت دانشجویان استان گلستان در دانشگاه تربیت معلم گرگان برگزار شد.
کلید توسعه روابط عمومی تدبیر و فرهنگ‌سازی است مدیر عامل انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان گفت: کلید تغییر نگرش جامعه نسبت به روابط عمومی، بکارگیری تدبیر و فرهنگ‌سازی هدف محور است.
تجلیل کارکنان نمونه دستگا‎ه‎های قضایی گلستان در جشن بزرگ آفتاب عدابه مناسبت ولادت امام عصر (عج) و بزرگداشت هفته قوه قضائیه از کارکنان نمونه دستگاه‎‎های قضایی و سازمان‎های وابسته تجلیل و قدردانی شد.
سالن ورزشی دادگستری در گرگان افتتاح می‎شود رئیس کل دادگستری استان گلستان از افتتاح سالن ورزشی همزمان با ولادت امام زمان (عج) در شهرستان گرگان خبر داد.
کاهش نسبی دما از سه‌شنبه هفته جاری در گلستان مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: بر اساس گزارش دریافتی از هواشناسی استان و مدیریت بحران کشور، با ورود جو ناپایدار به استان، از سه‌شنبه هفته جاری دمای هوای استان کاهش خواهد یافت.
ورود بیش از 68 هزار گردشگر خارجی به گلستان در سال 91 معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان گفت: در یک سال گذشته بیش از 68 هزار گردشگر خارجی وارد استان گلستان شدند.
ارتقای امنیت در مناطق گردشگری در گلستان جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به آغاز طرح تابستانه پلیس در مناطق گردشگری گفت: امنیت در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری گلستان ارتقا یافته است.
برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی 14 تیر در گرگان معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: 14 تیرماه همایش بزرگ پیاده‌روی خانواده‌ها به مناسبت روز جهانی مبارزه با موادمخدر در گرگان برگزار خواهد شد.
سیستم قضایی گلستان با کمبود نیرو مواجه است رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: تعداد قضات گلستان در طی این چند سال علاوه بر اینکه افزایش پیدا نکرده بلکه کاهش داشته است و به‌طور طبیعی این امر در سیستم قضایی بر سرعت، دقت و کیفیت کار تاثیر خواهد گذاشت.
ساختار روابط عمومی‌ در گلستان نیارمند تغییر اساسی است مدیر عامل انجمن کارگزاران روابط عمومی استان گلستان گفت: برای توسعه در بخش روابط عمومی تغییر در ساختار روابط عمومی‌های استان امری ضروری است.
بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در روستای قلعه جیغ گلستان رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور دقایقی پیش از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در روستای قلعه جیغ گلستان بازدید کرد.
181 دوره آموزشی برای مهندسان کشاورزی گلستان برگزار شد رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان گفت: در راستای افزایش توانمندی علمی اعضای سازمان، 181 دوره آموزشی برگزار شده است که در این دوره‎های آموزشی 11 هزار و 168 نفر شرکت کرده‎اند.
اقبال گلستانی‌ها به نقش زنان در مدیریت شهریغلامرضا خارکوهی بعد از ظهر امروز در جمع دانشجویان گرگان با اشاره به مشارکت 79 درصدی مردم استان گلستان در این انتخابات اظهار داشت:
وجود 26 مدرسه قرآنی در گلستان مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: گلستان در مجموع 26 مدرسه قرآنی و 103 مدرسه فوق برنامه در سطح استان دارد.
مهریه‌ سنگین سنت حسنه ازدواج را به تاخیر می‎اندازداستاد حوزه علمیه خراسان رضوی‌ افزایش سن ازدواج جوانان را زنگ خطری جدی دانست و گفت: مهریه‎های سنگین در اسلام منع شده است، چرا که مهریه یک کادو‌ست و برای احترام به زن داده می‎شود‌.
آغاز مسابقات قهرمانی والیبال امیدهای بانوان کشور در گرگان رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: مسابقات قهرمانی والیبال امیدهای بانوان منطقه چهار کشوری در سالن 9 دی گرگان آغاز شد.
سیر نزولی واردات در گلستان تنظیم بازار و پرهیز از گرانی اولویت سازمان صنعت است / رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: تمام هم و غم سازمان این است که با اولویت وجود همه کالاها، تنظیم بازار و پرهیز از گرانفروشی، کالاهای موردنیاز مردم را تهیه و تامین کند.
گلستان 15 درصد تولید کشور را داراست رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان اینکه تمام واحدهای تولیدی گلستان مکلف به افزایش کیفیت در حد استاندارد جهانی شدند گفت: گلستان 15 درصد تولید کشور را داراست.
اقدامات مثبت اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی گلستان مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان گلستان از اقدامات مثبت بسیج سازندگی گلستان برای اقتصاد مقاومتی در سطح استان خبر داد.
برگزاری همایش جوان، هویت دینی، عفاف و حجاب در گرگان همایش جوان، هویت دینی، عفاف و حجاب امروز در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در گرگان برگزار شد.
پیش‎بینی 350 میلیون دلار صادرات غیرنفتی در گلستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان نسبت به ایجاد و توسعه واحدهای صادرات‎گرا تاکید کرد و گفت: در سال‌جاری پیش‎بینی 350 میلیون دلار صادرات غیرنفتی در گلستان صورت گرفته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد